JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100119/12763-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Remonty cząstkowe dróg i chodników gminnych i powiatowych na terenie miasta Głogowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12763 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glogow.sbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty cząstkowe dróg i chodników gminnych i powiatowych na terenie miasta Głogowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe dróg i chodników gminnych i powiatowych na terenie miasta Głogowa.

I.Zakres zamówienia 
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltobetonem wytworzonym w wytwórni mas bitumicznych wg zakresu określonego poniżej:
-	zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót,
-	wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów,
-	oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę,
-	wywóz materiału (rumoszu) z terenu budowy na odległość 10 km,
-	uzupełnienie i zagęszczenie podbudowy z kruszywa (przy głębokich ubytkach),
-	rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej,
-	zagęszczenie ułożonej mieszanki,
-	skropienie bitumem.
Ułożenie nawierzchni bitumicznej (asfaltobetonem) - powierzchnia powyżej 20 m2
-	zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót,
-	oczyszczenie nawierzchni,
-	posmarowanie lepiszczem krawędzi urządzeń obcych i krawężników,
-	obcięcie krawędzi i posmarowanie asfaltem.

Remont nawierzchni z płytek chodnikowych lub kostki betonowej.
-	rozebranie nawierzchni ,
-	ułożenie płytek na podsypce piaskowej gr. 3 cm po zagęszczeniu,
-	transport gruzu wraz ze składowaniem ( w przypadku remontu nawierzchni z materiałem) na odległość do10 km

Ustawienie nowego krawężnika :
-	wykopanie rowu pod krawężnik,
-	wykonanie ławy betonowej,
-	ustawienie krawężnika.  

Rozebranie krawężnika :
-	rozebranie ławy pod krawężnik,
-	wywóz gruzu na odległość do 10 km wraz ze składowaniem,

Ustawienie obrzeży chodnikowych:
-	wykonanie rowka,
-	osadzenie obrzeża na podsypce piaskowej
-	
Rozebranie obrzeży chodnikowych:
-	rozebranie obrzeży,
-	wywóz gruzu na odległość do 10 km wraz ze składowaniem

Frezowanie nawierzchni:
-	frezowanie nawierzchni,
-	wywóz rumoszu na odległość do 10 km.

Skucie betonu:
-	skucie betonu gr 15 cm,
-	wywóz gruzu na odległość do 10 km wraz ze składowaniem

Regulacja studzienek
-	zdjęcie kratki ściekowej lub innego pokrycia
-	rozebranie górnej części studzienki,
-	odkucie nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia ,
-	zebranie i odrzucenie gruzu na pobocze ,
-	wykonanie deskowania,
-	ułożenie i zagęszczenie betonu,
-	rozebranie deskowania,
-	osadzenie kratki ściekowej lub innego przykrycia na zaprawie cementowej wraz z jej przygotowaniem.               

Uzupełnienie frezowinami nawierzchni gruntowych 
-	transport frezowin na odległość 5-10 km
-	rozścielenie frezowin


II   Warunki techniczne wykonania zamówienia.

1.	Wykonywanie remontów cząstkowych dróg i chodników odbywać się będzie na podstawie protokołu typowania robót będącego jednocześnie poleceniem wykonania wskazanych robót. Protokół podpisany będzie przez osoby upoważnione po stronie zamawiającego oraz przez Wykonawcę.
2.	Wykonanie remontów cząstkowych zlecane będzie etapami wg bieżących potrzeb. 
W zależności od potrzeb Zamawiającego dopuszcza się zmiany w ilości asortymencie (zamiennie) w zakresie wyszczególnionym w formularzu cenowym.
Ilości zamienne nie mogą wpłynąć na ceny jednostkowe określone w formularzu cenowym.
3.   Wykonawca ma obowiązek w przypadkach awaryjnych (wystąpienie zapadliska w nawierzchni zagrażającego bezpieczeństwu) zabezpieczyć  (wygrodzić i oznakować) miejsce w ciągu 1 godziny od zgłoszenia Zamawiającego. Zgłoszenie zostanie przekazane przez Zamawiającego faksem za zwrotnym   potwierdzeniem przez Wykonawcę
4.   Do wykonywania remontów cząstkowych Wykonawca zobowiązany jest przystąpić  w terminie 5 dni od podpisania protokołu typowania robót.
5.   Termin zakończenia robót określany zostanie każdorazowo w protokole typowania w zależności od zakresu wykonywanych robót.
6.  Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć i oznakować strefy prowadzonych robót. Wykonawca poniesie odpowiedzialność za wszelkie zawinione szkody wynikające ze złej organizacji i sposobu prowadzenia prac.
7.  W czasie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać teren w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwać na swój koszt zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-0, 45.23.31.42-6, 45.23.32.53-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiającywymaga wniesienia wadium w kwocie 10.000 zł / słownie: dziesięć tysięcy złotych/<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)	Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp
2)	Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp
3)	Wykonali w okresie pięciu lat roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
      Zamawiający za robotę podobną uzna roboty polegające na budowie/przebudowie lub remoncie nawierzchni bitumicznej  o łącznej powierzchni co najmniej  3000 m2 oraz roboty    polegającej  na wykonaniu  lub naprawie nawierzchni z kostki betonowej o    
    powierzchni co najmniej 300 m2  

 4) dysponują lub będą dysponować, osobami posiadającymi uprawnienia do:
-	kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB,
5)  Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej  100.000,00.zł lub zdolność  
      kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł .
6) Posiadają ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności  
     gospodarczej.
  
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający  żąda następujących dokumentów :  
1.	Formularza ofertowego - zał. Nr 1 do SIWZ.
2.	Dowodu wniesienia wadium.
3.	Aktualnego odpisu z właściwego rejestru ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ,w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy,
4.	Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie.
5.	Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.	Aktualnego zaświadczenia  właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.	Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp - zał. Nr 2 do SIWZ,
8.	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1- zał Nr 3 do SIWZ
9.	Oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy   oraz  liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert , a w przypadku gdy okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. Nr 4 do SIWZ.
10.	 Wykazu osób ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ,w 
         szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub     
          kierowanie robotami budowlanymi ,wraz z informacjami nt ich kwalifikacji 
          zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania    
          zamówienia ,a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ,oraz 
          informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał Nr 4 do SIWZ.
      11.    Oświadczenie, że osoby ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 
       posiadają wymagane uprawnienia ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania 
        takich uprawnień,
12.     Informacja nt. części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć   
                podwykonawcom- zał. Nr 5 do SIWZ.
13.   Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania 
      warunku wiedzy i doświadczenia ,wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed 
      upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
      krótszy - w tym okresie .z podaniem ich rodzaju i wartości ,daty i miejsca   
      wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały  
      wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. Nr 6   
     do SIWZ,
      14.   Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym  
              wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków 
              finansowych w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. lub zdolność kredytową 
              wykonawcy na kwotę co najmniej 100.000,00 .zł. wystawiona nie wcześniej niż 3  
              miesiące przed upływem terminu składania ofert,
15.  Zapłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że 
             wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie              
             prowadzonej    działalności związanej z przedmiotem zamówienia,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.glogow.sbip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Głogów
Rynek 10
67-200 Głogów
Referat Zamówień Publicznych -pok. 314, III piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Głogów
Rynek 10
67-200 Głogów
sekretariat, pok. 125, I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com