Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/22106-N-2010.html |
<p class="kh_header"><b>Poznań: wymiana okien w budynku dydaktycznym Wydziału Pedagogiczno - Artystycznego UAM w Kaliszu, ul. Nowy Świat 13</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 22106 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.amu.edu.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wymiana okien w budynku dydaktycznym Wydziału Pedagogiczno - Artystycznego UAM w Kaliszu, ul. Nowy Świat 13.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wymiana okien w budynku dydaktycznym Wydziału Pedagogiczno - Artystycznego UAM w Kaliszu, ul. Nowy Świat 13.</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.00.00-7.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2010.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> <p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych i wymagania określone w Specyfikacji, to jest: 1. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej dwie wymiany okien na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł dla każdej z robót.Udokumentują, że wykazane usługi wykonali należycie.Sposób spełnienia tego warunku opisany jest w pkt 9.9 ppkt 6 i 7 Specyfikacji. 2. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w punkcie 9.9 Specyfikacji, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z 30 grudnia 2009 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. 3. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawinego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzilenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 2. Formularz cenowy - zbiorcza tabela elementów scalonychJeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokumenty te podpisuje pełnomocnik (lider). 3. Wypełniony Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ , w którym Wykonawca:- podaje cenę, - deklaruje sposób wykonania zamówienia (siłami własnymi czy z podwykonawcą oraz jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom), - potwierdza termin wykonania zamówienia, - akceptuje warunki umowy,- akceptuje termin związania ofertą,- oświadcza, że akceptuje warunki opisane w istotnych postanowieniach umowy,- deklaruje co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na prace objęte umową,- oświadcza, że do wykonania przedmiotu zamówienia zostaną użyte tylko materiały posiadające aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa zgodne z wymogami obowiązującego prawa.Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie opisanym w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. 5. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 Pzp,Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. 6. Wykaz robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej zawierający dwie wymiany okien na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł dla każdej z robót.Udokumentują, że wykazane usługi wykonali należycie. 7. Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie..</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.amu.edu.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań pokój 303.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2010 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań pokój 303.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>