Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100122/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100122/20184-N-2010.html |
<p class="kh_header"><b>Łódź: ORGANIZACJA WYJAZDÓW STUDYJNYCH (TYPU ZIELONA SZKOŁA) AKADEMIA PRZYGODY DLA 244 UCZESTNIKÓW PROJEKTÓW SZKOLNA AKADEMIA INNOWACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI - PROGRAMY ROZWOJOWE DLA TRZECH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU POWIATU ŁÓDZKIEGO WSCHODNIEGO, SZKOLNA AKADEMIA INNOWACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI - PROGRAMY ROZWOJOWE DLA PIĘCIU SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU MIASTA ŁÓDŹ, SZKOLNA AKADEMIA INNOWACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI - PROGRAMY ROZWOJOWE DLA OŚMIU SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU MIASTA ŁÓDŹ. PROJEKTY WSPÓŁFINANSOWANE PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EFS, PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 20184 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Służby Rodzinie , ul Broniewskiego 1A, 93-162 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 682 20 22, faks 0-42 682 20 22 wew. 36.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.csr.org.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Organizacja prowadząca działalność pożytku publicznego. Kościelna osoba prawna..</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ORGANIZACJA WYJAZDÓW STUDYJNYCH (TYPU ZIELONA SZKOŁA) AKADEMIA PRZYGODY DLA 244 UCZESTNIKÓW PROJEKTÓW SZKOLNA AKADEMIA INNOWACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI - PROGRAMY ROZWOJOWE DLA TRZECH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU POWIATU ŁÓDZKIEGO WSCHODNIEGO, SZKOLNA AKADEMIA INNOWACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI - PROGRAMY ROZWOJOWE DLA PIĘCIU SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU MIASTA ŁÓDŹ, SZKOLNA AKADEMIA INNOWACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI - PROGRAMY ROZWOJOWE DLA OŚMIU SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU MIASTA ŁÓDŹ. PROJEKTY WSPÓŁFINANSOWANE PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EFS, PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zapewnienie zakwaterowania uczestników (244 dzieci w wieku 7-14 lat), kadry i przedstawicieli Zamawiającego podczas dwóch 4-dniowych turnusów (pierwsza grupa: 116 dzieci: wyjazd 8 czerwca 2010 r. rano, pierwsze świadczenie: obiad, powrót 11 czerwca 2010 r. wieczorem, ostatnie świadczenie: obiad+suchy prowiant; druga grupa: 128 dzieci: wyjazd 14 czerwca 2010 r. rano, pierwsze świadczenie obiad, powrót 17 czerwca 2010 r. wieczorem, ostatnie świadczenie: obiad+suchy prowiant) w miejscowości położonej w atrakcyjnej turystycznie okolicy (blisko lasu oraz w pobliżu zamku lub skansenu) w budynkach murowanych (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane) w pokojach maksymalnie 6-osobowych; węzeł sanitarny wyposażony w natryski i WC dostępny co najmniej na każdym piętrze. Ciepła woda bez ograniczeń. Zakwaterowanie kadry w pokojach maksymalnie 3-osobowych z łazienkami, w tym samym budynku, w którym zakwaterowane zostały dzieci. b) zapewnienie całodziennego wyżywienia (4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja oraz jedno ognisko z kiełbaskami dla każdego turnusu); c) zagwarantowanie nieodpłatnego dostępu do obiektów sportowych, świetlic oraz innych obiektów kulturalno-sportowych znajdujących się na terenie ośrodka; d) zapewnienie całodobowej opieki pielęgniarskiej; e) zapewnienie realizacji kulturalno-sportowej Ścieżki Przygody. f) zapewnienie wykwalifikowanych instruktorów zajęć sportowo-kulturalnych; g) zapewnienie uczestnikom Akademii Przygody, kadrze oraz przedstawicielom Zamawiającego transportu ze szkół do ośrodka i z powrotem, autokarami z klimatyzacją oraz dojazdu uczestników i kadry do miejsc zwiedzania, oraz w razie takiej konieczności do miejsca realizacji Ścieżek Szkolnego Ruchu Naukowego; h) ubezpieczenie uczestników i kadry od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas przejazdu i pobytu; i) ubezpieczenie OC kadry i instruktorów; i) zakup i dowóz na miejsce wypoczynku sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji Ścieżki Naukowej, Ścieżki Biznesowej i Ścieżki Sportowo-Kulturalnej. 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnego zakwaterowania (jednoosobowe pokoje z łazienkami) i całodziennego wyżywienia dla trzech przedstawicieli Zamawiającego na każdym turnusie. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji lokalnej miejsca zaproponowanego przez Wykonawcę jako miejsca zakwaterowania. 4. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 115 000 PLN.</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.00.00-7.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.06.2010.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią poniższe warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz.U. z 2007, Nr 223 poz. 1655 ze zmianami), c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, d) spełniają wszystkie warunki Zamawiającego zawarte w SIWZ, e) posiadają odpowiednie zasoby do poprawnego wykonania zamówienia.</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji, 3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania czynności objętych zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4. Aktualne zaświadczenia urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Zaświadczenie marszałka województwa, o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy, o którym mowa w art. 8 ustawy z 29.08.1997 r. o usługach turystycznych (Dz.U. z 1997 r. Nr 133, poz. 884 ze zm.), 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat maksymalnie pięciu zamówień, wraz z podaniem ich wartości i daty wykonania, odbiorców (Zamawiający wyklucza rekomendacje wystawione przez biura podróży, a w szczególności rekomendacje wystawione podwykonawcom) oraz dokumentów potwierdzających, że prace zostały wykonane z należytą starannością, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji, 7. Wykaz budynków, w których zostaną zakwaterowane dzieci, podanie liczby pokoi ze wskazaniem ilu osobowe są to pokoje oraz czy są wyposażone w łazienki. Wykaz obiektów sportowych, rekreacyjnych, kulturalno-sportowych dostępnych na terenie obiektu. Dokumentacja zdjęciowa obiektu według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji, 8. Zaakceptowany i parafowany na każdej stronie przez wykonawcę lub jego pełnomocnika wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku przedsiębiorców, zobowiązani są oni do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo określające jego zakres musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy i załączone do oferty. Przepisy art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mają zastosowanie wobec wszystkich podmiotów składających wspólną ofertę.</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br> <li>1 - Cena - 51</li> <li>2 - Standard obiektu - 19</li> <li>3 - Atrakcyjność obiektu i możliwość realizacji pełnego programu wszystkich Ścieżek - 20</li> <li>4 - Doświadczenie Wykonawcy - 10</li> </ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.csr.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Służby Rodzinie, ul. Broniewskiego 1a, 93-162 Łódź.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Centrum Służby Rodzinie, ul. Broniewskiego 1a, 93-162 Łódź, pokój nr 306.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>